Toppkamp: Viking - Brann

Svar
Vikingen

Re: Toppkamp: Viking - Brann

Legg inn av Vikingen »

Madlaveien skrev: man jun 26, 2023 12:37 pm
Nevi skrev: søn jun 25, 2023 10:33 pm
Madlaveien skrev: søn jun 25, 2023 5:59 pm Brann kommer til å falle nedover tabellen nå. La oss se om de holder seg i eliteserien, eller om de må ned i Obos igjen.
Synes det er greit å være litt mer saklig. Er i hvert fall min mening.
Jeg var helt alvorlig jeg, ikke noe spøk fra min side. Brann kommer til å ramle nedover nå.
Jeg håpet faktisk for din del at det var en spøk. Tror du i fullt alvor at Brann kan havne i nedrykksstriden? Da skal de ha større kollaps enn Viking hadde i fjor.

den12mann

Legg inn av den12mann »

Vikingen skrev: søn jun 25, 2023 12:54 pm
den12mann skrev: søn jun 25, 2023 11:56 am
Vikingen skrev: søn jun 25, 2023 8:35 am

Du er hjertelig velkommen til Intility neste helg!
Jeg lurer på å se Brann Viking i juli. Hvor mye betaler du for at jeg skal gå?
Jeg tror dessverre det blir en helt annen kamp i Bergen.
Håper det blir litt annerledes lag også. Er vel interesse på flere av spillerne deres. Få solgt unna Brekalo og Solbakken så blir det bedre for oss andre

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Vikingen skrev: man jun 26, 2023 12:43 pm
Madlaveien skrev: man jun 26, 2023 12:37 pm
Nevi skrev: søn jun 25, 2023 10:33 pm

Synes det er greit å være litt mer saklig. Er i hvert fall min mening.
Jeg var helt alvorlig jeg, ikke noe spøk fra min side. Brann kommer til å ramle nedover nå.
Jeg håpet faktisk for din del at det var en spøk. Tror du i fullt alvor at Brann kan havne i nedrykksstriden? Da skal de ha større kollaps enn Viking hadde i fjor.
Kanskje litt mer ønsketenking enn realisme du skal få den, men jeg tror de ramler på tabellen nå utover. Skader og karantene med den troppen Brann har nå, det ser ikke bra ut.

lund

Legg inn av lund »

Madlaveien skrev: man jun 26, 2023 3:16 pm
Vikingen skrev: man jun 26, 2023 12:43 pm
Madlaveien skrev: man jun 26, 2023 12:37 pm

Jeg var helt alvorlig jeg, ikke noe spøk fra min side. Brann kommer til å ramle nedover nå.
Jeg håpet faktisk for din del at det var en spøk. Tror du i fullt alvor at Brann kan havne i nedrykksstriden? Da skal de ha større kollaps enn Viking hadde i fjor.
Kanskje litt mer ønsketenking enn realisme du skal få den, men jeg tror de ramler på tabellen nå utover. Skader og karantene med den troppen Brann har nå, det ser ikke bra ut.
Nå har vi vel allerede hatt masse skader.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

kaffi skrev: lør jun 24, 2023 8:51 pm Alle vet at Brann er oppskrytt, men dette ble overraskende enkelt. Deilig.
Brann er uten tvil oppskrytt, i fjor slo vi Raufoss 8-0 over to kamper, i år klarer vi ikke engang å slå Viking.

Bare å legge ned klubben.

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

Tjaaah skrev: ons jun 28, 2023 8:58 pm
kaffi skrev: lør jun 24, 2023 8:51 pm Alle vet at Brann er oppskrytt, men dette ble overraskende enkelt. Deilig.
Brann er uten tvil oppskrytt, i fjor slo vi Raufoss 8-0 over to kamper, i år klarer vi ikke engang å slå Viking.

Bare å legge ned klubben.
Pinlig. Raufoss et mye bedre fotballag enn Viking, skal vi tro logikken til enkelte her.

kaffi

Legg inn av kaffi »

Tjaaah skrev: ons jun 28, 2023 8:58 pm
kaffi skrev: lør jun 24, 2023 8:51 pm Alle vet at Brann er oppskrytt, men dette ble overraskende enkelt. Deilig.
Brann er uten tvil oppskrytt, i fjor slo vi Raufoss 8-0 over to kamper, i år klarer vi ikke engang å slå Viking.

Bare å legge ned klubben.
Huffda! Håper ikke du har grublet på dette i fire døgn?

Men gratulerer med å ha slått Raufoss i fjor. Imponerende.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

kaffi skrev: ons jun 28, 2023 10:04 pm Huffda! Håper ikke du har grublet på dette i fire døgn?

Men gratulerer med å ha slått Raufoss i fjor. Imponerende.
Neida, jeg har gått og mesket meg med nedsablingene av Raufoss i nesten et år.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

BrannSeriemester07 skrev: ons jun 28, 2023 9:59 pm Pinlig. Raufoss et mye bedre fotballag enn Viking, skal vi tro logikken til enkelte her.
Åpenbart. Oddfansen var uten tvil inne på noe, som stemplet oss som dumpekandidat.

Men se det på den lyse siden, OBOS var jævlig gøy.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»