Crome nettleser som kræsjer

Svar
Oslogg123
Innlegg: 505

Crome nettleser som kræsjer

Legg inn av Oslogg123 »

Min Google chrome nettleser har begynt å lage problemer. Blant annet med denne siden her som fryser etter noen sekunder og som jeg da må lukke. Har bare merket det på denne siden de siste dagene men i dag er det også en annen nettside som ikke fungerer optimalt. Får beskjed om at siden ikke svarer og valget mellom vent eller lukke siden. Noen som har forslag til løsning? Har prøvd å avinstalle og installe på nytt, men alle lagrede passord etc var forsatt der når jeg åpnet nettleseren på nytt så må har gjort noe feil

return_of_drakkar  
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Oslogg123 skrev: ons jun 14, 2023 7:44 am Min Google chrome nettleser har begynt å lage problemer. Blant annet med denne siden her som fryser etter noen sekunder og som jeg da må lukke. Har bare merket det på denne siden de siste dagene men i dag er det også en annen nettside som ikke fungerer optimalt. Får beskjed om at siden ikke svarer og valget mellom vent eller lukke siden. Noen som har forslag til løsning? Har prøvd å avinstalle og installe på nytt, men alle lagrede passord etc var forsatt der når jeg åpnet nettleseren på nytt så må har gjort noe feil
Da du avinstallerte fikk du da spørsmål om å også fjerne bokmerker og annet?
Hvis du fikk det og ikke sa ja så vil den hente inn dette som den da har lagret hos deg.
Dette er normalt.

Men funker den nå etter at du installerte på nytt?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

return_of_drakkar skrev: ons jun 14, 2023 9:12 pm
Oslogg123 skrev: ons jun 14, 2023 7:44 am Min Google chrome nettleser har begynt å lage problemer. Blant annet med denne siden her som fryser etter noen sekunder og som jeg da må lukke. Har bare merket det på denne siden de siste dagene men i dag er det også en annen nettside som ikke fungerer optimalt. Får beskjed om at siden ikke svarer og valget mellom vent eller lukke siden. Noen som har forslag til løsning? Har prøvd å avinstalle og installe på nytt, men alle lagrede passord etc var forsatt der når jeg åpnet nettleseren på nytt så må har gjort noe feil
Da du avinstallerte fikk du da spørsmål om å også fjerne bokmerker og annet?
Hvis du fikk det og ikke sa ja så vil den hente inn dette som den da har lagret hos deg.
Dette er normalt.

Men funker den nå etter at du installerte på nytt?
Funker bedre men fortsatt ikke helt bra. Skal prøve å avinstallere på nytt

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»