FBIs razzia mot Trump

Svar
PapaSmurf

Re: FBIs razzia mot Trump

Legg inn av PapaSmurf »

Hardy-guttene skrev: tir jun 27, 2023 2:58 pm
KingKongHalvor skrev: tir jun 27, 2023 11:32 am
GoingKronos skrev: tir jun 27, 2023 11:21 am Her kan man høre lydopptaket av Trump deler høyt klassifiserte dokumenter om angrepsplaner på Iran. Et klarere bevis skal man lete lenge etter.
Det var hånden i kakeboksen ja. Dette må da være spikeren i kista for ham, han kan da ikke slippe unna dette?
Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror det holder med et jurymedlem for at han skal unngå dom.
Dette er et glassklart bevis. Trump vifter rundt med hemmelige papirer og innrømmer at han er klar over at det er hemmelige dokumenter.

Jeg har ikke trodd at han måtte sitte inne, nå begynner jeg å tro at dette ender med en fengselsdom.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

PapaSmurf skrev: tir jun 27, 2023 3:04 pm
Hardy-guttene skrev: tir jun 27, 2023 2:58 pm
KingKongHalvor skrev: tir jun 27, 2023 11:32 am
Det var hånden i kakeboksen ja. Dette må da være spikeren i kista for ham, han kan da ikke slippe unna dette?
Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror det holder med et jurymedlem for at han skal unngå dom.
Dette er et glassklart bevis. Trump vifter rundt med hemmelige papirer og innrømmer at han er klar over at det er hemmelige dokumenter.

Jeg har ikke trodd at han måtte sitte inne, nå begynner jeg å tro at dette ender med en fengselsdom.
Uansett hvor glassklart beviset er så krever det kun en i juryen som sier nei. Han eller hun har ikke noe krav på seg om å være logiske i sin argumentasjon. Er det en Trump-fan er sannsynligheten stor for at vedkommende sier nei.

Trumps forsvar blitt sikkert at han kun skrøt på seg at dette var hemmelige dokumenter. At det egentlig kun var ubetydelige papirer. Så det blir spennende å se hva vitnene sier om hva de faktisk så at Trump holdt opp.

Brukeravatar
Gaute65
Innlegg: 1536

Legg inn av Gaute65 »

oddvar_kjempebra skrev: tir jun 27, 2023 3:10 pm
► Show Spoiler
Uansett hvor glassklart beviset er så krever det kun en i juryen som sier nei. Han eller hun har ikke noe krav på seg om å være logiske i sin argumentasjon. Er det en Trump-fan er sannsynligheten stor for at vedkommende sier nei.

Trumps forsvar blitt sikkert at han kun skrøt på seg at dette var hemmelige dokumenter. At det egentlig kun var ubetydelige papirer. Så det blir spennende å se hva vitnene sier om hva de faktisk så at Trump holdt opp.
Han så på mandagen at dette frikjente han, i går var det planer for en ny golfbane han viste fram og at han prøvde å imponere dem som var tilstede ved å lyve. Trump lyver jo hele tiden så det kan jo være sant. Men jeg tror det er ett dårlig forsvar å ha. Hva ellers lyver han om da i denne saken?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Denne blir blytung å svelge for haterne:

Donald Trump is the only living president whose family didn’t own slaves

https://www.businessinsider.com/donald- ... 2023-6?amp

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Fontolan skrev: søn jun 25, 2023 11:44 pm Nei nei, Ingen større advokatfirma vil ta i Trump med en ildtang, de gjør ofte et poeng av at de har takket nei. De Advokatene som takker ja må ofte forlate firmaene de tilhører først.
Er det ikke hovedsaklig at han ikke gidder å betale advokatene sine da?
Men skjønner godt at med en så umuligmann, som mtarbeider hele tiden med å være seg selv, at de ikke gidder.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Texas_John skrev: tor jun 29, 2023 12:29 am Denne blir blytung å svelge for haterne:

Donald Trump is the only living president whose family didn’t own slaves

https://www.businessinsider.com/donald- ... 2023-6?amp
Det var 5-6 generasjoner siden. Trumps far var medlem av Ku Klux Klan og Trump selv roser Hitler og støtter nynazistene.
Dessuten har han små hender. Men hva har det å gjøre med FBIs razzia mot Trump? Ingenting!

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Hardy-guttene skrev: tor jun 29, 2023 7:31 am Det var 5-6 generasjoner siden. Trumps far var medlem av Ku Klux Klan og Trump selv roser Hitler og støtter nynazistene.
Dessuten har han små hender. Men hva har det å gjøre med FBIs razzia mot Trump? Ingenting!
Hva hadde det nedenfor siterte innlegget å gjøre med FBIs razzia mot Trump?
Hardy-guttene skrev: tor sep 08, 2022 5:07 pm Noe som er like interessant er om Trump kontrollerer trumpistene eller om de kontrollerer ham.
Eller sagt på en litt annen måte, har han skapt et monster han ikke lenger klarer å kontrollere og bare må klamre seg fast til så lenge det går?
Man kan godt ri på en tiger, men man kan ikke komme av igjen, for å si det på enda en måte.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Texas_John skrev: tor jun 29, 2023 9:01 am
Hardy-guttene skrev: tor jun 29, 2023 7:31 am Det var 5-6 generasjoner siden. Trumps far var medlem av Ku Klux Klan og Trump selv roser Hitler og støtter nynazistene.
Dessuten har han små hender. Men hva har det å gjøre med FBIs razzia mot Trump? Ingenting!
Hva hadde det nedenfor siterte innlegget å gjøre med FBIs razzia mot Trump?
Hardy-guttene skrev: tor sep 08, 2022 5:07 pm Noe som er like interessant er om Trump kontrollerer trumpistene eller om de kontrollerer ham.
Eller sagt på en litt annen måte, har han skapt et monster han ikke lenger klarer å kontrollere og bare må klamre seg fast til så lenge det går?
Man kan godt ri på en tiger, men man kan ikke komme av igjen, for å si det på enda en måte.
Det sier sikkert noe om deg at du leter fram et 8-9 måneder gammelt innlegg tatt ut av konteksten som dreide seg om Trumpistenes blinde kjærlighet til Trump og underforstått at razziaen ikke ville rokke ved den. Noe du viser på daglig basis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»