NBA Offseason 2023

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: NBA Offseason 2023

Legg inn av Mr.Meep »

Hjelper @Lew_Ashby med å finne riktig tråd 😅😅 ble av alle plasser postet i eliteserien Fantasy 😅😅

Lew_Ashby skrev: tor jun 22, 2023 6:47 am Godt for Grizz med en til voksen i rommet.

Porzingis kan absolutt være mannen som tar Celtics hele veien, men mtp at fjoråret var første gang siden 16/17 ham spilte 60+ kamper så er det jo større sjanse for at kroppen faller sammen. Om RWill og Horford blir værende har man 3 skrale kropper som center, men målet er vel isåfall myyyye rullering mellom de 3 og spare kroppene deres.

Middleton opter ut av sin player option med Bucks, sannsynligvis for å signere en mer lagvennlig kontrakt.med dem.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Så faktisk ikke denne komme


Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Kanskje ikke så overraskende at Warriors ville kvitte seg med Poole, var elendig i sluttspillet. Kanskje enda viktigere, den (Poole) kontrakten vil du ikke dra med deg inn med den nye CBAen…

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Holy shit, så ikke den komme jeg heller. Men den Poole-kontrakten var også søppel slik han spilte nå.

Nå får han vel det grønneste lyset i NBA, og Wiz kan leve både med at han skyter 32% og de taper, eller 50%+ og han får litt verdi slik at de har en asset.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hahaha. Suns: "Det er ikke mye, men dere kan få absolutt ALT vi har igjen etter Durant-traden".

Pick swaps de kommende årene selvsagt lite verdi, men vi vet hvor fort ting kan snu i NBA, og swaps i 28 og 30 kan fort være fine.


hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: tor jun 22, 2023 11:12 pm Hahaha. Suns: "Det er ikke mye, men dere kan få absolutt ALT vi har igjen etter Durant-traden".

Pick swaps de kommende årene selvsagt lite verdi, men vi vet hvor fort ting kan snu i NBA, og swaps i 28 og 30 kan fort være fine.

'30 er bra, men '28 har de allerede trada bort et swap til Brooklyn, så der ender Wizards opp med det nest beste av Brooklyn, Phoenix og seg selv (evt 76ers i stedet for Brooklyn sitt).

Så en på et Jazz-forum som sammenligna det med unger som kommer på bensinstasjona og skal kjøpe godteri og tar fram 120 pennies og legger dem på disken. Syns den var litt fin.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Var vel helt ventet topp-5 i draften.
Sjelden at et lag med 17.pick faktisk får den de fleste antok de ville ha. Jalen Hood-Schifino var tydeligvis det, for ut fra de spillerne Lakers har så var en wing eller femmer mer naturlig enn en combo-guard, men de tok vel den av de tilgjengelige de mener var best mulig å få, og draftet ikke etter posisjon. Liker i alle fall at han er beskrevet som god defensivt, med bra høyde, og enda større wingspan. Desto mer skeptisk til at han først og fremst sies å være en midrange-shooter offensivt. Vet selvfølgelig ikke, det er ikke sikkert Lakers selv vet en gang på dette tidspunktet, men virker som et valg for å erstatte Schroder. Det kan han så klart ikke som en så ung spiller. I så fall en nedgradering for Lakers om han er valgt for å erstatte Dennis.

Max Lewis vet jeg enda mindre om, men Lakers har vært gode de siste årene på å drafte i andre runde og de som ikke ble draftet. Så får stole på Lakers vurderinger her. Men en wing blir ikke feil nå for tiden.

Lakers-fan generelt håpet kanskje på en handel i natt, men Lakers er i en situasjon hvor de ikke må gjøre noen deal tenker jeg. Sitter ganske greit i det om de får re-signert Reaves og Hachimura, i motsetning til forrige sesong, så trenger ikke Lakers å være desperat å få til en trade denne offseason.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Team Ingebrigtsen skrev: fre jun 23, 2023 7:38 am Var vel helt ventet topp-5 i draften.
Sjelden at et lag med 17.pick faktisk får den de fleste antok de ville ha. Jalen Hood-Schifino var tydeligvis det, for ut fra de spillerne Lakers har så var en wing eller femmer mer naturlig enn en combo-guard, men de tok vel den av de tilgjengelige de mener var best mulig å få, og draftet ikke etter posisjon. Liker i alle fall at han er beskrevet som god defensivt, med bra høyde, og enda større wingspan. Desto mer skeptisk til at han først og fremst sies å være en midrange-shooter offensivt. Vet selvfølgelig ikke, det er ikke sikkert Lakers selv vet en gang på dette tidspunktet, men virker som et valg for å erstatte Schroder. Det kan han så klart ikke som en så ung spiller. I så fall en nedgradering for Lakers om han er valgt for å erstatte Dennis.

Max Lewis vet jeg enda mindre om, men Lakers har vært gode de siste årene på å drafte i andre runde og de som ikke ble draftet. Så får stole på Lakers vurderinger her. Men en wing blir ikke feil nå for tiden.

Lakers-fan generelt håpet kanskje på en handel i natt, men Lakers er i en situasjon hvor de ikke må gjøre noen deal tenker jeg. Sitter ganske greit i det om de får re-signert Reaves og Hachimura, i motsetning til forrige sesong, så trenger ikke Lakers å være desperat å få til en trade denne offseason.
Hva tror du dere gjør med point guard-posisjonen neste sesong?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mavs med en (på papiret) fantastisk draft hvor man trader seg ned fra 10 til 12 og drafter spilleren de uansett skulle ha (Lively). Får bort kontrakten til Bertans i den traden, samtidig en trade exception som de bruker på å ta kontrakten til Holmes+24.picket fra Kings i en salary dump fra dem. Det picket brukte de til å drafte Olivier-Maxence Prosper, en kanongod forsvarsspiller som de tror kan gi dem gode minutter allerede i år.

10.pick og Bertans (negativ kontrakt) ble altså til:

Lively
Holmes (negativ kontrakt med kan definitivt hjelpe Mavs)
Olivier-Maxence Prosper
MLE på $12m som kan brukes i FA

Mavs kjører på nå.

Koulibaly-traden kul for Wiz som nå er i monster tankmode selvsagt. Kouli er kjempespennende men ekstremt rå og trenger sannsynligvis flere år. Det får han i Wizards, som nå blir ett av mine league pass-lag denne sesongen. De skulle selvsagt tanket ifjor, men pytt pytt.

Jazz også med en god draft etter min mening, for et lag fullstappet med spennende talent. Hornets-fansen dritskuffet over at man gikk Miller over Scoot, fremstår klart som et Jordan-pick. Vi får se, Miller er skikkelig spennende altså, men Scoot har noe spesielt.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Bone8 skrev: fre jun 23, 2023 8:18 am Hva tror du dere gjør med point guard-posisjonen neste sesong?
Landet på dette før draften/free agency:
DLo - selv om man må se ting i perspektiv, og at han tross alt kom inn for å få Westbrook vekk, så har DLo aldri vært en spiller jeg vil ha på et lag jeg heier på. Spesielt for dårlig i forsvar og for lite fysisk offensivt til at han kan bli en spiller som funker i sluttspillet. Det er så mange matchups i et sluttspill han er negativ at han ikke er brukelig i den sammenheng for et lag som har sluttspillet som eneste mål. Dessuten er lønnen har latterlig høy.

Til tross for alt det : Lakers har trolig ikke mange aktuelle PGs der ute som er aktuelle, og de har maks 1 MLE kontrakt å tilby til free agents der ute. I tillegg: DLo kan funke i grunnserien hvor spillet har mer flow, er åpnere og definitivt lite forsvarsspill. Dessuten er trolig ikke markedsverdien så høy for han, så om han kan være aktuell for 2 år 40 mill / 20 mill i året, så er jeg nesten fristet til å si ja. Legg til at han med en slik kontrakt vil være flyttbar i en trade. Absolutt nei nei nei til typ 120 mill / 4y, men til en mindre kontrakt over to år, tja, det er kanskje i Lakers interesse å gjøre det.
Schroder: Sa allerede før forrige sesong at å spille for Lakers på vets min kontrakt var et unntak. Så eneste spørsmålet er om Lakers vil ha MLE tilgjengelig etter andre signeringer, og om det er aktuelt å bruke på Schroder. For min del hadde jeg håpet at Lakers hadde MLE å bruke på en wing (3&D) eller center. Men om man ikke beholder DLo, og ikke får noen inn på supervennlig kontrakt (CP3), så kan det være i Lakers interesse å bruke et eventuelt MLE på Schroder.
I tillegg er Reaves en comboguard som kan ha ballen en del i hendene han også. Om man får DLo til redusert pris/lønn, så gir det (dessverre) litt mening for Lakers slik situasjonen er. DLo i grunnserien er grei nok løsning, men det er sluttspillet hvor det er så mange matchups han ikke fungerer i som man er bekymret for.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: fre jun 23, 2023 9:08 am Mavs med en (på papiret) fantastisk draft hvor man trader seg ned fra 10 til 12 og drafter spilleren de uansett skulle ha (Lively). Får bort kontrakten til Bertans i den traden, samtidig en trade exception som de bruker på å ta kontrakten til Holmes+24.picket fra Kings i en salary dump fra dem. Det picket brukte de til å drafte Olivier-Maxence Prosper, en kanongod forsvarsspiller som de tror kan gi dem gode minutter allerede i år.

10.pick og Bertans (negativ kontrakt) ble altså til:

Lively
Holmes (negativ kontrakt med kan definitivt hjelpe Mavs)
Olivier-Maxence Prosper
MLE på $12m som kan brukes i FA

Mavs kjører på nå.
Isolert sett en veldig god draft/trade, men hvordan vurderer du ''vinduet'' til Luka? Holder det for Luka med små forbedringer nå, og potensielt store forbedringer om noen år med de som er draftet?
Min første tanke når de tradet for Kyrie var at de følte hast med å bli bedre her og nå, og så går de i en litt annen retning med gode fremtidsrettede picks. Litt motstridene strategi, og mangel på en klar rød tråd i det de gjør? Er det å forvente at Luka kan være positive til at det blir 2-3 år der man er grensefall for om man er et sluttspills-lag?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kyrie/Doncic-komboen er jo en kjemperisk for Mavs, men om de nå klarer å få det til å funke med en hel preseason og første halvdel av regular season, så bør Mavs være topp 5 i vest.

Luka Dončić - Jaden Hardy
Kyrie Irving - Tim Hardaway Jr
Josh Green - Reggie Bullock
Maxi Kleber - Olivier-Maxence Prosper
Richaun Holmes - Dereck Lively II

I tillegg bruker man MLE på å få inn en spiller i rotasjonen, mest sannsynlig pr nå er Grant Williams, med Bruce Brown kanskje som nr 2.

Blir en veldig spennende sesong for Mavs:

1. Signerer KI?
2. Kommer det til å funke med ham og Doncic + 3 gode forsvarsspillere?
3. Kommer Lively til å bli en starter allerede i rookiesesongen, og vil skuddegenskapene han viste i pre-draft workouts overføres til NBA?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: fre jun 23, 2023 9:31 am Isolert sett en veldig god draft/trade, men hvordan vurderer du ''vinduet'' til Luka? Holder det for Luka med små forbedringer nå, og potensielt store forbedringer om noen år med de som er draftet?
Min første tanke når de tradet for Kyrie var at de følte hast med å bli bedre her og nå, og så går de i en litt annen retning med gode fremtidsrettede picks. Litt motstridene strategi, og mangel på en klar rød tråd i det de gjør? Er det å forvente at Luka kan være positive til at det blir 2-3 år der man er grensefall for om man er et sluttspills-lag?
Det virker som de har stor tro på at Kyrie og Doncic vil kunne funke nå med en skikkelig preseason og god tid på å bygge relasjonene. Selv er jeg ikke like sikker, men står fortsatt på at det var riktig av dem å gamble.

Holmes+Lively er emm solid oppgradering fra Powell+McGee. OMP er som rookie selvsagt veldig usikker, men emm ser han veldig spennende ut allerede nå. Hardy ett år eldre og med i rotasjonen fra starten av sesongen tror jeg er en god fordel for dem, det han viste tidvis mot slutten av sesongen var over all forventning. Får de inn Grant Williams/Bruce Brown mener jeg det er en solid oppgradering fra fjoråret, og mer enn små forbedringer.

Men nøkkelen her er jo som jeg skriver over - signerer Kyrie, og vil de få Doncic/Kyrie-komboen til å funke? Tar Doncic utfordringen med å bli bedre trent, og klarer han å utvikle spillet sitt slik at ikke ballen må være i hendene hans 90% av tiden? Klarer han å faktisk bli en spot up-skytter og gjøre cuts istedenfor å bare stå i hjørnet med hendene på knærne når han ikke har ball? Da kan man emm gå dypt i playoffs, og i aller, aller beste fall kunne utfordre Nuggets/Suns i vest. Men nå veldig tidlig i preseason er den sjansen ikke veldig stor.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Er det noen topp spillere født i siste halvdel av 90-tallet som Mavericks med en viss grad av sannsynlighet kan hente f.eks neste sommer? Det er jo risky å basere seg på en kokkeilmonke idiot som Irving som stjernespiller nr 2 i tillegg til Doncic. Og skulle de hentet noen burde det vært noen som er litt mer langsiktig enn maks et par år. Kikket litt på FAs neste sommer, og de mest interessante (på papiret) er Sabonis og Siakam. Noen som kan være aktuelle for Mavericks da?

Edit: De kan vel umulig være så dumme at de gir Irving en kontrakt på flere år? Fyren er jo labil så det holder.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KongOlav2 skrev: fre jun 23, 2023 9:44 am Edit: De kan vel umulig være så dumme at de gir Irving en kontrakt på flere år? Fyren er jo labil så det holder.
Det er det de tilsynelatende går for, og Stein mfl. melder at Mavs er stedet han vil være. Håpet fra Mavs sin side er vel at noen uansett tar kontrakten om han skulle implodere. Alltid noen som vil ta sjansen på ham.

Det kan jo bli en sign&trade hvor de får noe igjen for ham, men pr nå ser det ut til at signerer og spiller for Mavs kommende sesongen.3+1 for $210m er det jeg ser kanskje er mest sannsynlig, tenk om han får en 5/272m som er max det Mavs kan gi ham. Haha, da prater vi om sjansespill som i verste fall kan medføre at Doncic stikker om alt går til helvete.

Mtp at det meste tyder på at Irving signerer ny kontrakt har jeg ikke sjekket FA-markedet neste sommer. Det er nok uansett lite aktuelt. Ser at det er rapportert om ''handshake deal'' mellom Irving og Mavs om 3+1 for $210m i mai. Denne fra NBA Reddit tenker jeg er illustrerende i så måte:

''Imagine making a business decision based on a handshake deal with Kyrie fucking Irving''.

Trist nok fremstår det nå som eneste mulighet Mavs har og håpe på at Irving ikke klikker og passer med Luka.

Men, det kan fortsatt skje en del med Mavs-rosteren allerede denne preseason:


Ser forresten nå at Grant Williams ikke er sannsynlig med MLE, den er for lav.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Forresten...Rockets da. Herrefred for en atletisk gjeng de har, som samtidig er helt latterlig lite raffinert. Green, Amen Thompson og Whitmore (falt som en stein pga medical/attitude-issues) er atleter i verdensklassen alle tre. I tillegg til Sengun, Eason, Jabari. Haha. Kun 20-åringer i den gjengen der, pluss en 23-åring i KJP som har modenheten til en 18-åring.

Blir gøy, men tipper de er elendig en sesong til om de ikke får inn noen veteraner nå. Snakkes om Brook Lopez. Ime Udoka får en jobb å gjøre - når han preiket i 4 mnd om at Celtics manglet modenhet og attitude, så kommer jo hodet hans til å eksplodere med den gjengen han styrer nå.

Om Whitmore holder seg skadefri og har ok holdninger kan han bli en kjempesteal for dem. Vecenie og Hollinger hadde ham faktisk som nr. 3 på draft boardet sitt, foran Miller. Rockets vurderte etter rapportene ham som nr 4.picket sitt, men fikk ham altså med pick nr 20.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Raptors kun 1 pick? Og det ble Gradey Dick! 😳 for et uheldig navn

Dick displays shades of Gordon Hayward, Bojan Bogdanovic and Saddiq Bey. Tyler Herro also comes to mind, as Dick displays similar confidence and shot-making ability, though he’s bigger than Herro and not quite as shifty.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: fre jun 23, 2023 9:55 am
KongOlav2 skrev: fre jun 23, 2023 9:44 am Edit: De kan vel umulig være så dumme at de gir Irving en kontrakt på flere år? Fyren er jo labil så det holder.
Det er det de tilsynelatende går for, og Stein mfl. melder at Mavs er stedet han vil være. Håpet fra Mavs sin side er vel at noen uansett tar kontrakten om han skulle implodere. Alltid noen som vil ta sjansen på ham.

Det kan jo bli en sign&trade hvor de får noe igjen for ham, men pr nå ser det ut til at signerer og spiller for Mavs kommende sesongen.3+1 for $210m er det jeg ser kanskje er mest sannsynlig, tenk om han får en 5/272m som er max det Mavs kan gi ham. Haha, da prater vi om sjansespill som i verste fall kan medføre at Doncic stikker om alt går til helvete.
Jeg så en video på YT for noen uker siden hvor det ble lansert en teori om at Doncic kan stikke til SA og teame opp med Wemby om ting ikke går veien i Dallas.

Tror de gambler litt vel mye om de gir en kontrakt på inntil 4 år til Irving. Vet ikke om det er mulig å bruke ham som en trade asset og få inn yngre spillere på vei opp i stedet? Kontrakten blir vel kanskje for feit til det.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: fre jun 23, 2023 9:55 am
KongOlav2 skrev: fre jun 23, 2023 9:44 am Edit: De kan vel umulig være så dumme at de gir Irving en kontrakt på flere år? Fyren er jo labil så det holder.
Det er det de tilsynelatende går for, og Stein mfl. melder at Mavs er stedet han vil være. Håpet fra Mavs sin side er vel at noen uansett tar kontrakten om han skulle implodere. Alltid noen som vil ta sjansen på ham.

Det kan jo bli en sign&trade hvor de får noe igjen for ham, men pr nå ser det ut til at signerer og spiller for Mavs kommende sesongen.3+1 for $210m er det jeg ser kanskje er mest sannsynlig, tenk om han får en 5/272m som er max det Mavs kan gi ham. Haha, da prater vi om sjansespill som i verste fall kan medføre at Doncic stikker om alt går til helvete.

Mtp at det meste tyder på at Irving signerer ny kontrakt har jeg ikke sjekket FA-markedet neste sommer. Det er nok uansett lite aktuelt. Ser at det er rapportert om ''handshake deal'' mellom Irving og Mavs om 3+1 for $210m i mai. Denne fra NBA Reddit tenker jeg er illustrerende i så måte:

''Imagine making a business decision based on a handshake deal with Kyrie fucking Irving''.

Trist nok fremstår det nå som eneste mulighet Mavs har og håpe på at Irving ikke klikker og passer med Luka.

Men, det kan fortsatt skje en del med Mavs-rosteren allerede denne preseason:


Ser forresten nå at Grant Williams ikke er sannsynlig med MLE, den er for lav.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Suns virker da å ha denne troppen til neste sesong

Booker
Beal
Craig (bird rights)
KD
Ayton

Cam Payne
Jock Landale (Bird Rights)
Ish Wainwright
Jordan Goodwin
Josh Okogie
Darius Bazley
Isaiah Todd
Toumani Camara

Kan visst resign'e egne spillere, selv nå.

Men kun en av spillerne på benken har gjort noe som helst i sluttspill (Cam Payne). Todd var visst den dårligste spilleren i G-league statistisk, mens Camara ikke har mye å bidra med annet enn forsvarsspill.

Man trenger å finne minst tre vet minimum- spillere som kan ta minutter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bone8 skrev: fre jun 23, 2023 1:01 pm Man trenger å finne minst tre vet minimum- spillere som kan ta minutter.
Helt enig. Dette laget er ikke i nærheten av å vinne sluttspillet etter min mening.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Morsomt med tvillinger i top 5 Draftfn da! Kan hende rockets og Pistons valgte motsatte spillere 😳😅😅

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

KongOlav2 skrev: fre jun 23, 2023 11:58 am
Lew_Ashby skrev: fre jun 23, 2023 9:55 am
KongOlav2 skrev: fre jun 23, 2023 9:44 am Edit: De kan vel umulig være så dumme at de gir Irving en kontrakt på flere år? Fyren er jo labil så det holder.
Det er det de tilsynelatende går for, og Stein mfl. melder at Mavs er stedet han vil være. Håpet fra Mavs sin side er vel at noen uansett tar kontrakten om han skulle implodere. Alltid noen som vil ta sjansen på ham.

Det kan jo bli en sign&trade hvor de får noe igjen for ham, men pr nå ser det ut til at signerer og spiller for Mavs kommende sesongen.3+1 for $210m er det jeg ser kanskje er mest sannsynlig, tenk om han får en 5/272m som er max det Mavs kan gi ham. Haha, da prater vi om sjansespill som i verste fall kan medføre at Doncic stikker om alt går til helvete.
Jeg så en video på YT for noen uker siden hvor det ble lansert en teori om at Doncic kan stikke til SA og teame opp med Wemby om ting ikke går veien i Dallas.

Tror de gambler litt vel mye om de gir en kontrakt på inntil 4 år til Irving. Vet ikke om det er mulig å bruke ham som en trade asset og få inn yngre spillere på vei opp i stedet? Kontrakten blir vel kanskje for feit til det.
Var det denne?



Synes den i hvert fall hadde en del artige teorier som blir spennende å se om Spurs kommer til å følge.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Chromeback skrev: fre jun 23, 2023 2:33 pm

Var det denne?
► Show Spoiler
Synes den i hvert fall hadde en del artige teorier som blir spennende å se om Spurs kommer til å følge.
Ja, det stemmer nok.

Har for øvrig sett flere videoer og analyser ang ham den siste tiden. Forventningene er jo helt absurde. Om 10-15 år fra nå må han nesten regnes om en av topp 3 gjennom alle tider ved siden av Jordan og Lebron for at han skal innfri dette.

Er litt skeptisk til størrelsen. Han er fryktelig lang, og har det noe gang vært så høye spillere som har prestert i NBA over mange år? Yao fikk jo noen gode sesonger, men var nesten ferdig i en alder av rundt 28. Det nærmeste man kommer (i høyde) er vel Kareem og utenom ham har vel knapt spillere særlig høyere enn rundt 2.15-2.16 prestert på øverste nivå over lang tid. Tåler en så lang kroppen belastingen over mange år?

Jeg er også litt giret på Scoot Henderson i Portland. Kan de bygge noe noe rundt ham og trade vekk Lillard for mer talent?
Sist redigert av KongOlav2 den fre jun 23, 2023 3:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Gud bedre hvorfor drafta raptors han her? Makan til bling
bling


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mr.Meep skrev: fre jun 23, 2023 3:01 pm Gud bedre hvorfor drafta raptors han her? Makan til bling
bling
► Show Spoiler
Hæ? Det der er jo helt konge. Han har det bare gøy. Får litt Nik Stauskas-vibber da, det er isåfall ikke like bra.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: fre jun 23, 2023 3:10 pm
Mr.Meep skrev: fre jun 23, 2023 3:01 pm Gud bedre hvorfor drafta raptors han her? Makan til bling
bling
► Show Spoiler
Hæ? Det der er jo helt konge. Han har det bare gøy. Får litt Nik Stauskas-vibber da, det er isåfall ikke like bra.
Han dro det litt langt 😄😄

Hva er hans styrker og hvorfor hadde Raptors kun et pick?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Haha, Hornets-fansen. Og Hugo The Hornet også, for så vidt.



Stakkars Miller, her prater vi type som må levere fra dag 1, for her har han ikke fansen med seg. I hvert fall ikke hvis Scoot får opp farten tidlig i Portland.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blir for øvrig rart å se Boston uten Smart og Smart utenfor Boston neste år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»