Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Svar
John Garfield

Re: Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av John Garfield »

Hoppidioten skrev: lør jun 17, 2023 5:03 pm Dette går aldri.
Gitt opp allerede ja..skottene er jo kjent for å være gjerrige, så 1-0 til skottene burde være et godt tips, men håper på Haaland!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Liker laget. Og dette er et lag som skal vinne mot Skottland.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Albino skrev: lør jun 17, 2023 5:35 pm Jeg er forberedt på å bli skuffet. Brauten blir pakket inn og blir usynlig. Ødegaard og Aursnes får ikke til noe. Strandberg kan ikke løpe fort. Nyland gjør tabbe. Skottland ligger lavt og går for 0-0. De norske spillerene skylder på varmen.
Husker da Tom Sundby var vår største stjerne, og vi skulle spille kvalik-kamp mot Skottland.
Sundby begynte bra men ble taklet stygt av en skotte og måtte ut etter kort tid. Vi tapte.
Ser faren for at samme skjer i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Tror Skottland trives veldig godt som litt underdogs. De får med seg et poeng og venter bare på unnskyldningene til Ståle etter kampen.

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Tipper Norge-Skottland 2-0.

Mål av Haaland og Patrick Berg på langskudd.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Håper barnevernet er på Ullevål og plukker opp de barna som er på stadion i Manchester City-drakt.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Interessert skrev: lør jun 17, 2023 5:41 pm
Albino skrev: lør jun 17, 2023 5:35 pm Jeg er forberedt på å bli skuffet. Brauten blir pakket inn og blir usynlig. Ødegaard og Aursnes får ikke til noe. Strandberg kan ikke løpe fort. Nyland gjør tabbe. Skottland ligger lavt og går for 0-0. De norske spillerene skylder på varmen.
Husker da Tom Sundby var vår største stjerne, og vi skulle spille kvalik-kamp mot Skottland.
Sundby begynte bra men ble taklet stygt av en skotte og måtte ut etter kort tid. Vi tapte.
Ser faren for at samme skjer i dag.
Selveste Steve Nicol.

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Interessert skrev: lør jun 17, 2023 5:41 pm
Albino skrev: lør jun 17, 2023 5:35 pm Jeg er forberedt på å bli skuffet. Brauten blir pakket inn og blir usynlig. Ødegaard og Aursnes får ikke til noe. Strandberg kan ikke løpe fort. Nyland gjør tabbe. Skottland ligger lavt og går for 0-0. De norske spillerene skylder på varmen.
Husker da Tom Sundby var vår største stjerne, og vi skulle spille kvalik-kamp mot Skottland.
Sundby begynte bra men ble taklet stygt av en skotte og måtte ut etter kort tid. Vi tapte.
Ser faren for at samme skjer i dag.
Husker godt den kampen. Tar jeg ikke feil var det vel faren til Patrick Berg som ble byttet inn for Sundby, og Ørjan gjorde en veldig god kamp til tross for tap.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Tviler sterkt vi vinner, laget er rett og slett for dårlig. Et par stjerner er ikke nok.

Edit: skrivefeil.
Sist redigert av ehall den lør jun 17, 2023 6:02 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Alle barna som ble intervjuet heier på Haaland, de har ikke hørt om noen andre spillere.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:42 pm Tror Skottland trives veldig godt som litt underdogs. De får med seg et poeng og venter bare på unnskyldningene til Ståle etter kampen.
Jeg mener skottene er favoritter.
Norge er dog absolutt gode nok til å vinne. Hjemmefordel på fullsatt stadion bør hjelpe.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Vikingen skrev: lør jun 17, 2023 5:45 pm Håper barnevernet er på Ullevål og plukker opp de barna som er på stadion i Manchester City-drakt.
Hehe - var innom Oslo City og der ved inngangen var det to håpefulle som var i ferd med å ta på seg City-trøyer. Rett bak meg kom det en kar og opplyste om at det var feil trøyer...

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

er dere ladd

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:52 pm Alle barna som ble intervjuet heier på Haaland, de har ikke hørt om noen andre spillere.
Håpløst.

startelver

Legg inn av startelver »

Retnuh skrev: lør jun 17, 2023 5:52 pm
startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:42 pm Tror Skottland trives veldig godt som litt underdogs. De får med seg et poeng og venter bare på unnskyldningene til Ståle etter kampen.
Jeg mener skottene er favoritter.
Norge er dog absolutt gode nok til å vinne. Hjemmefordel på fullsatt stadion bør hjelpe.
Helt enig, spørsmålet er om Strandberg og resten av forsvarsrekka greier å leve opp til forventningene. For ikke å snakke om Nyland i mål.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

abelao skrev: lør jun 17, 2023 5:09 pm Hvor mange baklengsmål skal Stefan Strandberg koste oss i kveld? Faen til uttak!
Det er uansett gressmatta sin skyld!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

DoktorS skrev: lør jun 17, 2023 5:53 pm
Vikingen skrev: lør jun 17, 2023 5:45 pm Håper barnevernet er på Ullevål og plukker opp de barna som er på stadion i Manchester City-drakt.
Hehe - var innom Oslo City og der ved inngangen var det to håpefulle som var i ferd med å ta på seg City-trøyer. Rett bak meg kom det en kar og opplyste om at det var feil trøyer...
Not all heroes wear capes

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:56 pm
Retnuh skrev: lør jun 17, 2023 5:52 pm
startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:42 pm Tror Skottland trives veldig godt som litt underdogs. De får med seg et poeng og venter bare på unnskyldningene til Ståle etter kampen.
Jeg mener skottene er favoritter.
Norge er dog absolutt gode nok til å vinne. Hjemmefordel på fullsatt stadion bør hjelpe.
Helt enig, spørsmålet er om Strandberg og resten av forsvarsrekka greier å leve opp til forventningene. For ikke å snakke om Nyland i mål.
Hvis de lever opp til forventningene, blir det vel mange baklengs?

Spørsmålet er vel om de greier å leve opp til over forventningene! ;-)

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

En av det beste nasjonalsangene

Edit: Den skotske altså

Genial

Legg inn av Genial »

Har vi Europas kjipeste landslagspublikum? Utsunget av skottene i hvertfall.

Nå skal det sies at de har en topp 3 nasjonalsang.

guru

Legg inn av guru »

Flowers of Scotland er en av mine desiderte favorittnasjonalsanger. Sammen med New Zealand sin.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi tapte ihvertfall nasjonalsangen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Flaut at vi starter med en spiss med måltørke, i feriemodus. Her blir det ikke mål før vi gjør noen bytter.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: lør jun 17, 2023 6:00 pm Vi tapte ihvertfall nasjonalsangen.
Sang man nystemten i stedet?

guru

Legg inn av guru »

Tipper en kjedelig kamp i varmen. 0-0.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Ok, "klar" for nok en kamp hvor disse overbetalte stjernene våre skuffer og vi sitter igjen med U eller tap. Forøvrig drittlei Haaland. Ellers lykke til!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:56 pm
Retnuh skrev: lør jun 17, 2023 5:52 pm
startelver skrev: lør jun 17, 2023 5:42 pm Tror Skottland trives veldig godt som litt underdogs. De får med seg et poeng og venter bare på unnskyldningene til Ståle etter kampen.
Jeg mener skottene er favoritter.
Norge er dog absolutt gode nok til å vinne. Hjemmefordel på fullsatt stadion bør hjelpe.
Helt enig, spørsmålet er om Strandberg og resten av forsvarsrekka greier å leve opp til forventningene. For ikke å snakke om Nyland i mål.
Tenk å ha to av de beste spillerne i verdens beste liga på laget, og så har du føkkings Stefan Strandberg i en av de viktigste posisjonene på banen. Hva gjør han på landslaget? Har aldri vært god.

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Erling med fylleånde

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Slettet Trippel post
Sist redigert av Olmbas den lør jun 17, 2023 6:04 pm, redigert 1 gang totalt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Solbakkens plan lykkes. Spille balen ut over sidelinjen utenfor 16-meteren til Skottland, slik at vi er 11 mot 10 på banen, nær det skotske målet 🤣

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»