Manchester United

Svar
fugletitteren

Re: Manchester United

Legg inn av fugletitteren »

markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 1:51 pm
DuncanE skrev: ons jun 07, 2023 1:05 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 1:03 pm

Mendy var vel back in VGD tiden. Men støy var det. Og spesielt da saken dukket opp. Da er vel det rundt Antony nå bare en liten flau bris i forhold.
"Anthony-saken" er vel rimelig fersk, så blir ganske drøyt å sammenligne. Mendy-saken har vel rullet over tid, og er fortsatt ikke ute av verden. Svært lite støy på FD av det jeg har fått med meg.
Det første døgnet med Partey var de full galskap her inne. Mye fordi man ikke viste hvem, men allikevel.
Akkurat. Folk var jævlig nysgjerrig på hvem det kunne være, men mistet fort interessen når det kom frem.

Skapte generelt langt mindre furore. Samme med Mendy som blir nevnt her. Rart det der...

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 1:56 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 1:51 pm
DuncanE skrev: ons jun 07, 2023 1:05 pm

"Anthony-saken" er vel rimelig fersk, så blir ganske drøyt å sammenligne. Mendy-saken har vel rullet over tid, og er fortsatt ikke ute av verden. Svært lite støy på FD av det jeg har fått med meg.
Det første døgnet med Partey var de full galskap her inne. Mye fordi man ikke viste hvem, men allikevel.
Akkurat. Folk var jævlig nysgjerrig på hvem det kunne være, men mistet fort interessen når det kom frem.

Skapte generelt langt mindre furore. Samme med Mendy som blir nevnt her. Rart det der...
Det er vel ingen voldsomme furore her nå heller?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 2:00 pm
fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 1:56 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 1:51 pm
Det første døgnet med Partey var de full galskap her inne. Mye fordi man ikke viste hvem, men allikevel.
Akkurat. Folk var jævlig nysgjerrig på hvem det kunne være, men mistet fort interessen når det kom frem.

Skapte generelt langt mindre furore. Samme med Mendy som blir nevnt her. Rart det der...
Det er vel ingen voldsomme furore her nå heller?
Enn så lenge, nei. Breaket vel i går kveld meg bekjent.
Men nok til en egen tråd og at det allerede har blitt noen sider her inne.

Henger nok sikkert sammen med at det nå er off season også.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 2:18 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 2:00 pm
fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 1:56 pm

Akkurat. Folk var jævlig nysgjerrig på hvem det kunne være, men mistet fort interessen når det kom frem.

Skapte generelt langt mindre furore. Samme med Mendy som blir nevnt her. Rart det der...
Det er vel ingen voldsomme furore her nå heller?
Enn så lenge, nei. Breaket vel i går kveld meg bekjent.
Men nok til en egen tråd og at det allerede har blitt noen sider her inne.

Henger nok sikkert sammen med at det nå er off season også.
Åja. Ja off season bruker jo å være rolig. Det første døgnet når slike saker breaker også. Alltid en rolig start.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 2:18 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 2:00 pm
fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 1:56 pm

Akkurat. Folk var jævlig nysgjerrig på hvem det kunne være, men mistet fort interessen når det kom frem.

Skapte generelt langt mindre furore. Samme med Mendy som blir nevnt her. Rart det der...
Det er vel ingen voldsomme furore her nå heller?
Enn så lenge, nei. Breaket vel i går kveld meg bekjent.
Men nok til en egen tråd og at det allerede har blitt noen sider her inne.

Henger nok sikkert sammen med at det nå er off season også.
Poeng og anbefaler alle den vedr. saken som angår Antony! ;)

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 2:37 pm
fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 2:18 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 2:00 pm

Det er vel ingen voldsomme furore her nå heller?
Enn så lenge, nei. Breaket vel i går kveld meg bekjent.
Men nok til en egen tråd og at det allerede har blitt noen sider her inne.

Henger nok sikkert sammen med at det nå er off season også.
Åja. Ja off season bruker jo å være rolig. Det første døgnet når slike saker breaker også. Alltid en rolig start.
Ikke alle som er like på hugget som deg vet du, når det kommer til slike utenomsportslige godbiter, og føler man må rett inn her å skrive side opp og side ned.

Men for all del, man har forskjellige interesser her i verden.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

:lol:
fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 4:08 pm
markantovertak skrev: ons jun 07, 2023 2:37 pm
fugletitteren skrev: ons jun 07, 2023 2:18 pm

Enn så lenge, nei. Breaket vel i går kveld meg bekjent.
Men nok til en egen tråd og at det allerede har blitt noen sider her inne.

Henger nok sikkert sammen med at det nå er off season også.
Åja. Ja off season bruker jo å være rolig. Det første døgnet når slike saker breaker også. Alltid en rolig start.
Ikke alle som er like på hugget som deg vet du, når det kommer til slike utenomsportslige godbiter, og føler man må rett inn her å skrive side opp og side ned.

Men for all del, man har forskjellige interesser her i verden.
Liker at du er såpass interessert i meg da. Sucker for replies.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Dropp avsporingene, er dere greie. Det er opprettet en egen tråd for Antony. Og persondiskusjon debattanter imellom har ikke noe i tråden å gjøre. /mod

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

TheTreble skrev: lør jun 03, 2023 6:44 pm Tenk at vi nå må sette vår lit til selveste Romelu Lukaku.
Gikk som det måtte gå…

Solskjær blir kritisert for mye forskjellig, men å gi slipp på Lukaku var hvert fall helt riktig. Den mannen er virkelig en total katastrofe når det gjelder som mest.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TheTreble skrev: lør jun 10, 2023 11:38 pm
TheTreble skrev: lør jun 03, 2023 6:44 pm Tenk at vi nå må sette vår lit til selveste Romelu Lukaku.
Gikk som det måtte gå…

Solskjær blir kritisert for mye forskjellig, men å gi slipp på Lukaku var hvert fall helt riktig. Den mannen er virkelig en total katastrofe når det gjelder som mest.
Funka greit i 8.dels finalen borte mot PSG i 2019 ;)

Bongis

Legg inn av Bongis »

Jeeg saaaaavner åå se uniiiteeeeedd.......! 2 måneder til uten konkurranse... Hjelp!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Bongis skrev: ons jun 14, 2023 10:48 pm Jeeg saaaaavner åå se uniiiteeeeedd.......! 2 måneder til uten konkurranse... Hjelp!
Du kan jo dra till Oslo å se oppkjøringskampen mot Leeds.

Bongis

Legg inn av Bongis »

DuncanE skrev: ons jun 14, 2023 10:53 pm
Bongis skrev: ons jun 14, 2023 10:48 pm Jeeg saaaaavner åå se uniiiteeeeedd.......! 2 måneder til uten konkurranse... Hjelp!
Du kan jo dra till Oslo å se oppkjøringskampen mot Leeds.
Jeg vurderte det, men jeg vil heller ta en tur over dammen neste sesong, eller sesongen etter det. Det er noe eget å se heltene på Old Trafford. Nå er det 4 år siden siste tur. Fremdeles irritert over hvor latterlig dårlig timing det var på min forrige tur. Skulle til London å se tottenham - united 14 mars 2020. Norge stengte ned 2 dager før.. yay... ingen tur selvsagt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Bongis skrev: ons jun 14, 2023 11:08 pm
DuncanE skrev: ons jun 14, 2023 10:53 pm
Bongis skrev: ons jun 14, 2023 10:48 pm Jeeg saaaaavner åå se uniiiteeeeedd.......! 2 måneder til uten konkurranse... Hjelp!
Du kan jo dra till Oslo å se oppkjøringskampen mot Leeds.
Jeg vurderte det, men jeg vil heller ta en tur over dammen neste sesong, eller sesongen etter det. Det er noe eget å se heltene på Old Trafford. Nå er det 4 år siden siste tur. Fremdeles irritert over hvor latterlig dårlig timing det var på min forrige tur. Skulle til London å se tottenham - united 14 mars 2020. Norge stengte ned 2 dager før.. yay... ingen tur selvsagt.
Disse oppkjøringskampene er tradisjonelt lite å trakte etter. Mange "reserver", dårlig tempo. Jeg planlegger også tur over neste sesong, sammen med mine to gutter og trolig et par venner. Har blitt noen turer til Manchester og OT oppigjennom. Noen år siden siste gang nå - mot Tottenham og Benfica høsten 2017. Vi skulle også over den "korona-våren", men måtte avlyse (mot Soton i mars). Pleier ofte å kombinere seriekamp og CL-kamp på våren. Tror kanskje det blir høstkamp(er) neste år. Litt spent på fixture-lista, når den slippes.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Luton away blir årets tøffeste

Lezah

Legg inn av Lezah »

Innspurten får en jo si ser...utfordrende ut.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Meget fornøyd med oppsettet. Alt ligger til rette for 38 strake seiere.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Pellistri leverer og liker det!


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Lezah skrev: tor jun 15, 2023 10:24 am Innspurten får en jo si ser...utfordrende ut.
United har avgjort lenge før det, no worries

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

missChance skrev: tor jun 15, 2023 2:26 pm
--- En av de man virkelig husker fra barndommens kamper (og fotballkort) Trist skjebne med demens som jo har rammet mange fra denne perioden.

startelver

Legg inn av startelver »

McQueen ja, en stor Leeds-legende også.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Litt spent på hva som skjer med kredittrammen til Man Utd. Den utløper mot slutten av måneden og finansierer den daglige driften til klubben. Snur man seg rundt og fikser en midlertidig løsning eller er planen at man skal få på plass ny eier før dette? Begynner å brenne litt.

Jack

Legg inn av Jack »

Utestengt på livstid. Velfortjent.


Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack skrev: man jun 19, 2023 7:31 pm Utestengt på livstid. Velfortjent.

For en legendarisk idiot.

Jack

Legg inn av Jack »

Jeg bare lar den stå her, jeg.


Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Jack skrev: tir jun 20, 2023 12:43 am Jeg bare lar den stå her, jeg.

:lol:

Faen for en løk den mannen er.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

tbb skrev: man jun 19, 2023 4:41 pm Litt spent på hva som skjer med kredittrammen til Man Utd. Den utløper mot slutten av måneden og finansierer den daglige driften til klubben. Snur man seg rundt og fikser en midlertidig løsning eller er planen at man skal få på plass ny eier før dette? Begynner å brenne litt.
Aksjonærmøte og årsregnskap i slutten av måneden også, vel. Jeg tipper nye eiere er på plass før måneden er over, så får vi bare håpe det er de riktige eierne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»