Rammstein

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Rammstein

Legg inn av izzet2015 »

https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/MoJ ... er-i-sjokk

Dette må være ei ripe i lakken. Håper det ikke stemmer.

Azmnick

Legg inn av Azmnick »

Altså.. at han isolerer seg i egen boble fra bandmedlemmer som har andre verdier og moral, får det jo til å virke som en mann som har mye å skjule..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Har bare vokalisten eller har hele bandet fått skylden? I så fall dårlig reklame for gjengen

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Fyren er 60 år. Ble vel rockestjerne for sent. Var på 80-tallet man kunne drive på med slikt.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Trommisen virker ikke særlig fornøyd med Lindemann, har skapt sin egen boble. Men musikken er jo bare fantastisk da!

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

izzet2015 skrev: fre jun 16, 2023 7:15 pm https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/MoJ ... er-i-sjokk
Dette må være ei ripe i lakken. Håper det ikke stemmer.
Jeg ble kjent med denne saken i Stern eller Spiegel på biblioteket i går.
Og er så inni granskauen ferdig med denne #metoo-komedien.

Som mann og far innser jeg nå at vi må skjerpe inn den sosiale kontrollen over våre kvinner. En skremmende stor andel av hunkjønnet får hormonklikk og hiver seg med i turnebussen til svenske danseband, Rune Rudberg og Rammstein. Og nå er historien at groupies er blitt krenket!?

Hvor er sønner, brødre og onkler som har ansvaret for å passe våre kvinner og på æren vår? Kvinner som ikke vet sitt eget beste - nå må vi ta ansvar for æra vår.

For øvrig er Bøhse Onkelz mitt tyske favorittband. Jeg vet absolutt ingenting om hva som skjer off stage der i gården. Og det vil jeg ikke vite noe om heller.

Det har ingen hensikt å advare unge puppetroll mot mulige uønskede hendelser i turnebussene. Nå må menn sette makt til for å hindre ung-groupies å gjøre som de vil.
Sist redigert av FjodorDVD den man jun 19, 2023 10:33 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

At unge jenter fyller turnebussen til Rudberg er ikke noe nytt. Men at Till Lindemann har gått på den galeien er noe nytt, han er vel litt for gammel for slik fyrrig omgang. Men det finnes flere griser der ute en vi aner.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 10:18 am At unge jenter fyller turnebussen til Rudberg er ikke noe nytt. Men at Till Lindemann har gått på den galeien er noe nytt, han er vel litt for gammel for slik fyrrig omgang. Men det finnes flere griser der ute en vi aner.
Jeg må bare kopiere en bit av Kari Bremnes sin oversettelse av en Leonard Cohen sang.

"Alle sammen vet den nakne mann og kvinne
Var et vakkert bilde som gikk tapt"

Noe vet vi med sikkerhet. Noe bør alle sammen vite. Mangt trenger vi ikke vite.
Noe tviler vi på. Noe tviler alle sammen på. Mangt behøver vi ikke tvile på.

Back-stage eller i turnebussen til et rockeband er ikke rette plassen å være for pripne jenter. Det vet vi med sikkerhet.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

FjodorDVD skrev: man jun 19, 2023 10:53 am
izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 10:18 am At unge jenter fyller turnebussen til Rudberg er ikke noe nytt. Men at Till Lindemann har gått på den galeien er noe nytt, han er vel litt for gammel for slik fyrrig omgang. Men det finnes flere griser der ute en vi aner.
Jeg må bare kopiere en bit av Kari Bremnes sin oversettelse av en Leonard Cohen sang.

"Alle sammen vet den nakne mann og kvinne
Var et vakkert bilde som gikk tapt"

Noe vet vi med sikkerhet. Noe bør alle sammen vite. Mangt trenger vi ikke vite.
Noe tviler vi på. Noe tviler alle sammen på. Mangt behøver vi ikke tvile på.

Back-stage eller i turnebussen til et rockeband er ikke rette plassen å være for pripne jenter. Det vet vi med sikkerhet.
Det er ikke det smarteste stedet å være nei. Vet aldri hva som skjer der. At gamle menn omgir seg med "groupies" er litt spesielt.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

FjodorDVD skrev: man jun 19, 2023 10:13 am Rune Rudberg og Rammstein.
Hadde ikke trodd at jeg skulle få se disse to artistene i en og samme setning.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 10:18 am han er vel litt for gammel for slik fyrrig omgang.
Han er 60, ikke 97. Og selv da kan han fortsatt kjøre på.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 10:57 am At gamle menn omgir seg med "groupies" er litt spesielt.
Der er jeg av en helt annen oppfatning. I hvert fall når det kommer til gamle, rike og mektige menn.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

FjodorDVD skrev: man jun 19, 2023 11:16 am
izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 10:57 am At gamle menn omgir seg med "groupies" er litt spesielt.
Der er jeg av en helt annen oppfatning. I hvert fall når det kommer til gamle, rike og mektige menn.
Du synes det er helt ok? At gamle griser koser seg med "ungmø" vi har forskjellige interesser i livet. At de er rike spiller ingen rolle, det er utnyttelsen av andre som er problematisk her.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 12:38 pm Du synes det er helt ok? At gamle griser koser seg med "ungmø" vi har forskjellige interesser i livet. At de er rike spiller ingen rolle, det er utnyttelsen av andre som er problematisk her.
Går disse unge jentene frivillig til sengs med Lindemann, så er det selvsagt 100% problemfritt. Betegnelsen "gammel gris" fortjener han kun dersom det har vært tvang og dop med i bildet. Så kan man legge til overgriper i samme slengen. Men dette vet vi jo ingenting om ennå.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Knaberaps skrev: man jun 19, 2023 2:06 pm
izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 12:38 pm Du synes det er helt ok? At gamle griser koser seg med "ungmø" vi har forskjellige interesser i livet. At de er rike spiller ingen rolle, det er utnyttelsen av andre som er problematisk her.
Går disse unge jentene frivillig til sengs med Lindemann, så er det selvsagt 100% problemfritt. Betegnelsen "gammel gris" fortjener han kun dersom det har vært tvang og dop med i bildet. Så kan man legge til overgriper i samme slengen. Men dette vet vi jo ingenting om ennå.
Det vet vi ingen ting om ,, men å gå frivillig til sengs med Lindemann, høres litt merkelig ut. En godt voksen mann, vokalist i et av verdens beste band. Er det frivillig og de er gamle nok, er det få problemer.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Litt ironisk hvis Rammstein vokalisten skulle vise seg å være en overgriper. Rammstein laget jo musikk til Lilja 4-ever filmen.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bantor skrev: man jun 19, 2023 2:48 pm Litt ironisk hvis Rammstein vokalisten skulle vise seg å være en overgriper. Rammstein laget jo musikk til Lilja 4-ever filmen.
Det blir bare spekulasjoner, kan være oppspinn. Han nekter for alt. Satt advokater på saken.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Én ting er i hvert fall sikkert, og det er at musikken til Rammstein er elendig.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

LeSorcier skrev: man jun 19, 2023 4:26 pm Én ting er i hvert fall sikkert, og det er at musikken til Rammstein er elendig.
Det må du mene, men jeg er en stor fan. Fantastisk bra band..Overgår det meste. 🙂🎸🎸🎸

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 12:38 pm Du synes det er helt ok? At gamle griser koser seg med "ungmø" vi har forskjellige interesser i livet. At de er rike spiller ingen rolle, det er utnyttelsen av andre som er problematisk her.
Det eneste som burde ha betydning er om det er frie og myndige mennesker som utfolder seg. Om det er unge møer og gamle griser har ingen betydning. At jeg liker det like dårlig som du kan jeg skrive under på. At du og jeg ikke synes det er ok er fullstendig irrelevant. At det er frie og myndige mennesker overruler at andre ikke synes det er helt greit eller ok.
Nå mener jeg at særlig unge piker under kanskje 26 år ikke skulle hatt lov til å være utendørs uten verge og anstand, tatt i betraktning av så mye idiotisk de gjør aldeles frivillig. Men enn så lenge er myndighetsalderen 18 år og dessverre seksuelt 16 år.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

60-år gamle kaller burde holdt seg til damer på sin egen alder, å ha sex med ungmø er bare motbydelig. At mannen sjøl ikke skjønner det er bare helt utrolig.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Knaberaps skrev: man jun 19, 2023 11:05 am
izzet2015 skrev: man jun 19, 2023 10:18 am han er vel litt for gammel for slik fyrrig omgang.
Han er 60, ikke 97. Og selv da kan han fortsatt kjøre på.
Han har vel rent fra seg det meste!

P_Bateman

Legg inn av P_Bateman »

At groupies blir penetrert av rockestjerner er jo ikke noe nytt. Vanligvis er dette helt frivillig og til glede for begge parter. Foreløpig lite som tyder på at det har skjedd noe ulovlig her. I hvertfall som det er mulig å bevise.

Evt dop i drink er selvsagt langt over streken så hvis dette har skjedd er det svært kritikkverdig. Men koker vel ned til påstand mot påstand.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

P_Bateman skrev: lør jun 24, 2023 2:15 pm At groupies blir penetrert av rockestjerner er jo ikke noe nytt. Vanligvis er dette helt frivillig og til glede for begge parter. Foreløpig lite som tyder på at det har skjedd noe ulovlig her. I hvertfall som det er mulig å bevise.

Evt dop i drink er selvsagt langt over streken så hvis dette har skjedd er det svært kritikkverdig.
Det er ikke bare kritikkverdig. Det er en kriminell handling som den skyldige vil bli dømt for hvis det stemmer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Musikk»