Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Tjaaah »

Trondhjem skrev: man jun 19, 2023 4:04 pm Problemet er at den samme begrunnelsen ble brukt for å sparke den ene treneren etter den andre før Rekdal. Jeg er ikke fremmed for at en slik begrunnelse kunne vært riktig og berettiget i enkelttilfeller. Men når klubben har sparket et tosifret antall trenere med denne begrunnelsen på bare et par tiår så betyr det at noe er galt med klubben og dens forventninger - ikke hos de enkelte trenere som måtte gå. Det er ikke slik at RBK har hatt kjempeuflaks og bommet på treneransettelsene gang etter gang etter gang, mens andre lag er langt mer heldige med sine ansettelser. Når det ene trenerparet etter det andre mislykkes i RBK er det et tydelig tegn på at problemet sitter i klubben og ikke hos trenerne.

Jeg tror at hovedproblemet er at klubben ikke forstår at det som skjedde under Eggen var eksepsjonelt og vil sannsynligvis aldri komme tilbake. Ergo vil kravet om å spille på samme underholdende måte og nivå bli en hemsko som effektivt hindrer dagens trenere i å lykkes på sine egne premisser og forutsetninger. Og når klubben i tillegg er så utålmodig at den i gjennomsnitt kaster ut trenerne etter bare halvannet år dersom de ikke viser gode nok resultater, så blir det klubbens krav som blir det største hinderet for at noen trener om de er aldri så gode skal kunne lykkes. Klubben ser ikke ut til å forstå at de mange hyppige trenerskiftene og medfølgende vingling i det sportslige opplegget/spillestilen er mye av årsaken til at dagens stall mangler en stamme av kontinuitetsspillere som trengs for å stabilisere lagets prestasjoner og danne et grunnlag for å utvikle klubben til å bli blant de beste igjen.

En god kamerat av meg spøker med at det blir ikke ro på Lerkendal før RBK og SINTEF henter Nils A. Eggen frem fra arkivene og bygger en 3D-modell av mannen som kontrolleres av en kunstig intelligens som trenes opp til å låte som mannen og gjennomføre de samme treninger og kampledelse. Jeg tror dessverre han har mye rett i det.
Jeg er enig i at Rbk har gjentatt de samme tabbene, flere ganger. Men denne gangen har man i det minste veldig godt belegg for å si at resultatene er elendige. Spillerstallen har Rekdal fått prege selv også, så han har ikke så mange unnskyldninger der, selv om det er åpenbart at dere nå har en del spillere som ikke ser ut til å fungere sammen. Spørsmålet er vel også om det er en formasjon som kan få det beste ut av den gruppen dere har. For meg ser det ut som om det er noen spillere som kunne passe for 4-3-3, og noen som kunne passe for Rekdal. Det minner meg litt om det vi har rotet med i Brann flere ganger. En god del spillere med kvaliteter, men null tanke på sammensetningen av hele troppen.

Så er det også sånn at før eller siden vil realitetene synke inn, og forventningene synker også. Det har naturligvis vært et langvaring og stort fall, for en klubb som oppnådde det rbk har oppnådd. Men det vil jo snu igjen, det også. 90-tallet får dere aldri tilbake, og det ser vel de fleste nå. Om dette er treneren som snur det varig, det er umulig å si, men jeg tviler på at dere ender opp der FFK har vært, f.eks.

Trondhjem

Legg inn av Trondhjem »

Zorbeltuss skrev: man jun 19, 2023 3:53 pm
Trondhjem skrev: man jun 19, 2023 12:57 pm Jeg tviler på at selv Pep Guardiola ville klart å løfte dagens RBK til de høyder som klubben og supporterne forventer og forlanger. Til det er det for stort gap mellom hva klubbens ressurser og spillerstall realistisk kan forvente av sportslige resultater og de forventinger som settes til spillerene og især trenerne.
Jeg tviler sterkt på at per 10 RBK-supportere (eller per 1000 utenomforstående) som tror at dette er en utbredt oppfatning i klubb og supporterskare så er det så mye som 1 RBK-supporter som faktisk har denne oppfatningen.
Kanskje har du rett i det. Men du kommer ikke unna at det tar som regel ikke mer enn rundt 6 måneder etter utskifting av trenerne før mange av supportere begynner å etterlyse "utvikling" og kritisere nytrenerne og enkeltspillere for ikke å levere som ønsket, og at dette kravet/kritikken vokser i løpet av det neste året såpass i styrke at klubben ser seg nødt til å skifte trenere. Slik har det vært i mange år.

Det får meg til å lure på hvor lenge skal denne karusellen med hyppige trenerbytter grunnet "manglende utvikling" pågå før klubben og dens supportere forstår at dette er feil medisin?

dani07

Legg inn av dani07 »

Jeg tror faktisk at RBK får en oppsving med nåværende styresett. Om de faktisk gjennomfører tankegangen om at trener kun er der for å bistå klubben, og ikke være klubben, så har de kommet langt.
Det hører til sjeldenhetene at en trener varer i lengre enn 3-5 år, være seg at treneren enten får sparken pga manglende resultater, eller hentes av større klubber pga gode resultater.

Og da er det mye mer riktig for enhver klubb at de har en sportslig leder som tenker i et 10 års perspektiv, så kan treneren være der for å få det meste ut av laget på kort sikt. Og skulle man plutselig få en trener ala Eggen, som bygger et dynasti, så kan man heller endre strukturen underveis, men hele tiden med en plan om å endre tilbake når denne treneren en gang forlater.

Men om oppsvingen er med Maalen eller en annen trener, det har jeg ingen anelse om. Tror fortsatt at stallen pr dags dato ikke er god nok til å være med helt i teten, men du verden så mye bedre enn middelmådig fotballspiller kan være om han er i rett klubb, til rett tid, så alt kan egentlig skje i Trondheim de neste månedene.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Trondhjem skrev: man jun 19, 2023 4:19 pm Kanskje har du rett i det. Men du kommer ikke unna at det tar som regel ikke mer enn rundt 6 måneder etter utskifting av trenerne før mange av supportere begynner å etterlyse "utvikling" og kritisere nytrenerne og enkeltspillere for ikke å levere som ønsket, og at dette kravet/kritikken vokser i løpet av det neste året såpass i styrke at klubben ser seg nødt til å skifte trenere. Slik har det vært i mange år.

Det får meg til å lure på hvor lenge skal denne karusellen med hyppige trenerbytter grunnet "manglende utvikling" pågå før klubben og dens supportere forstår at dette er feil medisin?
Raseriet i de senere år har jo gått mye på styret (og sportslig ledelse som innstiller ræl) som gjør en horribel ansettelsesjobb,
-Janne startet med minus fordi man kunne fortsatt med Eggen som hadde satt fyr på et ganske solid Hamrèn-lag iløpet av to uker og han vred et 4-3-3 lag som gjorde det skarpt over til noe som til forveksling lignet det Lägerback ville få Norge til å spille.
-Horneland startet med minus fordi han kom inn og prøvde å vri et 4-3-3 lag som hadde gjort det meget bra om til noe som lignet det Semb holdt på med, og så var han i tillegg enormt urutinert og alle visste at han egentlig var tenkt som assistenten til Hjulmand og først ble spurt etter at Geir Bakke hadde sagt net(som også ville startet med minus). VI hadde forventet at hvis Hjulmand sa nei så ville nestemann på blokka stått for en tilsvarende ambisiøs fotball, ikke at nestemann på blokka sto for kick-and-run i Semb sin ånd.
-Rekdal startet på minus fordi litt av det samme som med Horneland, Knutsen var førsteønsket, men hvilken dust klarer å forme kravspek på en slik måte at Rekdal dukker opp på lista når en må gå nedover på den? (Svaret er at Rekdal aldri var på lista, men styret kortsluttet hele prosessen når de ikke likte nestemann på Dorsin sin liste....og med "styret" menes Rune Bratseth). Rekdal fikk ekstra minus fordi du må være en dust for å tro at han er en god match for RBK eller å ha forrvillet deg til å tro at han i det hele tatt er en trener som er god nok til å forsvare lønna i en større klubb enn Mjøndalen eller Ham-Kam. Så fikk han enda mer minus for å ta en 4-3-3 stall og prøve å presse den til å spille baktung fembackslinje.

Hareide er jo også symptomatisk dusteansettelse av stort meritert navn som er ledig, dog så virket det som om Hareide ønsket å "få til RBK" og hadde "ting uoppgjort", snakket om at han "ble holdt våken av tanken på hvordan indreløperbevegelsene skulle være"....så viste det seg at motivasjonen til å stå på feltet dag ut og dag inn for å terpe alle disse detaljene ikke samsvarte helt til denne drømmen.

Da sitter vi igjen med Perry som også bar preg av hastverk er lastverk og Kåre som ble hanket inn midlertidig og fikk ordentlig kontrakt fordi han gjorde en del ting bra, så var det ingen som fulgte med og stilte kritiske spørsmål (en del i fansen så faresignalene utover 2016) før i 2018 og da som lyn fra klar himmel.

Men det er klart, det finnes de med urealistiske forventninger til hva RBK burde være istand til å utrette, alt fra at man burde være med i gullkampen i år til at man burde ha øst på med penger for å hente stopper, spielfûhrer og monsterspiss til 30m stykket for å bli med i gullkampen.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Lovende takter ut i fra det en hører fra trening i dag; angrep, offensivt og fremover er begreper en har savnet de siste årene.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... g-allerede

Selvfølgelig også spennende med Nypan sentralt på midten, er det er jo en av de mer krevende rollene i 4-3-3. Ingen tvil om at talentet er der, tar han rollen allerede nå så er det rett og slett sinsykt imponerende. Uansett, tiden som spiss er nok over.

Også mye drilling av roller og bevegelser. Det blir spennende å se hvor mye som er på plass til søndagen.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Tror en trøndermidtbane ligger litt i kortene, f eks Skjeldbred og Skarsem på indreløper som jo er skolert i å spille slik Maalen vil.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Vil helst ha Holse ned i indreløperrolle egentlig - men litt usikker på hvem som skal ta hans vingplass. Nypan og Nelson som vinger, Børkeeiet/ny (Selnæs?) som anker, Holse, Skarsem og/eller Skjelbred som indreløper?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Trondhjem skrev: man jun 19, 2023 4:04 pm
Tjaaah skrev: man jun 19, 2023 2:50 pm
Rekdal frustrerte vel såpass mange på grunn av dårlige resultater over tid, kjedelig fotball, og om det var utvikling, så var den negativ.
Problemet er at den samme begrunnelsen ble brukt for å sparke den ene treneren etter den andre før Rekdal. Jeg er ikke fremmed for at en slik begrunnelse kunne vært riktig og berettiget i enkelttilfeller. Men når klubben har sparket et tosifret antall trenere med denne begrunnelsen på bare et par tiår så betyr det at noe er galt med klubben og dens forventninger - ikke hos de enkelte trenere som måtte gå. Det er ikke slik at RBK har hatt kjempeuflaks og bommet på treneransettelsene gang etter gang etter gang, mens andre lag er langt mer heldige med sine ansettelser. Når det ene trenerparet etter det andre mislykkes i RBK er det et tydelig tegn på at problemet sitter i klubben og ikke hos trenerne.

Jeg tror at hovedproblemet er at klubben ikke forstår at det som skjedde under Eggen var eksepsjonelt og vil sannsynligvis aldri komme tilbake. Ergo vil kravet om å spille på samme underholdende måte og nivå bli en hemsko som effektivt hindrer dagens trenere i å lykkes på sine egne premisser og forutsetninger. Og når klubben i tillegg er så utålmodig at den i gjennomsnitt kaster ut trenerne etter bare halvannet år dersom de ikke viser gode nok resultater, så blir det klubbens krav som blir det største hinderet for at noen trener om de er aldri så gode skal kunne lykkes. Klubben ser ikke ut til å forstå at de mange hyppige trenerskiftene og medfølgende vingling i det sportslige opplegget/spillestilen er mye av årsaken til at dagens stall mangler en stamme av kontinuitetsspillere som trengs for å stabilisere lagets prestasjoner og danne et grunnlag for å utvikle klubben til å bli blant de beste igjen.

En god kamerat av meg spøker med at det blir ikke ro på Lerkendal før RBK og SINTEF henter Nils A. Eggen frem fra arkivene og bygger en 3D mekanisk look-alike modell av mannen som kontrolleres av en kunstig intelligens som trenes opp til å bevege seg og låte som mannen og gjennomføre de samme treninger og kampledelse. Jeg tror dessverre han har mye rett i det.
Nei. Vi har ansatt feil trenere mange ganger på rad, og når vi i tillegg har bytta mellom stilarter hver gang, så er blir det håpløst til slutt. Om Rosenborg var et skip, så ville det aldri kommet i havn. Dette skyldes mangel på fotballforståelse i styre og stell. Det er veldig forskjell på at Hareides 433 og Kåres f eks. Og Horneland sto jo for noe helt annet når han kom. Men her har folk uten fotballkompetanse ansatt noe de tror er riktig. Hvor lenge er det siden du hørte en Rosenborgtrener snakke om pasningsspill? Utrolig nok må man tilbake til Kåre.

Vi kan ikke ta alle trenere over en kam her, for forventingene har endret seg over tid. Nå er alle happy bare vi begynner på et eller annet, og har en klar plan som matcher identiteten. Rekdal var feil og dårlig match for oss, og for strategien som skal legges nå. Og nettopp dette med identitet er undervurdert.

Jeg tror Rosenborg er en klubb som med sin historie og identitet bør ha en type trenere. Det meste annet føles feil, og vil ikke lykkes godt nok. Men det er jo ikke verre enn at man begynner å ansette samme type trener over tid da. Og så må man ansette trenerne på fag, og ikke trynefaktor og kjendisstatus. Altså heller Maalen og Johnsen (nå AAFK) enn Rekdal. Du blir sterk leder på grunn av det fotballfaglige. Ikke fordi du er vrang og sur og har scora på straffe mot Brasil.

Det er ikke så mye som skal til for at ting ser betraktlig bedre ut, men vi må få inn mer fotballkompetanse på sportslig og kvitte oss med de to som er der.
Så er vi jo medlemsstyrt. De i styret trenger hjelp, for de vet ikke forskjell på stilarter og filosofi.

Ellers tipper jeg de som har hevdet at Rekdal har en klar og tydelig plan fikk en på trynet om de var på trening idag. "Aha, det er dette tydelig betyr ja."

https://www.falkenkameratene.no/2023/06 ... -er-malet/

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Trenger visst å delta på treningene selv denne Maalen, blitt bælfeit siden han trente Ranheim i Eliteserien.

ejor

Legg inn av ejor »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 1:36 pm
Bygge ny grunnmur, altså en utskifting av spillerstall og utskifting av styre. Cecilie Gootås ser ikke ut til å ha peiling på fotball. Hun er den første som bør skiftes ut.
Cupmester tre ganger. Seriemester tre ganger. Hun må da ha lært noe.
Fem sesonger som proffsyklist. Kan kanskje noe om toppidrett.
Strategy Manager i Equinor. Kan muligens noe mer enn bare fotball også.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 1:36 pm
Cecilie Gootås ser ikke ut til å ha peiling på fotball. Hun er den første som bør skiftes ut.
Og hvordan i helvete kom du til den slutningen? Synes hun har vært solid nok jeg. Tror hun er vårt minste problem, på kort slikt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

TexMurphy skrev: man jun 19, 2023 8:51 pm Vil helst ha Holse ned i indreløperrolle egentlig - men litt usikker på hvem som skal ta hans vingplass. Nypan og Nelson som vinger, Børkeeiet/ny (Selnæs?) som anker, Holse, Skarsem og/eller Skjelbred som indreløper?
Men hva med fysikken til Skjelbred? Selv om han sikkert ikke ble disponert optimalt under Reka så slet han jo med stadige småskader. Og i år har han vel nesten ikke vært ut på (husker best det dramatiske innhoppet i Bodø).

qbah

Legg inn av qbah »

Skjelbred er ikke noe langvarig kort som indreløper. Holse kan fort havne ned dit igjen. Men hvem skal ta ta vingplassen hans. Stallen er jo generelt laber, så det er ikke lett å sette opp et godt lag i 4-3-3 heller.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Folk_flesk skrev: man jun 19, 2023 11:29 pm
TexMurphy skrev: man jun 19, 2023 8:51 pm Vil helst ha Holse ned i indreløperrolle egentlig - men litt usikker på hvem som skal ta hans vingplass. Nypan og Nelson som vinger, Børkeeiet/ny (Selnæs?) som anker, Holse, Skarsem og/eller Skjelbred som indreløper?
Men hva med fysikken til Skjelbred? Selv om han sikkert ikke ble disponert optimalt under Reka så slet han jo med stadige småskader. Og i år har han vel nesten ikke vært ut på (husker best det dramatiske innhoppet i Bodø).
Han går neppe fra å være "benkesliter" til å spille alle kampene, men jeg synes jeg kunne lese mellom linjene at han selv mener han kunne ha spilt mye mye mer fram til nå i det Adressaintervjuet som kom i dag. Vi må uansett handle i neste vindu, stallen er tross alt formet etter Rekas formasjon - så det er jo ikke å vente noe annet. Det ville vært serdeles merkelig hvis vi kunne mønstret et perfekt 433-lag i det øyeblikket 352-treneren var borte. Hvis Sæter blir i form og værende it sesongen, er det nok behov for både midtbaneanker og ving i det neste vinduet. Vi kommer til å fortsette å slite med skader, og trenger mange flere enn 10 spillere som holder nivået.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tror ikke det skjer så mye på innfronten i sommer, det er jaggu på tide å få noe ut av gigantiske stallen RBK sitter på (25 utespillere!). Selnæs om det lar seg gjøre, og eventuelt Langås.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Sælnes vil jo være en så åpenbar forsterkning og perfekt for å få til det Maalen ønsker at hvis vi kan få ham tilbake uten å sprenge lønnspolitikken så er det ikke noe spørsmål om han bør hentes eller ei.

Men det vil nok medføre at noen i midtbaneleddet ikke får spille i det hele tatt, men slik er gamet, stallen er uansett altfor stor, holder med 22 stykk hvor en del av de er "læregutter" fra eget akademi. Trenger en ving eller to så Holse kan flyttes ned på indreløper, men det bare forsterker den utfordringen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: tir jun 20, 2023 1:29 am Tror ikke det skjer så mye på innfronten i sommer, det er jaggu på tide å få noe ut av gigantiske stallen RBK sitter på (25 utespillere!). Selnæs om det lar seg gjøre, og eventuelt Langås.
Noe av det lureste dere kan gjøre, er vel å la Maalen se hvilke spillere han kan bruke, eller ikke. Kanskje hente en nøkkelspiller eller to, om han mener han trenger det.

Så er det nok en del spillere dere kommer til å kvitte dere med neste vinter, tipper jeg.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Thecokeman skrev: lør jun 17, 2023 5:51 pm
Kaizen skrev: lør jun 17, 2023 3:32 pm Etter opphentingen mot Stabæk tenkte jeg at nå begynner faktisk Rekdal å få taket på dette her. Gudskjelov så ikke styret i RBK det samme, og sparket han før han fikk skuta på rett kjøl. Kudos.
Du var nok den eneste i verden som tenkte det. Heldigvis gjorde ikke styret det, for da hadde klubben vært ferdig som toppklubb.
Hehe..Det er nok flere enn meg som stusser over denne avgjørelsen. Stabæk har ikke tapt hjemme i serien i år. Og få sparken etter denne kampen hvor man henter inn Stabæk, pluss seier i forrige hjemmekamp er og blir et merkelig tidspunkt.

Forstår at Rekdal fikk sparken, men stusser over tidspunktet hvor han faktisk begynte å vise resultater. Da tror jeg det bunner i at klubben nå har funnet ut at man vil tilbake til 4-3-3 og Rekdal egentlig var dømt til å mislykkes.

Albino

Legg inn av Albino »


Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Kaizen skrev: tir jun 20, 2023 1:49 pm Hehe..Det er nok flere enn meg som stusser over denne avgjørelsen. Stabæk har ikke tapt hjemme i serien i år. Og få sparken etter denne kampen hvor man henter inn Stabæk, pluss seier i forrige hjemmekamp er og blir et merkelig tidspunkt.

Forstår at Rekdal fikk sparken, men stusser over tidspunktet hvor han faktisk begynte å vise resultater. Da tror jeg det bunner i at klubben nå har funnet ut at man vil tilbake til 4-3-3 og Rekdal egentlig var dømt til å mislykkes.
Samtidig så var jo førsteomgangen mot Ham-Kam begredelig, hvor de fikk en tre-fire fete sjanser fordi vi var ræva i alle spillets faser, så ble en elendig corner klarert til en Nelson som kunne stå alene og slå en krempasning til en enda mer alene Skarsem og så fikk vi kontret inn en god del mål i andre omgang.

Stabæk gjorde som de ville fram til de la seg bakpå etter 2-0 og lot oss spise inn ledelsen. Så vet man jo ikke når styret hadde drøftelsesmøte med de, og om for eksempel Skjeldbred eller Hansen sa klart ifra om at det de gjør på feltet ikke er i nærheten av godt nok. Besøkstallene mot Ham kam ga kanskje også en vekker.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Kaizen skrev: tir jun 20, 2023 1:49 pm
Thecokeman skrev: lør jun 17, 2023 5:51 pm
Kaizen skrev: lør jun 17, 2023 3:32 pm Etter opphentingen mot Stabæk tenkte jeg at nå begynner faktisk Rekdal å få taket på dette her. Gudskjelov så ikke styret i RBK det samme, og sparket han før han fikk skuta på rett kjøl. Kudos.
Du var nok den eneste i verden som tenkte det. Heldigvis gjorde ikke styret det, for da hadde klubben vært ferdig som toppklubb.
Hehe..Det er nok flere enn meg som stusser over denne avgjørelsen. Stabæk har ikke tapt hjemme i serien i år. Og få sparken etter denne kampen hvor man henter inn Stabæk, pluss seier i forrige hjemmekamp er og blir et merkelig tidspunkt.

Forstår at Rekdal fikk sparken, men stusser over tidspunktet hvor han faktisk begynte å vise resultater. Da tror jeg det bunner i at klubben nå har funnet ut at man vil tilbake til 4-3-3 og Rekdal egentlig var dømt til å mislykkes.
Tidspunktet han får sparken på har nok mye å gjøre med at det er landslagspause, slik at ny trener får litt tid på seg før neste kamp.

qbah

Legg inn av qbah »

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... trekke-seg

En grei artikkel på de som er litt i stuss over hvordan vi er organisert og hvile roller og ansvar de i ledelsen på sportslig har.

Etter å ha lest dette virker det jo for meg som at Dorsin sin stilling er rimelig overflødig. Når trener uansett har siste ord, og han ikke rapporterer til noen direkte. Virket nesten på uttalelsene hans også som at det kunne skje endringer for hans del når klubben nå (atter en gang?) skal stake ut en ny kurs.

At han kaller spillerlogistikken siden 2019 en gedigen suksess er jo grunn nok til å finne på noe annet nå, kanskje.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Når det gjelder spill i europa, hva synes dere om de lagene vi kan møte? For å få fremgang i laget før spill, så håper jeg inderlig at den nye treneren får samkjørt laget for bedre suksess. Spennende å se om det lykkes

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

2. runde er overkommelig, noen potensielt vel store utfordringer en kan trekke i 3. runde men stort sett overkommelig. 4. Runde skal vi nok være ekstremt heldige med trekningen for å ha noen særlig sjanse tror jeg.

Forutsatt at Maalen får en sånn passe god dreis på laget iløpet av noen uker. Er nok noen hakk opp fra Blink og Trygg/Lade.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Albino skrev: tir jun 20, 2023 2:30 pm
Maalen har samme hårfarge og kulemage som Riise, for håpe han er like flink trener også.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hjelper noen av dere henne så hun kommer seg på fotballtur?
PS! Jeg tror ikke det blir Finland.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Maalen i Nidaros: (..)det viktigste nå er å få inn en kultur på at dette er et godt fotballag. Vi skal føle det, alle sammen. Det vil gjenspeile prestasjonene og handlingene vi har ute på banen.

Så deilig å høre noe annet enn den konstante nedsnakkkinga Rekdal drev med.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Blir spennende å se tilskuertallet på søndag. Litt agurk-tid og sikkert noen som har tatt tidlig ferie. Men flott vær og sikkert forventninger blant mange til noe nytt og bedre, selv om det vel må noen trepoengere til før den virkelige optimismen setter inn.

I følge Otto Tullseth vil mange holde seg vekk fra Lerkendal i protest mot trenerskiftet.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Folk_flesk skrev: tor jun 22, 2023 9:45 am Blir spennende å se tilskuertallet på søndag. Litt agurk-tid og sikkert noen som har tatt tidlig ferie. Men flott vær og sikkert forventninger blant mange til noe nytt og bedre, selv om det vel må noen trepoengere til før den virkelige optimismen setter inn.

I følge Otto Tullseth vil mange holde seg vekk fra Lerkendal i protest mot trenerskiftet.
Har også lest noe om at folk snakker om en "gå hjem i pausen" protestaksjon... Det er vel FB-klanen... 😐

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Folk_flesk skrev: tor jun 22, 2023 9:45 am Blir spennende å se tilskuertallet på søndag. Litt agurk-tid og sikkert noen som har tatt tidlig ferie. Men flott vær og sikkert forventninger blant mange til noe nytt og bedre, selv om det vel må noen trepoengere til før den virkelige optimismen setter inn.

I følge Otto Tullseth vil mange holde seg vekk fra Lerkendal i protest mot trenerskiftet.
I protest mot trenerskiftet, wtf? Nekter å tro at disse tonedøve FB -og nettrollene til vanlig viser rævva si på Lerkendal.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»