Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Benke en av Heltne Nilsen, Næss og Wallem. Tanker?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: lør jun 10, 2023 9:52 pm Benke en av Heltne Nilsen, Næss og Wallem. Tanker?
Heltne Nilsen hadde jeg ikke benket.
Hadde blitt Wallem eller Næss.
Molde virker i form, men samtidig kan RBK ha fått en boost av å slå Ham Kam.
Er close, men heller mot at jeg hadde benket Wallem.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Faris Moumbagna med prisøkning til 10 blank.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: lør jun 10, 2023 5:00 pm
Nevi skrev: lør jun 10, 2023 1:06 pm Noen som tenker dobbel kaptein i morgen? Faris og Pellegrino kanskje.

Eller vil det komme flere utsatte, og dermed doble runder senere i sesongen?
Kommer nok noen dobler senere som kanskje blir minst like god? Dog ikke en dum tanke å kjøre den i morgen😊
Selv brukte jeg den i runde 4.
Aktivert hos meg til denne runden, ble Pelle og Faris. Gidder ikke sitte å vente for hva en eventuelt seinere mulighet bringer.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: søn jun 11, 2023 6:35 am Faris Moumbagna med prisøkning til 10 blank.
Supert det, lagverdi 103,2 nå, og alle kroner teller når man skal bruke WC 2 for eksempel. Skulle dog hatt 0,1 til opp for Adams innen han eventuelt forsvinner fra LSK :) .

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

2 bytter, Vetlesen til Mannsverk for å gjøre plass til Faris inn for Racaj?

Tenker WC neste runde.

Eller vente med WC til runde 12 siden lsk og vif blanker?

Grytebust, Haugen
Linnes, Wallem, Soltvedt, Utvik*, Næss
Vetlesen, Grønbeck*, Pelle, FHM, Breivik
Finne, Høgh, Racaj*

urbeka

Legg inn av urbeka »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jun 10, 2023 5:23 pm
Deila skrev: lør jun 10, 2023 11:32 am Sandefjord-VIF er flyttet til 30 september:
Minner om:
I tillegg kan oppgjør mellom kampene i UEFA-playoff bli utsatt til 1. oktober dersom lagene kommer til playoff ønsker dette.

Dette gjelder i så fall følgende kamper (26. og 27. august):

Molde - Viking
Bodø/Glimt - Strømsgodset
Lillestrøm - Brann
Rosenborg - Aalesund
Kan bli en saftig DGW i runde 23.
I så fall blir det der superinteressant ift chipsstrategi. F eks. spissrush gw14 vs gw 23. Tror jeg holder det i 14 nå. RO gw18 (blanke-runden uten glimt og brann) vs RO i gw23 (doble-runden). Knytte siste WC inn mot en av rundene. Osv.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LSK på flyet vårt til Bergen nå. Allerede bedt Adams om å kule an ikveld.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: søn jun 11, 2023 12:28 am
K-Torget skrev: lør jun 10, 2023 9:52 pm Benke en av Heltne Nilsen, Næss og Wallem. Tanker?
Heltne Nilsen hadde jeg ikke benket.
Hadde blitt Wallem eller Næss.
Molde virker i form, men samtidig kan RBK ha fått en boost av å slå Ham Kam.
Er close, men heller mot at jeg hadde benket Wallem.
Takk for tips! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 11, 2023 8:33 am
K-Torget skrev: lør jun 10, 2023 5:00 pm
Nevi skrev: lør jun 10, 2023 1:06 pm Noen som tenker dobbel kaptein i morgen? Faris og Pellegrino kanskje.

Eller vil det komme flere utsatte, og dermed doble runder senere i sesongen?
Kommer nok noen dobler senere som kanskje blir minst like god? Dog ikke en dum tanke å kjøre den i morgen😊
Selv brukte jeg den i runde 4.
Aktivert hos meg til denne runden, ble Pelle og Faris. Gidder ikke sitte å vente for hva en eventuelt seinere mulighet bringer.
Kjør :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: søn jun 11, 2023 6:35 am Faris Moumbagna med prisøkning til 10 blank.
Herlig! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jun 11, 2023 11:11 am LSK på flyet vårt til Bergen nå. Allerede bedt Adams om å kule an ikveld.
Takker 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: søn jun 11, 2023 8:55 am 2 bytter, Vetlesen til Mannsverk for å gjøre plass til Faris inn for Racaj?

Tenker WC neste runde.

Eller vente med WC til runde 12 siden lsk og vif blanker?

Grytebust, Haugen
Linnes, Wallem, Soltvedt, Utvik*, Næss
Vetlesen, Grønbeck*, Pelle, FHM, Breivik
Finne, Høgh, Racaj*
Begge deler kan funke. Muligens WC i 12? :)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Om Sondre Brunstad Fet som ikke er i Glimt-troppen i dag: "Sondre kunne vært med, men vi velger ikke å ta noen sjanser med ham før landskamppausen."

Det kan vel tolkes som et tegn på at Vetlesen også kommer til å spille U21 selv om han er tatt ut på A-landslaget, at man føler behov for å spare Fet, som er en naturlig erstatter.

urbeka

Legg inn av urbeka »

WC12 kan være bra, vurderer det selv. På strekket runde 12-18 har LSK to flere kamper enn f.eks. Brann og Glimt. De fixture'ene er ganske gode oxo. Det blir prioritet hos meg å triple der. Så får vi se hvem det blir med. Noen av asset'ene er litt dyrt priset, men ekstra fixtures gjør det trolig verdt det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 11:37 am Om Sondre Brunstad Fet som ikke er i Glimt-troppen i dag: "Sondre kunne vært med, men vi velger ikke å ta noen sjanser med ham før landskamppausen."

Det kan vel tolkes som et tegn på at Vetlesen også kommer til å spille U21 selv om han er tatt ut på A-landslaget, at man føler behov for å spare Fet, som er en naturlig erstatter.
Takk for innlegg!
Føler jeg sitter med 3 av de mest optimale fra Glimt per nå med Pelle, Grønbæk og Faris.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn jun 11, 2023 11:39 am WC12 kan være bra, vurderer det selv. På strekket runde 12-18 har LSK to flere kamper enn f.eks. Brann og Glimt. De fixture'ene er ganske gode oxo. Det blir prioritet hos meg å triple der. Så får vi se hvem det blir med. Noen av asset'ene er litt dyrt priset, men ekstra fixtures gjør det trolig verdt det.
Enig!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Capper vi Pelle i dag?😊

tjohei

Legg inn av tjohei »

Har to muligheter for å få inn faris, med 1,5 i bank og 2ft.
Alt1: Adams til Faris og spare 1 ft
Alt2: Linnes, Horn Myhre og Rajac til Faris, Ngouli og Gundersen (eller andre under 4,6)

Noen som har noen tanker om det?
Har brukt både wc og rik onkel, så alt2 gir nok et par ekstra kamper de neste 8 rundene.
Finnes det bedre valg enn Gundersen?
Har ngouli sikret plassen? Liker heller ikke helt å låses fra å få inn en tredje sarp spiller

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

tjohei skrev: søn jun 11, 2023 12:35 pm Har to muligheter for å få inn faris, med 1,5 i bank og 2ft.
Alt1: Adams til Faris og spare 1 ft
Alt2: Linnes, Horn Myhre og Rajac til Faris, Ngouli og Gundersen (eller andre under 4,6)

Noen som har noen tanker om det?
Har brukt både wc og rik onkel, så alt2 gir nok et par ekstra kamper de neste 8 rundene.
Finnes det bedre valg enn Gundersen?
Har ngouli sikret plassen? Liker heller ikke helt å låses fra å få inn en tredje sarp spiller
Liker alternativ 2 godt. Hva med Næss? Ngouali virker å være fast nå, men bidrar ikke med mye målpoeng 😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg ville gått f.eks. segberg eller diop til 4.4 istedenfor ngouli 4.3 for å slippe blokke ut 3dje sarp. Fleksibilitet har alltid en verdi i dette spillet.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Blir en litt hektisk dag med legevakt og røntgen. Ikke no alvorlig( mulig brudd) Vet ikke hvor mye jeg får fulgt med på tv. Kommer til å følge med her når jeg har mulighet. Så er fint om dere får lagt ut lagoppstillinger her. Spesielt hvis det gjelder noen av disse spillerne.

Petterson
Næss - Brice - Soltvedt
Pelle - Lundqvist - Breivik - Erlien
Faris - Finne - Adams

Benk
Myhra - Mannsverk - Norheim - Utvik

guru

Legg inn av guru »

Lundqvist benk?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

guru skrev: søn jun 11, 2023 3:47 pmLundqvist benk?
Ja

guru

Legg inn av guru »

Hmmmm. Hvem må inn for Lundqvist?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Foruten Lundqvist benk er det ingen overraskelser såvidt jeg kan se. Hvem er på topp da, Maigaard?

Eikrem benk mens Grødem starter for Eriksen. Fantastiske tall fra Grødem men bruker ikke bytte på ham nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: søn jun 11, 2023 2:43 pm Blir en litt hektisk dag med legevakt og røntgen. Ikke no alvorlig( mulig brudd) Vet ikke hvor mye jeg får fulgt med på tv. Kommer til å følge med her når jeg har mulighet. Så er fint om dere får lagt ut lagoppstillinger her. Spesielt hvis det gjelder noen av disse spillerne.

Petterson
Næss - Brice - Soltvedt
Pelle - Lundqvist - Breivik - Erlien
Faris - Finne - Adams

Benk
Myhra - Mannsverk - Norheim - Utvik
Alle starter foruten Lundqvist og seff Utvik. Finne og Adams selvsagt senere.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Jøss. Armin Nouri starter mot Glimt. Frister til å spille han å spare et bytte. Men er vel nesten bedre å kjøre død forsvarer da. Frykter massakre i den kampen

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Haha, jeg tror jeg går fra å skulle ta ett bytte og spare ett, til å ta -4…

Lundqvist på benk og karantene på Utvik er krise. Også får man selvfølgelig ikke vite Brann-troppen før frist, og jeg har Kristiansen inne også.

guru

Legg inn av guru »

Ser Tibbling starter frister nesten å ta han inn for Lundqvist....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»