U21-EM i Romania og Georgia

Svar
Kakebart
Innlegg: 1796

Re: U21-EM i Romania og Georgia

Legg inn av Kakebart »

Uff, to av to middels toppspisser og bare 1 av 4 av de tekniske stortalentene med talent på topp nivå. Elendig laguttak. Ingen spisser kan settes inn. Grusomt uttak!

smash

Legg inn av smash »

Patetisk

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Smerud klarer faktisk kunststykket å irritere meg mer enn Høgmo gjorde som landslagssjef.

Godt det er avskjedsgaven vi får i dag. Måtte han satse som psykolog fremover, selv om han neppe har sitt talent der heller.

smash

Legg inn av smash »

Når Smerud først gjør bytter i midtbanen, så overser han altså Sahraoui igjen. Etter at han spilte to minutter mot Sveits og klarte å skape to tilløp på den tiden. Det virker jo nesten som det er 'by design'.

Er ikke nødvendigvis så negativ til Evjen; han kan gjøre en god kamp han, men vi snakker altså om en som imponerer i æresdivisjonen versus en som har sittet benk i flere år og nå sliter litt i Brøndby.

lund

Legg inn av lund »

Fytti helvete. Her er det bare for Vålerenga eller Rosenborg å hente Smerud asap. Makan til trenergeni skal man lete lenge etter.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Greier Smerud dette må han på sokkel sporetreks utenfor Ullevaal i kveld

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Siste kampen med Smerud, gutter. Dette skal vi komme oss gjennom. 0-3 i dag.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

"Eg liga å spela fira-fira-tri", fotalte Smerud til VG nå, på spørsmål om taktikken.

Får han gjennomført det, er det jo et håp.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Skjønner ingenting av startelleveren eller formasjonen. 4-4-2? Sebulonsen nok en gang, store endringer på midten uten Sahraoui. Må være snakk om skade eller problemer på Bobb.

Skal bli godt å bli kvitt Smerud.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Zehr skrev: ons jun 28, 2023 8:34 pm Skjønner ingenting av startelleveren eller formasjonen. 4-4-2? Sebulonsen nok en gang, store endringer på midten uten Sahraoui. Må være snakk om skade eller problemer på Bobb.

Skal bli godt å bli kvitt Smerud.
433 med Jatta i Sørloth-rollen.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Sulfat skrev: ons jun 28, 2023 8:33 pm "Eg liga å spela fira-fira-tri", fotalte Smerud til VG nå, på spørsmål om taktikken.

Får han gjennomført det, er det jo et håp.
Klarer ikke å ta Smerud seriøst da han presterte å si at han var fornøyd etter kampen mot Frankrike.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Kakebart skrev: ons jun 28, 2023 8:42 pm
Zehr skrev: ons jun 28, 2023 8:34 pm Skjønner ingenting av startelleveren eller formasjonen. 4-4-2? Sebulonsen nok en gang, store endringer på midten uten Sahraoui. Må være snakk om skade eller problemer på Bobb.

Skal bli godt å bli kvitt Smerud.
433 med Jatta i Sørloth-rollen.
Bedre enn 4-4-2 i utgangspunktet. Vi får se. Skulle gjerne hatt Bobb, Nusa eller Sahraoui i en av kantene.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Dette ligner veldig på det vi brukte i kvalifiseringa. 3 store spisser og kælking. Ceide kom inn når Holm, Strand eller Botheim ble skada eller lignende. Her mangler vi heldigvis en tankspiss og må bruke Ceide.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Hvor lang tid tar det før nrk får med seg at det er 433, tro?

smash

Legg inn av smash »

For å ta det positive, så tror jeg Evjen fort fungerer bedre enn Zafeiris, som ikke har vært spesielt rolig med ball.

Hove fortsetter å miste ball..

Jatta på høyreving er umulig å forstå med de alternativene vi har.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Kjenner jeg er delt mellom ønsket om avansement og fullstendig knusende tap. To positive utfall.

TWU

Legg inn av TWU »

Dewaz skrev: ons jun 28, 2023 8:50 pm Kjenner jeg er delt mellom ønsket om avansement og fullstendig knusende tap. To positive utfall.
Lite som tyder på avansement så langt ihvertfall

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

smash skrev: ons jun 28, 2023 8:49 pm For å ta det positive, så tror jeg Evjen fort fungerer bedre enn Zafeiris, som ikke har vært spesielt rolig med ball.

Hove fortsetter å miste ball..

Jatta på høyreving er umulig å forstå med de alternativene vi har.
Evjen er puslete og treig, mer kraft i Zafeiris, selv om han ikke har hatt sin beste tirnering.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Klaesson på nivå med Nyland der, ja.

Det er bekmørkt norsk grunnspill

smash

Legg inn av smash »

Kakebart skrev: ons jun 28, 2023 8:57 pm
smash skrev: ons jun 28, 2023 8:49 pm For å ta det positive, så tror jeg Evjen fort fungerer bedre enn Zafeiris, som ikke har vært spesielt rolig med ball.

Hove fortsetter å miste ball..

Jatta på høyreving er umulig å forstå med de alternativene vi har.
Evjen er puslete og treig, mer kraft i Zafeiris, selv om han ikke har hatt sin beste tirnering.
Ja, hittil har det vært mest balltap fra Evjen..

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Grunnspillet vårt er å druse den på spissene 😂

Mannsverk og Kitolano skulle spilt sammen på midten, men taktikken er problemet.
Sist redigert av EspenLie den ons jun 28, 2023 9:03 pm, redigert 3 ganger totalt.

smash

Legg inn av smash »

Nei, vi er hjelpeløse her. Er ikke mange gode spillere. Hove, Evjen, Ceide mister ball i de enkleste situasjoner.

smash

Legg inn av smash »

Her skal det virkelig kælkes, ja

Har vært mange skuffelser, men er en stund siden jeg var *flau* over et norsk landslag.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Italia ser enda hvassere ut enn Frankrike, og vi ser dårligere ut enn på lenge. Svakt laguttak og elendig kampplan (Lange baller på Botheim) som vanlig. Ser ikke lyst ut det her.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Jeg er så nysgjerrig på hvordan de første 20 minuttene spilte seg ut på Smerud sin taktikktavle på lagmøtet før kamp.

Hva er planen liksom? Hva skulle skjedd?

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

aderyn skrev: ons jun 28, 2023 9:04 pm Italia ser enda hvassere ut enn Frankrike, og vi ser dårligere ut enn på lenge. Svakt laguttak og elendig kampplan (Lange baller på Botheim) som vanlig. Ser ikke lyst ut det her.
Moro at man skal kjøre lange baller på en spiss som hverken er stor, sterk, spenstig, hurtig eller god med ryggen mot mål. Det eneste målet vi har i denne turneringen er et solomål av en spiller som hadde vært på benken om f.eks Noah Holm var spilleklar.

TWU

Legg inn av TWU »

Helt ok at Norge er i trøbbel mot Italia i et mesterskap. Men når treneren feiger så til de grader ut, og det ikke engang er i nærheten av å funke…

Norge har EN reell trussel fremover mot dette laget, selv den franske treneren peker på denne spilleren. Rett på benken med’n.

Nå er jeg faktisk provosert skikkelig

TBurk15

Legg inn av TBurk15 »

Sebu Wolfe og Heggheim ser forferdelig ut

TWU

Legg inn av TWU »

Litt som å se Brattvåg mot Brann tidligere i dag. Hadde Italia hatt Bård Finne hadde de ledet 3-0 her

smash

Legg inn av smash »

Kitolano er et enormt lyspunkt her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»