Koffert-skandale?

Svar
DoktorS

Koffert-skandale?

Legg inn av DoktorS »

Hva er skandalen, ifølg en fyr som reiser mye...

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/re ... /15833335/

Hvis man har problemer med å finne egen koffert på bagasjebåndet, er jo det et poeng. Selv har jeg svart koffert og har aldri noe problem med å finne den... Men så er den jo av et merke som ikke er så vanlig akkurat i Norge.

Jeg har dog noen ganger litt problemer hvis jeg reiser med trillekofferten fra Samsonite som er beregnet som håndbagasje, men som jeg av og til sjekker inn. Den er vanlig, den....

Men - her er vel litt poenget at folk kjøper det de selv synes er finest - den skal kanskje vare i 10-15 år, minst, og da kjøper man jo noe som er litt nøytralt og holder seg. Blir litt som biljournlaister dette - som sier at "denne bilen hadde fortjent et bede salg i Norge", det er greit nok det, men når det er 2-3 biler som er objektivt sett bedre, så kjøper jo folk disse, for folk kjøper jo bare 1 bil, det samme med koffert...

fargerik

Legg inn av fargerik »

DoktorS skrev: man jun 26, 2023 9:49 am Hva er skandalen, ifølg en fyr som reiser mye...

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/re ... /15833335/

Hvis man har problemer med å finne egen koffert på bagasjebåndet, er jo det et poeng. Selv har jeg svart koffert og har aldri noe problem med å finne den... Men så er den jo av et merke som ikke er så vanlig akkurat i Norge.

Jeg har dog noen ganger litt problemer hvis jeg reiser med trillekofferten fra Samsonite som er beregnet som håndbagasje, men som jeg av og til sjekker inn. Den er vanlig, den....

Men - her er vel litt poenget at folk kjøper det de selv synes er finest - den skal kanskje vare i 10-15 år, minst, og da kjøper man jo noe som er litt nøytralt og holder seg. Blir litt som biljournlaister dette - som sier at "denne bilen hadde fortjent et bede salg i Norge", det er greit nok det, men når det er 2-3 biler som er objektivt sett bedre, så kjøper jo folk disse, for folk kjøper jo bare 1 bil, det samme med koffert...
Skandale er vel hinsides klickbait, enig i det. Men hensikten er oppnådd, siden både du og jeg klikket på den ;-)
Men kona skal snart reise, og har kjøpt nettopp en svart koffert som er lik alle andre.
Jeg fant frem noe sterk, gul Siga-tape til bruk i byggebransjen, nesten selvlysende, og klistret på en stripe på forsiden og baksiden. Dette er et type tape som det er umulig å fjerne, limet er så sterkt.
Så om det kommer 100 svarte kofferter, vil denne kofferten skille seg ut.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Reise & Reisetips»