Friidrettssesongen 2023

Svar
Centrist

Re: Friidrettssesongen 2023

Legg inn av Centrist »

startelver skrev: fre jun 30, 2023 9:16 pm Bare blokker Baseline, som alle oss andre har gjort for lenge siden. Man kan ikke redde disse.
Hvordan gjør man det?

Meget underholdende 100m hekk, og sterkt av de tre første.

lund

Legg inn av lund »

Centrist skrev: fre jun 30, 2023 9:20 pm
startelver skrev: fre jun 30, 2023 9:16 pm Bare blokker Baseline, som alle oss andre har gjort for lenge siden. Man kan ikke redde disse.
Hvordan gjør man det?

Meget underholdende 100m hekk, og sterkt av de tre første.
Man trykker på legg til som uvenn. Anbefales.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

startelver skrev: fre jun 30, 2023 9:16 pm Bare blokker Baseline, som alle oss andre har gjort for lenge siden. Man kan ikke redde disse.
Jeg har faktisk lov til å ha mine meninger. Jeg er realistisk. Det er dere som har altfor høye forventninger til de norske, som gang på gang viser at de ikke er gode nok. Snakker ikke om favorittene Ingebrigtsen og Warholm, men alle andre. De tabber seg ut igjen og igjen. Allikevel er det folk her inne som tror de vinner. Lol.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Finnen innfrir. I motsetning til Lene Retzius.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

De norske suger som vanlig i de tekniske øvelsene. De norske klarer å løpe, men ikke noe annet.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

TheBaseline skrev: fre jun 30, 2023 9:23 pm Jeg har faktisk lov til å ha mine meninger.
Det har du, men det er ikke god forumskikk å poste 5-10 innlegg på rad, på få minutter. La andre slippe til også.

Genial

Legg inn av Genial »

Skuffende resultater for hjemmenasjonen.

startelver

Legg inn av startelver »

Da gjør vi oss klare for dagens høydepunkt!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Eliza Mc Cartney - mulig idrettens blideste dame. Rett og slett fantastisk sjarmerende.
Femke Bol - en av ytterst få som deltar jevnt og trutt gjennom hele sesongen, både innendørs og utendørs. Respekt for det i en idrett hvor altfor mange konkurrerer altfor sjelden.

startelver

Legg inn av startelver »

Tipper Jakob får litt konkurranse i dag.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Nydelig, Jakob.

Og etiopisk rekord på Girma.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Moro med Ingebrigtsen. Fint å se i hveŕt fall en levere på en meget svak norsk dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Ble på 3:28-tallet, kjørte ikke for fullt her. Pengepremien er vel viktigst.
Sist redigert av startelver den fre jun 30, 2023 9:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Vanvittig form på Jakob.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Helt vanvittig å løpe så kontrollert og velge å ikke gå etter lyset, men allikevel løpe på høy 3.28. Latterlig.

Genial

Legg inn av Genial »

Sykt å løpe under 3.29 når det føles som han tar det litt med ro.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Om Jakob for øvrig skal sette v-rekord i fremtiden, må han enten åpne betraktelig mye hardere, eller så må han markant ned på sisterunden. På Bislett hadde han 41,0 på siste 300m. I dag hadde han 40,7. Da El Guerrouj satte v-rekord, hadde han 39,6.

startelver

Legg inn av startelver »

Genial skrev: fre jun 30, 2023 9:45 pm Sykt å løpe under 3.29 når det føles som han tar det litt med ro.
Han ville vel bare teste spurten når det var 100 meter igjen.

Genial

Legg inn av Genial »

Hva er det som gjør at løpingen for tiden er så offensiv? Syns det er veldig sjelden taktiske løp på 1500-5000 meter i år.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Elfenbenskysten smadrer den nasjonale rekorden med 1,05 sekunder.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

TheBaseline skrev: fre jun 30, 2023 9:23 pm
Jeg har faktisk lov til å ha mine meninger. Jeg er realistisk. Det er dere som har altfor høye forventninger til de norske, som gang på gang viser at de ikke er gode nok. Snakker ikke om favorittene Ingebrigtsen og Warholm, men alle andre. De tabber seg ut igjen og igjen. Allikevel er det folk her inne som tror de vinner. Lol.
Du har aldri vært realistisk, du oser av negativitet. Hvor mange gull Norge ville ta under vinter-OL i fjor er den dårligste tippingen i manns minne.

Du trenger ikke svare.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TheBaseline skrev: fre jun 30, 2023 9:23 pm
startelver skrev: fre jun 30, 2023 9:16 pm Bare blokker Baseline, som alle oss andre har gjort for lenge siden. Man kan ikke redde disse.
Jeg har faktisk lov til å ha mine meninger. Jeg er realistisk. Det er dere som har altfor høye forventninger til de norske, som gang på gang viser at de ikke er gode nok. Snakker ikke om favorittene Ingebrigtsen og Warholm, men alle andre. De tabber seg ut igjen og igjen. Allikevel er det folk her inne som tror de vinner. Lol.
Er du tilbakestående? Det er jo du som har altfor høye forventninger til de norske siden du maser noe ekstremt om hvor skuffet du blir av dem. Om og om igjen. I hundrevis av innlegg. I alle idretter.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

KongOlav2 skrev: fre jun 30, 2023 9:48 pm Om Jakob for øvrig skal sette v-rekord i fremtiden, må han enten åpne betraktelig mye hardere, eller så må han markant ned på sisterunden. På Bislett hadde han 41,0 på siste 300m. I dag hadde han 40,7. Da El Guerrouj satte v-rekord, hadde han 39,6.
Han er vel for smart til å prøve det denne sesongen.

mashadar

Legg inn av mashadar »

KongOlav2 skrev: fre jun 30, 2023 9:36 pm Eliza Mc Cartney - mulig idrettens blideste dame.
Jepp, hun og høydehopperen Nicola McDermott Olyslagers (også fra Australia for øvrig).

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

KongOlav2 skrev: fre jun 30, 2023 9:36 pm Eliza Mc Cartney - mulig idrettens blideste dame. Rett og slett fantastisk sjarmerende.
Femke Bol - en av ytterst få som deltar jevnt og trutt gjennom hele sesongen, både innendørs og utendørs. Respekt for det i en idrett hvor altfor mange konkurrerer altfor sjelden.
Oseania bidrar med mye smil. Nicole Olyslagers vil være med i diskusjonen. Sånne som hun og Eliza er så vanvittig sjarmerende vesen å se på tv. Du unner de ALT

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ikke for å ta noe/noen. Men når innlegg som er saklige blir sletta. Da er det noe rart altså

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Mulig jeg er blind, men finner ingen kanaler som sender DL fra Stockholm i kveld.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Nightwish skrev: lør jul 01, 2023 2:58 pm Mulig jeg er blind, men finner ingen kanaler som sender DL fra Stockholm i kveld.
Det er ikke så rart. Det er i morgen.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

KongOlav2 skrev: lør jul 01, 2023 3:00 pm
Nightwish skrev: lør jul 01, 2023 2:58 pm Mulig jeg er blind, men finner ingen kanaler som sender DL fra Stockholm i kveld.
Det er ikke så rart. Det er i morgen.
:lol:

Der la jeg egget.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Cameron Myers forbedret seg ytterligere til 3.35,88 i Troyes i kveld.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Friidrett»