Brann Klubbtråd.

Svar
Solvgutt1

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Solvgutt1 »

Den cocky stilen til Mikkelsen kledde ham bedre når KBK ikke slet med å rykke opp fra OBOS-ligaen.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Sånn for å piffe opp stemningen litt før kamp.

4 av de fem siste sesongene har Brann røket ut i 4. runde.
Brann har røket ut i 4.runde i nm 11 av de siste 22 årene.
Ni av de 11 gangene har det skjedd på bortebane at de har røket ut.

God kamp alle sammen.

TWU

Legg inn av TWU »

Kjelsås i kvart og Raufoss i semi? Hadde vært noe?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

TWU skrev: ons jun 28, 2023 7:52 pm Kjelsås i kvart og Raufoss i semi? Hadde vært noe?
Tar gjerne en av de i finalen jeg.
Må uansett vinne både den og alt på veien skal det bli noe gjevt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Borte i cupen nok en gang ja. Mot Vålerengen.

Når spilte Brann sist en cupkamp på Brann Stadion?

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Blir Molde i finalen, da. Bør være grei skuring.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Bet meg merke i Vegard Hagen på Branns høyreback idag. En fantastisk debut av unggutten. Det bor mye Horneland-DNA i ham. Blir spennende å følge videre.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

GatlingGun skrev: ons jun 28, 2023 9:52 pm Borte i cupen nok en gang ja. Mot Vålerengen.

Når spilte Brann sist en cupkamp på Brann Stadion?
Kvartfinalen i mars.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Boccherini skrev: ons jun 28, 2023 9:57 pm Blir Molde i finalen, da. Bør være grei skuring.
Det blir i såfall en gøy finale. Selv om det blir litt kjipt å gå tilbake til cupfinale i minusgrader etter å ha prøvd finale i t-skjorte og 22°.

Jeg har vært inne på tanken om å kjøpe flybillett allerede nå. 1500,- tur/retur. Det blir minst 3x det om jeg venter til etter semi.

Men er redd for å jinxe.

Jan Skrotnes

Legg inn av Jan Skrotnes »

PapaSmurf skrev: tor jun 29, 2023 12:17 am
GatlingGun skrev: ons jun 28, 2023 9:52 pm Borte i cupen nok en gang ja. Mot Vålerengen.

Når spilte Brann sist en cupkamp på Brann Stadion?
Kvartfinalen i mars.
Du tenker på Åsane Arena :-)

Riktig svar er mot FFK sommeren 22. Dette var for øvrig første hjemmekamp i cupen siden 2015.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jan Skrotnes skrev: tor jun 29, 2023 1:29 pm Riktig svar er mot FFK sommeren 22. Dette var for øvrig første hjemmekamp i cupen siden 2015.
Vi trenger en skikkelig cupfest på Stadion. En semifinale hjemme mot Glimt ville blitt tøff, men magisk.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: tor jun 29, 2023 1:46 pm Vi trenger en skikkelig cupfest på Stadion. En semifinale hjemme mot Glimt ville blitt tøff, men magisk.
Vi vinner vel aldri på intility, så tror vi skal konsentrere oss om den først.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tjaaah skrev: tor jun 29, 2023 2:53 pm Vi vinner vel aldri på intility, så tror vi skal konsentrere oss om den først.
Jeg har forhåpninger om at mitt ønske om cupfinalefest mot Glimt på Stadion i en potensiell cupsemifinale ikke påvirker spillernes konsentrasjon i kvartfinalen i nevneverdig grad.

Men ja, husker ikke når vi sist vant på Intility. Måtte sjekke og sist Brann vant borte mot VIF var i Eliteserien 2011 om oversikten jeg fant var rett. Slo de greit der borte i treningskamp i mars da.
Sist redigert av Lew_Ashby den tor jun 29, 2023 3:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: tor jun 29, 2023 2:58 pm Jeg har forhåpninger om at mitt ønske om cupfinalefest mot Glimt på Stadion i en potensiell cupsemifinale ikke påvirker spillernes konsentrasjon i kvartfinalen i nevneverdig grad.

Men ja, husker ikke når vi sist vant på Intility.
Selv regner jeg med at spillerne følger diskusjonen på FD tett, og at vi har mesteparten av æren når det går bra. Da må vi tåle å ta på oss litt av ansvaret når de taper også.

Har vi noensinne vunnet på intility?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tjaaah skrev: tor jun 29, 2023 3:01 pm Selv regner jeg med at spillerne følger diskusjonen på FD tett, og at vi har mesteparten av æren når det går bra. Da må vi tåle å ta på oss litt av ansvaret når de taper også.

Har vi noensinne vunnet på intility?
Treningskamp, ikke i tellende kamp.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: tor jun 29, 2023 3:02 pm Treningskamp, ikke i tellende kamp.
Drittstadion.

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

Tjaaah skrev: tor jun 29, 2023 3:01 pm
Lew_Ashby skrev: tor jun 29, 2023 2:58 pm Jeg har forhåpninger om at mitt ønske om cupfinalefest mot Glimt på Stadion i en potensiell cupsemifinale ikke påvirker spillernes konsentrasjon i kvartfinalen i nevneverdig grad.

Men ja, husker ikke når vi sist vant på Intility.
Selv regner jeg med at spillerne følger diskusjonen på FD tett, og at vi har mesteparten av æren når det går bra. Da må vi tåle å ta på oss litt av ansvaret når de taper også.

Har vi noensinne vunnet på intility?
Blir to i år! Trekningen kunne vært verre. Engen skal vi kjøre over. Også får vi hjemmekamp i semi’n. Tar Kjelsås i finalen!

lund

Legg inn av lund »

Amalie Eikeland som ventet signert.

helvis

Legg inn av helvis »

Har det kommet noe ut om skaden til Castro? Er han borte lenge igjen?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

helvis skrev: fre jun 30, 2023 12:35 pm Har det kommet noe ut om skaden til Castro? Er han borte lenge igjen?
Ikke sett noe men blir overrasket om det ikke tar noen uker med det som så ut til å være en ny strekk i låret.

Mot HamKam mangler altså Rasmussen, Wolfe, Kristiansen, Castro, Heltne Nilsen og Heggebø. Blir tøft for en tynn stall, men forventer allikevel seier.

Crone er vel tilbake etter han skulle bli far i midtuken. Håper det blir dette laget:

Dynge
Crone-Palle-Japhet-Thore
Hjorte-FHM-Kniklas
Blom-Finne-Børst

Frykter imidlertid man ikke tør å gi Hjorteseth sjansen, og kjører Mathisen som kant/indreløper (Børsting indreløper om Mathisen kant) og FHM som anker. Så ut til at han øvde seg litt der mot Brattvåg til tider. Hjorteseth kan jo være indreløper også, meget mulig han brukes der og FHM som anker. Det er vel mer sannsynlig når jeg tenker meg om.

Er Kniklas klar for start forresten? Startet mot Brattvåg men ble jo bare 45 min.

lund

Legg inn av lund »

Castro er vel et par uker om man skal tolke det. Heggebø er visst et stykke unna, men enda verre er det at Kristiansen sannsynligvis er ute i lang tid ifølge Horneland.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: fre jun 30, 2023 1:05 pm Ikke sett noe men blir overrasket om det ikke tar noen uker med det som så ut til å være en ny strekk i låret.

Mot HamKam mangler altså Rasmussen, Wolfe, Kristiansen, Castro, Heltne Nilsen og Heggebø. Blir tøft for en tynn stall, men forventer allikevel seier.

Crone er vel tilbake etter han skulle bli far i midtuken. Håper det blir dette laget:

Dynge
Crone-Palle-Japhet-Thore
Hjorte-FHM-Kniklas
Blom-Finne-Børst

Frykter imidlertid man ikke tør å gi Hjorteseth sjansen, og kjører Mathisen som kant/indreløper (Børsting indreløper om Mathisen kant) og FHM som anker. Så ut til at han øvde seg litt der mot Brattvåg til tider. Hjorteseth kan jo være indreløper også, meget mulig han brukes der og FHM som anker. Det er vel mer sannsynlig når jeg tenker meg om.

Er Kniklas klar for start forresten? Startet mot Brattvåg men ble jo bare 45 min.
Vet ikke om vi kan si at Rassen og Wolfe mangler mer. De er borte for godt.

Vet vi om Kniklas er klar for å starte? Hjorteseth har jo spilt i Sivert sin rolle tidligere, ser muligens for meg Felix og Mathisen som indreløpere, Hjorteseth som dyp, om Kniklas ikke kan starte.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tjaaah skrev: fre jun 30, 2023 4:53 pm Vet ikke om vi kan si at Rassen og Wolfe mangler mer. De er borte for godt.
Tenkte i den forstand at de nettopp har forsvunnet og ikke er erstattet. Man kan fint si at de mangler, har etterlatt seg et tomrom.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: fre jun 30, 2023 5:21 pm Tenkte i den forstand at de nettopp har forsvunnet og ikke er erstattet. Man kan fint si at de mangler, har etterlatt seg et tomrom.
Jada, man kan jo det. Men de mangler på en annen måte enn de andre gjør. Blir bare pirking, så klart. Men noe skal man jo bruke tiden på også, hehe.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Skal dere gjøre opp under Puddefjordsbroen?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: fre jun 30, 2023 6:36 pm Skal dere gjøre opp under Puddefjordsbroen?
Faktisk ikke langt unna Pudden. Tar med meg batong som Kevin.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: fre jun 30, 2023 7:44 pm Faktisk ikke langt unna Pudden. Tar med meg batong som Kevin.
Har du en kampkniv jeg kan låne? Har glemt igjen min på Kongsberg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jogget nettopp forbi Horne rundt Store L. Var for pinglete til å plage ham og si han burde spille Hjorteseth imorgen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: lør jul 01, 2023 6:18 pm Jogget nettopp forbi Horne rundt Store L. Var for pinglete til å plage ham og si han burde spille Hjorteseth imorgen.
Han går der omtrent hver dag ja.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: lør jul 01, 2023 6:18 pm Jogget nettopp forbi Horne rundt Store L. Var for pinglete til å plage ham og si han burde spille Hjorteseth imorgen.
Du skulle skreket det når du var langt nok unna til at han ikke kunne tatt deg igjen. Med invitasjon til både bystasjonen og puddikken, om Hjortikken ikke starter.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»