Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Re: Strømsgodset

Legg inn av Daniel »

Teiper man opp ark på søppelbøtter og stikker flagg i div blomsterbed alle andre steder i Norge? Mener ikke å harselere med SIF sitt tiltak men jeg har ikke sett tilsvarende og det er alltid så lett å hamre saksbehandlere. Kommunen kunne imidlertid kanskje funnet egnede organiserte flater og steder å henge opp ting. Et banner på tvers av tollbugata ved kings/rekord hadde vært kult feks. osv.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Daniel skrev: lør jun 24, 2023 11:50 am tollbugata
Akkurat, så det finnes horestrøk også i Drammen.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

LeSorcier skrev: lør jun 24, 2023 12:11 pm
Daniel skrev: lør jun 24, 2023 11:50 am tollbugata
Akkurat, så det finnes horestrøk også i Drammen.
De fleste handler på nett. Ødeleggende for livet i sentrum.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: lør jun 24, 2023 11:50 am Teiper man opp ark på søppelbøtter og stikker flagg i div blomsterbed alle andre steder i Norge? Mener ikke å harselere med SIF sitt tiltak men jeg har ikke sett tilsvarende og det er alltid så lett å hamre saksbehandlere. Kommunen kunne imidlertid kanskje funnet egnede organiserte flater og steder å henge opp ting. Et banner på tvers av tollbugata ved kings/rekord hadde vært kult feks. osv.
Hadde vært samme respons om det var på en lyktestolpe.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Lages det kamptråd?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Mange tidligere ganske uprofilerte unggutter med suksess i dag.

Erik Stavås Skistad med to mål og assist for 3050
Adrian Rogulj med to mål for Ørn
Abel Tjomsland matchvinner for Notodden på overtid
Riel Nguen scora for Fram

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 3:56 pm Lages det kamptråd?
Nei. Gjør'e sjæl!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AlexandrsJelisejevs skrev: lør jun 24, 2023 4:55 pm Mange tidligere ganske uprofilerte unggutter med suksess i dag.

Erik Stavås Skistad med to mål og assist for 3050
Adrian Rogulj med to mål for Ørn
Abel Tjomsland matchvinner for Notodden på overtid
Riel Nguen scora for Fram
Apropos Notodden så er det rimelig sjuke greier det vår tidligere juniortrener og styremedlem Stian Lund gjør. Laget var et kusehår unna å rykke ned i fjor å ble "kastet" ut av stadion og flytter til et kommunalt anlegg pga penger å flørter nå med et mulig opprykk etter 10-11 kamper.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

AlexandrsJelisejevs skrev: lør jun 24, 2023 4:56 pm
JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 3:56 pm Lages det kamptråd?
Nei. Gjør'e sjæl!
Den er grei! Da blir det en ufin en siden du svare så pent!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 5:27 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: lør jun 24, 2023 4:56 pm
JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 3:56 pm Lages det kamptråd?
Nei. Gjør'e sjæl!
Den er grei! Da blir det en ufin en siden du svare så pent!
Det er i vår ånd det.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Rødt kort på Høgh så han er ute mot oss i neste runde.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Arto. skrev: søn jun 25, 2023 6:50 pm Rødt kort på Høgh så han er ute mot oss i neste runde.
Finfin runde for oss før vi har vært i aksjon selv. Alle tre nedrykksrivalene RBK, FKH og HK taper. Skulle vi mot formodning ta poeng selv så er det bare å jekke pilsen.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Jonatan Braut Brunes. Speller.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn jun 25, 2023 8:33 pm Jonatan Braut Brunes. Speller.
Par gode muligheter nå, kan fort straffe seg å ikke sette en av dem.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

For en kamp! Utrolig lagseier.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Deilig å kjenne det bruse litt i blodet igjen kun basert på lagspillet og innsatsen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: søn jun 25, 2023 9:19 pm Deilig å kjenne det bruse litt i blodet igjen kun basert på lagspillet og innsatsen.
Og litt marginer. Ikke at det var ufortjent men du må ha marginer som stengene slik at vi ikke havner under men vi produserer jo nok til å vinne.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Dette var gøy :D For et par uker siden trodde jeg ikke vi skulle klare å stå med tosifret antall poeng ved halvspilt serie. Gledelig overrasket :D

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Arto. skrev: søn jun 25, 2023 9:28 pm Dette var gøy :D For et par uker siden trodde jeg ikke vi skulle klare å stå med tosifret antall poeng ved halvspilt serie. Gledelig overrasket :D
Kan vi ta poeng mot de lagene vi presumptivt bør slå kan det jo bli hyggelig framover

Arto.

Legg inn av Arto. »

stc887 skrev: søn jun 25, 2023 9:29 pm
Arto. skrev: søn jun 25, 2023 9:28 pm Dette var gøy :D For et par uker siden trodde jeg ikke vi skulle klare å stå med tosifret antall poeng ved halvspilt serie. Gledelig overrasket :D
Kan vi ta poeng mot de lagene vi presumptivt bør slå kan det jo bli hyggelig framover
Ja, kanskje det er håp allikevel...

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Var dette vendepunktet? Er det nå vi halvgamle gubbene skal slutte å klage over hvor dårlig ståa er i klubben? Eller var dette bare en engangsgreie siden Glimt kom på besøk? Det har jo vært fyr og flamme tidligere når f.eks. Molde og RBK hra vært på besøk, og så har alt gått tilbake til normalen. Time will show.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn jun 25, 2023 10:02 pm Var dette vendepunktet? Er det nå vi halvgamle gubbene skal slutte å klage over hvor dårlig ståa er i klubben? Eller var dette bare en engangsgreie siden Glimt kom på besøk? Det har jo vært fyr og flamme tidligere når f.eks. Molde og RBK hra vært på besøk, og så har alt gått tilbake til normalen. Time will show.
Hjelper ikke være pyntet til fest nmot Glimt, VIF, Molde og RBK i enkeltkamper og bøtte med drit mot Ranheim, 3050, Jerv og Sandefjord. Må leveres mot de vi skal slå for og ta bonuspoeng mot topplaga for om vi bare møter opp til fest blir det nedrykkskamp for vinninga går opp i spinninga.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Plenty av sjanser til begge lag, Glimt best i banespillet men Godset livsfarlige på kontringer. For en gangs skyld er det vi som setter sjansene, men alt i alt tar vi denna matchen på innsats og tæl.

Det er årevis siden jeg har sett en sånn innsats på Marienlyst, fy faen så moro!

Vilsvik enorm, Valsvik har stålkontroll, Stengel terroriserer midtbanen til Glimt, Braut Brunes jobber rævva av seg, Viljar bakerst helt rå, men banens beste for min del går til Gulliksen.

Den innsatsen han la ned idag, de mila han la inn opp og ned overalt på banen, sementert av den SJUKE sprinten fra egen banehalvdel i det 95. minutt i 30+ og punktum satt med is i årene og den chippen der, fytte helvete.

Jeg kan ikke huske sist jeg hoppa og skreik og var så engasjert i en Godsetmatch, og når Gulliksen rykka der på slutten og pissa på en ellers strålende Harkin, da kom det jaggu faen meg et par tårer også.

Jeg driter i hvordan ståa er i klubben ellers, denna kampen kommer jeg til å huske lenge, og den rusen jeg har fått ikveld skal jeg ta med meg langt, langt inn i sommerferien som dukker opp for egen del på fredag klokken 12.

Takk til alle gutta, takk til Isnes, takk til GU, takk alle!

Fy faen.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

2 seiere på rad. Det gjør vi ikke så ofte. Bortsett fra en gang i blant når vi spiller to hjemmekamper på rad, da.

Digg å jekke ned disse ekstremt breiale nordlendingene, men vi er nok tilbake med poengtap, neste serierunde på nadderud.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ta meg bak. Den matchen her var så jævla sjuk den. Jeg svetta meg ut av trøya, stemmen var Fagermo postmatch. Det er så jævla deilig med slike matcher ass. Motm utdeles til en i hvert ledd da man ikke kan skille de. Myhra+Valsvik+Gullik+Braut. Det er så enormt. Fy

Everenga

Legg inn av Everenga »

Jeg har sagt det før og står ved det. Det er sjukt irriterende at Isnes glapp for oss. Tror ikke dere vet enda hva dere kan bli.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Et øyeblikk der føltes det som å være på Marienlyst anno 2012, eller 13. Det er en følelse jeg har savna og er veldig takknemlig for å få oppleve et glimt av igjen.

Tobias Chippen Gulliksen... det hold på å tørne for meg av rein lykke.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Trakksjekk skrev: søn jun 25, 2023 10:24 pm Plenty av sjanser til begge lag, Glimt best i banespillet men Godset livsfarlige på kontringer. For en gangs skyld er det vi som setter sjansene, men alt i alt tar vi denna matchen på innsats og tæl.

Det er årevis siden jeg har sett en sånn innsats på Marienlyst, fy faen så moro!

Vilsvik enorm, Valsvik har stålkontroll, Stengel terroriserer midtbanen til Glimt, Braut Brunes jobber rævva av seg, Viljar bakerst helt rå, men banens beste for min del går til Gulliksen.

Den innsatsen han la ned idag, de mila han la inn opp og ned overalt på banen, sementert av den SJUKE sprinten fra egen banehalvdel i det 95. minutt i 30+ og punktum satt med is i årene og den chippen der, fytte helvete.

Jeg kan ikke huske sist jeg hoppa og skreik og var så engasjert i en Godsetmatch, og når Gulliksen rykka der på slutten og pissa på en ellers strålende Harkin, da kom det jaggu faen meg et par tårer også.

Jeg driter i hvordan ståa er i klubben ellers, denna kampen kommer jeg til å huske lenge, og den rusen jeg har fått ikveld skal jeg ta med meg langt, langt inn i sommerferien som dukker opp for egen del på fredag klokken 12.

Takk til alle gutta, takk til Isnes, takk til GU, takk alle!

Fy faen.
Det sjukeste var at jeg også fikk krampe i låret når JBB ble tøyd ut av dommen. Var jo i helspenn nesten hele andre omgang, så måtte opp og strekke ut.
Når glimt fikk frispark imot og vi unngikk 1-1 tilta det helt for godsetstaben som stod på toppen, det var ekte glede og hyling, kan nesten ikke huske sist gang det var så stort engasjement på tribunen.
Og når Gullik punkterte kampen, for en eufori.
I kveld fikk vi kjenne på en lenge etterlengtet sann følelse av stolthet og glede langt inne i hjerterota

alseboy

Legg inn av alseboy »

Ekeland skadet, eller helt ut av form?

Ross

Legg inn av Ross »

Nydelig seier, og prisen på Gullik økte med 10 millioner

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»