Odds Ballklubb

Svar
Gunnar88

Re: Odds Ballklubb

Legg inn av Gunnar88 »

hgb skrev: lør jun 24, 2023 9:39 pm Forlenga kontrakt for Baccay, ut 2026.
Vet ikke hva jeg skal mene om det. Han er helt ok, men ikke så mye mer.

hgb

Legg inn av hgb »

Gunnar88 skrev: lør jun 24, 2023 9:44 pm
hgb skrev: lør jun 24, 2023 9:39 pm Forlenga kontrakt for Baccay, ut 2026.
Vet ikke hva jeg skal mene om det. Han er helt ok, men ikke så mye mer.
Syns det er bra. Han er ung og solid, og sikkert ikke voldsomt dyr.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Fin denne:

HengeTrynet

Legg inn av HengeTrynet »

FranciscoM skrev: søn jun 25, 2023 4:37 pm Fin denne:
Odd er dessverre absolutt en klubb der noe sånt kan skje ja. Amatørmessig.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Fryktelig pinlig. Føyer seg inn i rekken, dessverre. Og de to fylkesavisene stryker nok klubben med hårene som vanlig.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Som ventet serverer Odd en svak forestilling. Tipper Paco er veldig fornøyd.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Hahahaha, så tar vi ledelsen…

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Gunnar88 skrev: søn jun 25, 2023 6:40 pm Som ventet serverer Odd en svak forestilling. Tipper Paco er veldig fornøyd.
Så sitter den, på vår første sjanse.

Skal sies at jeg mener at det er større problemer enn Paco i Odd, tror man kunne hatt KK i Odd, og det hadde ikke engang hjulpet, med de vilkårene man har med de som styrer i Odd.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wahlstedt er rimelig uerstattelig.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Lezah skrev: søn jun 25, 2023 6:58 pm Wahlstedt er rimelig uerstattelig.
Ja, men i dag kunne han jo blitt litt syndebukk om Paul hadde scoret på utspillet og han var vel og kavet litt på slutten da hamkams keeper reddet han :lol:
Har sett det før, keepere har ikke noe å gjøre i angrep på slutten, det blir som en fisk på land.
Blir det Jarsteinretur i sommer?

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Leo har reddet veldig mange poeng de siste sesongene. Får virkelig håpe Jarstein kommer seg raskt tilbake i form.

Lezah

Legg inn av Lezah »

netrebske skrev: søn jun 25, 2023 7:10 pm
Lezah skrev: søn jun 25, 2023 6:58 pm Wahlstedt er rimelig uerstattelig.
Ja, men i dag kunne han jo blitt litt syndebukk om Paul hadde scoret på utspillet og han var vel og kavet litt på slutten da hamkams keeper reddet han :lol:
Har sett det før, keepere har ikke noe å gjøre i angrep på slutten, det blir som en fisk på land.
Blir det Jarsteinretur i sommer?
Men det ble han ikke :) Han er ikke feilfri men har vært Odds beste og viktigste spiller en god stund, og han er på et nivå som ikke jeg tror Odd kan finne noen som matcher pdd.

cpatton

Legg inn av cpatton »

I det minste godt gjort å tilrane seg 3p på en dag hvor Odd fremstår som pinlige også utenfor banen.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

cpatton skrev: søn jun 25, 2023 9:31 pm I det minste godt gjort å tilrane seg 3p på en dag hvor Odd fremstår som pinlige både på og utenfor banen.
Utrolig at Odd vant denne kampen, men vi tar det vi får. Det positive er den defensive tryggheten. Nå fikk riktignok Ham-Kam noen store sjanser på tampen, men totalt sett ok.

Det er ingen offensivt det skorter.

cpatton

Legg inn av cpatton »

Gunnar88 skrev: søn jun 25, 2023 9:35 pm
cpatton skrev: søn jun 25, 2023 9:31 pm I det minste godt gjort å tilrane seg 3p på en dag hvor Odd fremstår som pinlige både på og utenfor banen.
Utrolig at Odd vant denne kampen, men vi tar det vi får. Det positive er den defensive tryggheten. Nå fikk riktignok Ham-Kam noen store sjanser på tampen, men totalt sett ok.

Det er ingen offensivt det skorter.
Ja, det skorter på det meste offensivt. Jeg forstår heller ikke Pacos kampplan - la seg jo ultralavt og satset på kontringer, men aller helst lange baller opp på Midtskogen.... på Hamar :roll:
Godt å se at Hien er klar!

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Man skjønner innstillingen er defensiv når Midtskogen gikk ut. Da hadde vi på banen spillere med sine mest brukte posisjoner (iallefall hva de ofte har spilt)

Stoppere: Hagen, Solholm, Diogo, Solo, Hien
Backer: Ruud, Gjengaar, Baccay

8 av 10 utespillere var altså forsvarsspillere, eller brukt mye/mest i forsvar denne sesongen…

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Aprilsnarr skrev: man jun 26, 2023 10:22 am Man skjønner innstillingen er defensiv når Midtskogen gikk ut. Da hadde vi på banen spillere med sine mest brukte posisjoner (iallefall hva de ofte har spilt)

Stoppere: Hagen, Solholm, Diogo, Solo, Hien
Backer: Ruud, Gjengaar, Baccay

8 av 10 utespillere var altså forsvarsspillere, eller brukt mye/mest i forsvar denne sesongen…
Slik kampen utviklet seg hadde 1 poeng vært helt ok. Men jeg er enig med deg i at dette er fryktelig defensivt og lite positiv fotball.

Det virker som at klubben utelukkende er opptatt av å Berge plassen. Noe jeg også er helt enig i. Et nedrykk i år tror jeg ville ødelagt Odd som toppklubb.

Brodden

Legg inn av Brodden »

Det var en kaktusens aften i går kveld:

1) Fortsatt er angivelig flaskekasting et problem. Denne gangen var det Hien som fikk en halvfull fanta-flaske sneiende forbi hodet. Fullstendig uhørt. Her må NFF på banen og statuere et eksempel, uansett hvilken alder det er på pøblene. Samtidig bør man nok gå tilbake til praksisen der man kjøper brus uten kork i diverse kiosker framover, slik at man forhindrer framtidige, alvorlige hendelser.

2) Fikk tilsendt noen bilder fra Ham/Kam sitt bortefelt, og det er noe av det mest amatørmessige jeg har sett. Dårlig sikt, og trygt plassert på en grusplass eller på stien ned der den framtidige bortetribunen skal stå. Fullstendig uhørt mot alle som tok den lange turen. Skammelig.

3) Owusu-gate. Hadde man avgitt poeng i går, hadde jeg vært aldeles rasende. Skal ikke være mulig å gjøre en slik feil. Selv om det er flaut av Alt-om-fotball, forventer jeg at den gamle forfatteren Paco, sammen med resten av teamet, skaffer seg bedre rutiner i framtiden enn å vise kildekritikk som en 3-er-elev fra ungdomsskolen.

Brodden

Legg inn av Brodden »

Hadde man hatt mer offensiv slagkraft på benken, hadde det absolutt blitt gjort andre/flere bytter. Jevtovic har vært iskald i hele år, mens kampbildet overhodet ikke passet Bork. Slik ståa er nå, har vi en offensiv slagkraft i laget som absolutt hører til blant de dårligere i ligaen. Fra midtbanen og bakover mener jeg vi bestemt har et lag som bør kjempe høyere i toppen enn der vi er nå. Dessverre er det direkte svakt på den siste tredjedelen. Håper noe av Wallem-pengene brukes på å hente noe nytt i frontleddet, for der bør det jaggu ikke være vanskelig å forsterke.

cpatton

Legg inn av cpatton »

Ja det er skremmende tynt fremover, men i går ble da også midtbanen overspilt i lange lange perioder av et desidert bunnlag. (Ser Paco klager over varmen, men den var da vel likt fordelt mellom lagene.) At pengene for Wallem idealistisk sett bør brukes til å styrke angrepet er opplagt. Men hva kan det i realiteten bli snakk om av kroner og øre?

I en artikkel i TA 16. juni «Tok en sjanse og fikk pengeproblemer…» snakker Håndlykken og Vuckovic om det økonomiske uføret.
Her kommer det fram at man må enten ha to gule eller grønne rapporteringer på rad for å komme ut av den røde sonen. Første rapportering leveres i august og klubben kan tidligst komme ut av rød våren -24 etter at den andre er levert. Blir også sagt at man må ha minst et stort salg i tillegg til Bjørtuft sitt. Altså er det tvilsomt hvor mye som kan satses også med salg av Wahlstedt slik jeg leser det. Uansett vil handlingsrammene bli svært begrensede.

En ting jeg ikke helt makter å forstå fra samme artikkel er følgende. Ved Pacos inntreden ble det bestemt å øke den sportslige satsingen med flere millioner, rett og slett for å unngå nedrykk og vel vitende om at rød sone ventet. Er det Hoff og Diomande det da er snakk om? At klubben så i år gikk all in for overgang for Hoff, som garantert ikke ville vært billig, er heller ikke til å forstå alt tatt i betraktning.
Eller er det noe åpenbart jeg ikke ser her, rett og slett ikke forstår?
https://www.ta.no/tok-sjanse-og-fikk-pe ... 50-1664657

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

cpatton skrev: man jun 26, 2023 3:31 pm Ja det er skremmende tynt fremover, men i går ble da også midtbanen overspilt i lange lange perioder av et desidert bunnlag. (Ser Paco klager over varmen, men den var da vel likt fordelt mellom lagene.) At pengene for Wallem idealistisk sett bør brukes til å styrke angrepet er opplagt. Men hva kan det i realiteten bli snakk om av kroner og øre?

I en artikkel i TA 16. juni «Tok en sjanse og fikk pengeproblemer…» snakker Håndlykken og Vuckovic om det økonomiske uføret.
Her kommer det fram at man må enten ha to gule eller grønne rapporteringer på rad for å komme ut av den røde sonen. Første rapportering leveres i august og klubben kan tidligst komme ut av rød våren -24 etter at den andre er levert. Blir også sagt at man må ha minst et stort salg i tillegg til Bjørtuft sitt. Altså er det tvilsomt hvor mye som kan satses også med salg av Wahlstedt slik jeg leser det. Uansett vil handlingsrammene bli svært begrensede.

En ting jeg ikke helt makter å forstå fra samme artikkel er følgende. Ved Pacos inntreden ble det bestemt å øke den sportslige satsingen med flere millioner, rett og slett for å unngå nedrykk og vel vitende om at rød sone ventet. Er det Hoff og Diomande det da er snakk om? At klubben så i år gikk all in for overgang for Hoff, som garantert ikke ville vært billig, er heller ikke til å forstå alt tatt i betraktning.
Eller er det noe åpenbart jeg ikke ser her, rett og slett ikke forstår?
https://www.ta.no/tok-sjanse-og-fikk-pe ... 50-1664657
Takker for oppklarende info om den økonomiske situasjonen. Spørsmålet er hva de definerer som «stort salg». Er det 10 mill eller 18 som i tilfelle med Wallem?

Hvordan benyttes de ekstra midlene fra den nye tv-avtalen for eksempel?

cpatton

Legg inn av cpatton »

Gunnar88 skrev: man jun 26, 2023 7:24 pm
cpatton skrev: man jun 26, 2023 3:31 pm Ja det er skremmende tynt fremover, men i går ble da også midtbanen overspilt i lange lange perioder av et desidert bunnlag. (Ser Paco klager over varmen, men den var da vel likt fordelt mellom lagene.) At pengene for Wallem idealistisk sett bør brukes til å styrke angrepet er opplagt. Men hva kan det i realiteten bli snakk om av kroner og øre?

I en artikkel i TA 16. juni «Tok en sjanse og fikk pengeproblemer…» snakker Håndlykken og Vuckovic om det økonomiske uføret.
Her kommer det fram at man må enten ha to gule eller grønne rapporteringer på rad for å komme ut av den røde sonen. Første rapportering leveres i august og klubben kan tidligst komme ut av rød våren -24 etter at den andre er levert. Blir også sagt at man må ha minst et stort salg i tillegg til Bjørtuft sitt. Altså er det tvilsomt hvor mye som kan satses også med salg av Wahlstedt slik jeg leser det. Uansett vil handlingsrammene bli svært begrensede.

En ting jeg ikke helt makter å forstå fra samme artikkel er følgende. Ved Pacos inntreden ble det bestemt å øke den sportslige satsingen med flere millioner, rett og slett for å unngå nedrykk og vel vitende om at rød sone ventet. Er det Hoff og Diomande det da er snakk om? At klubben så i år gikk all in for overgang for Hoff, som garantert ikke ville vært billig, er heller ikke til å forstå alt tatt i betraktning.
Eller er det noe åpenbart jeg ikke ser her, rett og slett ikke forstår?
https://www.ta.no/tok-sjanse-og-fikk-pe ... 50-1664657
Takker for oppklarende info om den økonomiske situasjonen. Spørsmålet er hva de definerer som «stort salg». Er det 10 mill eller 18 som i tilfelle med Wallem?

Hvordan benyttes de ekstra midlene fra den nye tv-avtalen for eksempel?
Ja det er ett av spørsmålene og det klart mest aktuelle. Og så har vi den nye tv-avtalen som jeg helt hadde glemt. Et annet er hvordan klubben hadde/har midler til å gå etter Hoff som de gjorde. Regner jo med med den suspenderte Owusu som likevel ikke var suspendert er det snakk om helt andre beløp enn tilfellet var med Hoff.

For hver gang vi får noe nyttig info reises det bare nye spørsmål.

Det er lett å være etterpåklok, men nå som Håndlykken snakker om at Odd gikk bevisst inn i rød sone fordi de fryktet nedrykk, så skulle jeg ønske... at klubben utad kunne formidlet en viss type alvor til lokalbefolkningen i stedet for kaste nærmest gratisbilletter etter dem og ellers late som ingenting. Tror den beste strategien for en hver klubb som ligger nede og skjelver innad er å ta - nå slår vi nedenfra og opp sammen varianten.

Ser at den nevnte Owusu spilte på Odd 2 i går som tapte 7-2 mot Start 2 etter å ha gått fullstendig i oppløsning. Er det flere enn meg som stusser på at både A og B-laget på enkelte dager ser ut til å lide av nøyaktig den samme sykdommen? Tilfeldig eller ikke...

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

cpatton skrev: man jun 26, 2023 9:15 pm
Gunnar88 skrev: man jun 26, 2023 7:24 pm
cpatton skrev: man jun 26, 2023 3:31 pm Ja det er skremmende tynt fremover, men i går ble da også midtbanen overspilt i lange lange perioder av et desidert bunnlag. (Ser Paco klager over varmen, men den var da vel likt fordelt mellom lagene.) At pengene for Wallem idealistisk sett bør brukes til å styrke angrepet er opplagt. Men hva kan det i realiteten bli snakk om av kroner og øre?

I en artikkel i TA 16. juni «Tok en sjanse og fikk pengeproblemer…» snakker Håndlykken og Vuckovic om det økonomiske uføret.
Her kommer det fram at man må enten ha to gule eller grønne rapporteringer på rad for å komme ut av den røde sonen. Første rapportering leveres i august og klubben kan tidligst komme ut av rød våren -24 etter at den andre er levert. Blir også sagt at man må ha minst et stort salg i tillegg til Bjørtuft sitt. Altså er det tvilsomt hvor mye som kan satses også med salg av Wahlstedt slik jeg leser det. Uansett vil handlingsrammene bli svært begrensede.

En ting jeg ikke helt makter å forstå fra samme artikkel er følgende. Ved Pacos inntreden ble det bestemt å øke den sportslige satsingen med flere millioner, rett og slett for å unngå nedrykk og vel vitende om at rød sone ventet. Er det Hoff og Diomande det da er snakk om? At klubben så i år gikk all in for overgang for Hoff, som garantert ikke ville vært billig, er heller ikke til å forstå alt tatt i betraktning.
Eller er det noe åpenbart jeg ikke ser her, rett og slett ikke forstår?
https://www.ta.no/tok-sjanse-og-fikk-pe ... 50-1664657
Takker for oppklarende info om den økonomiske situasjonen. Spørsmålet er hva de definerer som «stort salg». Er det 10 mill eller 18 som i tilfelle med Wallem?

Hvordan benyttes de ekstra midlene fra den nye tv-avtalen for eksempel?
Ja det er ett av spørsmålene og det klart mest aktuelle. Og så har vi den nye tv-avtalen som jeg helt hadde glemt. Et annet er hvordan klubben hadde/har midler til å gå etter Hoff som de gjorde. Regner jo med med den suspenderte Owusu som likevel ikke var suspendert er det snakk om helt andre beløp enn tilfellet var med Hoff.

For hver gang vi får noe nyttig info reises det bare nye spørsmål.

Det er lett å være etterpåklok, men nå som Håndlykken snakker om at Odd gikk bevisst inn i rød sone fordi de fryktet nedrykk, så skulle jeg ønske... at klubben utad kunne formidlet en viss type alvor til lokalbefolkningen i stedet for kaste nærmest gratisbilletter etter dem og ellers late som ingenting. Tror den beste strategien for en hver klubb som ligger nede og skjelver innad er å ta - nå slår vi nedenfra og opp sammen varianten.

Ser at den nevnte Owusu spilte på Odd 2 i går som tapte 7-2 mot Start 2 etter å ha gått fullstendig i oppløsning. Er det flere enn meg som stusser på at både A og B-laget på enkelte dager ser ut til å lide av nøyaktig den samme sykdommen? Tilfeldig eller ikke...
Skal vi tolke artikkelen så hadde ikke Odd penger til å gå for Hoff og Dio, men gjorde det for å sikre plassen i ES. Så kan man i ettertid spørre om det kostet mer enn det smaket? I utgangspunktet var dette en suksesshistorie siden Odd ble nummer 5 og dermed oppnådde "best mulig" plassering gitt situasjonen når valget ble tatt. Dette sikret også en ekstra million siden Odd akkurat snek seg foran TIL.

Jeg er ingen økonom og skulle gjerne sett at klubben åpnet seg litt mer om hvordan tingenes tilstand egentlig er. Skulle gjerne sett at også lokalavisene var enda mer på.

For de som husker det så solgte Odd lufta under tribune vest til Steinar Moe Eiendom for 9-10 millioner i fjor. Hva gjorde klubben med dette? Hvordan er økonomien for Skagerak Arena. Gjeld, inntekter?
- For flere år siden ble vi fortalt at Odd var blant klubbene i ES som hadde de høyeste kostnadene tilknyttet stadion, og disse lå på 10-11 millioner i året. Er dette fortsatt tilfellet? Hvor lenge er det i så fall tilfellet?

Hvordan vil rekordsalget av Wallem påvirke klubbens økonomi? Er budsjettposten "spillersalg" nå oppfylt?

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Og gårsdagens kamp mellom andrelaget og Start 2, er selvsagt en katastrofe. Odd stilte ikke med et dårlig lag til den kampen, og hvordan vi kan tape den kampen 7-2 er for meg en gåte. Nå skal det sies at Odd gjør det helt greit i sin avdeling, men heller ikke mer.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Og nå ryktes det at Odd vil gi vekk Jevto til en klubb i Vietnam! Gi vekk fjorårets mest målfarlige spiller virker som svært god butikk! Riktignok har han vært svak i år, men noen kroner må det da være mulig å få for han?

hgb

Legg inn av hgb »

Gunnar88 skrev: tir jun 27, 2023 12:25 pm Og nå ryktes det at Odd vil gi vekk Jevto til en klubb i Vietnam! Gi vekk fjorårets mest målfarlige spiller virker som svært god butikk! Riktignok har han vært svak i år, men noen kroner må det da være mulig å få for han?
Vietnam er jo et stykke fra Serbia, litt overraskende utvikling.

cpatton

Legg inn av cpatton »

Gunnar88 skrev: tir jun 27, 2023 12:08 pm
cpatton skrev: man jun 26, 2023 9:15 pm
Gunnar88 skrev: man jun 26, 2023 7:24 pm

Takker for oppklarende info om den økonomiske situasjonen. Spørsmålet er hva de definerer som «stort salg». Er det 10 mill eller 18 som i tilfelle med Wallem?

Hvordan benyttes de ekstra midlene fra den nye tv-avtalen for eksempel?
Ja det er ett av spørsmålene og det klart mest aktuelle. Og så har vi den nye tv-avtalen som jeg helt hadde glemt. Et annet er hvordan klubben hadde/har midler til å gå etter Hoff som de gjorde. Regner jo med med den suspenderte Owusu som likevel ikke var suspendert er det snakk om helt andre beløp enn tilfellet var med Hoff.

For hver gang vi får noe nyttig info reises det bare nye spørsmål.

Det er lett å være etterpåklok, men nå som Håndlykken snakker om at Odd gikk bevisst inn i rød sone fordi de fryktet nedrykk, så skulle jeg ønske... at klubben utad kunne formidlet en viss type alvor til lokalbefolkningen i stedet for kaste nærmest gratisbilletter etter dem og ellers late som ingenting. Tror den beste strategien for en hver klubb som ligger nede og skjelver innad er å ta - nå slår vi nedenfra og opp sammen varianten.

Ser at den nevnte Owusu spilte på Odd 2 i går som tapte 7-2 mot Start 2 etter å ha gått fullstendig i oppløsning. Er det flere enn meg som stusser på at både A og B-laget på enkelte dager ser ut til å lide av nøyaktig den samme sykdommen? Tilfeldig eller ikke...
Skal vi tolke artikkelen så hadde ikke Odd penger til å gå for Hoff og Dio, men gjorde det for å sikre plassen i ES. Så kan man i ettertid spørre om det kostet mer enn det smaket? I utgangspunktet var dette en suksesshistorie siden Odd ble nummer 5 og dermed oppnådde "best mulig" plassering gitt situasjonen når valget ble tatt. Dette sikret også en ekstra million siden Odd akkurat snek seg foran TIL.

Jeg er ingen økonom og skulle gjerne sett at klubben åpnet seg litt mer om hvordan tingenes tilstand egentlig er. Skulle gjerne sett at også lokalavisene var enda mer på.

For de som husker det så solgte Odd lufta under tribune vest til Steinar Moe Eiendom for 9-10 millioner i fjor. Hva gjorde klubben med dette? Hvordan er økonomien for Skagerak Arena. Gjeld, inntekter?
- For flere år siden ble vi fortalt at Odd var blant klubbene i ES som hadde de høyeste kostnadene tilknyttet stadion, og disse lå på 10-11 millioner i året. Er dette fortsatt tilfellet? Hvor lenge er det i så fall tilfellet?

Hvordan vil rekordsalget av Wallem påvirke klubbens økonomi? Er budsjettposten "spillersalg" nå oppfylt?
Når det gjelder Hoff og Diomande så er det som du sier. Det jeg er mer overrasket over er at klubben som i praksis er under administrasjon av NFF hadde mulighet til å gå for Hoff i år.

Sånn jeg leser Håndlykken "minst et stort salg til" så vil det være litt midler til rådighet med salg av Wahlstedt. Og så vil dette igjen bero på hvordan det står til med sponsor- og publikumsinntekter. Pluss at det må tenkes langsiktig. Har Odd noen hete salgsobjekter for neste sesong? Ja, Jørgensen kan gå for en bra slump, men også eneste jeg kan se.

Ellers er det betimelige spørsmål du stiller. At Odd holder kortene tett til brystet vet vi. Og lokalavisene har alt for tette bånd til de som sitter i 3 etg på Skagerak. Artikkelen vi referer til her er jo et godt eksempel på det, de mest opplagte oppfølgingsspørsmålene stilles ikke.

JackBlack

Legg inn av JackBlack »

Gunnar88 skrev: tir jun 27, 2023 12:25 pm Og nå ryktes det at Odd vil gi vekk Jevto til en klubb i Vietnam! Gi vekk fjorårets mest målfarlige spiller virker som svært god butikk! Riktignok har han vært svak i år, men noen kroner må det da være mulig å få for han?
er det et rykte når det er bekreftet i lokalavisa?
https://www.ta.no/kan-ga-mot-sjokkoverg ... 50-1672399

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

JackBlack skrev: tir jun 27, 2023 2:04 pm
Gunnar88 skrev: tir jun 27, 2023 12:25 pm Og nå ryktes det at Odd vil gi vekk Jevto til en klubb i Vietnam! Gi vekk fjorårets mest målfarlige spiller virker som svært god butikk! Riktignok har han vært svak i år, men noen kroner må det da være mulig å få for han?
er det et rykte når det er bekreftet i lokalavisa?
https://www.ta.no/kan-ga-mot-sjokkoverg ... 50-1672399
Uten å skryte på meg kunnskap om fotball i Vietnam vil jeg tro at det muligens er litt som i andre ligaer hvor det er økonomi til å lønne litt godt men man betaler ingenting i overgang. Kypros vistnok prime eksempel på dette i Europa.

hgb

Legg inn av hgb »

Sånn det har gått denne sesongen med Milan, så er jeg ikke så overraska. Skulle selvsagt gjerne sett en million eller to inn, men å frigjøre en av klubbens høyeste lønnsutgifter er viktig i seg selv.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»