Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
fugletitteren

Re: Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av fugletitteren »

Bongis skrev: ons jun 28, 2023 11:56 pm Jeg er enig i at Mount ikke er den aller mest sexy spilleren vi kunne fått. Men med vårt budsjett så skjønner jeg hvorfor vi ikke kan være med på en Rice budrunde. Synes egentlig det er veldig rart at vi ikke har flere rykter om spillere ut. Chelsea har jo snart offloadet halve stallen sin. Det er egentlig vi også nødt til for å klargjøre stallen til neste sesong. Rett og slett for å få de spillerne vi har lyst til.

Hvis vi klarer å selge vekk, så kan vi være med på en kane runde. Hvis mulig.
At chelsea har offloadet halve stallen til SA er ingen prestasjon, men bare nok et eksempel på en klubb som opererer i gråsonen kanskje til og med bryter med reglene.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Ref sommerens transferbudsjett:



Virker som en skarp kniv av det jeg har lest.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Min-Jae til Bayern, da kan han strykes fra lista.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

peraleks skrev: ons jun 28, 2023 7:40 pm
DuncanE skrev: ons jun 28, 2023 6:47 pm
peraleks skrev: ons jun 28, 2023 6:44 pm

Om noe virker Kane altfor grei.
Merk her at Levy har solgt både Modric og Bale tidligere til RM etter at begge pushet for en overgang, mener å huske at Modric la inn transfer request mens Bale nærmest var rett rundt hjørnet.

Problemet i mine øyne ligger mer i det at Kane er tålelig gammel, temmelig stiv pris og det er i praksis kun BM, RM, PSG og til dels Barcelona utenfor PL som kan rettferdiggjøre en slik overgang. Samtidig har Barcelona Lewandowski, BM har Sane men vurderer nok flere alternativer nå, mens PSG og RM sitter litt på gjerdet i forhold til Mbappe.

Så man prøver seg nok litt frem her, men det blir neppe særlig fart rundt Harry Kane(Om det i det hele tatt blir noe) før man nærmer seg August og en av de 3 klubbene over skulle stå vanskelig til i forhold til en klar 9'er.
Støttes. Alle 3 avsnitt ;) Jeg er ellers av den oppfatning at Kane er en sympatisk fyr, uten at jeg på noen som helst måte vet noe om dette.
Enig, tror han glatt kunne presset seg ut for 2 år siden om det virkelig sto på det.

Kan ellers fint se for meg at Kane har lyst på en overgang til både RM, BM, Barcelona og United for den sakens skyld.
Han vet nok selv fint hvor Tottenham ligger an i forhold til titler de neste årene nå og det er fullt ut forståelig at både en kraftig lønnsøkning samt muligheten til å ta en 2-3 år med titler frister.
Det var vel gjerne en kombinasjon av at Kane presset hardt, men ikke hardt nok til å tvinge gjennom en overgang, og at budene til City ikke var fristende nok. Ellers så er jo broren til Harry en løk av episke dimensjoner, ganske utrolig at han signerte en såpass lang kontrakt uten å sørge for klausuler for overgang.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ale skrev: ons jun 28, 2023 4:53 pm Få i land den jævla Mount-dealen nå da.
"God" tid!

Må jo holde på tradisjonene.....!


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

InsVerderben skrev: tor jun 29, 2023 10:59 am
Ale skrev: ons jun 28, 2023 4:53 pm Få i land den jævla Mount-dealen nå da.
"God" tid!

Må jo holde på tradisjonene.....!

Vi blir "ferdig" et stykke utover i Juli og August, samme prosedyre som alltid under Glazers..

Saliph

Legg inn av Saliph »

Virker som vi går for dophuet Onana, meldes av blant annet Romano.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

fugletitteren skrev: tor jun 29, 2023 8:49 am
Bongis skrev: ons jun 28, 2023 11:56 pm Jeg er enig i at Mount ikke er den aller mest sexy spilleren vi kunne fått. Men med vårt budsjett så skjønner jeg hvorfor vi ikke kan være med på en Rice budrunde. Synes egentlig det er veldig rart at vi ikke har flere rykter om spillere ut. Chelsea har jo snart offloadet halve stallen sin. Det er egentlig vi også nødt til for å klargjøre stallen til neste sesong. Rett og slett for å få de spillerne vi har lyst til.

Hvis vi klarer å selge vekk, så kan vi være med på en kane runde. Hvis mulig.
At chelsea har offloadet halve stallen til SA er ingen prestasjon
Likevel var det altså en eller gjøk som sprang inn i tråden deres og meddelte at han nærmest fikk ereksjon av hvordan de håndterte overgangsvinduet. Hvis det var herifra han kom fra så håper jeg han aldri kommer tilbake igjen.
Sist redigert av Folk_flesk den tor jun 29, 2023 5:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ale skrev: tor jun 29, 2023 5:47 pm
Endelig noe som ble avklart!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Saliph skrev: tor jun 29, 2023 5:42 pm Virker som vi går for dophuet Onana, meldes av blant annet Romano.
For meg ukjent, høres ikke tillitsvekkende ut og hva er "storyen...?!"

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

fugletitteren skrev: tor jun 29, 2023 8:49 am At chelsea har offloadet halve stallen til SA er ingen prestasjon
Med halve stallen mener du 3 av 24 spillere som er frigitt og solgt..?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ornstein bekrefter at Mount er klar. Spent på hvordan Ten Hag tenker å bruke ham.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Når signeres spiller nr to??

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Megapixsel skrev: tor jun 29, 2023 6:09 pm Når signeres spiller nr to??
Slutten av August hvis vi følger mønsteret de siste ti årene.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: tor jun 29, 2023 5:42 pm Virker som vi går for dophuet Onana, meldes av blant annet Romano.
Hadde foretrukket Costa (aller helst Maignan), men...

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: tor jun 29, 2023 6:33 pm
Megapixsel skrev: tor jun 29, 2023 6:09 pm Når signeres spiller nr to??
Tipper Onana innen neste fredag, altså 7. juli. Viktig å ha minst to nye spillere klare til preseason, da har man gjort en ok jobb. Tipper vi ender med å betale Inter 60 mill pund ca.
Aaaalt for mye!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: tor jun 29, 2023 6:36 pm
DuncanE skrev: tor jun 29, 2023 6:34 pm
Ale skrev: tor jun 29, 2023 6:33 pm

Tipper Onana innen neste fredag, altså 7. juli. Viktig å ha minst to nye spillere klare til preseason, da har man gjort en ok jobb. Tipper vi ender med å betale Inter 60 mill pund ca.
Aaaalt for mye!
Hvor lenge har Onana igjen av kontrakten sin med Inter?
Lenge. 4 år.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Ale skrev: tor jun 29, 2023 6:36 pm
DuncanE skrev: tor jun 29, 2023 6:34 pm
Ale skrev: tor jun 29, 2023 6:33 pm

Tipper Onana innen neste fredag, altså 7. juli. Viktig å ha minst to nye spillere klare til preseason, da har man gjort en ok jobb. Tipper vi ender med å betale Inter 60 mill pund ca.
Aaaalt for mye!
Hvor lenge har Onana igjen av kontrakten sin med Inter?
30. juni 2027

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eddie skrev: tor jun 29, 2023 6:06 pm 55 + 5 add ons. Var vel det siste budet vi ga også? Isåfall bra om vi ikke ga etter.
Vel, Chelsea ville ha 57+8 og det ble vel en slags mellomløsning.
Greit nok, uten å si så altfor mye mer! ;)
Sist redigert av InsVerderben den tor jun 29, 2023 6:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

60 mill er for mye å bruke på en keeper med det nåværende budsjettet, så lenge de ikke evner å selge unna gammalt skrot.

Saliph

Legg inn av Saliph »


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Saliph skrev: tor jun 29, 2023 6:45 pm
United har faktisk gjennomført en viktig deal, i Juni (!!) og jeg skal la tastaturet hvile, krype til korset da jeg mente at dette ville drøye, mens jeg roper hallelujha!
Vel, jeg "kryper" vel ikke lenge og er vel snart tilbake på tastene.....
En gledens dag, så langt! :D

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Eddie skrev: tor jun 29, 2023 7:14 pm Neste kjøpet blir Onana, virkelig ikke fan, men alt er bedre enn De Gea. Så kommer det nok en spiss til, vært veldig stille på den fronten nå, men tipper dansken. Tror ikke det blir noe merr enn det i sommer takket være rottehalene. Får håpe vi også klarer å selge noen spillere.
Passer inn EtH-ball fra før og er god med ballen i bena.

Vil hjelpe Martinez og Varane enormt og ha en bak seg som ikke kødder det til så mye i utspillingsfasen..

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Eddie skrev: tor jun 29, 2023 7:31 pm

Hva hadde han i Chelsea? Latterlig høy sum.
https://www.spotrac.com/epl/chelsea-fc/payroll/

80.000 i følge denne kilden.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eddie skrev: tor jun 29, 2023 7:31 pm

Hva hadde han i Chelsea? Latterlig høy sum.
Til sammenligning har Rash som kjent i sin nye kontrakt £375' k pr uke, Sancho £300' k pr uke, så...!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Eddie skrev: tor jun 29, 2023 7:31 pm Hva hadde han i Chelsea? Latterlig høy sum.
Mount tjente £80,000 i uka hos Chelsea. Han tredobler lønna hos dere, så det var nok en viktig faktor.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Herregud, hva skjedde med at United skulle få en sunnere lønnstruktur. Greit nok at den prosentmessige andelen som går til lønninger av omsetning er fornuftig, men opp mot 300k i uken (om det stemmer) for en medium pluss spiller som Mount.
Eneste fornuftige er at en del er prestasjonsbasert.

Lurer på hva f.eks Bruno ligger på... Sikkert mindre, som jo er helt på trynet.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

fugletitteren skrev: tor jun 29, 2023 8:16 pm Herregud, hva skjedde med at United skulle få en sunnere lønnstruktur. Greit nok at den prosentmessige andelen som går til lønninger av omsetning er fornuftig, men opp mot 300k i uken (om det stemmer) for en medium pluss spiller som Mount.
Eneste fornuftige er at en del er prestasjonsbasert.

Lurer på hva f.eks Bruno ligger på... Sikkert mindre, som jo er helt på trynet.
Pust med magen. La oss nå se etterhvert hva lønna egentlig er. Kan ikke tenke meg at United el Mounts folk har noe nytte av å lekke slike opplysninger per nu. Da snakker vi raskt rene spekulasjoner.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

DuncanE skrev: tor jun 29, 2023 8:29 pm
fugletitteren skrev: tor jun 29, 2023 8:16 pm Herregud, hva skjedde med at United skulle få en sunnere lønnstruktur. Greit nok at den prosentmessige andelen som går til lønninger av omsetning er fornuftig, men opp mot 300k i uken (om det stemmer) for en medium pluss spiller som Mount.
Eneste fornuftige er at en del er prestasjonsbasert.

Lurer på hva f.eks Bruno ligger på... Sikkert mindre, som jo er helt på trynet.
Pust med magen. La oss nå se etterhvert hva lønna egentlig er. Kan ikke tenke meg at United el Mounts folk har noe nytte av å lekke slike opplysninger per nu. Da snakker vi raskt rene spekulasjoner.
Presiserte jo "om det stemmer"
Og gjør det det, så er det sykt.
Dette er en transfertråd. Mye av det man gjør er jo faktisk å diskutere det som ryktes...

peraleks

Legg inn av peraleks »

InsVerderben skrev: tor jun 29, 2023 7:52 pm
Eddie skrev: tor jun 29, 2023 7:31 pm

Hva hadde han i Chelsea? Latterlig høy sum.
Til sammenligning har Rash som kjent i sin nye kontrakt £375' k pr uke, Sancho £300' k pr uke, så...!
Og samtidig en temmelig grei bidragsyter til at det bortimot vil bli umulig å bli kvitt han om ting ikke går veien.
Over 3-dobling av lønn er smått utrolig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»