WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

En fordel med Night of Champions plassering i Saudi-Arabia er at det er tidssone mer kompitabel med Norge, så da var det mulig å fyre i gang pizza med fruen og se showet fra start 19:00. Fornøyd med showet, jeg. Bra kamper totalt sett!

Ingen overraskelse at Seth Rollins er den nye mesteren, og det var en god kamp med han og AJ. Tror disse to aldri kan ha en dårlig kamp seg imellom altså.

Zoe Stark i team med Trish Stratus kan jeg like. Stor fan av Stark, og en periode på lag med Stratus kan være med å bygge Stark opp i damedivisjonen. Ja takk til dette! Forøvrig viser Trish at hun fortsatt kan gå gode kamper.

Mustafa Ali hadde virkelig publikum i ryggen,og han er jo en strålende worker, så kampen med Gunther ble kjempebra. Kom selvfølgelig aldri til å vinne, for Gunther er gud, men denne kampen trengte Ali. Blir spennende å se om WWE bruker han videre.

Jeg ble positivt overrasket over at Asuka tok tittelen fra Bianca Belair! Jeg digger Belair og er stor fan, men det beltet trengte noe nytt nå, og scary clown Asuka funker hos meg. Må bare få bytta beltet med Rhea Ripley nå så beltene er på riktig sted.

Rhea Ripley squashet virkelig Natalya. Fin måte å bygge Ripley som champ på. Kjipt for Natalya dog.

Så vinner Lesnar mot Rhodes... og jeg tror ikke det kommer til å skade Rhodes sitt push. Når de bygger en storyline hvor Rhodes har "brukket armen" så kan han jo ikke vinne mot Lesnar. Men med MITB rett rundt hjørnet, betyr dette at denne feuden ikke er ferdig? I så fall, skal ikke Rhodes være med i MITB-kampen? Har liksom bestemt meg for at han skal cashe inn den kofferten og få tittelkamp mot Reigns på Summerslam, jeg...

Så var det main eventen. Strålende. Rett og slett strålende. Faen så god Reigns er i karakteren sin, måten han responderer på publikum på. Han er så god, han. Owens og Zayn er seff strålende workere, og Sikoa har fremtiden for seg. Måtte bli bra, det her.

Jeg market ut for Jimmys spark på Reigns. VIrkelig.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Greit at Seth vinner tittelen.

Gunther er en perfekt wrestler.

Alt med Bloodline når Roman til stede er magisk storytelling.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fyfaen å jeg "poppet" når Jimmy turnet på Roman, et av de beste øyeblikkene på en stund. Herregud for en story dette her er. Må vi tilbake til 90 tallet for en liknende? Jeg tror faktisk det

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons mai 31, 2023 7:54 pm Fyfaen å jeg "poppet" når Jimmy turnet på Roman, et av de beste øyeblikkene på en stund. Herregud for en story dette her er. Må vi tilbake til 90 tallet for en liknende? Jeg tror faktisk det
Hele Bloodline-storyen fra Jey Uso mot Roman tilbake i 2020 og helt frem til nå er noe vi kommer til å snakke om for all tid.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knax skrev: ons jun 07, 2023 5:41 pm
--- Fantastisk heel og da han og Volkoff herjet så gikk jo folk helt av hengslene i hat. Han var jo den perfekte antagonist for Hogan.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Trist at de to er døde. De var noen tøffe skurker

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Damian Priest er undervurdert.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ricochet, Shinsuke Nakamura, Damian Priest, LA Knight, Butch og Santos Escobar i årets Money In The Bank Ladder Match.

Med unntak av de to siste så kan vel hvem som helst av de fire første der vinne? Gøy!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fy faen for et segment, for en story. Gi Jey alt av titler og awards

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør jun 17, 2023 2:15 pm Fy faen for et segment, for en story. Gi Jey alt av titler og awards
Jeg har noen ganger tenkt at "KAN Jey Uso bli en hit som singles wrestler da?", også har jeg avfeid tanken ganske fort etterpå.

Men sånn. Helt seriøst. Han KAN jo bli en hit?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn jun 18, 2023 3:28 pm
Crabsen skrev: lør jun 17, 2023 2:15 pm Fy faen for et segment, for en story. Gi Jey alt av titler og awards
Jeg har noen ganger tenkt at "KAN Jey Uso bli en hit som singles wrestler da?", også har jeg avfeid tanken ganske fort etterpå.

Men sånn. Helt seriøst. Han KAN jo bli en hit?
Han har absolutt alt som skal til og mer, så ja, det vil jeg si.

Det eneste som jeg føler taler i mot han, og det er kanskje litt rart å tenke slik, men han har vært i et tag team i såpass lang tid nå at det er vanskelig å se han gjøre noe annet enn det. I tillegg har han en tvilling som er ekstremt lik i utseende, med nesten samme navn. Er bare noe med det som får meg til å ikke helt kjøpe det, men det burde absolutt ikke være saken

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Logan Paul tar seg en tur til Aker Brygge
https://www.vg.no/rampelys/i/mQx5zg/log ... erer-prime

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for MITB ute i tippetråd! Husk special start time på lørdag, live fra UK

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Nydelig tittelkamp mellom Carmelo Hayes og Baron Corbin på NXT... men høydepunktet var å høre Baron Corbin komme ut til sin gamle "lone wolf"-entrancelåt. Savnet!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvis folk er hjemme uten planer, så starter SD nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Har ikke vært veldig aktiv her i det siste, men dæven for et card for kveldens show. Mange MOTN-kandidater på ulike grunnlag. Gleder meg, og er på et flott tidspunkt også. 21.00 norsk tid.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

► Show Spoiler

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Et av de sykeste, beste ppvsene jeg noen gang har sett. Fy faen å rått dette her var!

Grotu

Legg inn av Grotu »

Var herlige saker dette her. Tror jeg er fornøyd med hele showet jeg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- "Tribal wanker" :)
Bare publikum alene er grunn nok til at alle ppv's bør avholdes i England

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Herlig show.

Kan skjønne hvorfor de går for Priest selvom de hadde vært gøy med LA Knight.

Bloodline. For en storyline. Nydelig at det er Jey som pinner Roman. Blir spennende å følge videre med på en Roman Reigns som nå blir mer usikker enn noen gang før, og man har sådd frø for at Sikoa også skal turne på Roman.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvis folk har 90 minutter å avse, vil jeg anbefale denne videoen av Super Eyepatch Wolf. Har laget et par andre wrestlingrelatete videoer også som er å anbefale, men her fokuserer han på Roman Reigns.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Haha


zappadude

Legg inn av zappadude »

Blir det noe Summerslam tipping?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»