Overgangstråd sommer 23 - Arsenal

Svar
Vike4

Re: Overgangstråd sommer 23 - Arsenal

Legg inn av Vike4 »

@FabrizioRomano: “I’m not aware of any concrete talks between Luis Campos (Paris Saint-Germain) and Mikel Arteta. I can confidently say it was absolutely impossible to make anything with Mikel as he’s 100% focused on the Arsenal project, so no need for Arsenal fans to worry there.” [@caughtoffside]

De tar innersvingen på oss på Rice.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: man jun 19, 2023 7:45 am Kan Arteta vurdere Havertz som en Xhaka erstatter på sikt og Rice som Partey-erstatter?
Må si jeg ikke vet nok om historikken til Havertz til å kunne si ja eller nei. Men spilte han ikke offensiv midtbane i BL?

Arteta liker jo spillere som kan bekle flere posisjoner. Så ikke umulig at han kan være aktuell både på venstre indreløper, høyre kant, og helt til nøds som spiss?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man jun 19, 2023 10:04 am
Onv95 skrev: man jun 19, 2023 7:45 am Kan Arteta vurdere Havertz som en Xhaka erstatter på sikt og Rice som Partey-erstatter?
Må si jeg ikke vet nok om historikken til Havertz til å kunne si ja eller nei. Men spilte han ikke offensiv midtbane i BL?

Arteta liker jo spillere som kan bekle flere posisjoner. Så ikke umulig at han kan være aktuell både på venstre indreløper, høyre kant, og helt til nøds som spiss?
Havertz spilte mye som 10-er og SS i BL. Jeg sliter litt med å se at han har historikken/ferdighetene til å ta over rollen til Xhaka slik han har spilt den. Mulig man endrer måten vi presser på. Nå presser vi en slags hybrid mellom 4-2-4 og 4-4-2, hvor Jesus og Ødegaard veksler på om å være spillere som initierer presset. Jeg har store vanskeligheter med å se for meg Havertz falle ned ved siden av Partey/Rice, samtidig som at man fjerner ikke Ødegaard fra den rollen, hvor han er topp 3 i verden i mine øyne.

Mest sannsynlig så vil jeg tro at vi kommer til å enten se en ganske drastisk endring av systemet vi spiller, eller så er Havertz kun tenkt som en slags 12. mann, altså at han er andrevalg i en del posisjoner. Hvis det er det sistnevnte så er jeg usikker på om det er verdt prisen det er snakk om, men som jeg har nevnt tidligere. Edu og Arteta har nok tillit til å gjøre outfield signeringer etter at de har lykkes så godt som de har.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man jun 19, 2023 10:33 am
Enzino skrev: man jun 19, 2023 10:04 am
Onv95 skrev: man jun 19, 2023 7:45 am Kan Arteta vurdere Havertz som en Xhaka erstatter på sikt og Rice som Partey-erstatter?
Må si jeg ikke vet nok om historikken til Havertz til å kunne si ja eller nei. Men spilte han ikke offensiv midtbane i BL?

Arteta liker jo spillere som kan bekle flere posisjoner. Så ikke umulig at han kan være aktuell både på venstre indreløper, høyre kant, og helt til nøds som spiss?
Havertz spilte mye som 10-er og SS i BL. Jeg sliter litt med å se at han har historikken/ferdighetene til å ta over rollen til Xhaka slik han har spilt den. Mulig man endrer måten vi presser på. Nå presser vi en slags hybrid mellom 4-2-4 og 4-4-2, hvor Jesus og Ødegaard veksler på om å være spillere som initierer presset. Jeg har store vanskeligheter med å se for meg Havertz falle ned ved siden av Partey/Rice, samtidig som at man fjerner ikke Ødegaard fra den rollen, hvor han er topp 3 i verden i mine øyne.

Mest sannsynlig så vil jeg tro at vi kommer til å enten se en ganske drastisk endring av systemet vi spiller, eller så er Havertz kun tenkt som en slags 12. mann, altså at han er andrevalg i en del posisjoner. Hvis det er det sistnevnte så er jeg usikker på om det er verdt prisen det er snakk om, men som jeg har nevnt tidligere. Edu og Arteta har nok tillit til å gjøre outfield signeringer etter at de har lykkes så godt som de har.
Den twittertråden som ble postet foran her, synes å mene at det er ganske så sannsynlig at laget vil se (helt) annerledes ut neste sesong.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Helt stille om Rice. Det er bra for Arsenals del. For absolutt alle lekkasjer fra den overgangen kommer fra West Hams folk.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Wengerist skrev: man jun 19, 2023 2:12 pm Helt stille om Rice. Det er bra for Arsenals del. For absolutt alle lekkasjer fra den overgangen kommer fra West Hams folk.
Mulig landslagspausen kom litt idiotisk på for vår del, men dette er en avtale som kan komme til å ta veldig lang tid for vår del, og veldig kort tid for City's del om de skal blande seg inn, så tror ikke vi skal prime for mye, men der er alternativ om den skal gå i vasken heldigvis.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »


LeCoq

Legg inn av LeCoq »



Bra? Noen som har peiling?

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Skal tydeligvis være en Zinchenko type spiller bare på den andre backen. Virker ikke som noen har noe veldig negativt å nevne om han.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sami Mokbel og Daily Mail melder nytt bud nå på Havertz på £55+5m. Det er isåfall mer enn jeg trodde Chelsea ville få for ham.

Jeg har fortsatt stor tro på tyskeren, og det å komme inn i et velfungerende kollektiv som Arsenal tror jeg vil løfte ham. Nettopp fylt 24 år og har sannsynligvis sine beste år foran seg. Men når han vil bort og kun har 2 år igjen på kontrakten er det helt klart fornuftig for Chelsea å selge ham til den prisen. Risken for at det blir en kjip kontraktssituasjon igjen neste sommer er for høy.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Lew_Ashby skrev: tir jun 20, 2023 9:55 am Sami Mokbel og Daily Mail melder nytt bud nå på Havertz på £55+5m. Det er isåfall mer enn jeg trodde Chelsea ville få for ham.

Jeg har fortsatt stor tro på tyskeren, og det å komme inn i et velfungerende kollektiv som Arsenal tror jeg vil løfte ham. Nettopp fylt 24 år og har sannsynligvis sine beste år foran seg. Men når han vil bort og kun har 2 år igjen på kontrakten er det helt klart fornuftig for Chelsea å selge ham til den prisen. Risken for at det blir en kjip kontraktssituasjon igjen neste sommer er for høy.
Kan ikke Chelsea bare avslå, så kan Arsenal bevege seg videre? Hadde vært best for alle parter.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »


LeCoq

Legg inn av LeCoq »


BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Få denne Rice i gryta nå da, etter å ha forlenget med Saliba og Saka, er dette den viktigste avtalen vår denne sommeren.
Hadde aldri troa på at vi kunne få han, vært en stor fan og beundrer av han over flere år.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Greit vi får en fin inntektsøkning med CL.

Men må si Yankeen imponerer med satsingen finansielt hvis vi reelt sett faktisk er ute etter alle av Rice, Lavia (antakelig da andrevalg etter Caicedo), Havertz (til en alt for høy pris), Moussa Diaby og Timber.

Selv om Xhaka forsvinner, blir det vesentlig mer bredde i stallen (med mindre Partey og Tomi skal shippes ut).

Fortsatt veldig "puzzeled" av den Havertz greia. Hvis vi er ute etter to midtbanespillere som mye tyder på, klarer jeg ikke helt se at han skal være noe alternativ der. Lavia skal vel eventuelt som 6er og Jorghinho i så fall ut. Og det betyr at Rice blir mer eller mindre ren erstatning for Xhaka, selv om han kanskje (?) også kan spille 6er.

Så da er det back-up for Saka og et mer hodesterkt alternativ for Jesus (selv om jeg egentlig mener Ed er minst like hodesterk som Havertz, selv om han er 13 cm lavere hvis wikipedi stemmer på høydene deres), som er greia. Men ekstremt mye å betale for en backup-spiller. På den annen side, ser man på City (og forsåvidt Chelsea), så må man jo defintivt ha minst 15-16 spillere som holder skikkelig kvalitet. Igjen, skjønner virkelig ikke at Havertz skal være i den kategorien.

Men siden Arteta har klart å lure meg før, så velger jeg å være avventende, og ikke forhåndskonkludere, hvis denne transferen går gjennom. Oddsen på at Havertz spiller i Arsenal etter sommeren er nå helt nede i 1/8.

Ellers gikk oddsen i feil retning på Rice da City kom på banen, men den har falt igjen nå, og det ser sannsynlig ut at transferen går gjennom. Vi er også veldig klare favoritter til å lande Lavia, selv om det ser mer ut som litt bedre enn 50/50.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så virker det jo som om Kroenke nå har ståltro på Artetas prosjekt og er villig til å dra til skikkelig på satsingen. Tror det kan bli mye fin fotball også neste sesong! :-)

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Enzino skrev: tir jun 20, 2023 1:34 pm Greit vi får en fin inntektsøkning med CL.



Fortsatt veldig "puzzeled" av den Havertz greia. Hvis vi er ute etter to midtbanespillere som mye tyder på, klarer jeg ikke helt se at han skal være noe alternativ der. Lavia skal vel eventuelt som 6er og Jorghinho i så fall ut. Og det betyr at Rice blir mer eller mindre ren erstatning for Xhaka, selv om han kanskje (?) også kan spille 6er.

Har en feeling på at Arteta finner på noe nytt jeg, dermed kan man ikke snakke om X inn for Xhaka og Y inn for Partey eventuelt.
Xhaka sin rolle ble jo skapt, han erstattet ingen.
Samme med rollen til Zinchenko og Jesus.
Dermed kan jeg fint se for meg noe lignende kan skje igjen med da eventuelt Havertz og Rice.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

BigTonyAdams skrev: tir jun 20, 2023 1:50 pm
Enzino skrev: tir jun 20, 2023 1:34 pm Greit vi får en fin inntektsøkning med CL.



Fortsatt veldig "puzzeled" av den Havertz greia. Hvis vi er ute etter to midtbanespillere som mye tyder på, klarer jeg ikke helt se at han skal være noe alternativ der. Lavia skal vel eventuelt som 6er og Jorghinho i så fall ut. Og det betyr at Rice blir mer eller mindre ren erstatning for Xhaka, selv om han kanskje (?) også kan spille 6er.

Har en feeling på at Arteta finner på noe nytt jeg, dermed kan man ikke snakke om X inn for Xhaka og Y inn for Partey eventuelt.
Xhaka sin rolle ble jo skapt, han erstattet ingen.
Samme med rollen til Zinchenko og Jesus.
Dermed kan jeg fint se for meg noe lignende kan skje igjen med da eventuelt Havertz og Rice.
Både ja og nei. Tror nok fint Arteta skal finslipe spillesystemet og gjøre noen endringer etter spillertyper. Men tror også at det grunnleggende spillesystemet vil ligge ganske fast. Ville være merkelig å starte helt på nytt, når systemet endelig satt så godt som det gjorde forrige sesong.

Men helt enig i at direkte erstattere antakelig ikke blir en riktig betrakning.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »


Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »



Ble avslått rimelig raskt, men det virker som at vi er den eneste klubben som Rice er interresert i, ellers hadde nok Man City vært på ballen allerede.

Jeg har iallefall troen på at vi får denne overgangen i boks før pre-season.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jokkemedkniven skrev: tir jun 20, 2023 3:48 pm
Sliter litt med å forstå taktikken til kjøpsteamet vårt.

Diverse bud på spillere som forventes å bli avvist. Først Mudryk, så Caicedo (begge i januar), nå Rice.

Dels synes jeg det er en dårlig taktikk i utg.pkt, og dels så glapp begge de to førstnevnte. Skulle tro at teamet kunne lært av den erfaringen de gjorde med slik taktikk i januar.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Enzino skrev: tir jun 20, 2023 3:55 pm
Jokkemedkniven skrev: tir jun 20, 2023 3:48 pm
Sliter litt med å forstå taktikken til kjøpsteamet vårt.

Diverse bud på spillere som forventes å bli avvist. Først Mudryk, så Caicedo (begge i januar), nå Rice.

Dels synes jeg det er en dårlig taktikk i utg.pkt, og dels så glapp begge de to førstnevnte. Skulle tro at teamet kunne lært av den erfaringen de gjorde med slik taktikk i januar.
Taktikken er nok å få til en avtale som passer best for oss. Utifra rapportene så er hovedproblemet for West Ham betalingsperioden og hva som må oppnås for at addons'ene skal aktiveres. Det spekuleres i at det første budet vi ga skulle betales i en 6-års periode og at vi måtte vinne PL/CL for at addons skulle utbetales.

I etterpåklokskapens navn så var det bra at vi ikke fikk kjøpt inn Mudryk og med Caicedo så var vel problemet at forhandlingene startet så sent i overgangsvinduet at Brighton ikke hadde nok tid til å få hentet inn en erstatter.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Enzino skrev: tir jun 20, 2023 2:16 pm
BigTonyAdams skrev: tir jun 20, 2023 1:50 pm
Enzino skrev: tir jun 20, 2023 1:34 pm Greit vi får en fin inntektsøkning med CL.



Fortsatt veldig "puzzeled" av den Havertz greia. Hvis vi er ute etter to midtbanespillere som mye tyder på, klarer jeg ikke helt se at han skal være noe alternativ der. Lavia skal vel eventuelt som 6er og Jorghinho i så fall ut. Og det betyr at Rice blir mer eller mindre ren erstatning for Xhaka, selv om han kanskje (?) også kan spille 6er.

Har en feeling på at Arteta finner på noe nytt jeg, dermed kan man ikke snakke om X inn for Xhaka og Y inn for Partey eventuelt.
Xhaka sin rolle ble jo skapt, han erstattet ingen.
Samme med rollen til Zinchenko og Jesus.
Dermed kan jeg fint se for meg noe lignende kan skje igjen med da eventuelt Havertz og Rice.
Både ja og nei. Tror nok fint Arteta skal finslipe spillesystemet og gjøre noen endringer etter spillertyper. Men tror også at det grunnleggende spillesystemet vil ligge ganske fast. Ville være merkelig å starte helt på nytt, når systemet endelig satt så godt som det gjorde forrige sesong.

Men helt enig i at direkte erstattere antakelig ikke blir en riktig betrakning.
Forstå meg rett, det var ikke revolusjon jeg spådde.
Evolusjon derimot har jeg troa på.
Selv om det lenge satt godt, så man også tegn til at lag begynte å finne ut av oss på slutten.
Veldig viktig at vi aldri står stille i utviklingen og samtidig ei heller blir en one trick pony, sistnevnte følte jeg felte oss litt denne sesongen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

BigTonyAdams skrev: tir jun 20, 2023 5:08 pm
Enzino skrev: tir jun 20, 2023 2:16 pm
BigTonyAdams skrev: tir jun 20, 2023 1:50 pm

Har en feeling på at Arteta finner på noe nytt jeg, dermed kan man ikke snakke om X inn for Xhaka og Y inn for Partey eventuelt.
Xhaka sin rolle ble jo skapt, han erstattet ingen.
Samme med rollen til Zinchenko og Jesus.
Dermed kan jeg fint se for meg noe lignende kan skje igjen med da eventuelt Havertz og Rice.
Både ja og nei. Tror nok fint Arteta skal finslipe spillesystemet og gjøre noen endringer etter spillertyper. Men tror også at det grunnleggende spillesystemet vil ligge ganske fast. Ville være merkelig å starte helt på nytt, når systemet endelig satt så godt som det gjorde forrige sesong.

Men helt enig i at direkte erstattere antakelig ikke blir en riktig betrakning.
Forstå meg rett, det var ikke revolusjon jeg spådde.
Evolusjon derimot har jeg troa på.
Selv om det lenge satt godt, så man også tegn til at lag begynte å finne ut av oss på slutten.
Veldig viktig at vi aldri står stille i utviklingen og samtidig ei heller blir en one trick pony, sistnevnte følte jeg felte oss litt denne sesongen.
Enig i det meste her. Men totalt uenig i at prestasjonene falt fordi motstandere hadde funnet ut av oss og gjorde taktiske motgrep. Vi bare falt ned i prestasjonene, bl.a fordi noen som f.eks Saka hadde spilt alt for mange kamper og mistet litt steam, og fordi vår viktigste defensive spiller ble skadet.

Eller kan du peke på noe spesielt motstandere gjorde?

Det samme skjedde jo i formsvikten da vi bl.a tapte mot Everton (og City hjemme). Men da formsvikten var over, leverte laget nok en gang på høyt nivå.

One trick poney, kommer vi alltid til å være med Atrteta som manager. Akkurat som under Wenger blir det aldri noen plan B med en helt forskjellig måte å spille på. Men utvikling og justeringer hele veien, er selvsagt uansett bra.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Slik jeg forstår det, så vil alle de nevnte spillerne til Arsenal. Spørsmålet er om de har tålmodigheten om der kommer andre klubber inn. Vi har vist gang etter gang at vi trenger veldig god tid til å få i boks handler, så får håpe spillerne og klubbene også har like god tid. Dette kan vel raskt gå veldig lang tid før noen avtale er i boks med noen spillere. Det er en enorm risiko, men vi har vist før at vi tar den.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Enzino skrev: tir jun 20, 2023 5:34 pm
BigTonyAdams skrev: tir jun 20, 2023 5:08 pm
Enzino skrev: tir jun 20, 2023 2:16 pm

Både ja og nei. Tror nok fint Arteta skal finslipe spillesystemet og gjøre noen endringer etter spillertyper. Men tror også at det grunnleggende spillesystemet vil ligge ganske fast. Ville være merkelig å starte helt på nytt, når systemet endelig satt så godt som det gjorde forrige sesong.

Men helt enig i at direkte erstattere antakelig ikke blir en riktig betrakning.
Forstå meg rett, det var ikke revolusjon jeg spådde.
Evolusjon derimot har jeg troa på.
Selv om det lenge satt godt, så man også tegn til at lag begynte å finne ut av oss på slutten.
Veldig viktig at vi aldri står stille i utviklingen og samtidig ei heller blir en one trick pony, sistnevnte følte jeg felte oss litt denne sesongen.
Enig i det meste her. Men totalt uenig i at prestasjonene falt fordi motstandere hadde funnet ut av oss og gjorde taktiske motgrep. Vi bare falt ned i prestasjonene, bl.a fordi noen som f.eks Saka hadde spilt alt for mange kamper og mistet litt steam, og fordi vår viktigste defensive spiller ble skadet.

Eller kan du peke på noe spesielt motstandere gjorde?

Det samme skjedde jo i formsvikten da vi bl.a tapte mot Everton (og City hjemme). Men da formsvikten var over, leverte laget nok en gang på høyt nivå.

One trick poney, kommer vi alltid til å være med Atrteta som manager. Akkurat som under Wenger blir det aldri noen plan B med en helt forskjellig måte å spille på. Men utvikling og justeringer hele veien, er selvsagt uansett bra.
Er det andre toppmanagere enn Sir Alex som hadde plan b’er egentlig?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wengerist skrev: tir jun 20, 2023 6:06 pm
Enzino skrev: tir jun 20, 2023 5:34 pm
BigTonyAdams skrev: tir jun 20, 2023 5:08 pm

Forstå meg rett, det var ikke revolusjon jeg spådde.
Evolusjon derimot har jeg troa på.
Selv om det lenge satt godt, så man også tegn til at lag begynte å finne ut av oss på slutten.
Veldig viktig at vi aldri står stille i utviklingen og samtidig ei heller blir en one trick pony, sistnevnte følte jeg felte oss litt denne sesongen.
Enig i det meste her. Men totalt uenig i at prestasjonene falt fordi motstandere hadde funnet ut av oss og gjorde taktiske motgrep. Vi bare falt ned i prestasjonene, bl.a fordi noen som f.eks Saka hadde spilt alt for mange kamper og mistet litt steam, og fordi vår viktigste defensive spiller ble skadet.

Eller kan du peke på noe spesielt motstandere gjorde?

Det samme skjedde jo i formsvikten da vi bl.a tapte mot Everton (og City hjemme). Men da formsvikten var over, leverte laget nok en gang på høyt nivå.

One trick poney, kommer vi alltid til å være med Atrteta som manager. Akkurat som under Wenger blir det aldri noen plan B med en helt forskjellig måte å spille på. Men utvikling og justeringer hele veien, er selvsagt uansett bra.
Er det andre toppmanagere enn Sir Alex som hadde plan b’er egentlig?
Har da vært noen pragmatikkere opp igjennom. Anchelotti kan be laget sitt spille på flere måter, samme med Mou og f.eks. Rafa Benitez.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Orny

🚨 Arsenal + Thomas Partey camp both working on potential exit solutions if suitable opportunity arises for a sale. Interest from clubs in Saudi Arabia & #AFC considering options. Would require replacement, in addition to Declan Rice pursuit @TheAthleticFC

Rice for Xhaka og Lavia for Partey da trolig. I utgangspunktet blir vi vel svekket.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Vike4 skrev: tir jun 20, 2023 9:13 pm Orny

🚨 Arsenal + Thomas Partey camp both working on potential exit solutions if suitable opportunity arises for a sale. Interest from clubs in Saudi Arabia & #AFC considering options. Would require replacement, in addition to Declan Rice pursuit @TheAthleticFC

Rice for Xhaka og Lavia for Partey da trolig. I utgangspunktet blir vi vel svekket.
Mindre skadeutsatt enn Partey. Er det en ting du alltid klager over så er det jo spillere som er for mye skadet

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Wellé skrev: tir jun 20, 2023 9:19 pm
Vike4 skrev: tir jun 20, 2023 9:13 pm Orny

🚨 Arsenal + Thomas Partey camp both working on potential exit solutions if suitable opportunity arises for a sale. Interest from clubs in Saudi Arabia & #AFC considering options. Would require replacement, in addition to Declan Rice pursuit @TheAthleticFC

Rice for Xhaka og Lavia for Partey da trolig. I utgangspunktet blir vi vel svekket.
Mindre skadeutsatt enn Partey. Er det en ting du alltid klager over så er det jo spillere som er for mye skadet
Partey klarte seg fint han forrige sesong, og det er ikke lett å erstatte det som var den beste midtbaneduoen over lengre tid forrige sesong. Og overhode ikke opptimalt å erstatte begge, men får vi bud som er vanvittig bra, har vi vel ikke noe valg antar jeg. 15 mill € for Xhaka er i så fall noe vi fint kan takke nei til.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

Enzino skrev: tir jun 20, 2023 1:34 pm Fortsatt veldig "puzzeled" av den Havertz greia. Hvis vi er ute etter to midtbanespillere som mye tyder på, klarer jeg ikke helt se at han skal være noe alternativ der. Lavia skal vel eventuelt som 6er og Jorghinho i så fall ut. Og det betyr at Rice blir mer eller mindre ren erstatning for Xhaka, selv om han kanskje (?) også kan spille 6er.
For prisene det spekuleres i så virker det å være high risk, low reward.

Jeg er positiv til å tanken på å jobbe mot en gruppe på 15-16 anvendelige kvalitetsspillere. Istedenfor å tenke 11er og backup. Tror det er nødvendig om det skal konkurreres på flere fronter. Med litt flere typer er det også mer å spille på taktisk. Allikevel virker det unødvendig å betale premium overgangssum for noe som bare kanskje fungerer. I hvert fall når det er andre posisjoner/roller som brenner mer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»