Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Laban

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Laban »

Oppsummering fra Stabæk-kampen:
- beinet mitt sovnet
- fint vær
- godt at Stabæk sin anti-fotball ikke vant

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

For en spiller Akor Adams er!

aderyn

Legg inn av aderyn »

LeSorcier skrev: søn jun 04, 2023 7:37 pm For en spiller Akor Adams er!
Blir klubbens største salg noen sinne i sommer. Forventer 70 mill her. Kunne vært mer om han var noen år yngere.

lsklars

Legg inn av lsklars »

LeSorcier skrev: søn jun 04, 2023 7:37 pm For en spiller Akor Adams er!
Må bedre teknikk og overblikk, men gud bevares, kvalitetsspiller.

lund

Legg inn av lund »

aderyn skrev: søn jun 04, 2023 8:03 pm
LeSorcier skrev: søn jun 04, 2023 7:37 pm For en spiller Akor Adams er!
Blir klubbens største salg noen sinne i sommer. Forventer 70 mill her. Kunne vært mer om han var noen år yngere.
Hadde sikkert vært opp mot det dobbelte om han hadde spilt på Bodø/Glimt. Går alle spissene Glimt har solgt en høy gang.

opplett

Legg inn av opplett »

Skulle titte innom her for å si at gressmatten deres ser utrolig bra ut, og her er jo beviset. Dette er slik det skal være. Bonus for lekkert mønster i klippingen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7844

Legg inn av Big George »

Lillestrøm og Vålerenga fikk utsatt hver sin kamp som følge av sommerens U21-EM. Nå er de omberammet.

Begge kampene skulle i utgangspunktet ha vært spilt 25. juni.

Nå er det klart at Lillestrøms hjemmekamp mot Aalesund skal spilles 19. juli. Sandefjords kamp mot Vålerenga har fått ny dato 30. september.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Ikke uventet interesse rundt Adams. Men stusser på prislappen det står vi krever i artikkelen. €3 millioner? Kan da ikke stemme. Enorm nedtur hvis det er det vi ender opp med.

https://www.teamfootball.fr/championnat ... a-norvege/

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ville vært en skandale av dimensjoner.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

aderyn skrev: ons jun 14, 2023 9:27 pm Ikke uventet interesse rundt Adams. Men stusser på prislappen det står vi krever i artikkelen. €3 millioner? Kan da ikke stemme. Enorm nedtur hvis det er det vi ender opp med.

https://www.teamfootball.fr/championnat ... a-norvege/
Skjer ikke.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Kan det bli belgisk budkrig da? Med suksessene til Boniface og Orban friskt i minne så er nok nigerianere fra norsk fotball hot commodity der nede i vaffelland for tiden.

https://soccernet.ng/2023/06/fc-nantes- ... orban.html
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... r#reacties

igjen nevnes både €3m og Nantes, men dette virker bare som noe man har fått for seg at vi ønsker å selge Akor for. I virkeligheten vil han gå for langt mer enn dette. Aldri i verden om Mesfin slipper Akor for €3m.

Også noen løse rykter om Stoke, men kan ikke se at de har brukt særlig mye penger på spillere de siste årene.
Sist redigert av Linselusa den tor jun 15, 2023 9:10 am, redigert 3 ganger totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

aderyn skrev: ons jun 14, 2023 9:27 pm Ikke uventet interesse rundt Adams. Men stusser på prislappen det står vi krever i artikkelen. €3 millioner? Kan da ikke stemme. Enorm nedtur hvis det er det vi ender opp med.

https://www.teamfootball.fr/championnat ... a-norvege/
Man blir etterhvert vant til lave anslag i utenlandske medier. Fofana skulle jo også gå for 2-3 mill €.

Jeg tipper dere kan få 60-70 mill for Akor om dere tyner dem.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Da har også seriemester og det siste av topp 4-lagene i Belgia, Royal Antwerp, etter sigende lagt seg ut på Akor-jakt. Ellers kan man, meget fornøyelig lese følgende:

"The Norwegian club is not against the departure of its striker but it asks for at least 8 million euros."

Dette vil jo være voldsomt godt betalt, men jeg håper summen vil ligge nærmere dette enn de tre millionene euro det ble ryktet om tidligere. Nigerianske spisser fra Norge er i vinden i Belgia.

Kan bli et spennende vindu!

https://www.footnews.be/news/375151/qua ... akor-adams

Laban

Legg inn av Laban »

Magnus Knudsen går til AGF i Danmark. RB opplyser om 15 friske spillere. Veldig tynn stall nå. Mesfin har en jobb å gjøre

lsklars

Legg inn av lsklars »

Første bud mottatt på Akor Adams. Belgisk klubb. Håper ballen ruller nå.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

lsklars skrev: tor jun 29, 2023 11:15 pm Første bud mottatt på Akor Adams. Belgisk klubb. Håper ballen ruller nå.
Kor skal Akor henne?

Ross

Legg inn av Ross »

Maks 3,5 millioner euro

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Tror LSK skal si seg godt fornøyd med over 50 millioner for Adams. Litt over 1 år igjen på kontrakten. En spiller å sammenligne med er jo Boniface, som Glimt solgte for 20 millioner for 1 år siden. Han hadde også 1 år igjen på kontrakten. Nå har prisene i den norske ligaen økt en del den siste tiden så det er naturlig at Adams er verdt mer, men dersom de skulle få så mye som 80 millioner eller noe, som det ryktes om, så er det bare å løpe avgårde med pengesekken så fort som mulig, for da har de fått til et drømmesalg av dimensjoner. Det vil overraske meg svært mye om en klubb i Belgia kaster SÅ mye penger på han.

Laban

Legg inn av Laban »

Når Akor selges, håper jeg vi går tilbake til 4-3-3, men Olsen som midtspiss og Åsen og Yildren på kantene.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Laban skrev: man jul 03, 2023 10:34 am Når Akor selges, håper jeg vi går tilbake til 4-3-3, men Olsen som midtspiss og Åsen og Yildren på kantene.
Skogvold som midtspiss og Lehne på benken tenker jeg vi sier.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Laban skrev: man jul 03, 2023 10:34 am Når Akor selges, håper jeg vi går tilbake til 4-3-3, men Olsen som midtspiss og Åsen og Yildren på kantene.
Åsen og Yildren høres ikke ut som voldsomme 433-kanter. Mener du 523?

Laban

Legg inn av Laban »

Kakebart skrev: man jul 03, 2023 12:34 pm
Laban skrev: man jul 03, 2023 10:34 am Når Akor selges, håper jeg vi går tilbake til 4-3-3, men Olsen som midtspiss og Åsen og Yildren på kantene.
Åsen og Yildren høres ikke ut som voldsomme 433-kanter. Mener du 523?
Jepp. Tilbake til en spiss og to kanter

Laban

Legg inn av Laban »

lsklars skrev: man jul 03, 2023 11:49 am
Laban skrev: man jul 03, 2023 10:34 am Når Akor selges, håper jeg vi går tilbake til 4-3-3, men Olsen som midtspiss og Åsen og Yildren på kantene.
Skogvold som midtspiss og Lehne på benken tenker jeg vi sier.
Håper det. Men er ganske sikker på at det ikke blir slik

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Aaaaand – We're back!

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Siden sist:
  • Rotta ut – brenn i helvete!
  • Gaute Helstrup muligens inn
  • Søpla driter på draget, nok en gang
  • LSK på skinner
  • Ibra, Åsen og Ranger er tilbake
  • To seire på rappen, utsikter for tre til en deilig juli
  • Simon rykker opp på legendelista, kanskje bare Tommy over
  • Akor er brennheit, men fremdeles fugl
  • 3-5-2 – brenn i helvete!
Kjør debatt!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7844

Legg inn av Big George »

Hvem overtar etter Bakke ?

Myhre ?

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Full fart her

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7844

Legg inn av Big George »

busemannen skrev: ons jul 19, 2023 2:03 pm Full fart her
Disse Kanariene holder seg under fartsgrensen.

bj1

Legg inn av bj1 »

busemannen skrev: ons jul 19, 2023 2:03 pm Full fart her
Mulig det er mer fart andre steder, men akkurat fuglafansen ser ut til å mangle konvertering

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Alt for strengt med rødt til Diop der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»