Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Lew_Ashby »

Oppsig med Wallem noen rundertil.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 21, 2023 9:11 pm
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 8:03 pm Tips til hva jeg bør gjøre?

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Fosnæss Hansen
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

2 gratisbytter og 2,6 i bank.
Jeg ville fått inn Utvik og/eller Vesterlund.
Usikker på Jatta også. Kanskje fått inn Høgh eller Diarra.

Kan jo også være en tanke å få på noe LSK før runde 14.
Takk for tips!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: ons jun 21, 2023 9:24 pm
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 8:03 pm Tips til hva jeg bør gjøre?

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Fosnæss Hansen
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

2 gratisbytter og 2,6 i bank.
Ville fått ut Jatta. Med to bytter og WC igjen kan du gamble litt også. Hadde tatt sjansen på Aga.
Takk for tips! 😊 Men Sæter kan vel fort ta den plassen..?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons jun 21, 2023 9:29 pm Oppsig med Wallem noen rundertil.
Herlig! Takk for innlegg😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kristiansen slier med en betennelsesskade i lysken som normalt tar 3 til 6 uker å bli frisk fra. Han mister definitivt kampen mot Viking lørdag:

https://www.bt.no/sport/ballspark/i/Xb3 ... r-seg-selv

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 9:36 pm Kristiansen slier med en betennelsesskade i lysken som normalt tar 3 til 6 uker å bli frisk fra. Han mister definitivt kampen mot Viking lørdag:

https://www.bt.no/sport/ballspark/i/Xb3 ... r-seg-selv
Brann helt på felgen defensivt. Får håpe Japhet og Thore er klar, men blir ikke overrasket om man slipper inn litt mål fremover.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons jun 21, 2023 9:58 pm
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 9:36 pm Kristiansen slier med en betennelsesskade i lysken som normalt tar 3 til 6 uker å bli frisk fra. Han mister definitivt kampen mot Viking lørdag:

https://www.bt.no/sport/ballspark/i/Xb3 ... r-seg-selv
Brann helt på felgen defensivt. Får håpe Japhet og Thore er klar, men blir ikke overrasket om man slipper inn litt mål fremover.
Enig!
Kommer nok inn noe nytt bak hos Brann, men problemet er jo at overgangsvinduet i Norge ikke åpner med det første..

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:02 pm Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.
Har du ett gratisbytte? Om du har to kan du jo bruke begge på å ha en spillende på benk? Evt gjøre det damme for -4?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 10:09 pm
Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:02 pm Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.
Har du ett gratisbytte? Om du har to kan du jo bruke begge på å ha en spillende på benk? Evt gjøre det damme for -4?
Har bare det ene. Og i og med at jeg nesten må gjøre Kristiansen til noen som spiller fast, så får jeg neppe hentet mer enn 0.1 (til nøds 0.2) mill på det salget, om noe. Har 0.2 i banken.

Med de potensielt 0.3 får jeg ikke oppgradert verken Monsen eller Bikoro til noe veldig spennende, så tenker ikke det er verdt -4.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Om jeg skulle gjort noe for -4, så måtte det vært å gjøre Grødem til Erlien, og Kristiansen til en 4,4-forsvarer. Det er jo et ikke dumt alternativ, som riktignok er avhengig av ingen prisstigninger eller -fall.

Problemet er at det er ikke så mange spennende 4,4-forsvarere. Taaje kunne vært noen, men han har jo også blank. Sery Larsen er flagget, men noen å vurdere hvis det kommer info nærmere frist.

Hadde nesten vært litt morsomt å lande på Grøgaard, bare som en slags homage til fjoråret der jeg valgte han helt tilfeldig fordi han hadde rett pris, og han ble værende i laget aaaalt for lenge 😅 Men satser på å finne et bedre alternativ.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:17 pm
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 10:09 pm
Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:02 pm Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.
Har du ett gratisbytte? Om du har to kan du jo bruke begge på å ha en spillende på benk? Evt gjøre det damme for -4?
Har bare det ene. Og i og med at jeg nesten må gjøre Kristiansen til noen som spiller fast, så får jeg neppe hentet mer enn 0.1 (til nøds 0.2) mill på det salget, om noe. Har 0.2 i banken.

Med de potensielt 0.3 får jeg ikke oppgradert verken Monsen eller Bikoro til noe veldig spennende, så tenker ikke det er verdt -4.
Jeg skjønner, virker som en fornuftig plan du har! Hvem tenker du inn for Kristiansen?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:22 pm Om jeg skulle gjort noe for -4, så måtte det vært å gjøre Grødem til Erlien, og Kristiansen til en 4,4-forsvarer. Det er jo et ikke dumt alternativ, som riktignok er avhengig av ingen prisstigninger eller -fall.

Problemet er at det er ikke så mange spennende 4,4-forsvarere. Taaje kunne vært noen, men han har jo også blank. Sery Larsen er flagget, men noen å vurdere hvis det kommer info nærmere frist.

Hadde nesten vært litt morsomt å lande på Grøgaard, bare som en slags homage til fjoråret der jeg valgte han helt tilfeldig fordi han hadde rett pris, og han ble værende i laget aaaalt for lenge 😅 Men satser på å finne et bedre alternativ.
Kan være en fin løsning dette også! Kanskje minst like fint som den andre du vurderer 😊

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:02 pm Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.
Sitter litt i samme båt. Har en helt død benk. Mannsverk, Atanga og Adams.
Er i tvil, men vurderer en ut. Har lyst å gjøre Adams til Høgh for å frigjøre midler, men da må jeg fort ta en minus 4 for å få han inn til runde 14 hvis han fortsatt er her. Atanga er flagget, men fin å ha hvis han er frisk til runde 14. Mannsverk er en mulighet, men er ingen som frister inn i hans prisklasse.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 21, 2023 10:54 pm
Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:02 pm Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.
Sitter litt i samme båt. Har en helt død benk. Mannsverk, Atanga og Adams.
Er i tvil, men vurderer en ut. Har lyst å gjøre Adams til Høgh for å frigjøre midler, men da må jeg fort ta en minus 4 for å få han inn til runde 14 hvis han fortsatt er her. Atanga er flagget, men fin å ha hvis han er frisk til runde 14. Mannsverk er en mulighet, men er ingen som frister inn i hans prisklasse.
Mannsverk - SHN?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 11:01 pm
Skywalker skrev: ons jun 21, 2023 10:54 pm
Bjørka skrev: ons jun 21, 2023 10:02 pm Nydelig at Wallem er her noen runder til 😄 Med mindre det dukker opp noe annet uforutsett, så holder det da for min del å gjøre ett bytte med Kristiansen ut og noen andre inn, og så kan jeg stille 4-4-2 med Adams på benken, så jeg har han til neste runde (og dobbeltrunde, om han ennå er her da).

Edit: Da er benken min superdød, men det får bare være i en såpass tynn runde.
Sitter litt i samme båt. Har en helt død benk. Mannsverk, Atanga og Adams.
Er i tvil, men vurderer en ut. Har lyst å gjøre Adams til Høgh for å frigjøre midler, men da må jeg fort ta en minus 4 for å få han inn til runde 14 hvis han fortsatt er her. Atanga er flagget, men fin å ha hvis han er frisk til runde 14. Mannsverk er en mulighet, men er ingen som frister inn i hans prisklasse.
Mannsverk - SHN?
Det går ikke. Null i banken. Da må jeg evt. ta en minus 4

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ups.
Sist redigert av Lew_Ashby den tor jun 22, 2023 7:15 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: tor jun 22, 2023 6:47 am Godt for Grizz med en til voksen i rommet.

Porzingis kan absolutt være mannen som tar Celtics hele veien, men mtp at fjoråret var første gang siden 16/17 ham spilte 60+ kamper så er det jo større sjanse for at kroppen faller sammen. Om RWill og Horford blir værende har man 3 skrale kropper som center, men målet er vel isåfall myyyye rullering mellom de 3 og spare kroppene deres.

Middleton opter ut av sin player option med Bucks, sannsynligvis for å signere en mer lagvennlig kontrakt.med dem.
God morgen @Lew_Ashby feil tråd 😅

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 9:31 pm
clivewarren skrev: ons jun 21, 2023 9:24 pm
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 8:03 pm Tips til hva jeg bør gjøre?

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Fosnæss Hansen
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

2 gratisbytter og 2,6 i bank.
Ville fått ut Jatta. Med to bytter og WC igjen kan du gamble litt også. Hadde tatt sjansen på Aga.
Takk for tips! 😊 Men Sæter kan vel fort ta den plassen..?
Det gjør han nok, men han virker ikke å være klar ennå. Ser i hvert fall ikke sånn ut når man ser de siste treningene deres. Adams er vel tenkt den plassen der når du kjører wildcard snart uansett, så hadde jo bare blitt for en runde eller to. Men kommer jo litt an på når du tenker å kjøre wildcard også da. Jeg hadde kjørt det neste runde, men jeg er sikkert mer utålmodig enn deg. Da kan du også gjøre Næss til Haugen denne runden. Eid av 2% og har Haugesund hjemme.

Har også 2 gratisbytter og lite å foreta meg. Fosnæss ti Næss er vel det "riktige" for å beefe opp benken litt. Men merker jeg også har lyst å gamble litt. Er jo gøy når det flyter og man gjør det bra, men er jo også litt kjedelig. Har 9 av 11 av de som er mest eiet. Den største diffen er Utvik på 14%. Så jeg vurderer Grønbæk til Tripic til denne runde. Linnes ut neste så jeg kan gjøre FHM til Castro. Da kan jeg enkelt gjøre en av disse til Åsen i runde 14. Men da blir forsvaret tynn suppe og jeg er avhengig at Nouri spiller innimellom.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor jun 22, 2023 1:26 am
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 11:01 pm
Skywalker skrev: ons jun 21, 2023 10:54 pm
Sitter litt i samme båt. Har en helt død benk. Mannsverk, Atanga og Adams.
Er i tvil, men vurderer en ut. Har lyst å gjøre Adams til Høgh for å frigjøre midler, men da må jeg fort ta en minus 4 for å få han inn til runde 14 hvis han fortsatt er her. Atanga er flagget, men fin å ha hvis han er frisk til runde 14. Mannsverk er en mulighet, men er ingen som frister inn i hans prisklasse.
Mannsverk - SHN?
Det går ikke. Null i banken. Da må jeg evt. ta en minus 4
Oki :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: tor jun 22, 2023 8:53 am
K-Torget skrev: ons jun 21, 2023 9:31 pm
clivewarren skrev: ons jun 21, 2023 9:24 pm

Ville fått ut Jatta. Med to bytter og WC igjen kan du gamble litt også. Hadde tatt sjansen på Aga.
Takk for tips! 😊 Men Sæter kan vel fort ta den plassen..?
Det gjør han nok, men han virker ikke å være klar ennå. Ser i hvert fall ikke sånn ut når man ser de siste treningene deres. Adams er vel tenkt den plassen der når du kjører wildcard snart uansett, så hadde jo bare blitt for en runde eller to. Men kommer jo litt an på når du tenker å kjøre wildcard også da. Jeg hadde kjørt det neste runde, men jeg er sikkert mer utålmodig enn deg. Da kan du også gjøre Næss til Haugen denne runden. Eid av 2% og har Haugesund hjemme.

Har også 2 gratisbytter og lite å foreta meg. Fosnæss ti Næss er vel det "riktige" for å beefe opp benken litt. Men merker jeg også har lyst å gamble litt. Er jo gøy når det flyter og man gjør det bra, men er jo også litt kjedelig. Har 9 av 11 av de som er mest eiet. Den største diffen er Utvik på 14%. Så jeg vurderer Grønbæk til Tripic til denne runde. Linnes ut neste så jeg kan gjøre FHM til Castro. Da kan jeg enkelt gjøre en av disse til Åsen i runde 14. Men da blir forsvaret tynn suppe og jeg er avhengig at Nouri spiller innimellom.
Takk for innspill, jeg er kanskje ikke den mest utålmodige nei :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Stensness dessverre sannsynligvis ute for sesongen. Diop inn som stopper da?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor jun 22, 2023 12:05 pm Stensness dessverre sannsynligvis ute for sesongen. Diop inn som stopper da?
Er vel det som vil være mest naturlig..?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Celtic melder at Thiago Holm er klar for de.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: tor jun 22, 2023 5:02 pm Celtic melder at Thiago Holm er klar for de.
Overgangssum på 35 millioner + Enga har sikret seg videresalgsklasul på 15 prosent.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Ser ikke ut som det skal bli noe problem å få U21 spillerne tilbake til runde 12

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor jun 22, 2023 8:03 pm Ser ikke ut som det skal bli noe problem å få U21 spillerne tilbake til runde 12
Fremdeles to kamper igjen :lol: 8-)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Saltnes begynner å nærme seg klar, som jo kan ha konsekvenser for spilletiden til Grønbæk. Men tror han kan bekle høyre indreløper også, så satser på at det fortsetter å bli greit med spilletid på han når Vetlesen forsvinner, selv om Fet også banker på døra.

Så skal jo også selvfølgelig Saltnes spille seg inn igjen, selv om han virker å være en Knutsen-favoritt, så vi får se. Men greit å være obs på.

https://www.an.no/ulrik-er-snart-klar-t ... -4-1781147

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bjørka skrev: tor jun 22, 2023 8:57 pm Saltnes begynner å nærme seg klar, som jo kan ha konsekvenser for spilletiden til Grønbæk. Men tror han kan bekle høyre indreløper også, så satser på at det fortsetter å bli greit med spilletid på han når Vetlesen forsvinner, selv om Fet også banker på døra.

Så skal jo også selvfølgelig Saltnes spille seg inn igjen, selv om han virker å være en Knutsen-favoritt, så vi får se. Men greit å være obs på.

https://www.an.no/ulrik-er-snart-klar-t ... -4-1781147
Nå er ikke jeg Glimt-ekspert, men det er vel ingen verdens ting som tilsier at man benker Grønbæk selv om Saltnes kommer tilbake 100%?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor jun 22, 2023 9:05 pm
Bjørka skrev: tor jun 22, 2023 8:57 pm Saltnes begynner å nærme seg klar, som jo kan ha konsekvenser for spilletiden til Grønbæk. Men tror han kan bekle høyre indreløper også, så satser på at det fortsetter å bli greit med spilletid på han når Vetlesen forsvinner, selv om Fet også banker på døra.

Så skal jo også selvfølgelig Saltnes spille seg inn igjen, selv om han virker å være en Knutsen-favoritt, så vi får se. Men greit å være obs på.

https://www.an.no/ulrik-er-snart-klar-t ... -4-1781147
Nå er ikke jeg Glimt-ekspert, men det er vel ingen verdens ting som tilsier at man benker Grønbæk selv om Saltnes kommer tilbake 100%?
Takk for innlegg! er vel grunn til å anta det som Lew er inne på? Og at Glimt kanskje stiller med Berg, Saltnes (om / når han spiller seg inn igjen) og Grønbæk på midten?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»