Situasjonen i Ukraina Del 2

Låst
startelver

Re: Situasjonen i Ukraina Del 2

Legg inn av startelver »

Merkelige greier , blir ikke klok på dette.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Dett-var-dett. Da randt det ut i sanden. Var kanskje det mer sannsynlige scenarioet.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

startelver skrev: lør jun 24, 2023 7:47 pm Merkelige greier , blir ikke klok på dette.
Maktdemonstrasjon fra Wagner-sjefen? Pissing match?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Nei, her er det bare å sette på en låt med Dum Dum Boys. Makan til klossmajorer. Second base var alt vi fikk.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Knax skrev: lør jun 24, 2023 7:39 pm
Fox News,Kinesiske myndigheter, nazzer og kommunister i skjønn forening som fremmer disse konspirasjonene, altså Putin sine venner og støttespillere.

Jack

Legg inn av Jack »

For et jævla drittforum dette er. Kneler fullstendig.

startelver

Legg inn av startelver »

Jack skrev: lør jun 24, 2023 8:01 pm For et jævla drittforum dette er. Kneler fullstendig.
Kanskje noen på klikke på reset-knappen?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

https://discord.gg/V8S5Y6MW

Kanskje greiest og ta turen inn hit midlertidig mens forumet er såpass syrup under dette her for å diskutere Russland på discord.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Der hadde de sjansen, gikk opp i røyk dessverre.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Chromeback skrev: lør jun 24, 2023 7:21 pm
missChance skrev: lør jun 24, 2023 7:17 pm Jeg aner ikke om dette stemmer, men ...
Høres veldig rart ut. Må ha fått noen ekstreme lovnader i så fall.
Eller renkespill som det har vært skrevet om, ingen vet noe på nåværende tidspunkt.

Falcon

Legg inn av Falcon »



dette var ikke "avtalt spill". Hele tre fullstendig uerstattelige EW-helikoptre har blitt skutt ned i løpet av dagen

Centrist

Legg inn av Centrist »

Og hva er planen nå Wagner? Dette viser jo bare hvilken bananrepublikk Russland er.

12dd

Legg inn av 12dd »

Skuffende, men fortsatt en bra dag for Ukraina!

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Falcon skrev: lør jun 24, 2023 8:06 pm

dette var ikke "avtalt spill". Hele tre fullstendig uerstattelige EW-helikoptre har blitt skutt ned i løpet av dagen
Det kan jo være et spill, selv om det ikke var avtalt. Virker veldig som et spill, men såklart med et farlig element av realitet.

HLan9ister

Legg inn av HLan9ister »


Genial

Legg inn av Genial »

Centrist skrev: lør jun 24, 2023 8:07 pm Og hva er planen nå Wagner? Dette viser jo bare hvilken bananrepublikk Russland er.
Tilbake til å ofres på den ukrainske slagmarken kanskje?

Belzone

Legg inn av Belzone »

Genial skrev: lør jun 24, 2023 7:25 pm
Belzone skrev: lør jun 24, 2023 7:15 pm
Genial skrev: lør jun 24, 2023 7:11 pm
Pass på deg selv du. Ikke be andre være stille på et diskusjonsforum.
Joda, jeg har kommet med endel useriøse ting her inne, men det et forballrelatett...

Gi meg heller ett skikkelig svar, istedet for pisset du kom nå.

Hvor er linken til det du mener å ha lest?
Nå er det på forsiden av alle aviser så du kan finne det der :lol:
Ser ut som du var heldig med den, men link gjerne til dine kilder før dette kom ut.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

SIimWhitman skrev: lør jun 24, 2023 7:28 pm Nobels fredspris til Lukasjenko nå da, regner jeg med.
Synd, for en krig innad mellom russere - ville være DET suverent mest gunstige for Ukraina. På den andre siden så har jo Zenelskyj og forsåvidt andre - en oppgave nå; å få Jevgenij Prigozjin til å gå imot Putin og det virker ikke være så vanskelig.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Tipper Kokken fikk en ny rammeavtale på krigføring nå. Så sånn sett veldig negativt.

Evv

Legg inn av Evv »

Avtalt spill når Putin blir tvunget til å vise enorme svakheter? Tviler, men selvfølgelig mulig.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Det virket som russerne kom flyende inn med styrker fra grensene for å forsvare Moskva, så det har neppe vært en bløff eller avtalt spill.
Prigozjin kan ha oppnådd en avtale, tenker jeg. Kanskje at Shoigu og Gerasimov omsider får sparken?

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Resultatet skal da bli at en rekke utskiftinger i militæret, Shoigu skal gå av, Prigozshin skal holde seg i afrika.
Spørs om han blir så populær blant sine egne. Putin har blitt svekket. Vanskelig å se hvem som tjener på dette i Russland hvis det er avtalt spill.

Koffer

Legg inn av Koffer »

seriemester2013 skrev: lør jun 24, 2023 8:06 pm
Chromeback skrev: lør jun 24, 2023 7:21 pm
missChance skrev: lør jun 24, 2023 7:17 pm Jeg aner ikke om dette stemmer, men ...
Høres veldig rart ut. Må ha fått noen ekstreme lovnader i så fall.
Eller renkespill som det har vært skrevet om, ingen vet noe på nåværende tidspunkt.
Det vi vet er at jeg tar feil da. Jeg som har sagt at autokraten, og angrepene mot Ukraina, kommer til å vare i mange år, og at sanksjonene vil bare ha en viss effekt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Evv

Legg inn av Evv »

Nå skulle du vært i Moskva med kyllingdrakta di Bård Tufte.

Genial

Legg inn av Genial »

Misfornøyde Wagner-soldater?


FROG

Legg inn av FROG »

For et merkelig skue dette her har vært kjøre flere 100 km mot Moskva, snu og reise hjem fordi kokken plutselig ble redd for et blodbad ? Ha ha ha det kom han ikke på før han nesten var i Moskva! Her ligger det noe annet bak, spørsmålet er hva.

Genial

Legg inn av Genial »

Jeg begynner å lene mot at dette handlet om at Wagner skulle innrulleres i den russiske hæren. Dette innebærer store økonomiske tap for Wagner-ledelsen. Afrika er en gullgruve for Wagner og nå kan de dra tilbake dit. For den vanlige Wagner-soldat så vil vel denne avtalen muligens føles som et tap.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Eddie skrev: lør jun 24, 2023 6:12 pm Hvorfor takler ikke dette forumet flere bruker på samtidig?
Tror det har noe med at hele FD blir driftet av 1 person på ideel basis og da er det spm om kapasitet.

I tillegg er det slik at om ikke mange nok bidrar økonomisk så er det vanskelig å kjøpe inn nok maskinvarer og programvarer til å drifte forumet til 100% av mulig kapasitet.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

FROG skrev: lør jun 24, 2023 8:26 pm For et merkelig skue dette her har vært kjøre flere 100 km mot Moskva, snu og reise hjem fordi kokken plutselig ble redd for et blodbad ? Ha ha ha det kom han ikke på før han nesten var i Moskva! Her ligger det noe annet bak, spørsmålet er hva.
Dette er Russland. Overdramatisk, falskspilleri og bestikkelser er hverdagen.

Låst

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»