Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
eppaen

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av eppaen »

Knax skrev: ons jun 14, 2023 2:16 pm
TerryMcDermott skrev: ons jun 14, 2023 12:52 pm --- Totalpakka blir jo ganske solid her;
Bellingham til Real
It is understood the deal will guarantee Dortmund £88.5m - but will rise towards £113.5m as a result of £25m worth of performance-related add-ons - which are believed to be achievable.
Ornstein og Romano snakket om en lønn som lå mellom 400K€ og 490K€ avhengig av bonuser, i till til en solid sum til agenten og faren.

Liverpool har ikke råd til det der, enkelt og greit.
Hva er greia med at alle pappaer skal ha så mye peng?

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Ser Pearce er ute og prater om at vi skal ha en midtbanespiller til og ikke nødvendigvis mer enn det. Så da venter jeg bare på at vi ikke finner riktig target og ender opp med ingen flere kjøp. Bare to talentfulle Elliot, Carvalho, Sepp VDB type signeringer og penger spart til neste vindu med samme dans.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Ser ut som om Barella går til Newcastle for rundt £ 50 mill

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

TerryMcDermott skrev: ons jun 14, 2023 8:57 pm --- Ser ut som om Barella går til Newcastle for rundt £ 50 mill
Saudiene bruker stadig litt mer av investeringsfondet igjennom Newcastle og i hjemlig liga nå.

De kommer opp i ryggen på City om noen få år er jeg redd..

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Hetfield skrev: ons jun 14, 2023 9:00 pm De kommer opp i ryggen på City om noen få år er jeg redd..
Null problem. Da blir det tredjeplass på dem. :D

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

TerryMcDermott skrev: ons jun 14, 2023 8:57 pm --- Ser ut som om Barella går til Newcastle for rundt £ 50 mill
What??

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

WhySoSerious skrev: ons jun 14, 2023 7:34 pm Ser Pearce er ute og prater om at vi skal ha en midtbanespiller til og ikke nødvendigvis mer enn det. Så da venter jeg bare på at vi ikke finner riktig target og ender opp med ingen flere kjøp. Bare to talentfulle Elliot, Carvalho, Sepp VDB type signeringer og penger spart til neste vindu med samme dans.
Vi er allerede 15 minus ift net spend FSG på 20 mill. Så ingen overraskelse dette.

Nå har man nok kalkulert med at man klarer å få tilbake de 15 mill fra Nat, Kelleher, Carvalho osv. så her er man helt i rute.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: ons jun 14, 2023 8:57 pm --- Ser ut som om Barella går til Newcastle for rundt £ 50 mill
Dette synes jeg det er helt greit vi styrer unna, men det betinger jo naturligvis at man henter noe annet. Jeg tar heller Thuram-Ulien eller Kone i steden for Barella.

Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."

Dette stemmer ganske godt med min egen observasjon, jeg har bare ikke tenkt over det.

Så tar jeg med Rayan Cherki i samme slengen. Dette er en balon d'or kandidat i framtiden. Og det er i sommer han kan hentes. Nå ser jeg han hooker opp med Mbappe-klanen og da kan det allerede være for sent. Men det tjenesteforsømmelse om man ikke er på der. Det er Elliott på steroider, og sansynligvis for relativt forsiktige penger.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 9:23 am
TerryMcDermott skrev: ons jun 14, 2023 8:57 pm --- Ser ut som om Barella går til Newcastle for rundt £ 50 mill
Dette synes jeg det er helt greit vi styrer unna, men det betinger jo naturligvis at man henter noe annet. Jeg tar heller Thuram-Ulien eller Kone i steden for Barella.

Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."
Vet ikke helt hvorfor Daily Torygraph har presentert dette som en "done deal", men her iallefall fra den langt bedre informerte Fabrizio Romano i går kveld:

Inter have not received formal approach or bid for Nicolò Barella. Newcastle have genuine interest as Telegraph called, but nothing is advanced at this stage. Inter sources feel £50m is nowhere near his valuation… also, nothing agreed with Barella on personal terms.


Så hverken kontakt eller overgangssum stemmer her.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 9:23 am Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."

Dette stemmer ganske godt med min egen observasjon, jeg har bare ikke tenkt over det.
Hvilke egenskaper er egentlig det ekstraordinære her? Som Barella ikke har?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 9:45 am
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 9:23 am Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."

Dette stemmer ganske godt med min egen observasjon, jeg har bare ikke tenkt over det.
Hvilke egenskaper er egentlig det ekstraordinære her? Som Barella ikke har?
Høyde.

Knax

Legg inn av Knax »

Barella går selvsagt ikke for 50mill£, da hadde nok Liverpool vært med i kampen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 9:45 am
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 9:23 am Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."

Dette stemmer ganske godt med min egen observasjon, jeg har bare ikke tenkt over det.
Hvilke egenskaper er egentlig det ekstraordinære her? Som Barella ikke har?
Det kan være så mangt det?
Men ikke har, er det snakk om noe Barella ikke har her?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 9:45 am
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 9:23 am Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."

Dette stemmer ganske godt med min egen observasjon, jeg har bare ikke tenkt over det.
Hvilke egenskaper er egentlig det ekstraordinære her? Som Barella ikke har?
Barella er jævlig god på det andre er gode eller middels gode på, og god eller middels god der andre er jævlig gode.
Om det er taklinger, pasninger, plassering, sudoku eller noe annet, er ikke godt å vite.

Kashmir

Legg inn av Kashmir »

Denne tråden er veldig «brød og smør» akkurat nå, er ikke spesielt imponert over de ekstraordinært spesifikke forklaringene dog.

Er Barella er flink til å smøre skiver mens PL spillerne er bedre til å koke suppe?

Hvem vet. Men det blir nok middag tilslutt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 10:43 am Det kan være så mangt det?
Men ikke har, er det snakk om noe Barella ikke har her?
Hva er det egentlig en spiller som Koné har eller kan utvikle seg til da, men som Barella ikke har? Og har Mac Allister noe ekstraordinært? Jeg liker argentineren godt, men ville jo sagt at han primært er en svært god allrounder fremfor noe annet. Og at dette er en undervurdert egenskap som vi burde legge mer vekt på fremfor å gjøre Nunez- og Thuram-Ulien-kjøp.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Nunez er jo ikke god på noe.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 11:58 am
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 10:43 am Det kan være så mangt det?
Men ikke har, er det snakk om noe Barella ikke har her?
Hva er det egentlig en spiller som Koné har eller kan utvikle seg til da, men som Barella ikke har? Og har Mac Allister noe ekstraordinært? Jeg liker argentineren godt, men ville jo sagt at han primært er en svært god allrounder fremfor noe annet. Og at dette er en undervurdert egenskap som vi burde legge mer vekt på fremfor å gjøre Nunez- og Thuram-Ulien-kjøp.
Jeg er litt usikker på hvorfor dette ble så fryktelig negativt?
At Barella her spisskompetanse på klassisk PL-midtbanespillerferdigheter er vel for det første ikke feil, og for det andre ikke negativt. Jeg vil i stor grad si det samme gjelder Kone. Og Liverpool må gjerne kjøpe både Kone og Barella for meg.
Har Mac Allister noe ekstraordinært? Tja, det vil jeg si. For det første er han aldri svak, det er ekstraordinært. Mac Allister er også særdeles fleksibel og fyller mange roller veldig bra. Han tilfører de litt dypere rollene ro og styrer kampene i stor grad der. Flyttes han litt fram styrer han også kampene der, men tilfører da gjennombruddskraft i form av pasninger og løp.
At Barella mangler det ekstraordinære? Jeg synes heller ikke det er spesielt kontroversielt å hevde? Det vil si, presstyrken er ekstraordinær - i serie A, men vil ikke være det i PL hvor dette er brød og smør for midtbanespillerne.

Jeg har forøvrig vanskelig for å se at Thuram-Ulien ikke er en svært god allrounder. Det er en spiller som allerede har prestert bra i de fleste midtbaneposisjoner, men han har i tillegg noe ekstraordinært. Egentlig det samme med Nunez. Allrounder med ekstremferdigheter.

Kashmir

Legg inn av Kashmir »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 11:58 amvi burde legge mer vekt på fremfor å gjøre Nunez- og Thuram-Ulien-kjøp.
Det spørs hva vi ønsker fra en spesifikk posisjon i formasjonen og rolle i troppen. En hel tropp med allroundere er ikke noe å samle på.

Mtp. Nunez f. eks. så skal vi ha minst 5 klare førstevalg til 3 posisjoner, med Harvey, Carvalho, Doak etc. bak der igjen.

Diaz og Salah er mer typiske vingspisser, Jota er allrounder med poacher-egenskaper, Gakpo er en falsk nier og Darwin har litt av alt og kan bli spinnvilt god på mye, resultatet avhenger av hvordan vi dyrker han. Akkurat nå er han en tydelig outlier som skal bidra med «noe litt annerledes», samtidig som at potensialet der er såpass stort at han kan bli bedre enn resten. Kanskje utenom Salah.

Med denne sammensetningen så dekker vi et stort område av forskjellige muligheter/type egenskaper vi ønsker å ha i troppen som er bedre enn å gå etter «jeg tror korte spillere er bedre enn lange spillere» tankegang, fordi da begrenser man mulighetene sine veldig.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 12:30 pm eg er litt usikker på hvorfor dette ble så fryktelig negativt?
At Barella her spisskompetanse på klassisk PL-midtbanespillerferdigheter er vel for det første ikke feil, og for det andre ikke negativt. Jeg vil i stor grad si det samme gjelder Kone. Og Liverpool må gjerne kjøpe både Kone og Barella for meg.
Har Mac Allister noe ekstraordinært? Tja, det vil jeg si. For det første er han aldri svak, det er ekstraordinært. Mac Allister er også særdeles fleksibel og fyller mange roller veldig bra. Han tilfører de litt dypere rollene ro og styrer kampene i stor grad der. Flyttes han litt fram styrer han også kampene der, men tilfører da gjennombruddskraft i form av pasninger og løp.
At Barella mangler det ekstraordinære? Jeg synes heller ikke det er spesielt kontroversielt å hevde? Det vil si, presstyrken er ekstraordinær - i serie A, men vil ikke være det i PL hvor dette er brød og smør for midtbanespillerne.

Jeg har forøvrig vanskelig for å se at Thuram-Ulien ikke er en svært god allrounder. Det er en spiller som allerede har prestert bra i de fleste midtbaneposisjoner, men han har i tillegg noe ekstraordinært. Egentlig det samme med Nunez. Allrounder med ekstremferdigheter.
Basert på årets sesong klarer jeg iallfall ikke å se at Nunez er en god allrounder. Ekstremferdigheter har han definitivt, men det er også klare svakheter i den tekniske/taktiske biten av spillet som gjorde at han først ble flyttet vekk fra midtspissplassen og deretter mistet plassen på laget i slutten av sesongen. Vi får se hva som skjer ang Thuram-Ulien. Jeg ville ikke blitt overrasket om vi kjøpte ham og det viste seg å være noe av det samme med ham.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 9:45 am
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 9:23 am Jeg er egentlig stor fan av Barella, men er også enig med TK Karlsen. Han skriver følgende på twitter: "Barella til Newcastle må nesten kastes i random-sekken. Italieneren har spisskompetanse i alt det de fleste Premier League-midtbanespillere mestrer («brød og smør»), men helt ordinær på ekstraordinære."

Dette stemmer ganske godt med min egen observasjon, jeg har bare ikke tenkt over det.
Hvilke egenskaper er egentlig det ekstraordinære her? Som Barella ikke har?
Så også den av TKK på twitter, og som ofte med han så blir det å stoppe opp og tenke, faen ja...

Det er motsatt, har Barella noen ekstraordinære ferdigheter? Er han veldig rask, målfarlig, teknisk, overblikk, pasningsfot? Eller er han "bare" god på alt?

Det kan tenkes at han har en ekstraordinær kapasitet og at det kan kastes i sekken, men jeg vet ikke helt med det. Han er god på alt. Så jeg kan godt tenke meg han, men det går helt fint å hoppe over.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

k9b skrev: tor jun 15, 2023 1:23 pm Det er motsatt, har Barella noen ekstraordinære ferdigheter? Er han veldig rask, målfarlig, teknisk, overblikk, pasningsfot? Eller er han "bare" god på alt?

Det kan tenkes at han har en ekstraordinær kapasitet og at det kan kastes i sekken, men jeg vet ikke helt med det. Han er god på alt. Så jeg kan godt tenke meg han, men det går helt fint å hoppe over.
Liker at han er god på alt. Og synes det er undervurdert kontra det å ha ekstremferdigheter på noen områder, men klare svakheter på andre områder. Men egentlig tenker jeg at han burde vært kjøpt i fjor eller aller helst i 2021, og at vi nå får mye av det samme i Mac Allister som vi kunne fått i Barella. Og dermed heller bruker pengene på litt andre typer spillere.

Knax

Legg inn av Knax »

Har egentlig ikke noe problem om man ender opp med Thuram og Veiga f.eks., Thuram har et skyhøyt potensiale, så det er egentlig et kjøp jeg håper man får til.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 1:13 pm
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 12:30 pm eg er litt usikker på hvorfor dette ble så fryktelig negativt?
At Barella her spisskompetanse på klassisk PL-midtbanespillerferdigheter er vel for det første ikke feil, og for det andre ikke negativt. Jeg vil i stor grad si det samme gjelder Kone. Og Liverpool må gjerne kjøpe både Kone og Barella for meg.
Har Mac Allister noe ekstraordinært? Tja, det vil jeg si. For det første er han aldri svak, det er ekstraordinært. Mac Allister er også særdeles fleksibel og fyller mange roller veldig bra. Han tilfører de litt dypere rollene ro og styrer kampene i stor grad der. Flyttes han litt fram styrer han også kampene der, men tilfører da gjennombruddskraft i form av pasninger og løp.
At Barella mangler det ekstraordinære? Jeg synes heller ikke det er spesielt kontroversielt å hevde? Det vil si, presstyrken er ekstraordinær - i serie A, men vil ikke være det i PL hvor dette er brød og smør for midtbanespillerne.

Jeg har forøvrig vanskelig for å se at Thuram-Ulien ikke er en svært god allrounder. Det er en spiller som allerede har prestert bra i de fleste midtbaneposisjoner, men han har i tillegg noe ekstraordinært. Egentlig det samme med Nunez. Allrounder med ekstremferdigheter.
Basert på årets sesong klarer jeg iallfall ikke å se at Nunez er en god allrounder. Ekstremferdigheter har han definitivt, men det er også klare svakheter i den tekniske/taktiske biten av spillet som gjorde at han først ble flyttet vekk fra midtspissplassen og deretter mistet plassen på laget i slutten av sesongen. Vi får se hva som skjer ang Thuram-Ulien. Jeg ville ikke blitt overrasket om vi kjøpte ham og det viste seg å være noe av det samme med ham.
Ikke overraskende ble du sittende igjen med å diskutere Nunez. Hva var egentlig poenget ditt med dette du satte i gang her?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 2:10 pm Ikke overraskende ble du sittende igjen med å diskutere Nunez. Hva var egentlig poenget ditt med dette du satte i gang her?
At gode allroundspillere er undervurdert og at ekstremferdigheten kan være overvurdert om spilleren har svakheter på andre områder.

Og at jeg liker et kjøp av Mac Allister markant bedre enn kjøpet av Nunez og et potensielt kjøp av Thuram-Ulien.

PS: Det var du som først trakk Nunez inn i diskusjonen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 2:13 pm
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 2:10 pm Ikke overraskende ble du sittende igjen med å diskutere Nunez. Hva var egentlig poenget ditt med dette du satte i gang her?
At gode allroundspillere er undervurdert og at ekstremferdigheten kan være overvurdert om spilleren har svakheter på andre områder.

Og at jeg liker et kjøp av Mac Allister markant bedre enn kjøpet av Nunez og et potensielt kjøp av Thuram-Ulien.

PS: Det var du som først trakk Nunez inn i diskusjonen.
Hæ?
Det var vel du som skrev dette?
"Hva er det egentlig en spiller som Koné har eller kan utvikle seg til da, men som Barella ikke har? Og har Mac Allister noe ekstraordinært? Jeg liker argentineren godt, men ville jo sagt at han primært er en svært god allrounder fremfor noe annet. Og at dette er en undervurdert egenskap som vi burde legge mer vekt på fremfor å gjøre Nunez- og Thuram-Ulien-kjøp."

Det andre du skriver er lite kontroversielt egentlig. Alle liker vel gode allroundspillere? Og at ekstreferdigheter KAN være overvurdert om spillere har svakheter på andre områder er det vel også konsensus rundt. Thuram-Ulien har du aldri sett spille fotball så din vurdering av ham er lite verdt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 2:23 pm Hæ?
Det var vel du som skrev dette?
"Hva er det egentlig en spiller som Koné har eller kan utvikle seg til da, men som Barella ikke har? Og har Mac Allister noe ekstraordinært? Jeg liker argentineren godt, men ville jo sagt at han primært er en svært god allrounder fremfor noe annet. Og at dette er en undervurdert egenskap som vi burde legge mer vekt på fremfor å gjøre Nunez- og Thuram-Ulien-kjøp."

Det andre du skriver er lite kontroversielt egentlig. Alle liker vel gode allroundspillere? Og at ekstreferdigheter KAN være overvurdert om spillere har svakheter på andre områder er det vel også konsensus rundt. Thuram-Ulien har du aldri sett spille fotball så din vurdering av ham er lite verdt.
Sorry, noen gang går det ball i hatt.......

Du namedropper jo flere titalls spillere hver sesong, og jeg tviler på at du har like god kontroll på alle. Og har generelt noen meget kontroversielle meninger om noen enkeltspillere som er anerkjent av omtrent alle andre som absolutt toppklasse. Så jeg kan også være fullt ut berettiget til å ha en mening omkring Thuram-Ulien basert på det jeg har sett og lest. Dessuten går det også litt på preferanser ang spillertype. Her er du og jeg åpenbart uenig i en del tilfeller.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: tor jun 15, 2023 2:26 pm
markantovertak skrev: tor jun 15, 2023 2:23 pm Hæ?
Det var vel du som skrev dette?
"Hva er det egentlig en spiller som Koné har eller kan utvikle seg til da, men som Barella ikke har? Og har Mac Allister noe ekstraordinært? Jeg liker argentineren godt, men ville jo sagt at han primært er en svært god allrounder fremfor noe annet. Og at dette er en undervurdert egenskap som vi burde legge mer vekt på fremfor å gjøre Nunez- og Thuram-Ulien-kjøp."

Det andre du skriver er lite kontroversielt egentlig. Alle liker vel gode allroundspillere? Og at ekstreferdigheter KAN være overvurdert om spillere har svakheter på andre områder er det vel også konsensus rundt. Thuram-Ulien har du aldri sett spille fotball så din vurdering av ham er lite verdt.
Sorry, noen gang går det ball i hatt.......

Du namedropper jo flere titalls spillere hver sesong, og jeg tviler på at du har like god kontroll på alle. Og har generelt noen meget kontroversielle meninger om noen enkeltspillere som er anerkjent av omtrent alle andre som absolutt toppklasse. Så jeg kan også være fullt ut berettiget til å ha en mening omkring Thuram-Ulien basert på det jeg har sett og lest. Dessuten går det også litt på preferanser ang spillertype. Her er du og jeg åpenbart uenig i en del tilfeller.
Noe jeg stort sett poengterer når jeg namedropper de ja.
Hva er vi uenige om når det kommer til preferanser ang. spilletype? Det hadde vært interessant å vite.
Jeg tror jeg har en virkelig preferanse. Spilleren må være god nok. Og så har jeg en svakhet, unge spillere jeg mener jeg sjøl er i stand til å se et spesielt potensiale i. Noe jeg absolutt ikke treffer på hver gang for å si det pent.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Nyeste nå er god fart i Keito Nakamura-ryktene. Offensiv spiller som trives til venstre. Litt rart at det er noe behov der, men neppe veldig dyr.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Adrian.

Jeg er sånn i utgangspunktet temmelig positiv til hvordan klubben jobber. Men å signere Adrian videre gjør meg litt bekymret. Om klubben skal igjennom en liten eller stor gjennombygging i sommer så harmonerer det dårlig med at man kaster bort et HG-plass på Adrian.

Etter at Firmino, Artur og Keita er borte så er det tre plasser til ikke HG i troppen. Alexis Mac Allister tar en, da er det to igjen. Det er ikke all verden til rom for endringer. Jeg ser heller ikke at det er stort å hente som passer i HG-kvoten. Nå ryktes man til yngre utenlandske spillere som Veiga og Zaire-Emery, så det kan være en del av planen, men...

Det vil være rart om man ikke fyller de hullene de som forlater etterlater seg. Firmino kan vi nok tro er erstattet av Gakpo, men Milner, Artur, Ox og Keita bør generere tre spillere inn.

Jeg ser heller ikke all verdens potensiale i salg av spillere som ikke er HG heller. Matip får man ikke mye for, mer hensiktmessig å beholde? Tsimikas er litt mer verdt, men da må det kjøpes erstatter. Hvem andre er det? Fab sier noen men det har jeg ingen tro på. Det er også en såpass stor avgang allerede at det neppe er veldig hensiktmessig å bytte ut veldig mange flere.

Nei, jeg er litt mer redd for å bli skuffet etter dette med Adrian. Føler det kunne gjort en temmelig stor forskjell å erstatte ham med en HG-spiller. Ikke er han god heller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»