Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
markantovertak

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av markantovertak »

ElChivato skrev: fre jun 30, 2023 8:09 pm Skjønner ikke helt hva dette har med Jørg å gjøre.
Vi har utløst to klausuler. Thats it. Resten er Klopps verk, det er jo han som sjarmerer spillerne til å ville komme.
Den viktige jobben kan jo være gjort opp mot FSG, eierne?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Hente tilbake Suso,så får vi inn en HG også!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

markantovertak skrev: fre jun 30, 2023 8:15 pm
ElChivato skrev: fre jun 30, 2023 8:09 pm Skjønner ikke helt hva dette har med Jørg å gjøre.
Vi har utløst to klausuler. Thats it. Resten er Klopps verk, det er jo han som sjarmerer spillerne til å ville komme.
Den viktige jobben kan jo være gjort opp mot FSG, eierne?
Det er en ting, i tillegg så er det ikke bare å utløse klausulen. Man må jo også forhandle og bli enige med spillerne(agenter). Hvis man tror at dette er noe Klopp gjør, så er man relativt langt ute å kjøre...

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

markantovertak skrev: fre jun 30, 2023 8:15 pm
ElChivato skrev: fre jun 30, 2023 8:09 pm Skjønner ikke helt hva dette har med Jørg å gjøre.
Vi har utløst to klausuler. Thats it. Resten er Klopps verk, det er jo han som sjarmerer spillerne til å ville komme.
Den viktige jobben kan jo være gjort opp mot FSG, eierne?
Ja, har tenkt tanken.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

ElChivato skrev: fre jun 30, 2023 8:17 pm
markantovertak skrev: fre jun 30, 2023 8:15 pm
ElChivato skrev: fre jun 30, 2023 8:09 pm Skjønner ikke helt hva dette har med Jørg å gjøre.
Vi har utløst to klausuler. Thats it. Resten er Klopps verk, det er jo han som sjarmerer spillerne til å ville komme.
Den viktige jobben kan jo være gjort opp mot FSG, eierne?
Ja, har tenkt tanken.
Mo Chatra er på saken. Dette lukter rutinert tysker som skal ha som han vil:


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Begynner å se ut i måneskinnet dette ja :)

Knax

Legg inn av Knax »


The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Hvis Szobo kommer inn,blir nok ingen Thuram,for da ser man seg om mot midtstopper tenker jeg
men da forventes salg hvis vi kan selge noen...er jeg pessimist,ja bare pga Henry og FSG
vi burde vel for faen ha penger...trudelitandei

The Kwames

Knax

Legg inn av Knax »

The Kwames skrev: fre jun 30, 2023 8:43 pm Hvis Szobo kommer inn,blir nok ingen Thuram,for da ser man seg om mot midtstopper tenker jeg
men da forventes salg hvis vi kan selge noen...er jeg pessimist,ja bare pga Henry og FSG
vi burde vel for faen ha penger...trudelitandei

The Kwames
Mener nå at det alltid var behov for tre midtbanespillere med Keita, Ox og Milner ut denne sommeren og Thiago + Henderson ut neste sommer. Håper det fortsatt jobbes med å få inn Thuram, han er også en annen spillertype enn Szoboszlai.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Klarna fikset betalingen!

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

TerryMcDermott skrev: fre jun 30, 2023 8:54 pm --- Klarna fikset betalingen!
Kjøp nå. Betal om 30 dager.

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Trent - Fabinho/Hendo/Bajcetic/Thiago
Szobo/Elliott - Mac/Jones

Sånn?

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Ali
Konate-virgil-robertson
Trent-Fabinho
Szobo. Mac
Salah. Diaz
Gakpo

Knax

Legg inn av Knax »


Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Ser veldig bra ut offensivt, så får vi håpe det ikke blir for offensivt og ubalansert.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Larsærn skrev: fre jun 30, 2023 9:11 pm Trent - Fabinho/Hendo/Bajcetic/Thiago
Szobo/Elliott - Mac/Jones

Sånn?
Slik:

Alisson
Trent - Konate - Virgil - Robbo

Szoboszlai - Fabinho - Mac Allister

Salah - Darwin - Diaz

Men med masse gode alternativer framover. Så ser jeg for meg at Mac Allister sakte, men sikkert, ender opp sentralt på midten med Jones til venstre, om ikke Thuram hentes.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knax skrev: fre jun 30, 2023 9:20 pm
--- Da ryker ACL i første seriekamp for oss...

Knax

Legg inn av Knax »


Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Knax skrev: fre jun 30, 2023 9:36 pm
Bytt ut Nunez med Gakpo så er jeg med. Darwin er alt for svak til å holde på med det der

Kashmir

Legg inn av Kashmir »

Larsærn skrev: fre jun 30, 2023 9:11 pm Trent - Fabinho/Hendo/Bajcetic/Thiago
Szobo/Elliott - Mac/Jones

Sånn?
Korrekt, så vi må åpenbart gi bort Thiago.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Guarnere skrev: fre jun 30, 2023 9:42 pm
Knax skrev: fre jun 30, 2023 9:36 pm
Bytt ut Nunez med Gakpo så er jeg med. Darwin er alt for svak til å holde på med det der
Vi kan nok utelukke at Klopp skal stå igjen med venstrebacken inne på egen banehalvdel.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Herregud for en useriøst kul signering dette er, og nå begynner jo plutselig laget å se alvorlig stacked ut fra midten og oppover!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Useriøst kul signering? Hvem har egentlig fulgt med på denne mannen frem til nå i karrieren?

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Folk_flesk skrev: fre jun 30, 2023 11:58 pm Useriøst kul signering? Hvem har egentlig fulgt med på denne mannen frem til nå i karrieren?
Han var ikke vanskelig å legge merke til når han spilte mot Liverpool for Salzburg i 2019.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

ElChivato skrev: lør jul 01, 2023 12:13 am Han var ikke vanskelig å legge merke til når han spilte mot Liverpool for Salzburg i 2019.
Fikk til og med Kloppekos etter kampen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Eldon skrev: lør jul 01, 2023 12:26 am
ElChivato skrev: lør jul 01, 2023 12:13 am Han var ikke vanskelig å legge merke til når han spilte mot Liverpool for Salzburg i 2019.
Fikk til og med Kloppekos etter kampen.
Vi snakker om en kamp her. Regner med at det ikke er få Pool-fans som ikke har den siste stjernesigneringen
fra Ungarn - Istvan Kozma - i friskt minne.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Wa11in skrev: lør jul 01, 2023 2:31 am
Folk_flesk skrev: fre jun 30, 2023 11:58 pm Useriøst kul signering? Hvem har egentlig fulgt med på denne mannen frem til nå i karrieren?
Det er ikke som om ha har spilt fotballen sin bortgjemt i Ungarsk tredjedivisjon de siste årene heller da ... Ser ikke voldsomt mye Leipzig, men noen matcher i løpet av sesongen blir det jo fort, regner med at det gjelder en del flere enn bare meg. Og det Salzburg-laget han var en del av spilte jo bl.a. mot Liverpool, samt at en del nok kikket litt ekstra på de pga. Braut.
Ser nå at Romano har bekreftet, så da er jeg bare en qatarsk sjeik unna å følge med på han i PL 2023-24.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Folk_flesk skrev: fre jun 30, 2023 11:58 pm Useriøst kul signering? Hvem har egentlig fulgt med på denne mannen frem til nå i karrieren?
Hvor mange sure sitroner ble det?

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Vi tåler vel en skrytevideo av Dominik Szloboszlai eller (Szlobo)
--


The Kwames

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

The Kwames skrev: lør jul 01, 2023 10:23 am Vi tåler vel en skrytevideo av Dominik Szloboszlai eller (Szlobo)
--


The Kwames
Den, hva skal vi kalle det, førligheten i fotbladet. Han har spilt mye futsal. Det ser helt sensasjonelt ut.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»