To personer funnet drept på Sandaker, Oslo

Svar
Haugzu

To personer funnet drept på Sandaker, Oslo

Legg inn av Haugzu »

Hva har skjedd denne gangen mon tro.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J ... -paagrepet

William_S

Legg inn av William_S »

Antagelig to parter i sterk konflikt med hverandre og muligens psykiatrisk case og. Mye trygdeboliger i dette området

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

William_S skrev: lør jul 01, 2023 2:13 am Antagelig to parter i sterk konflikt med hverandre og muligens psykiatrisk case og. Mye trygdeboliger i dette området
Du har allerede fritatt drapsmannen for straff?

William_S

Legg inn av William_S »

Texas_John skrev: lør jul 01, 2023 8:57 am
William_S skrev: lør jul 01, 2023 2:13 am Antagelig to parter i sterk konflikt med hverandre og muligens psykiatrisk case og. Mye trygdeboliger i dette området
Du har allerede fritatt drapsmannen for straff?
Prøv igjen Lille John.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

I forbindelse med overgangsboligene på Sandaker? Har jo blitt drept folk utenfor der tidligere.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

William_S skrev: lør jul 01, 2023 2:13 am Antagelig to parter i sterk konflikt med hverandre og muligens psykiatrisk case og. Mye trygdeboliger i dette området
Det er nok ikke helt A-4 i den blokka der nei. Ble litt paff da jeg så nyhetene i dag tidlig. Jeg vokste opp på Sandaker, men ikke vært der på 25 år minst. Men i går var jeg på stolpejakt og gikk forbi akkurat her. Så på de litt slitne folka utenfor (ligger en kafé) rett ved siden av) og tenkte at ting var litt annerledes for 25 år siden.

Helt uviktig, bare litt pussig.

William_S

Legg inn av William_S »

KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 10:02 am
William_S skrev: lør jul 01, 2023 2:13 am Antagelig to parter i sterk konflikt med hverandre og muligens psykiatrisk case og. Mye trygdeboliger i dette området
Det er nok ikke helt A-4 i den blokka der nei. Ble litt paff da jeg så nyhetene i dag tidlig. Jeg vokste opp på Sandaker, men ikke vært der på 25 år minst. Men i går var jeg på stolpejakt og gikk forbi akkurat her. Så på de litt slitne folka utenfor (ligger en kafé) rett ved siden av) og tenkte at ting var litt annerledes for 25 år siden.

Helt uviktig, bare litt pussig.
Ja det ligger vel en pub der også hvor alle de lokale alkisene samles? Men de er stort sett ufarlige de, er stort sett bare fyllevrøvl de kommer med.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»