Kjøre til Stockholm

Svar
VivaLV

Kjøre til Stockholm

Legg inn av VivaLV »

Noen tips for å kjøre til Stockholm?
Noen steder i byen som er bedre enn andre?
Og finnes det evnt. noen innfartsparkeringer som man kan la bilen stå i 5 dager som ikke er superdyre og relativt trygge?

fargerik

Legg inn av fargerik »

VivaLV skrev: fre jun 30, 2023 7:28 pm Noen tips for å kjøre til Stockholm?
Noen steder i byen som er bedre enn andre?
Og finnes det evnt. noen innfartsparkeringer som man kan la bilen stå i 5 dager som ikke er superdyre og relativt trygge?
Mulig det er bilturen som er målet, og da kan du se bort fra dette innlegget.
Tog til Stockholm er slett ikke verst, og når du først er der har de bra kollektivtilbud,
......bare en strøtanke, dersom du kunne tenke deg å drite i å ta med en bil du ikke vil trenge når du er der.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Sjekket tog. Dog er vi 4 så trur tok blir relativt dyrt. Trur det fort kan bli 1500 kr. pr. person tur/retur.
Og som jeg trur andre har påpekt, det er litt uoversiktlig og ikke akkurat verdens beste søkesider for den togturen.

Men denne gangen er IKKE turen målet, så skulle gjerne tatt toget og det hadde vi kanskje gjort hvis vi kun var 2 stk.

fargerik

Legg inn av fargerik »

VivaLV skrev: fre jun 30, 2023 10:04 pm Sjekket tog. Dog er vi 4 så trur tok blir relativt dyrt. Trur det fort kan bli 1500 kr. pr. person tur/retur.
Og som jeg trur andre har påpekt, det er litt uoversiktlig og ikke akkurat verdens beste søkesider for den togturen.

Men denne gangen er IKKE turen målet, så skulle gjerne tatt toget og det hadde vi kanskje gjort hvis vi kun var 2 stk.
Synd at toget er såpass dyrt, ja. Det er en veldig komfortabel måte å reise på.
Kona og jeg brukte toget fra Fredrikstad til Stockholm for noen år siden. Jeg husker ikke hva det kostet.
Men det var en fin reise. Togbytte i Gøteborg.
Kanskje fly er rimeligere?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Reise & Reisetips»