Eliteserien Fantasy 2023

Svar
GoingKori

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av GoingKori »

Har 2 spillende forsvarere, vurderer Henriksen inn for Tomas eller Pedersen. Hvilken posisjon spiller Henriksen i dag?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

guru skrev: søn jun 11, 2023 4:03 pm Ser Tibbling starter frister nesten å ta han inn for Lundqvist....
Blir pass fra meg. Et ikke klink Tibbling og bruker ikke bytte på en som skal ut neste runde om du ikke har WC da.

guru

Legg inn av guru »

stc887 skrev: søn jun 11, 2023 4:10 pm
guru skrev: søn jun 11, 2023 4:03 pm Ser Tibbling starter frister nesten å ta han inn for Lundqvist....
Blir pass fra meg. Et ikke klink Tibbling og bruker ikke bytte på en som skal ut neste runde om du ikke har WC da.
Ja ser han spiller få minutter pr kamp. Mulig jeg går Maigaard eller Baah.

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

Næss eller Wallem fra start ?

Og ellers bare spare byttet ? 0.7itb
Hansen
Soltvedt-Linnes-Reese
Mannsverk-Vetlesen-Pelle(K)-Breivik-Nypan
Finne-Faris
(Hagen-Næss-Wallem-Gonstad)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 3:58 pm Haha, jeg tror jeg går fra å skulle ta ett bytte og spare ett, til å ta -4…

Lundqvist på benk og karantene på Utvik er krise. Også får man selvfølgelig ikke vite Brann-troppen før frist, og jeg har Kristiansen inne også.
Tror ikke det egentlig er noen krise. Mange med Kristiansen, Utvik, Wallem, og Soltvedt i en eller annen kombinasjon så man er i samme båt med mange andre. Hadde heller spilt to bak med Linnea og Soltvedt og ha to FT framfor å krige inn spillende tredje gong forsvarer

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: søn jun 11, 2023 3:56 pm
Skywalker skrev: søn jun 11, 2023 2:43 pm Blir en litt hektisk dag med legevakt og røntgen. Ikke no alvorlig( mulig brudd) Vet ikke hvor mye jeg får fulgt med på tv. Kommer til å følge med her når jeg har mulighet. Så er fint om dere får lagt ut lagoppstillinger her. Spesielt hvis det gjelder noen av disse spillerne.

Petterson
Næss - Brice - Soltvedt
Pelle - Lundqvist - Breivik - Erlien
Faris - Finne - Adams

Benk
Myhra - Mannsverk - Norheim - Utvik
Alle starter foruten Lundqvist og seff Utvik. Finne og Adams selvsagt senere.
Klart å komme meg tilbake igjen i tide, men takk. Litt krise at både Lundqvist og Utvik på benk. Heldigvis flere spillende på benk. Liten lyst til noen hitt, men blir vel heller lite poeng på Mansverk og Næss som må inn. Har fortsatt Norheim igjen på benken.
Ble i hvertfall mer aktuelt å kvitte meg med Lundqvist nå.
Sist redigert av Skywalker den søn jun 11, 2023 4:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Ta inn Grønbæk som ett av to bytter Da må jeg evt ta inn SHN for Felix Myhre til minus fire poeng?

Eller gå for Mwuka og så ta ett videre bytte om ett par runder til han som vel komme til å erstatte Mwuka?

Evt bruke det ekstra bytte å ta ut Nypan for en enda rimeliger som femtemann på midtbanen?
Sist redigert av Nevi den søn jun 11, 2023 4:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

stc887 skrev: søn jun 11, 2023 4:15 pm
Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 3:58 pm Haha, jeg tror jeg går fra å skulle ta ett bytte og spare ett, til å ta -4…

Lundqvist på benk og karantene på Utvik er krise. Også får man selvfølgelig ikke vite Brann-troppen før frist, og jeg har Kristiansen inne også.
Tror ikke det eg noen krise. Mange med Kristiansen, Utvik, Wallem, og Soltvedt i en eller annen kombinasjon så man er i samme båt med mange andre. Hadde heller spilt to bak med Linnea og Soltvedt og ha to FT framfor å krige inn spillende tredje gong forsvarer
Men jeg sitter med potensielt én spillende forsvarer om Kristiansen er ute (Wallem). Og da 1-3-3, pga Lundqvist benket… Det er i alle fall kjedelig. Så jeg lander nok på å ta begge byttene, og kanskje også en hit hvis jeg klarer å bestemme meg for midtbanespiller, sånn at jeg stiller minimum 2-4-3.

Planen var egentlig å være på telttur med potensielt ikke-eksisterende telefondekning nå, så jeg gjorde Vetlesen -> Grønbæk i går for å ikke kaste bort et bytte, men så ble teltturen avlyst og nå var det litt kjipt 😅 For det byttet var kjedelig å bruke på noen som uansett spiller…

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 4:22 pm
stc887 skrev: søn jun 11, 2023 4:15 pm
Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 3:58 pm Haha, jeg tror jeg går fra å skulle ta ett bytte og spare ett, til å ta -4…

Lundqvist på benk og karantene på Utvik er krise. Også får man selvfølgelig ikke vite Brann-troppen før frist, og jeg har Kristiansen inne også.
Tror ikke det eg noen krise. Mange med Kristiansen, Utvik, Wallem, og Soltvedt i en eller annen kombinasjon så man er i samme båt med mange andre. Hadde heller spilt to bak med Linnea og Soltvedt og ha to FT framfor å krige inn spillende tredje gong forsvarer
Men jeg sitter med potensielt én spillende forsvarer om Kristiansen er ute (Wallem). Og da 1-3-3, pga Lundqvist benket… Det er i alle fall kjedelig. Så jeg lander nok på å ta begge byttene, og kanskje også en hit hvis jeg klarer å bestemme meg for midtbanespiller, sånn at jeg stiller minimum 2-4-3.

Da er det litt annerledes ja.

Guest56

Legg inn av Guest56 »

Erlien eller Breivik inn for lundqvist?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Hvorfor er ikke Moses med?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ingen bytter, mulig det er dumt om det blir WC i GW11 men per nå tenker jeg å vente. Hadde vært fint med en grønn pil nå, som vanlig er det Vetlesen og Jatta mot Adams og Faris. Sjansene litt bedre enn forrige runde, men er ikke storfornøyd.

Under tvil tenker jeg det blir Wallem fremfor Krusnell men må se litt mer. Liker Wallem sine sjanser for målpoeng idag.

Selvik
Soltvedt-Wallem-Linnes
Vetlesen-Pelle(c)-FHM-Breivik
Jatta-Finne

(Klausen-Krusnell-Fosnæss-Gonstad). 0.0ITB. 156 sammenlagt.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Jeg spiller Skovgaard framfor Wallem. Lærte ikke fra kampen mot Viging, da puttet Wallem ett og fikk en assist (feilaktig)....
Forøvrig greit å ha solgt Lundqvist nå 😉

mashadar

Legg inn av mashadar »

Benke Høgh, Diarra eller Heltne Nilsen?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Lener mot å gjøre Kristiansen -> Soltvedt i stedet for Utvik -> Soltvedt, selv om det da betyr maks 2 spillende forsvarere i dag. Det føles bedre mtp neste runde, da har jeg følgende:

Pettersson
Wallem - Soltvedt - Utvik
Pelle - Grønbæk - Breivik - En eller annen midtbanespiller til maks 7,7
Faris - Adams - Finne
Benk: Øy, Bikoro, Fosnæss Hanssen, Monsen

Om jeg finner en midtbanespiller til OK pris i dag (Erlien frister, men da har jeg bare 0,5 mill til overs), så kan jeg så i neste runde gjøre Bikoro til noen som spiller, og benke Adams.

Om jeg gjør Utvik -> Soltvedt, så sitter jeg der igjen med usikker Kristiansen fremdeles, og kjedeligere forsvarsrekke neste runde.

Er det galskap?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ble Krusnell fremfor Wallem for min del. En del dårligere sjanse for målpoeng, langt bedre sjanse for CS. Litt frekk diffing også. Vingback ble avgjørende.

Lykke til alle sammen.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn jun 11, 2023 4:36 pm, redigert 1 gang totalt.

guru

Legg inn av guru »

Lundqvist til Erlien? Har akkurat nok penger. Kan også gjøre Lundqvist til Baah.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Guest56 skrev: søn jun 11, 2023 4:25 pm Erlien eller Breivik inn for lundqvist?
Breivik

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Jeg er 0,1 unna å kunne gjøre Lundqvist til Erlien og Fosnæss Hanssen til Soltvedt 😔

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Hva tror man om Grødem og spilletid fremover…?

Ser han starter i dag.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 4:47 pm Hva tror man om Grødem og spilletid fremover…?

Ser han starter i dag.
Jeg fikk inn på Grødem for Sander Svendsen, som starter på benk. Men ikke lett å si noe om spilletid på noen av dem syns jeg.

guru

Legg inn av guru »

Ble Lundqvist til Erlien her.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Et luksusbytte denne runden FHM til SHN for å frigjøre bittelitt cash. Har et håp om at Vetlsen-Jattakan bli en skikkelig fin diff. Stiller med:

Karlstrøm
Linnes-Soltvedt-Næss
Grønbæk-Vetlesen-Pelle-Breivik-SHN
Jatta-Finne
(Larsen - Utvik - Kristiansen - Gonstad)

Lykke til!
Sist redigert av urbeka den søn jun 11, 2023 4:51 pm, redigert 1 gang totalt.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Vanskelig å finne en midtbanespiller til maks 7,1 mill 😅 Kan jo alltids gå for Heltne Nilsen eller Horn Myhre, men fristet litt å prøve noe annet. Derav Grødem-spørsmål…

Men fordelen med den løsningen, er at jeg kan stille 4-4-2 uten bytter neste runde, med Adams på benk, dersom Kristiansen, Wallem, Utvik og Soltvedt alle er klare, og Grødem starter. Og om én av de er ute, så holder det med ett enkelt bytte.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Er nok den eneste på hele spillet som starter Nouri mot Glimt :) Jaja, 2 bytter til neste om ikke annet. Lykke til alle sammen!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Har tygget litt på det. Tar ikke en hitt for å ta ut Lundqvist. Velger å stå med han, men setter han på benk.
Vil ikke vike for mye fra planen med tanke på runde 11 og 14.
Har ikke helt trua på de store poengsummene på meg i dag, men håper at det skal bli sånn passe og at pilene blir grønne.

Laget denne runden.

Petterson
Soltvedt - Næss - Brice
Pelle(K) - Mannsverk - Breivik - Erlien
Adams - Finne - Faris(V)

Benk
Myhra - Lundqvist - Norheim - Utvik

Lykke til alle sammen.
Sist redigert av Skywalker den søn jun 11, 2023 5:03 pm, redigert 3 ganger totalt.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Endte på å sjanse på Grødem, som en slags diff. Ble en hit, men føler det ble en OK løsning fra å ha 1-3-3 til å stille med 2-4-3, og 3-4-3 om jeg har flaks med Kristiansen.

Starter da:
Pettersson
Wallem - Kristiansen - Soltvedt
Pelle (K) - Grønbæk - Breivik - Grødem
Faris - Adams - Finne
Benk: Øy (irriterende), Utvik, Bikoro, Monsen

Får jo selvfølgelig ikke laget til Molde neste runde, men det får bli et problem for da. Kunne ikke sette inn Junior uten å også gjøre Utvik -> Soltvedt (pga Øy), så stod mellom Grødem og noe Brann, egentlig.
Sist redigert av Bjørka den søn jun 11, 2023 4:58 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Junior inn.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Stabæk mål
Kostadinov.
ass. Ottesen

og så 2-0

Bakenga
ass. Høgh
Sist redigert av Skywalker den søn jun 11, 2023 5:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bakenga

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»