Kamptråd Rosenborg - Sarpsborg 08

Svar
mashadar

Re: Kamptråd Rosenborg - Sarpsborg 08

Legg inn av mashadar »

Løven fra Singsaker har kommet inn for å snu dette nå.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

JauKaninen skrev: søn jun 25, 2023 6:03 pm
Skraevadottir skrev: søn jun 25, 2023 5:50 pm
JauKaninen skrev: søn jun 25, 2023 5:48 pmSPARTA
This is ... SARPSBOOOORG!
Vet du hva dem gjorde med ubrukelige guttunger i Sparta? Kasta dem fra en klippe... rett i sjøen.
Lot de sove på kvisthauger fra de var spedbarn også, vel. Hockeyklubben heter vel fortsatt Sparta, så mulig de forfekter den filosofien. De skal i alle fall være glade for at filosofien ikke benyttes i Trondheim, for da hadde det blitt mange RBK-lik under Burmaklippen.

smash

Legg inn av smash »

nottimagiche skrev: søn jun 25, 2023 5:50 pm Tenk å ha en klubbledelse som tror en tungvekter som Rekdal er problemet, for så å ansette en naiv lettvekter som Maalen. Spillermaterialet er jo sorgen.
Ehh når ble Rekdal en tungvekter? Helt ubegripelig at den mannen nyter så høy status blant mange fans.

Troppen er meget svak, men Rekdal er heller ikke rette mannen til å ta laget videre herunde sette riktige kravspesifikasjoner til spillerkjøp.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nypan og Sæter skal inn å redde dagen

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

Fernandovonarb skrev: søn jun 25, 2023 5:52 pm RBK har altfor dårlig spillere enkelt og greit. Det er en grå masse med særdeles få lyspunkt. Hvis dette er Dorsins ære så fortjener han sparken umiddelbart. Aga holder knapt Obosnivå. Sarp leder veldig fortjent.
Ja Aga er nå av det dårligste som har vært på¨RBK alle tider. Han småjogger mot de spillende backspillerne til Sarp, men stopper opp hver gang han nærmer seg ballen. Fanden røske han må da ta fra dem ballen !!!!!!!!!!!!

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Sodajr skrev: søn jun 25, 2023 6:08 pm Nypan og Sæter skal inn å redde dagen
Kunne erstattet Skjelbreid med Roar Strand og det hadde blitt bedring.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:09 pm
Sodajr skrev: søn jun 25, 2023 6:08 pm Nypan og Sæter skal inn å redde dagen
Kunne erstattet Skjelbreid med Roar Strand og det hadde blitt bedring.
Eventuelt Fredrik Winsnes. Har truffet på ham et par ganger i Estenstadmarka i godt driv på ski. Trivelig fyr. Ville i hvert fall ikke prøvd å grisetakle seg til rødt kort eller skader hver kamp.

dani07

Legg inn av dani07 »

Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:01 pm
dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:00 pm Dette er både gøy og trist på en gang.
Hvorfor er det trist? Synes dette er underholdende som lite annet jeg. Hørt gnåling etter 4-3-3 siden reka fikk jobben, så går de så ettertrykkelig på trynet med en gang de får det de ber om.
RBK skal ut i Q2 i UECL kvalikk om 1 måned, og vi trenger flere lag inn i gruppespillet i UECL. Derfor er det trist.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Feil person som skøyt, hadde han andre fått lov hadde det vært 4-0

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:15 pm
Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:01 pm
dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:00 pm Dette er både gøy og trist på en gang.
Hvorfor er det trist? Synes dette er underholdende som lite annet jeg. Hørt gnåling etter 4-3-3 siden reka fikk jobben, så går de så ettertrykkelig på trynet med en gang de får det de ber om.
RBK skal ut i Q2 i UECL kvalikk om 1 måned, og vi trenger flere lag inn i gruppespillet i UECL. Derfor er det trist.

Hva hvis vi ikke håper på rosenborg?

Andre lag som kan gjøre det, storhetstiden er over...

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:15 pm
Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:01 pm
dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:00 pm Dette er både gøy og trist på en gang.
Hvorfor er det trist? Synes dette er underholdende som lite annet jeg. Hørt gnåling etter 4-3-3 siden reka fikk jobben, så går de så ettertrykkelig på trynet med en gang de får det de ber om.
RBK skal ut i Q2 i UECL kvalikk om 1 måned, og vi trenger flere lag inn i gruppespillet i UECL. Derfor er det trist.
Tror det toget har kjørt for noen måneder siden. Dette laget klarer aldri å komme seg gjennom en kvallik. Slutte å bekymre seg og begynne å nyte det nå.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Altså, det Nelson leverer her er kanskje det verste jeg har sett av en offensiv spiller i år.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ramon Pascal Lundqvist. Det er navnet sitt, det! Hvis det ikke blir et par uønskede episoder på Stureplan, hvitsnippkriminalitet og minst en farskapssak, så har han virkelig ikke levd opp til det navnet.

dani07

Legg inn av dani07 »

Jonasar skrev: søn jun 25, 2023 6:16 pm
dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:15 pm
Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:01 pm

Hvorfor er det trist? Synes dette er underholdende som lite annet jeg. Hørt gnåling etter 4-3-3 siden reka fikk jobben, så går de så ettertrykkelig på trynet med en gang de får det de ber om.
RBK skal ut i Q2 i UECL kvalikk om 1 måned, og vi trenger flere lag inn i gruppespillet i UECL. Derfor er det trist.

Hva hvis vi ikke håper på rosenborg?

Andre lag som kan gjøre det, storhetstiden er over...
Selvfølgelig får du lov å håpe at RBK ryker ut. Jeg sa bare hva min mening er. Min mening er ikke viktigere enn din.

Lurer forresten på om RBKfansen snart får opp øynene for at Skjelbred ikke er i nærheten av å være god nok snart.

TWU

Legg inn av TWU »

Nelson er uten tvil årets overgang i eliteserien

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Litt gøy at Sarpsborg sponses av Frigaard.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

TWU skrev: søn jun 25, 2023 6:20 pm Nelson er uten tvil årets overgang i eliteserien
Hva gav de for denne lille magikeren?

Investor

Legg inn av Investor »

Savner Eggens 90-talls-RBK, med Skammelsrud, Mini, Brutter'n, Hoftun, Brattbakk & co.
Da var de gode da, og hadde sjel. Den er dessverre borte.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:18 pm
Jonasar skrev: søn jun 25, 2023 6:16 pm
dani07 skrev: søn jun 25, 2023 6:15 pm

RBK skal ut i Q2 i UECL kvalikk om 1 måned, og vi trenger flere lag inn i gruppespillet i UECL. Derfor er det trist.

Hva hvis vi ikke håper på rosenborg?

Andre lag som kan gjøre det, storhetstiden er over...
Selvfølgelig får du lov å håpe at RBK ryker ut. Jeg sa bare hva min mening er. Min mening er ikke viktigere enn din.

Lurer forresten på om RBKfansen snart får opp øynene for at Skjelbred ikke er i nærheten av å være god nok snart.

En ting jeg skal si, jeg heiet på Rosenborg i storhetstiden, hadde ikke skadet om den hadde kommet tilbake og kan brukes i europa :)

Time will show...

Ha en strålende soldag videre :)

pigg

Legg inn av pigg »

Investor skrev: søn jun 25, 2023 6:21 pm Savner Eggens 90-talls-RBK, med Skammelsrud, Mini, Brutter'n, Hoftun, Brattbakk & co.
Da var de gode da, og hadde sjel. Den er dessverre borte.
Ørjan Berg på 00-tallet var fantastisk.

TWU

Legg inn av TWU »

Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:21 pm
TWU skrev: søn jun 25, 2023 6:20 pm Nelson er uten tvil årets overgang i eliteserien
Hva gav de for denne lille magikeren?
8-10 mill mer enn en stk Finne..?

TWU

Legg inn av TWU »

Trodde ikke jeg skulle synes at en kamp mellom Rosenborg og Sarpsborg skulle være så underholdende. Maalen-magi

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Dette fortjener den usympatiske Kjernen og styret etter sin lettvinte løsning.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

TWU skrev: søn jun 25, 2023 6:26 pm
Bjartesen skrev: søn jun 25, 2023 6:21 pm
TWU skrev: søn jun 25, 2023 6:20 pm Nelson er uten tvil årets overgang i eliteserien
Hva gav de for denne lille magikeren?
8-10 mill mer enn en stk Finne..?
Så 2/3 Rasmussen, hvis vi konverterer det til Bergensdaler.

Reddington

Legg inn av Reddington »

0,22 i xG for RBK.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Komisk svak andreomgang. Maalen kan begynne med å få Holse ned som indreløper. Skremmende at han ikke ser det.

Spillerne kan begynne med å treffe med en enkel pasning.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hvorfor spiller ikke ligaens beste spiller Per Ciljan?

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Retnuh skrev: søn jun 25, 2023 6:32 pm Hvorfor spiller ikke ligaens beste spiller Per Ciljan?
Forsvant ut i pausen, men fikk definitivt satt sitt stempel på kampen.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Når en tenker at det ikke kunne bli jævligere for trønderne, så kommer måkene inn på stadionområdet og lager enda mer hælvette.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Få Maalen på sokkel!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»