Kamptråd: Tomgodset vs Norges Lokomotiv Bodø/Glimt

Svar
Glimt2020

Re: Kamptråd: Tomgodset vs Norges Lokomotiv Bodø/Glimt

Legg inn av Glimt2020 »

Godset er virkelig påskrudd, her må det skjerpings til i andre. Men morsom kamp imidlertid, full fart begge veier.

Ikke bra med Brice skadet, men nå får Omar verdifull spilletid i kamp.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Føler på meg at tomgodset snart har presset ut de siste dråpene og at Norges Lolkomotiv valser over de siste 20 minuttene og vinner 4-1

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Se på vetlesen. Penistryne.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Reis hjem og puss gule tenner.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Her håper jeg virkelig at miljøsvinene fra nojd har lært verdien av tomgods, og å pante.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Två i tvåan for Gutan

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Tjaaah skrev: søn jun 25, 2023 9:13 pm Her håper jeg virkelig at miljøsvinene fra nojd har lært verdien av tomgods, og å pante.
Stikker og panter as we speak

Thomas

Legg inn av Thomas »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 5:28 pm Regner med en målrik kamp når et av Norges svakeste lag tar i mot Norges desidert beste lag!

Vi stiller som vanlig sterkt på bortebane og har solgt ut vår del av stadion, desverre ikke plass til så mange bortefans på Marienlyst så vi måtte kansellere et par flyavganger og en del skuffete fans måtte være hjemme.

Lag vårt som starter sier seg selv:

Haikin
Wembangomo Moe Lode Bjørkan
Vetlesen Berg Grønbæk
Mwuka Moumbagna Pelegrino

Hva Tomgodset stiller med er ikke så farlig, spillet blir det samme, vi har ballen og mørner dem i senk og de blir å satse på det deffansive og 1 heldig kontring eller 2.
Satser på et tidlig mål og årets mest målrike kamp for vår del nå som et par av gutta har en av sine siste kamper og at arvtagerne får en del minutter i denne kampen også.
Hva føler du nå?

HarryH

Legg inn av HarryH »

Dette gjorde godt for alle, ikke minst var det sunt for Glimt- supporterne å få vende tilbake fra stratosfæren og få et møte med gamle, gode moder jord igjen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Når jeg ser på tabellen, så lurer jeg på om det ikke hadde vært bedre å gå tilbake til modellen vi brukte før lagene fra nord fikk være med.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Hadde vi spilt en annen kamp hadde vi vunnet, sier Knutsen.
I Drammen tenker vi at det er lurt å spille den kampen vi spiller.

boombis

Legg inn av boombis »

Legger skylden på tapet ene og alene på jinxen av et åpningsinnlegg, begått av @JonSnow


Når det er sagt, fortjent tap. Jeg påstår at dagens beste glimtgutt faktisk var Lode. Hva resten holdt på med, skal vi ikke snakke høyt om.

Skjønt, noen ganger er det greit å tape, for da ser man at innsats må til.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

boombis skrev: søn jun 25, 2023 9:30 pm Legger skylden på tapet ene og alene på jinxen av et åpningsinnlegg, begått av @JonSnow
Uten tvil man of the match for tomgodset, denne SnowyJohn.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 5:28 pm
Hva Tomgodset stiller med er ikke så farlig, spillet blir det samme, vi har ballen og mørner dem i senk og de blir å satse på det deffansive og 1 heldig kontring eller 2.
Satser på et tidlig mål og årets mest målrike kamp for vår del nå som et par av gutta har en av sine siste kamper og at arvtagerne får en del minutter i denne kampen også.
Jeg vil høre mer fra Nordlands Nostradamus. Snåsamannen kan trygt slappe av i trepysjamasen når vi forsatt har folk av dette kaliberet iblant oss.

Everenga

Legg inn av Everenga »

MadBum skrev: søn jun 25, 2023 8:47 am En gang pantet jeg tomgods for 750 kr. 4 svarte søppelsekker. Maskinen stoppet bare en gang.

Noen høyere?
Jobbet i rustjenesten i en kommune på østlandet og sammen med en miljøterapeut pantet jeg for over 1000 kr da vi skulle få en bruker over fra midlertidig bolig til kommunal. Kun ølbokser, det tok sin tid og vi stoppet begge pantemaskinene flere ganger. I tillegg var det jo hans penger så fikk ikke noe igjen for det annet enn lønn.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Roedgata skrev: man jun 26, 2023 12:11 am Nordlands Nostradamus.
Denne moret meg ca. dobbelt så mye som den burde gjøre.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

JonSnow skrev: lør jun 24, 2023 5:28 pm Regner med en målrik kamp når et av Norges svakeste lag tar i mot Norges desidert beste lag!

Vi stiller som vanlig sterkt på bortebane og har solgt ut vår del av stadion, desverre ikke plass til så mange bortefans på Marienlyst så vi måtte kansellere et par flyavganger og en del skuffete fans måtte være hjemme.

Lag vårt som starter sier seg selv:

Haikin
Wembangomo Moe Lode Bjørkan
Vetlesen Berg Grønbæk
Mwuka Moumbagna Pelegrino

Hva Tomgodset stiller med er ikke så farlig, spillet blir det samme, vi har ballen og mørner dem i senk og de blir å satse på det deffansive og 1 heldig kontring eller 2.
Satser på et tidlig mål og årets mest målrike kamp for vår del nå som et par av gutta har en av sine siste kamper og at arvtagerne får en del minutter i denne kampen også.
Norges Lokomotiv ble tydeligvis rammet av både skinnebrudd og signalfeil...

Nedsnødd, @JonSnow.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Fitforfight skrev: man jun 26, 2023 8:21 am Norges Lokomotiv ble tydeligvis rammet av både skinnebrudd og signalfeil...

Nedsnødd, @JonSnow.
Ble nok buss for tog for Bodø sitt lokomotiv i går.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

@ JosteinStryn stakk av med 3 poeng

dani07

Legg inn av dani07 »

Tjaaah skrev: søn jun 25, 2023 9:32 pm
boombis skrev: søn jun 25, 2023 9:30 pm Legger skylden på tapet ene og alene på jinxen av et åpningsinnlegg, begått av @JonSnow
Uten tvil man of the match for tomgodset, denne SnowyJohn.
Føler den mørke kongen i nord får litt vel mye tyn for et forsøk på humor. Så kan vel flere av oss si seg enige i at det var ikke et spesielt vellykket forsøk på humor, men uansett.
Så er det alltid sånn på internett, at kontekst er en stor del av bildet.

I klubbtråden til Strømsgodset, så var @JonSnow innom og spurte om det var noen som lagde kamptråd. Så er det noe småbanter frem og tilbake, hvorpå nordens nostradamus sier han blir å lage en frekk kamptråd, og noen i tråden svarer at det er fint, for det er i deres ånd.

Så kom tråden, og her står vi.

Har ikke noe problem med å forstå at det føles greit å vinne denne kampen etter en tråd som denne, men hverken åpningsinnlegget eller navnet på tråden reflekterer virkeligheten, men heller et dårlig forsøk på humor.

Så får @JonSnow leve med å ha jinxet Glimt, og sannsynligvis gitt gullet til TIL. Fysj.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Canucks skrev: man jun 26, 2023 9:19 am
Fitforfight skrev: man jun 26, 2023 8:21 am Norges Lokomotiv ble tydeligvis rammet av både skinnebrudd og signalfeil...

Nedsnødd, @JonSnow.
Ble nok buss for tog for Bodø sitt lokomotiv i går.
Mer fan av bluss for tog

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Jeg er ennå ikke sikker på om dette endte opp som en kamptråd eller en pantetråd....

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

dani07 skrev: man jun 26, 2023 11:32 am Føler den mørke kongen i nord får litt vel mye tyn for et forsøk på humor. Så kan vel flere av oss si seg enige i at det var ikke et spesielt vellykket forsøk på humor, men uansett.
Så er det alltid sånn på internett, at kontekst er en stor del av bildet.

I klubbtråden til Strømsgodset, så var @JonSnow innom og spurte om det var noen som lagde kamptråd. Så er det noe småbanter frem og tilbake, hvorpå nordens nostradamus sier han blir å lage en frekk kamptråd, og noen i tråden svarer at det er fint, for det er i deres ånd.

Så kom tråden, og her står vi.

Har ikke noe problem med å forstå at det føles greit å vinne denne kampen etter en tråd som denne, men hverken åpningsinnlegget eller navnet på tråden reflekterer virkeligheten, men heller et dårlig forsøk på humor.

Så får @JonSnow leve med å ha jinxet Glimt, og sannsynligvis gitt gullet til TIL. Fysj.
Kontekst er naturligvis alt. Om denne var laget med glimt i øyet, så regner jeg med fyren ler av det selv i ettertid, da gjør det jo ikke noe at man harselerer. Dette er naturligvis morsomt, uansett hvordan man vrir og vender på det.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kalle73 skrev: man jun 26, 2023 3:00 pm Jeg er ennå ikke sikker på om dette endte opp som en kamptråd eller en pantetråd....
Har du husket å pante?


PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

dani07 skrev: man jun 26, 2023 11:32 am
Tjaaah skrev: søn jun 25, 2023 9:32 pm
boombis skrev: søn jun 25, 2023 9:30 pm Legger skylden på tapet ene og alene på jinxen av et åpningsinnlegg, begått av @JonSnow
Uten tvil man of the match for tomgodset, denne SnowyJohn.
Føler den mørke kongen i nord får litt vel mye tyn for et forsøk på humor. Så kan vel flere av oss si seg enige i at det var ikke et spesielt vellykket forsøk på humor, men uansett.
Så er det alltid sånn på internett, at kontekst er en stor del av bildet.

I klubbtråden til Strømsgodset, så var @JonSnow innom og spurte om det var noen som lagde kamptråd. Så er det noe småbanter frem og tilbake, hvorpå nordens nostradamus sier han blir å lage en frekk kamptråd, og noen i tråden svarer at det er fint, for det er i deres ånd.

Så kom tråden, og her står vi.

Har ikke noe problem med å forstå at det føles greit å vinne denne kampen etter en tråd som denne, men hverken åpningsinnlegget eller navnet på tråden reflekterer virkeligheten, men heller et dårlig forsøk på humor.

Så får @JonSnow leve med å ha jinxet Glimt, og sannsynligvis gitt gullet til TIL. Fysj.
Jeg syns det var en vanvittig merkelig tråd å lage. Men nå forstår jeg mer

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»