Aliens i Las Vegas

Svar
TheRealArt_Verified

Aliens i Las Vegas

Legg inn av TheRealArt_Verified »



Det som virker litt spennende er jo at det tilsynelatende var noe som krasjet. Den enkleste forklaringen er at noen fant ut, i det noe krasjet fra himmelen, at de kunne utnytte dette for litt fame and money, eller at de fikk sjokk og trodde de så noe eller så var det faktisk aliens...

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg var nesten sikker på at dette måtte være Frode57 sitt verk da jeg så trådtittelen.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:21 pm En hel familie har sett dette i 2023, uten at noen av dem plukket opp telefonen for å filme det, for å bevise at de hadde aliens i hagen? Skeptisk
Den ene gutten har filmet, sies det vel. Enten venter han på det rette tilbudet, eller han har allerede fått et "tilbud" av disse med solbriller i de sorte bilene.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:21 pm En hel familie har sett dette i 2023, uten at noen av dem plukket opp telefonen for å filme det, for å bevise at de hadde aliens i hagen? Skeptisk
Tipper menn i svarte dresser har vært på besøk.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:54 pm
Predatorgnu skrev: fre jun 09, 2023 3:29 pm
Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:21 pm En hel familie har sett dette i 2023, uten at noen av dem plukket opp telefonen for å filme det, for å bevise at de hadde aliens i hagen? Skeptisk
Den ene gutten har filmet, sies det vel. Enten venter han på det rette tilbudet, eller han har allerede fått et "tilbud" av disse med solbriller i de sorte bilene.
Ja, jeg fikk med meg det. Inntil han presenterer det han har filmet, ser jeg på dette som en bløff. Det hadde jo vært utrolig stas om den verifiserte filmen faktisk viste svære aliens med store øyne, men inntil videre tar jeg meg den frihet til å være særdeles skeptisk.
Hva burde man egentlig gjøre om man satt på en video av aliens?.. Å gå rett til VG eller legge ut på SoMe hadde ikke vært lurt. Hvordan få mest mulig cash ut av det... Om man tenker slik er det kanskje ikke det mest ulogiske at man ikke har sluppet noe bilde/video. Sier ikke mer...

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:54 pm
Predatorgnu skrev: fre jun 09, 2023 3:29 pm
Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:21 pm En hel familie har sett dette i 2023, uten at noen av dem plukket opp telefonen for å filme det, for å bevise at de hadde aliens i hagen? Skeptisk
Den ene gutten har filmet, sies det vel. Enten venter han på det rette tilbudet, eller han har allerede fått et "tilbud" av disse med solbriller i de sorte bilene.
Ja, jeg fikk med meg det. Inntil han presenterer det han har filmet, ser jeg på dette som en bløff. Det hadde jo vært utrolig stas om den verifiserte filmen faktisk viste svære aliens med store øyne, men inntil videre tar jeg meg den frihet til å være særdeles skeptisk.
Bilde

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Det er rimelig spesielt at aliens med så avansert teknologi støtt og stadig kræsjlander.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Rexwiller skrev: fre jun 09, 2023 4:25 pm Det er rimelig spesielt at aliens med så avansert teknologi støtt og stadig kræsjlander.
De har autopilot fra Tesla

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Operation COVID-19 is exposed; they're going to execute operation ALIENS-2X; BEWARE! | David Icke


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Always in America.........

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Il-pirata skrev: tir jun 13, 2023 10:04 am David Icke
Er det han som er et reptil fra en annen planet?

Corvus

Legg inn av Corvus »

Cannabis Connoisseur skrev: fre jun 09, 2023 3:21 pm En hel familie har sett dette i 2023, uten at noen av dem plukket opp telefonen for å filme det, for å bevise at de hadde aliens i hagen? Skeptisk
Enten er det forferdelig kvalitet, eller så har folk av uforklarlige grunner hverken tatt bilde eller filmet, kanskje glemt det? Alltid slik. Morsomt

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Luna_mendax skrev: ons jun 14, 2023 8:50 pm ...reptil fra en annen planet?
Hvorfor fra annen planet? Det er da nok av reptiler på denne planeten. Bare ta en tur i Vigelandsparken så ser du dem.

startelver

Legg inn av startelver »

Fake news igjen. Hadde håpet romstasjonen kunne melde om en forbipasserende UFO men det skjer ikke.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»