Spleis til forumet

Svar
Solvgutt1

Spleis til forumet

Legg inn av Solvgutt1 »

MOD får slå meg ned hvis dette er spam, men det er en såpass bra sak i oppstarten av et nytt forum at jeg tenker det er greit å dele det på de mest aktive underforumene også. Mitt tips er å gjøre det sticky.
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 12:52 pm Idag 23.07. er det en uke siden revolusjonen på VGD, hvor rundt 300 av de mest aktive brukerne dro videre i søk på et sted å være. Et sted hvor man ikke trengte kompass for å navigere. Et sted hvor man kunne være seg selv, og utviklerne lyttet.

Dette fikk vi da 4play umiddelbart kastet seg rundt og satte opp et forum for oss. Til folket - av folket. Han har jobbet utrettelig i en uke, selv med ferie, frue og en sønn på 8år som ikke forstå hvorfor pappa må i kjelleren på datamaskinen. Han har lyttet til det vi har bedt om, og idag får vi kanskje nyt utseende på forumet.

Derfor synes jeg det er han vel unt at vi setter opp en spleis, og at han får det han fortjener slik at han kan kanskje ta med familien på noe morsomt. Resten går nok uansett til utviklingen av forumet. Gi det du ønsker, om du kan. Men klart om vi er 300, vil selv 50kr hver bidra til bra summer.

Uten 4play hadde vi ikke hatt noe sted å være, så takk til ham for det! :D

Link til spleis

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»