Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Svar
Bjoro33

Re: Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av Bjoro33 »

Fy f så skuffet. Grusomt dårlig fra enkeltspillere

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

bønna1/2 skrev: lør jun 17, 2023 8:37 pm
SIimWhitman skrev: lør jun 17, 2023 8:35 pm Ødegaard stikker bare av uten å si noe, når han får spørsmål om laget har pratet om Nations League innad i gruppen. Før det høres alt han sier innøvd ut. "Vi vinner og taper som et lag", "Vanskelig å sette ord på ting", og andre klisjéer.

God kaptein.
Hva ville du sagt?
Ødegaard har gjort flere intervjuer nå. Naturlig at han ikke klarer å svare på alt akkurat nå, så han er unnskyldt. Han stiller ihvertfall opp. Hvor faen er Ståle ? Gjemmer seg i garderoben?

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Ødegård er jo totalt revva på landslaget, han får se å gå å hente den jevla ballen da hvis ikke Strandberg og de andre kamikaze pilotene bak der får trødd opp ballen ril han. Hva i helvete er det så foregår?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

PapaSmurf skrev: lør jun 17, 2023 8:36 pm
GatlingGun skrev: lør jun 17, 2023 8:35 pm Lurt med trippelbytte fem min før slutt i en kamp som vi bare skal ri inn.
Det er så amatørmessig at jeg har ikke sett det verre. At man kaster innpå spillere når man jager mål er en ting, men å fucke opp hele strukturen mens skottene jaget mål er galskap.
Solbakken og NFF dreper den entusiasmen som kom med Haaland og Ødegaard.

Det er så jævla surt.

De sparker aldri han, men dersom de gjør det, så vil de bare hente inn en annen med gode kontakter til NFF-toppene og sponsorene.

Det hele er en ond og tragisk sirkel.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sodajr skrev: lør jun 17, 2023 8:20 pm Ståle har låst seg inne i garderoben
Han er ferdig, og ikke faen om jeg vil ha inn en ny defensiv faen ala Rekdal, nå må det inn en offensiv 434 type, dritlei av å se Norge spille kjedelig fotball

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dagbladet gjør forøvrig rett som gir Leo 1 på børsen. Den feilen der er så graverende at det sletter alt som hadde vært OK. At VG gir 3 er komisk.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

sertono skrev: lør jun 17, 2023 8:37 pm
Bjartesen skrev: lør jun 17, 2023 8:22 pm
sertono skrev: lør jun 17, 2023 8:17 pm Faen at jeg ikke la inn noen kroner på Skotland, hadde følelsen.
Hadde penger på over 2.5 mål, så den gikk nå inn iallefall. Trenger en Belgia seier mot Østerrike senere ikveld, så blir det mynt i kassen.
Kanskje synd de ikke kan stille med De Bruyne, men vi har jo sett i kveld at de overbetalte ikke betyr alt...lykke til.
Ja nei vi får se. Blir nok en bedre kamp enn det makkverket vi akkurat har sett uansett utfall!

Genial

Legg inn av Genial »

Har et håp om at han trekker seg ettersom RBK-jobben er ledig. Det er eneste mulighet tror jeg.

dzk

Legg inn av dzk »

BBQsaus skrev: lør jun 17, 2023 8:39 pm
bønna1/2 skrev: lør jun 17, 2023 8:37 pm
SIimWhitman skrev: lør jun 17, 2023 8:35 pm Ødegaard stikker bare av uten å si noe, når han får spørsmål om laget har pratet om Nations League innad i gruppen. Før det høres alt han sier innøvd ut. "Vi vinner og taper som et lag", "Vanskelig å sette ord på ting", og andre klisjéer.

God kaptein.
Hva ville du sagt?
Ødegaard har gjort flere intervjuer nå. Naturlig at han ikke klarer å svare på alt akkurat nå, så han er unnskyldt. Han stiller ihvertfall opp. Hvor faen er Ståle ? Gjemmer seg i garderoben?
Nei, han begynte å prate med TV2 kl 20:23, dvs 6 min før du laget dette innlegget.

Hodor

Legg inn av Hodor »

La oss gjøre noe vi ikke har gjort før. Bla opp for en god utenlandsk trener. Svensker teller ikke. Vi har to av PLs aller beste spillere. I starten av 20-årene. De leverer gang etter gang. Ikke sløs det bort med å binde seg til at trener må være norsk

lund

Legg inn av lund »

Ståle kan selvsagt ikke trekke seg nå. Kamp mot Kypros på tirsdag. Men var jo relativt stor tabbe å fornye kontrakten på forhånd. Aldri at han er landslagstrener når neste kvalik begynner.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

GatlingGun skrev: lør jun 17, 2023 8:39 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 17, 2023 8:36 pm
GatlingGun skrev: lør jun 17, 2023 8:35 pm Lurt med trippelbytte fem min før slutt i en kamp som vi bare skal ri inn.
Det er så amatørmessig at jeg har ikke sett det verre. At man kaster innpå spillere når man jager mål er en ting, men å fucke opp hele strukturen mens skottene jaget mål er galskap.
Solbakken og NFF dreper den entusiasmen som kom med Haaland og Ødegaard.

Det er så jævla surt.

De sparker aldri han, men dersom de gjør det, så vil de bare hente inn en annen med gode kontakter til NFF-toppene og sponsorene.

Det hele er en ond og tragisk sirkel.
Skal Norge lykkes må de legge ut for en merittert trener. Ståle har vært en gigaskuff.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Forbanna amatørmessig hele opplegget.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Finnes det noen "eksperter" som slakter Ståle? Trenger å høre/lese noe som kan gi sjelero. Noen må da kunne kritisere byttet av Braut uten å komme mrd formildende ting som at han kanskje var sliten.. Jeg vil se at Ståle spikres til veggen av illsinte journalister.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2839

Legg inn av bønna1/2 »

SIimWhitman skrev: lør jun 17, 2023 8:38 pm
bønna1/2 skrev: lør jun 17, 2023 8:37 pm
SIimWhitman skrev: lør jun 17, 2023 8:35 pm Ødegaard stikker bare av uten å si noe, når han får spørsmål om laget har pratet om Nations League innad i gruppen. Før det høres alt han sier innøvd ut. "Vi vinner og taper som et lag", "Vanskelig å sette ord på ting", og andre klisjéer.

God kaptein.
Hva ville du sagt?
Jeg ville ikke stukket av.
En kaptein skal vel være noe mer rakrygget, vel?
Stukket av? Hvilket intervju har du sett?

dzk

Legg inn av dzk »

TheRealArt_Verified skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm Finnes det noen "eksperter" som slakter Ståle? Trenger å høre/lese noe som kan gi sjelero. Noen må da kunne kritisere byttet av Braut uten å komme mrd formildende ting som at han kanskje var sliten.. Jeg vil se at Ståle spikres til veggen av illsinte journalister.
Solbakken sier at Braut selv ba om å bli bytta ut 10 min før han ble det.

Fazam

Legg inn av Fazam »

startelver skrev: lør jun 17, 2023 8:20 pm Jau ser ut som forumet kan puste igjen
Dette minnet om 90-tallets raske telelinjer. Resultatene i fotball var i det minste bedre da....

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hva er dette gnålet om krampe? Østigård prøver å kontrollere ballen med et halvdårlig touch når han kunne måka ballen på tribunen. Idiot

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Ekstremt forutsigbart resultat.
Sist redigert av Bror1 den lør jun 17, 2023 8:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Jeg må le :)
Norge vil aldri lykkes i en proletaridrett simpelthen fordi middelmådigheter har det for godt i Norge. C -nivå utøvere er kokfornøyd med å vinne serien i en av Europas svakeste ligaer.

Fotball er venstresidens idrett, individuell idrett der Norge er nr 1 i verden i forhold til folketall er høyresidens idrett.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

PapaSmurf skrev: lør jun 17, 2023 8:40 pm Dagbladet gjør forøvrig rett som gir Leo 1 på børsen. Den feilen der er så graverende at det sletter alt som hadde vært OK. At VG gir 3 er komisk.
Leo og Ståle leverer til 1, Strandberg 2

dzk

Legg inn av dzk »

Her folkens https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sports ... 53fa5901ad må kanskje spole litt tilbake.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

dzk skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm
TheRealArt_Verified skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm Finnes det noen "eksperter" som slakter Ståle? Trenger å høre/lese noe som kan gi sjelero. Noen må da kunne kritisere byttet av Braut uten å komme mrd formildende ting som at han kanskje var sliten.. Jeg vil se at Ståle spikres til veggen av illsinte journalister.
Solbakken sier at Braut selv ba om å bli bytta ut 10 min før han ble det.
Da burde Ståle sagt nei.

Jukka

Legg inn av Jukka »

Sammenlign dette intervjuet med Lagerback-intervjuet og legg merke til forskjellen...

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

bønna1/2 skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm
SIimWhitman skrev: lør jun 17, 2023 8:38 pm
bønna1/2 skrev: lør jun 17, 2023 8:37 pm

Hva ville du sagt?
Jeg ville ikke stukket av.
En kaptein skal vel være noe mer rakrygget, vel?
Stukket av? Hvilket intervju har du sett?
VGTV. Han hadde pratet noen minutter, som normalt. Så fikk han et spørsmål han ikke likte, så stakk han bare av uten forvarsel. Som en liten, bortskjemt drittunge.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Hodor skrev: lør jun 17, 2023 8:34 pm Om Knudsen er keen, ypperlig! Men hvis ikke. La oss gjøre noe vi ikke har gjort før. Bla opp for en god utenlandsk trener. Svensker teller ikke. Vi har to av PLs aller beste spillere. I starten av 20-årene. De leverer gang etter gang. Ikke sløs det bort med å binde seg til at trener må være norsk
Tror det hadde vært det beste. En av disse typiske mesterskapstrenerne som ingen har hørt om, som pleier å kvalle landslag til mesterskap. Feks Rossi i Ungarn.

En pragmatisk tysker eller en motivert italiener tror jeg kunne gjort underverker...

...men blir vel Solskjær, Fagermo eller noe annet tjall som best passer Nøff.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Fazam skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm
startelver skrev: lør jun 17, 2023 8:20 pm Jau ser ut som forumet kan puste igjen
Dette minnet om 90-tallets raske telelinjer. Resultatene i fotball var i det minste bedre da....
14.4 modem og dos, det var tider, gjenopplevd i kveld...

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

PapaSmurf skrev: lør jun 17, 2023 8:40 pm Dagbladet gjør forøvrig rett som gir Leo 1 på børsen. Den feilen der er så graverende at det sletter alt som hadde vært OK. At VG gir 3 er komisk.
Useriøst å gi 1 på børsen. Den største feilen kommer fra Leo, men er feil av Ødegaard og Nyland på 1-1 målet og på 1-2 målet så presterer Berge å ikke følge løpet, miste markering og et patetisk forsøk på å blokkere. Ikke like tydelige feil, men like mye skyld i at det blir mål som Leo på det første.

Evv

Legg inn av Evv »

Så kampen live fra stadion og sa høyt når han bytta tre stk at dette går skeis. Han byttet tre mot slutten mot Spania og hele strukturen ble borte. Så gjør han jaggu meg det samme nå, og attpåtil tar han ut verdens beste spiss som binder opp et helt forsvar. Hjerneblødning. Jeg har ikke lenger tillit til Solbakken.

Hodor

Legg inn av Hodor »

dzk skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm
TheRealArt_Verified skrev: lør jun 17, 2023 8:43 pm Finnes det noen "eksperter" som slakter Ståle? Trenger å høre/lese noe som kan gi sjelero. Noen må da kunne kritisere byttet av Braut uten å komme mrd formildende ting som at han kanskje var sliten.. Jeg vil se at Ståle spikres til veggen av illsinte journalister.
Solbakken sier at Braut selv ba om å bli bytta ut 10 min før han ble det.
Synd man ikke hadde en sulten og uthvilt Sørloth til å ta over

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»