U21-EM i Romania og Georgia

Svar
Salihovic91

Re: U21-EM i Romania og Georgia

Legg inn av Salihovic91 »

Champis skrev: tor jun 22, 2023 7:31 pm
Salihovic91 skrev: tor jun 22, 2023 7:26 pm Spelte JSL noe for A-landsen? Jævla viktig at han var med der istedetfor her så vi kan nyte å se Botheim vise hvor ræva han egentlig er

At de er med i A-troppen hvis de er gode nok, er en selvfølge. Sånn må det være. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor de ikke kunne dratt til EM etter kampen mot Kypros. Det synes jeg er veldig merkelig.
Joda. Det som jeg egentlig mener ofc

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Champis skrev: tor jun 22, 2023 7:29 pm
Cedianar skrev: tor jun 22, 2023 7:25 pm Tipper at hvis man hadde byttet ut følgende:
Hove - > Vetlesen
Botheim -> Strand Larsen
Christiansen - > Kjegle
Sebulonsen - > Kamanzi

Så hadde man vunnet mot dette elendige Sveits-laget 3-0.

Enig i at det er ting man absolutt bør gjøre bedre i denne kampen. Men men trenger ikke snakke ned Sveits, hvor kvaliteten på de beste spillerne er meget høy. Offensivt har de mer kvalitet å by på enn Norge. De har også noen sterke resultater de siste par årene.
Mjo, men poenget er at jeg synes vi store deler av kampen viser at det er mer kvalitet i Norge enn Sveits. Vi burde ikke ligge under.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Faen så gråstein Sebulonsen er.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Er Sebulonsen valget på back fordi han tar lange innkast? Som ikke er lange nok?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Tenk at Hove står på banen når Mannsverk og Zafeiris er tatt av. Smerud er jo helt blåst.

TWU

Legg inn av TWU »

Nå skal det sies at 7’ern deres er veldig god, men helsikke så dårlig forsvaret vårt er en mot en

Champis

Legg inn av Champis »

Cedianar skrev: tor jun 22, 2023 7:33 pm
Champis skrev: tor jun 22, 2023 7:29 pm
Cedianar skrev: tor jun 22, 2023 7:25 pm Tipper at hvis man hadde byttet ut følgende:
Hove - > Vetlesen
Botheim -> Strand Larsen
Christiansen - > Kjegle
Sebulonsen - > Kamanzi

Så hadde man vunnet mot dette elendige Sveits-laget 3-0.

Enig i at det er ting man absolutt bør gjøre bedre i denne kampen. Men men trenger ikke snakke ned Sveits, hvor kvaliteten på de beste spillerne er meget høy. Offensivt har de mer kvalitet å by på enn Norge. De har også noen sterke resultater de siste par årene.
Mjo, men poenget er at jeg synes vi store deler av kampen viser at det er mer kvalitet i Norge enn Sveits. Vi burde ikke ligge under.

På en del ting i banespillet, så er jeg enig. Men Sveits har mer kvalitet på veldig viktige ting. Men det er selvsagt jævlig surt hvis man ikke får med seg noe i slike kamper, hvor man føler at man styrer en del og kommer til mange situasjoner inne i motstanders 16-meter.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Champis skrev: tor jun 22, 2023 7:36 pm
Cedianar skrev: tor jun 22, 2023 7:33 pm
Champis skrev: tor jun 22, 2023 7:29 pm


Enig i at det er ting man absolutt bør gjøre bedre i denne kampen. Men men trenger ikke snakke ned Sveits, hvor kvaliteten på de beste spillerne er meget høy. Offensivt har de mer kvalitet å by på enn Norge. De har også noen sterke resultater de siste par årene.
Mjo, men poenget er at jeg synes vi store deler av kampen viser at det er mer kvalitet i Norge enn Sveits. Vi burde ikke ligge under.

På en del ting i banespillet, så er jeg enig. Men Sveits har mer kvalitet på veldig viktige ting. Men det er selvsagt jævlig surt hvis man ikke får med seg noe i slike kamper, hvor man føler at man styrer en del og kommer til mange situasjoner inne i motstanders 16-meter.
Kampen er ikke ferdig.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg er jo inhabil, men når Mannsverk gikk ut etterlot han et kjempehull i mellomrommet. Sveits har lekestue offensivt.

Champis

Legg inn av Champis »

netrebske skrev: tor jun 22, 2023 7:38 pm
Champis skrev: tor jun 22, 2023 7:36 pm
Cedianar skrev: tor jun 22, 2023 7:33 pm

Mjo, men poenget er at jeg synes vi store deler av kampen viser at det er mer kvalitet i Norge enn Sveits. Vi burde ikke ligge under.

På en del ting i banespillet, så er jeg enig. Men Sveits har mer kvalitet på veldig viktige ting. Men det er selvsagt jævlig surt hvis man ikke får med seg noe i slike kamper, hvor man føler at man styrer en del og kommer til mange situasjoner inne i motstanders 16-meter.
Kampen er ikke ferdig.

Ja, og?

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

PapaSmurf skrev: tor jun 22, 2023 7:38 pm Jeg er jo inhabil, men når Mannsverk gikk ut etterlot han et kjempehull i mellomrommet. Sveits har lekestue offensivt.
Mannsverk var dårlig men dette er på Smerud. Åpenbart dårlig skolert bakover i banen. Kom to-tre svære overganger og 1 mål i mot med Mannsverk der også.
Sist redigert av Dewaz den tor jun 22, 2023 7:40 pm, redigert 1 gang totalt.

smash

Legg inn av smash »

Hjalp ikke å legge om til 4-4-2 i hvert fall.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Sist vi var med gjorde de beste seg ferdig med A landslagskampene før de joinet U21 laget til turneringen.
Litt overraskende at det gjøres annerledes nå. Men på den andre siden, hvis Strand Larsen var med hadde han vel spilt kant mens Bobb hadde vært på benken i god NFF stil.

TWU

Legg inn av TWU »

Dewaz skrev: tor jun 22, 2023 7:40 pm
PapaSmurf skrev: tor jun 22, 2023 7:38 pm Jeg er jo inhabil, men når Mannsverk gikk ut etterlot han et kjempehull i mellomrommet. Sveits har lekestue offensivt.
Mannsverk var dårlig men dette er på Smerud. Åpenbart dårlig skolert bakover i banen. Kom to-tre svære overganger og 1 mål i mot med Mannsverk der også.
Denne Zafidis eller hva det var har vært katastrofe. Men spiller vel enda?

TWU

Legg inn av TWU »

(シ) skrev: tor jun 22, 2023 7:41 pm Sist vi var med gjorde de beste seg ferdig med A landslagskampene før de joinet U21 laget til turneringen.
Litt overraskende at det gjøres annerledes nå. Men på den andre siden, hvis Strand Larsen var med hadde han vel spilt kant mens Bobb hadde vært på benken i god NFF stil.
Ble ikke JSL nektet av Celta?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Patetisk dommer, skal ikke blåse for krampe :@

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Bilde

Defensiv organisering i verdensklasse.
Sist redigert av Nordlys den tor jun 22, 2023 7:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Spesiell taktikk i 2.omgang. Midtbanen med 2 indreløpere sentralt hvorav ingen er noen rivjern som gjør at man er ubalansert ved ethvert brudd og hvorav ingen er kreative outlets. Skjønner ikke hva man gjør. I 2.omgang så har man i lengre tid kjørt 3 indreløpere hvorav en har spelt i feil posisjon. Skjønner ikke hva slags taktisk plan man har

Stialex

Legg inn av Stialex »

Fy f, Botheim er en scam

smash

Legg inn av smash »

Botheim..

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dewaz skrev: tor jun 22, 2023 7:40 pm
PapaSmurf skrev: tor jun 22, 2023 7:38 pm Jeg er jo inhabil, men når Mannsverk gikk ut etterlot han et kjempehull i mellomrommet. Sveits har lekestue offensivt.
Mannsverk var dårlig men dette er på Smerud. Åpenbart dårlig skolert bakover i banen. Kom to-tre svære overganger og 1 mål i mot med Mannsverk der også.
Mannsverk var helt grei. Men han stengte rommet. Så var det noen balltap fremme i banen der de fikk kontringer. Men jeg tror ikke 1-2 hadde kommet med Mannsverk på banen.

Det som uansett er det verste er jo at vi har en kaptein og spiss som har tilbragt 86 minutter med å stå på hælene. Er jo avhengig av at kantene skyter.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Botheim med nok en 1/10 kamp men kommer til å spille alt og fyres opp som et stortalent også neste gang han roter seg inn i en landslagstropp. Ufattelig.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Man kunne landet en Boeing i rommet mellom forsvars- og midtbaneleddet vårt.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Botheim er en bløff. Har fått maksimal avkastning på et begrenset talent.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Dewaz skrev: tor jun 22, 2023 7:44 pm Botheim med nok en 1/10 kamp men kommer til å spille alt og fyres opp som et stortalent også neste gang han roter seg inn i en landslagstropp. Ufattelig.
Han ser jo tross alt ganske tøff ut. Viktig for en spiss.

TWU

Legg inn av TWU »

Nordlys skrev: tor jun 22, 2023 7:45 pm
Dewaz skrev: tor jun 22, 2023 7:44 pm Botheim med nok en 1/10 kamp men kommer til å spille alt og fyres opp som et stortalent også neste gang han roter seg inn i en landslagstropp. Ufattelig.
Han ser jo tross alt ganske tøff ut. Viktig for en spiss.
Og har hårbånd

HarryH

Legg inn av HarryH »

Trøsten er at det neppe blir kveldsmat på Smerud.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Hvordan har Oscar vært?

vidar

Legg inn av vidar »

For en tafatt gjeng. De burde jo vært på A-landslaget hele gjengen.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Håper virkelig at Smerud tar over Engen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»