Rosenborg - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

Sånn som fotball-Norge fungerer blir det vel swap mellom Fagermo og Rekdal, ler meg ihjel hvis det skjer.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Interessant utgave av Rasmus og Saga ute i dag med Gotaas Johnsen som gjest. Hun snakker blant annet om at en klubbs identitet ikke kan henge på til en hver tid sittende trener.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eldon skrev: ons jun 14, 2023 8:38 pm Interessant utgave av Rasmus og Saga ute i dag med Gotaas Johnsen som gjest. Hun snakker blant annet om at en klubbs identitet ikke kan henge på til en hver tid sittende trener.
Det er vel dette som, forhåpentligvis så snart som mulig, formuleres i et strategidokument og munner ut i nye rollebeskrivelser.

JackBlack

Legg inn av JackBlack »

Sist redigert av JackBlack den fre jun 16, 2023 12:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

For en lettelse. Ahh!

dani07

Legg inn av dani07 »

Gratulerer til alle RBK fans!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hvem tar over da? Frigård forsvinner også ut.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Korgutt skrev: fre jun 16, 2023 12:20 pm Hvem tar over da? Frigård forsvinner også ut.
Åpenbart Fagermo. Hvorfor tror du styret plutselig fikk så hast? Her er det bare å glede seg til fortsettelsen.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Haugzu skrev: fre jun 16, 2023 12:21 pm
Korgutt skrev: fre jun 16, 2023 12:20 pm Hvem tar over da? Frigård forsvinner også ut.
Åpenbart Fagermo. Hvorfor tror du styret plutselig fikk så hast? Her er det bare å glede seg til fortsettelsen.
Dette er ikke åpenbart, og styret har ikke hatt hast. Styreleder varslet for noen uker siden at man forventet fremgang og resultater.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Gjett hvem som jublet høyt da?! 🥳🥳🥳🥳

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

trønderen skrev: fre jun 16, 2023 12:25 pm Gjett hvem som jublet høyt da?! 🥳🥳🥳🥳
Jeg gjorde i alle fall det, men jeg var sikkert ikke den eneste :D

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Altså jeg var glad når Perry gikk, men her er det altså halvannet år med depresjon som forsvant, det er ikke mulig å beskrive hvor glad jeg ble. Forhåpentligvis blir Rosenborg endelig Rosenborg igjen. Ventet på denne dagen siden første rykte om at han i det hele tatt stod på lista kom.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Haugzu skrev: fre jun 16, 2023 12:21 pm
Korgutt skrev: fre jun 16, 2023 12:20 pm Hvem tar over da? Frigård forsvinner også ut.
Åpenbart Fagermo. Hvorfor tror du styret plutselig fikk så hast? Her er det bare å glede seg til fortsettelsen.
Da er det komplett, og Reka til VIF.
Tar meg en stor skål om begge disse går i boks

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Skal ikke hovere, men hva sa jeg mfl...
En av de rareste treneransettelser i moderne tid.
Det burde ikke skjedd, men slik blir det når styret
mangler kompetanse og perspektiv. (minner om Enga)

Flaut av alle som var involvert.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Nå var jo rbk akkurat der hvor jeg liker dem best, langt nede på tabellen.

En trist dag dette, skulle gjerne sett at dere fortsatte i samme sporet.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

AcsOnFire skrev: fre jun 16, 2023 12:34 pm Skal ikke hovere, men hva sa jeg mfl...
En av de rareste treneransettelser i moderne tid.
Det burde ikke skjedd, men slik blir det når styret
mangler kompetanse og perspektiv. (minner om Enga)

Flaut av alle som var involvert.
RBK hadde jo allerede bestilt merch for 10mill med "Kjetil" på 8-)

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Blir det Roar Strand som interim da? Eller er det nok en gang duket for Trond Henriksen?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Nå må Løfaldli få sjansen. Det kan ikke gå galt med alle den kompetansen han er i besittelse av.

Mini inn som assistenttrenerv

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ikke direkte overraskende, selv om jeg trodde Rekdal var fredet noen uker til. Er det ikke en ide å kjøre inn Maalen nå?

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

mogandisu skrev: fre jun 16, 2023 12:36 pm Blir det Roar Strand som interim da? Eller er det nok en gang duket for Trond Henriksen?
Tipper Maalen

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

thewaterfall skrev: fre jun 16, 2023 12:41 pm
mogandisu skrev: fre jun 16, 2023 12:36 pm Blir det Roar Strand som interim da? Eller er det nok en gang duket for Trond Henriksen?
Tipper Maalen
🤣🤣

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Denne Maalen er åpenbart en lettvekter. RBK burde se til utlandet, men sannsynligvis blir det en ny feilansettelse av en norsk trener.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Haugzu skrev: fre jun 16, 2023 12:45 pm Denne Maalen er åpenbart en lettvekter. RBK burde se til utlandet, men sannsynligvis blir det en ny feilansettelse av en norsk trener.
Her snakker vi altså om interim-trener. Det er ikke slik at en permanent trener står klar utenfor Brakka i dette øyeblikk.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

AcsOnFire skrev: fre jun 16, 2023 12:34 pm Skal ikke hovere, men hva sa jeg mfl...
En av de rareste treneransettelser i moderne tid.
Det burde ikke skjedd, men slik blir det når styret
mangler kompetanse og perspektiv. (minner om Enga)

Flaut av alle som var involvert.
"Hva sa jeg"? Du kunne leta med lys og lykt for å finne en eneste RBKsupporter som ønsket Rekdal inn. Iallfall her på FD (VGD). Men du finner behov for å slå deg på brystet?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Det var da som pokker.
Nå vi hadde det så gøy med trønderne.
Men ok..det kan jo bli en ny lang trenerjakt...morsom klubb.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Åpenbart, igjen.

Det eneste som er åpenbart her er at enkelte uttaler seg skråsikkert uten egentlig å ha peil på hva de uttaler seg om.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Og hvem skal overta? Det er ikke flust av kandidater. Er ikke Maalen en lettvekter og får Roar Strand fortsette? Spørsmålene er mange.

qbah

Legg inn av qbah »

En ansettelse som aldri skulle vært gjort.

Takk for innsatsen til Reka og Frigård. Nå kommer den virkelige syretesten til styret på hvilken trener de både ønsker, og ikke minst klarer å få inn.

qbah

Legg inn av qbah »

"Adresseavisen får opplyst at flere spillere er svært overrasket over nyheten, og de skal ikke ha hørt noe om trenernes exit før det ble kjent i media."

Amatørmessig. Herregud.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Svein Maalen tar over som RBK-trener ut året.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»