Pride - er det nok nå?

Svar
Fordomsfull

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av Fordomsfull »

Fazam skrev: man jun 26, 2023 3:49 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 3:32 pm Homser og resten av bokstavrekken er vante med å FÅ bank og ikke GI bank.
Nå trenger man likevel ikke å være en del av disse bokstavene for å bli rammet av blind vold.
Neida, artisten Kamelen og en tjommi, ble jo begge dømt for å ha begått blind vold; jeg mener de blant annet kastet brostein på folk de ikke kjente. Men at homser har vært utsatt for overgrep fra folk som bevisst gikk etter de, det er ikke tvilsomt idetheletatt.
Hva gjelder Kamelen, så har han lovet å ikke gjøre sånt mer og heller gå inn for å være et ideal for ungdom. Skjønt om noen forsøker å skubbe seg på han, tror jeg nok han tar igjen. Men Kamelen er ikke homse eller med i bokstavrekken.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fazam skrev: man jun 26, 2023 3:45 pm
kytec skrev: man jun 26, 2023 3:38 pm
Fazam skrev: man jun 26, 2023 11:55 am 80-talls Barne-TV programlederen Jarl Goli mener at Pride er et seksuelt freakshow og en pervers suppe.

Det burde være langt flere som reagerer på utagerende parader som liksom skal presentere mangfold og kjærlighet.
Når til og med Gal Jorli reagerer så vet man det er ille. At samfunnet ikke slår ned på sånn viser at vi er på ville veier.

Fyren burde blitt buret inn.

Tråden er full av idioter som snaker om homofobi og homohat. Jeg har ikke fått med meg at det er EN på tråden som er i mot at folk skal kunne leve sammen med den personen de vil i fred uansett legning.
Nå vet jeg ikke hva Goli driver med idag, men det kan jo komme gullkorn fra han også.
Marginalt de som er imot homofile i Norge. Problemet er at hvis man ikke er enige i de politisk korrekte meningene rundt dette, så blir man stemplet som homofob eller hatefull.
M.a. av henning.

Du skulle sett denne Jarl i kjendisfarmen, 100% skrulling. Driver med noe motivasjonstrenings viss vass.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

busemannen skrev: man jun 26, 2023 2:55 pm Trur det blir regn i kveld.
Du får se etter regnbuen

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 3:46 pm
kytec skrev: man jun 26, 2023 3:41 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 3:32 pm
Du er en sareptas krukke med rare historier.
Jeg skrev etternavnet på gaukeren og sønnens fornavn var - Fred. De var tre som drepte han og alle tre var gaukere - og det var et drap som handlet om hvem som hadde rett til å gauke - hvor. Og bare han som jeg gikk i klasse med, lever enda. Han homsen jeg viser til, han med håndvesken, er dau for mange år siden.
Tror faktisk man må være godt over 50 år for i det hele tatt å vite hva en gauker er og jeg tror ingen (eller under 1% av befolkningen brenner egen sprit i dag.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Solvgutt1 skrev: søn jun 25, 2023 9:44 pm
Men dette har da ingenting med pride å gjøre? Jeg ville tro at det har med det motsatte av pride å gjøre. For JEG oppfatter pride å forsøke og fremme - at barn og unge skal 'få komme til seg selv' og ikke tving dem inn i rammer de ikke ønsker.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 26, 2023 4:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: man jun 26, 2023 3:58 pm
Fazam skrev: man jun 26, 2023 3:45 pm
kytec skrev: man jun 26, 2023 3:38 pm

Når til og med Gal Jorli reagerer så vet man det er ille. At samfunnet ikke slår ned på sånn viser at vi er på ville veier.

Fyren burde blitt buret inn.

Tråden er full av idioter som snaker om homofobi og homohat. Jeg har ikke fått med meg at det er EN på tråden som er i mot at folk skal kunne leve sammen med den personen de vil i fred uansett legning.
Nå vet jeg ikke hva Goli driver med idag, men det kan jo komme gullkorn fra han også.
Marginalt de som er imot homofile i Norge. Problemet er at hvis man ikke er enige i de politisk korrekte meningene rundt dette, så blir man stemplet som homofob eller hatefull.
M.a. av henning.


Voldsomt så opptatt du er av personfokus på
meg da.
Tipper du ikke klarer å finne noe som støtter påstanden din denne gangen heller.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Texas_John skrev: man jun 26, 2023 1:43 pm
Solvgutt1 skrev: man jun 26, 2023 10:49 am Men som nevnt. USA har utfordringer med seksualisering av barn som gjennomsyrer hele samfunnet. Det er ikke noe som er forbeholdt Pride. Og de fleste grupperinger beskytter sine egne perversiteter, mens de hyler ut om "pedofili" og "overgrep" fra andre grupper. Norge er ikke USA og Pride i Norge er ulikt Pride i USA.
For noe sprøyt. Spørsmålet er vel heller hvorfor du tenker at en missekonkurranse for barn er seksuelt.
Du må da se at det er et seksuelt aspekt de forsøker med barn? Det er helt på trynet og jeg så dette her i et program på NRK for sikkert 15-20 år siden. Det bør selvsagt være forbudt og karakteriseres som barnemishandling.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 26, 2023 4:12 pm, redigert 1 gang totalt.

Fazam

Legg inn av Fazam »

kytec skrev: man jun 26, 2023 3:58 pm
Fazam skrev: man jun 26, 2023 3:45 pm
kytec skrev: man jun 26, 2023 3:38 pm

Når til og med Gal Jorli reagerer så vet man det er ille. At samfunnet ikke slår ned på sånn viser at vi er på ville veier.

Fyren burde blitt buret inn.

Tråden er full av idioter som snaker om homofobi og homohat. Jeg har ikke fått med meg at det er EN på tråden som er i mot at folk skal kunne leve sammen med den personen de vil i fred uansett legning.
Nå vet jeg ikke hva Goli driver med idag, men det kan jo komme gullkorn fra han også.
Du skulle sett denne Jarl i kjendisfarmen, 100% skrulling. Driver med noe motivasjonstrenings viss vass.
Han er visstnok kunstmaler nå.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

kytec skrev: man jun 26, 2023 4:01 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 3:46 pm
kytec skrev: man jun 26, 2023 3:41 pm

Du er en sareptas krukke med rare historier.
Jeg skrev etternavnet på gaukeren og sønnens fornavn var - Fred. De var tre som drepte han og alle tre var gaukere - og det var et drap som handlet om hvem som hadde rett til å gauke - hvor. Og bare han som jeg gikk i klasse med, lever enda. Han homsen jeg viser til, han med håndvesken, er dau for mange år siden.
Tror faktisk man må være godt over 50 år for i det hele tatt å vite hva en gauker er og jeg tror ingen (eller under 1% av befolkningen brenner egen sprit i dag.
Har det ikke poppet om med minibrennerier nå da? Og øket fokus pleier å føre til at flere får lyst til å prøve å lage sitt eget. Vil jeg tro. Vel, de har nok ikke brennerier i Pride-arrangementene, så du har nok rett mht - uaktuelt. Innfallsvinkelen var at den seinere drapsmannen, banket&ranet homser og - skrøt av det. Egentlig var han her en Per-Pusling, aleien. Men han folk rundt seg som det var regelrett usunt å komme i konflikt med, som ble nevnte Fred'ns endeligt.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 26, 2023 4:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Henningsen skrev: man jun 26, 2023 4:02 pm Tipper du ikke klarer å finne noe som støtter påstanden din denne gangen heller.
Du kan jo starte med å begrunne "klassekommentaren" din over.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Dionysos skrev: man jun 26, 2023 4:04 am
Hansiso skrev: man jun 26, 2023 12:48 am
SIimWhitman skrev: søn jun 25, 2023 9:31 pm

Takk for at du understrekte mitt poeng. Dette er ikke hva pride står for. Det er enkelte som drar strikken lenger for å misbruke friheten paraden gir.
Hva snakker du om? Folk rundt ham jubler og klapper, og ingen tar barna sine bort eller ber ham slutte. Man kan tro at det i det minste av PR-grunner ville være noe negative reaksjoner, men ingen der har noe problem med det. De som deltar i paraden synes åpenbart at det er flott.
De synes vel han utviser en slags ironi og, siden de ler - føler de seg nok trygge på at det er underholdning og altså ikke truende. Det har ofte med settingen å gjøre; om en fyr springer pipp naken inn på en fotballbane under en kamp - så er jo ikke vedkommende truende. Men kommer den samme fyren løpende rett mot en i et trangt smau, kan en sikkert lurte på hvordan forsvare seg.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 26, 2023 4:22 pm, redigert 1 gang totalt.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Dionysos skrev: man jun 26, 2023 10:46 am
Henningsen skrev: man jun 26, 2023 9:32 am
Dionysos skrev: man jun 26, 2023 8:54 am

Denne videoen trenger ikke at noen misbruker dem for å diskreditere de som vises (bortsett fra barna, som selvsagt ikke er skyld i å ha blitt seksuelt trakassert). Du prøver å avlede fra innholdet ved å komme med påstander om brukeren som delte det. Det er konteksten de er irrelevante i. Du virker å være av den oppfatning at oppførsel som dette bør skjules for offentligheten og ikke diskuteres åpent for ikke å diskreditere favorittbevegelsen din. Denne holdningen minner meg mye om Vatikanet for å være ærlig.
Altså, denne ytre høyre anti-lbtq kanalen bruker de 2% idiotene som trekker det alt for langt som et eksempel på hvordan homofile er.
Det vil alltid være noen i en gitt gruppe som utreagerer og ikke oppfører seg som de burde.
Hvor mange % av alle i paradene er det snakk om. Det er vanvittig få. Det blir helt feil å si at de er slik 'de homofile' oppfører seg.
Folk rundt ham jubler og klapper, og ingen tar barna sine bort eller ber ham slutte. Man kan tro at det i det minste av PR-grunner ville være noe negative reaksjoner, men ingen der har noe problem med det. De som deltar i paraden synes åpenbart at det er flott.
Henningsen skrev: man jun 26, 2023 9:32 am Å la libs of tiktok diktere oppførselen til homofile blir like nøytralt som å la Sian forklare hvordan muslimer oppfører seg.
Ingen sier at alle homofile overgriper barn, men det er et problem med at visse grupper av LHBTQ-miljøet seksualiserer barn og i stedet for å ta avstand fra det, benekter de fleste rett og slett at det skjer i det hele tatt. Akkurat som med katolske prester og Vatikanet.
Selvsagt er det forkastelig å seksualisere barn og jeg stiller meg tvilende til at dette gjøres blant homser&bokstavrekken og det fordi som skrevet her - nettopp de burde la folk få komme til seg selv og velge sine egne rammer. Ja, hvorfor pokker skal de kle ungene ut som parodier på de rollene de selv ikke har ønsket å være i; det er selvmotsigende.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 26, 2023 4:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:19 pm
Dionysos skrev: man jun 26, 2023 4:04 am
Hansiso skrev: man jun 26, 2023 12:48 am
Takk for at du understrekte mitt poeng. Dette er ikke hva pride står for. Det er enkelte som drar strikken lenger for å misbruke friheten paraden gir.
Hva snakker du om? Folk rundt ham jubler og klapper, og ingen tar barna sine bort eller ber ham slutte. Man kan tro at det i det minste av PR-grunner ville være noe negative reaksjoner, men ingen der har noe problem med det. De som deltar i paraden synes åpenbart at det er flott.
De synes vel han utviser en slags ironi og, siden de ler - føler de seg nok trygge på at det er underholdning og altså ikke truende.
Ekshibisjonister/blottere kan likevel være ubehagelige nok.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Fazam skrev: man jun 26, 2023 4:28 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:19 pm
Dionysos skrev: man jun 26, 2023 4:04 am

Hva snakker du om? Folk rundt ham jubler og klapper, og ingen tar barna sine bort eller ber ham slutte. Man kan tro at det i det minste av PR-grunner ville være noe negative reaksjoner, men ingen der har noe problem med det. De som deltar i paraden synes åpenbart at det er flott.
De synes vel han utviser en slags ironi og, siden de ler - føler de seg nok trygge på at det er underholdning og altså ikke truende.
Ekshibisjonister/blottere kan likevel være ubehagelige nok.
Jada og er en alene når en treffer menn som går med køddene ute, kan en selvsagt bli engstelig. Skjønt de er jo også ganske sårbare, da.
Jeg hørte om noen voksne kvinnfolk som en fyr blottet seg for og de hånlo så jævlig av den små pikken hans -. at fyren dro snikkeren inn, trakk glidelåsen opp igjen - og gikk. Som skrevet; det har ofte med settingen å gjøre.
Sist redigert av Fordomsfull den man jun 26, 2023 4:40 pm, redigert 2 ganger totalt.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:32 pm
Fazam skrev: man jun 26, 2023 4:28 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:19 pm
De synes vel han utviser en slags ironi og, siden de ler - føler de seg nok trygge på at det er underholdning og altså ikke truende.
Ekshibisjonister/blottere kan likevel være ubehagelige nok.
Jeg hørt om noen voksne kvinnfolk som en fyr blottet seg for og de hånlo så jævlig av den små pikken hans -. at fyren dro snikkeren inn, trakk glidelåsen opp igjen - og gikk. Som skrevet; det har ofte med settingen å gjøre.
Det debunket myten min om at blottere har trenchcoat,solbriller og hatt..

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Ostemanden skrev: man jun 26, 2023 4:36 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:32 pm
Fazam skrev: man jun 26, 2023 4:28 pm

Ekshibisjonister/blottere kan likevel være ubehagelige nok.
Jeg hørt om noen voksne kvinnfolk som en fyr blottet seg for og de hånlo så jævlig av den små pikken hans -. at fyren dro snikkeren inn, trakk glidelåsen opp igjen - og gikk. Som skrevet; det har ofte med settingen å gjøre.
Det debunket myten min om at blottere har trenchcoat,solbriller og hatt..
Har du sett på avatern din; solbriller og hatt og- har du benklær på?

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:38 pm
Ostemanden skrev: man jun 26, 2023 4:36 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:32 pm
Jeg hørt om noen voksne kvinnfolk som en fyr blottet seg for og de hånlo så jævlig av den små pikken hans -. at fyren dro snikkeren inn, trakk glidelåsen opp igjen - og gikk. Som skrevet; det har ofte med settingen å gjøre.
Det debunket myten min om at blottere har trenchcoat,solbriller og hatt..
Har du sett på avatern din; solbriller og hatt og- har du benklær på?
Har sokker i lakkskoene og speedo under frakken, teller dette ?

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Ostemanden skrev: man jun 26, 2023 4:44 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 4:38 pm
Ostemanden skrev: man jun 26, 2023 4:36 pm

Det debunket myten min om at blottere har trenchcoat,solbriller og hatt..
Har du sett på avatern din; solbriller og hatt og- har du benklær på?
Har sokker i lakkskoene og speedo under frakken, teller dette ?
Da blir det vanskelig med kjappe utfall og - rettretter.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

kytec skrev: man jun 26, 2023 4:01 pm
Fordomsfull skrev: man jun 26, 2023 3:46 pm
kytec skrev: man jun 26, 2023 3:41 pm

Du er en sareptas krukke med rare historier.
Jeg skrev etternavnet på gaukeren og sønnens fornavn var - Fred. De var tre som drepte han og alle tre var gaukere - og det var et drap som handlet om hvem som hadde rett til å gauke - hvor. Og bare han som jeg gikk i klasse med, lever enda. Han homsen jeg viser til, han med håndvesken, er dau for mange år siden.
Tror faktisk man må være godt over 50 år for i det hele tatt å vite hva en gauker er og jeg tror ingen (eller under 1% av befolkningen brenner egen sprit i dag.
Færre enn 55000 altså. Det var nok mange fler før ja. Bra forska :ugeek:

KBY

Legg inn av KBY »

Solvgutt1 skrev: man jun 26, 2023 2:23 pm
KBY skrev: man jun 26, 2023 2:13 pm
Investor skrev: man jun 26, 2023 12:55 pm Til de av dere som har peiling på Pride:
Hva er det som gjør Foreningen Fri så omstridt?
Er det fordi de bidrar til kjønnsforvirrende undervisning i barnehager og skoler, eller hva?
Bare ta seg en tur inn på nettsiden deres..
F.eks : kjønn er noe som blir tildelt ved fødselen og du kan selv velge ditt kjønn.
Det er det som forfektes… løkruller hele gjengen
Hvor på nettsiden deres står dette?
Ta deg en titt under Transpersoner her https://www.foreningenfri.no/informasjon/begreper/

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Solvgutt1 skrev: man jun 26, 2023 2:23 pm
KBY skrev: man jun 26, 2023 2:13 pm Bare ta seg en tur inn på nettsiden deres..
F.eks : kjønn er noe som blir tildelt ved fødselen og du kan selv velge ditt kjønn.
Det er det som forfektes… løkruller hele gjengen
Hvor på nettsiden deres står dette?
Dette er da fullstendig banale standpunkter innen Pride-ideologien. Det er flere personer i denne tråden som mener menn kan føde barn.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:26 pm
Solvgutt1 skrev: man jun 26, 2023 2:23 pm
KBY skrev: man jun 26, 2023 2:13 pm Bare ta seg en tur inn på nettsiden deres..
F.eks : kjønn er noe som blir tildelt ved fødselen og du kan selv velge ditt kjønn.
Det er det som forfektes… løkruller hele gjengen
Hvor på nettsiden deres står dette?
Dette er da fullstendig banale standpunkter innen Pride-ideologien. Det er flere personer i denne tråden som mener menn kan føde barn.
Hvem?
Link..?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: man jun 26, 2023 5:31 pm
Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:26 pm
Solvgutt1 skrev: man jun 26, 2023 2:23 pm

Hvor på nettsiden deres står dette?
Dette er da fullstendig banale standpunkter innen Pride-ideologien. Det er flere personer i denne tråden som mener menn kan føde barn.
Hvem?
Link..?
Kan ikke menn føde barn?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:36 pm
Henningsen skrev: man jun 26, 2023 5:31 pm
Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:26 pm
Dette er da fullstendig banale standpunkter innen Pride-ideologien. Det er flere personer i denne tråden som mener menn kan føde barn.
Hvem?
Link..?
Kan ikke menn føde barn?
Du påstod at det var flere som mente det i denne tråden.
Men du kan ikke vise til en eneste en, altså er påstanden din løgn.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: man jun 26, 2023 5:38 pm
Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:36 pm
Henningsen skrev: man jun 26, 2023 5:31 pm

Hvem?
Link..?
Kan ikke menn føde barn?
Du påstod at det var flere som mente det i denne tråden.
Men du kan ikke vise til en eneste en, altså er påstanden din løgn.
Så menn kan ikke føde barn?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:43 pm
Henningsen skrev: man jun 26, 2023 5:38 pm
Texas_John skrev: man jun 26, 2023 5:36 pm
Kan ikke menn føde barn?
Du påstod at det var flere som mente det i denne tråden.
Men du kan ikke vise til en eneste en, altså er påstanden din løgn.
Så menn kan ikke føde barn?
Jeg skulle bare påpeke løgnen du kom med jeg. Greit å påpeke at du er en løgner.

Tullespørsmålet du stiller til alt og alle i ren desperasjon for at noen skal bite på trollingen din kan du skrive din egen avhandling om.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg husker i gamle dager hadde jeg langt hår, en gang ble jeg tatt for å være en jente av en gammel bestemor.

Needless to say ble det kort hår etter den opplevelsen.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Merkelig hvordan enkelte plent blånekter å svare på et enkelt ja - nei spørsmål. Lite forstår de at det er nærliggende å tro at de ikke tør, fordi de da får et forklaringsproblem.

Stoddart

Legg inn av Stoddart »

Knaberaps skrev: man jun 26, 2023 6:03 pm Merkelig hvordan enkelte plent blånekter å svare på et enkelt ja - nei spørsmål. Lite forstår de at det er nærliggende å tro at de ikke tør, fordi de da får et forklaringsproblem.
Også merkelig hvordan enkelte ikke evner å linke til ting de hevder...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Stoddart skrev: man jun 26, 2023 6:04 pm
Knaberaps skrev: man jun 26, 2023 6:03 pm Merkelig hvordan enkelte plent blånekter å svare på et enkelt ja - nei spørsmål. Lite forstår de at det er nærliggende å tro at de ikke tør, fordi de da får et forklaringsproblem.
Også merkelig hvordan enkelte ikke evner å linke til ting de hevder...
Nettopp, men det virker ikke som det er så viktig for enkelte.
Her serveres det en blank løgn, men enkelte synes visst det er helt ok. Sier mest om de. Veldig avslørende.
Sist redigert av Henningsen den man jun 26, 2023 6:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»