Ufyselige TV-reklamer

Svar
Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Re: Ufyselige TV-reklamer

Legg inn av ehall »

Zorbeltuss skrev: man apr 10, 2023 2:24 pm Er steinsprutskader noe som skjer ofte nok til at det er verdt å kjøre Hurtigruta Carglass med sin radiomelodi og reklame åpenbart dubbet fra England?
De må tjene veldig mye på det siden de betaler for så mye reklame. Har brukt de en gang, og tvilsomt mer. De gir gratis vindusspylervæske, jeg fikk det på høsten, og når kulda satte inn så fant jeg ut at de bruke sommervæske. Dårlig erfaring teller mer enn all verdens reklame.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

"Programmet presenteres av Meca".
(Stemmen)

Investor

Legg inn av Investor »

jakral skrev: man apr 10, 2023 12:25 pm De to kreative karene fra Extra-reklamene. Kjøpeflamme? Sjølberga? Billig Jean!
Men denne er jo kjempemorsom!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Var på kino før påske og reklamen for Telia kom med han unge karen som sier Det er bare å gønne på

Flere i salen som lo, er ikke folk drittlei den der?

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tor apr 20, 2023 6:42 pm Var på kino før påske og reklamen for Telia kom med han unge karen som sier Det er bare å gønne på

Flere i salen som lo, er ikke folk drittlei den der?
Skjønner jeg har sett fryktelig lite vanlig tv siste årene, men akkurat den du drar frem her, har man dessverre fått kjenne litt for godt på kroppen i påska.
Kaster meg nærmest med hele kroppen i desperat søken etter mute knappen, hver gang den ankommer.

Hadde jeg jobbet innafor norsk humor og tv-serier innspilt foran et publikum, så ville de som brøler av latter grunnet slike reklamesnutter, vært kjapt huka inn med håv for å være latterboks.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Den Byggmakker-reklamen med han lille gutten som vil bli snekker, er faktisk ganske morsom. En av veldig få reklamer jeg faktisk må trekke litt på smilebåndet av.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Utflod, tjukk som Cottage Cheese.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

LeSorcier skrev: lør mai 13, 2023 4:38 pm Den Byggmakker-reklamen med han lille gutten som vil bli snekker, er faktisk ganske morsom. En av veldig få reklamer jeg faktisk må trekke litt på smilebåndet av.
Enig, den er bra. Men det er et problem at verdens beste reklame kan ikke oppveie for en dårlig kundeopplevelse. Hadde en slik en for flere tiår siden, så dårlig at jeg aldri etterpå har satt mine ben i en Byggmakker butikk.

En annen variant er Rema 1000 grill-reklame. Den er veldig bra, men jeg hater den allerede. For jeg vet de kommer til å ha den i hele sommer, så vi til slutt spyr når den vises. Uansett hvor bra den er.

Minuttburger

Legg inn av Minuttburger »

Mye fæl reklame, men kom over denne nylig. Må jo være den beste reklamen som er laget :lol:
► Show Spoiler

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

"I NEED TO TRY IT FIRST" med den mest gjennomgyselige og ekle stemmen de kunne ha funnet.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Den gratisreklamen til OneCall er nesten provoserende.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

PEF_1973 skrev: lør jun 10, 2023 10:00 pm Den gratisreklamen til OneCall er nesten provoserende.
Jeg har så lyst til å mislike den, men klarer det ikke. Kanskje for jeg har opplevd den tiden. Den er så på kornet at jeg fortsatt ikke er enig med meg selv om det er et gammelt klipp med dubbing, eller en ny innspilling. (Jeg er ikke en kunde.)

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Denne var i hvert fall veldig populær.


Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Guttorm123 skrev: lør jun 10, 2023 11:39 pm Denne var i hvert fall veldig populær.
En av tidenes beste reklamer, og jeg misliker Rema 1000, handler aldri der. Generelt er reklamebransjen i Norge blant verdens beste.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:44 pm

En av tidenes beste reklamer, og jeg misliker Rema 1000, handler aldri der. Generelt er reklamebransjen i Norge blant verdens beste.
"Ost er ost"-reklamene var også artige...

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Gammel kaffe, kjent for mange
Krever lyd!


Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Guttorm123 skrev: lør jun 10, 2023 11:47 pm
ehall skrev: lør jun 10, 2023 11:44 pm

En av tidenes beste reklamer, og jeg misliker Rema 1000, handler aldri der. Generelt er reklamebransjen i Norge blant verdens beste.
"Ost er ost"-reklamene var også artige...
Den er også der oppe.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Fin gammel Suzuki-reklame 😊

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

JODDEMM skrev: søn jun 11, 2023 1:58 am Fin gammel Suzuki-reklame 😊
..men ingen selger Suzuki som Rekdal:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»