Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Svar
Bjoro33

Re: Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Legg inn av Bjoro33 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:43 am
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:38 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:33 am

Eller 3. Rett og slett bare ett menneske.

Mange som kaster stein i glasshus her inne tipper jeg. Jeg kan ihvertfall innrømme at jeg har tråkket feil mer enn en gang i livet. Det er det menneskelige å gjøre faktisk.

Ser du snakker om hva moralske mennesker villet ha gjort, men også dere som ser på dere som moralsk overlegne har tråkket feil en gang iblant. De som sier de ikke har gjort det er løgnere tror jeg.
Det kan godt hende. Men det er (forhåpentligvis) få av dem som takker ja til å være partileder for et riksdekkende parti. Og derfor blir dette slått større opp enn om jeg stjal noe. Tillitsverv passer ikke for alle.
Tajik prøvde jo å komme tilbake som nestleder til tross for at hun stjal flere hundre tusen fra felleskassa. Da tåler man fint at Moxnes sitter som partileder bare pga et brilleuhell.
Uhell ja

Uff det blir litt fattigslig nå du prøver å være overdommer på forumet her

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:50 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:43 am
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:38 am

Det kan godt hende. Men det er (forhåpentligvis) få av dem som takker ja til å være partileder for et riksdekkende parti. Og derfor blir dette slått større opp enn om jeg stjal noe. Tillitsverv passer ikke for alle.
Tajik prøvde jo å komme tilbake som nestleder til tross for at hun stjal flere hundre tusen fra felleskassa. Da tåler man fint at Moxnes sitter som partileder bare pga et brilleuhell.
Uhell ja

Uff det blir litt fattigslig nå du prøver å være overdommer på forumet her
Er jeg overdommer fordi jeg har andre meninger enn deg? Jeezes

Du får bare tåle at andre har en annen innfallsvinkel til denne saken enn dere som tror dere er moralsk overlegne og aldri gjør menneskelige feil. Må vare hardt å være så moralsk overlegen. Pass på så du ikke velter.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Pressekonferanse kl 12. Det er en mulighet for at han trekker seg da. En del folk høyt oppe i partiet er oppgitt over at de ikke fikk den fulle versjonen med en gang.
Sist redigert av Folk_flesk den lør jul 01, 2023 11:55 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:48 am
B.O.B. skrev: lør jul 01, 2023 11:46 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:33 am

Eller 3. Rett og slett bare ett menneske.

Mange som kaster stein i glasshus her inne tipper jeg. Jeg kan ihvertfall innrømme at jeg har tråkket feil mer enn en gang i livet. Det er det menneskelige å gjøre faktisk.

Ser du snakker om hva moralske mennesker villet ha gjort, men også dere som ser på dere som moralsk overlegne har tråkket feil en gang iblant. De som sier de ikke har gjort det er løgnere tror jeg.
Men av deg forventer vi ingenting annet enn at du er i mot alt politiet eller samfunnet moralsk står for sånn generelt. Det er forskjellen på deg og Moxnes.
Nå skriver du som en klovn igjen. Jeg er verken imot politiet eller lov og orden. Jeg mener bare at du og andre som prøver å fremstå som moralsk overlegne og nesten påstår dere aldri har tråkket feil er noen løgnere.

Det er menneskelig å tråkke feil. At du ikke forstår det, forteller vel egentlig mest om deg.
Tråkke feil? Det blir som å høre barna mine som sier de sparket den andre i magen med et uhell. Han stjeler 100% bevisst. Enten i butikken eller etterpå når han fjerner prislappen.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Tajik er vel ikke dømt for noe og dermed å anse som uskyldig?

Evv

Legg inn av Evv »

Går ikke an å ha tillit etter dette. Moxnes får bli og Rødt går ned i dassen, eller Moxnes må gå. Dere velger selv Rødt:)

b0lle

Legg inn av b0lle »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:51 am
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:50 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:43 am

Tajik prøvde jo å komme tilbake som nestleder til tross for at hun stjal flere hundre tusen fra felleskassa. Da tåler man fint at Moxnes sitter som partileder bare pga et brilleuhell.
Uhell ja

Uff det blir litt fattigslig nå du prøver å være overdommer på forumet her
Er jeg overdommer fordi jeg har andre meninger enn deg? Jeezes

Du får bare tåle at andre har en annen innfallsvinkel til denne saken enn dere som tror dere er moralsk overlegne og aldri gjør menneskelige feil. Må vare hardt å være så moralsk overlegen. Pass på så du ikke velter.
Nå har jo denne saken tatt en litt annen vending. Fra uhell til bevvist handling.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:51 am
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:50 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:43 am

Tajik prøvde jo å komme tilbake som nestleder til tross for at hun stjal flere hundre tusen fra felleskassa. Da tåler man fint at Moxnes sitter som partileder bare pga et brilleuhell.
Uhell ja

Uff det blir litt fattigslig nå du prøver å være overdommer på forumet her
Er jeg overdommer fordi jeg har andre meninger enn deg? Jeezes

Du får bare tåle at andre har en annen innfallsvinkel til denne saken enn dere som tror dere er moralsk overlegne og aldri gjør menneskelige feil. Må vare hardt å være så moralsk overlegen. Pass på så du ikke velter.
Jeg tåler godt hva også du mener, og(nesten) alle andre på forumet her. Men jeg mener et innrømmet tyveri er straffbart, og ikke forenelig med et tillitsverv som partileder er.
Og det (min mening) tåler du også.

Men at et tyveri er en bagatell ....

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

rexenes skrev: lør jul 01, 2023 11:55 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:48 am
B.O.B. skrev: lør jul 01, 2023 11:46 am

Men av deg forventer vi ingenting annet enn at du er i mot alt politiet eller samfunnet moralsk står for sånn generelt. Det er forskjellen på deg og Moxnes.
Nå skriver du som en klovn igjen. Jeg er verken imot politiet eller lov og orden. Jeg mener bare at du og andre som prøver å fremstå som moralsk overlegne og nesten påstår dere aldri har tråkket feil er noen løgnere.

Det er menneskelig å tråkke feil. At du ikke forstår det, forteller vel egentlig mest om deg.
Tråkke feil? Det blir som å høre barna mine som sier de sparket den andre i magen med et uhell. Han stjeler 100% bevisst. Enten i butikken eller etterpå når han fjerner prislappen.
At han glemte brillene og fikk panikk når han oppdaget det høres ikke ut som en som ønsker å stjele det. Det er menneskelig å både glemme og få panikk. Må være deilig å være deg som ALDRI har gjort noen feil i livet. Må være utrolig flott å være en moralsk overlegen person gitt. Personlig er jeg glad jeg er litt mer menneske og gjør feil slik mennesker pleier å gjøre.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Solvgutt1 skrev: lør jul 01, 2023 11:55 am Tajik er vel ikke dømt for noe og dermed å anse som uskyldig?
Hun har jo innrømmet at hun har gjort noe feil og har begynt å betale tilbake til staten det hun urettmessig tok fra felleskassa. Det høres ikke mye uskyldig ut det. Du om det.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

b0lle skrev: lør jul 01, 2023 11:55 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:51 am
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:50 am

Uhell ja

Uff det blir litt fattigslig nå du prøver å være overdommer på forumet her
Er jeg overdommer fordi jeg har andre meninger enn deg? Jeezes

Du får bare tåle at andre har en annen innfallsvinkel til denne saken enn dere som tror dere er moralsk overlegne og aldri gjør menneskelige feil. Må vare hardt å være så moralsk overlegen. Pass på så du ikke velter.
Nå har jo denne saken tatt en litt annen vending. Fra uhell til bevvist handling.
Startet som et uhell og endte med en elendig beslutning pga av panikk når Moxnes oppdaget det hele.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:56 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:51 am
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:50 am

Uhell ja

Uff det blir litt fattigslig nå du prøver å være overdommer på forumet her
Er jeg overdommer fordi jeg har andre meninger enn deg? Jeezes

Du får bare tåle at andre har en annen innfallsvinkel til denne saken enn dere som tror dere er moralsk overlegne og aldri gjør menneskelige feil. Må vare hardt å være så moralsk overlegen. Pass på så du ikke velter.
Jeg tåler godt hva også du mener, og(nesten) alle andre på forumet her. Men jeg mener et innrømmet tyveri er straffbart, og ikke forenelig med et tillitsverv som partileder er.
Og det (min mening) tåler du også.

Men at et tyveri er en bagatell ....
Tyveri er straffbart, men forklaringen til Moxnes er troverdig. Så langt ihvertfall. Så får vi se om han kommer med noe nytt nå kl 12. Hvis Tajik kan stjele par hundre tusen, så tåler man et slikt uhell.

Hvem er den verste tyven. Må nesten spørre deg. Tajik/Ropstad eller Moxnes.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 1:11 am

Ja historien har endret seg noe nå. Det var sikkert et uhell først, men når han oppdaget det burde han gått tilbake til butikken. Han valgte heller å stjele dem.
Han valgte å stjele dem ja.

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

Bare en liten ubetydelig fillesak dette.
Mye mye værre med Støre og andre stortingspolitikere som driver storsvindel, økonomisk ran av det norske folk

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 12:00 pm
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 11:56 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:51 am

Er jeg overdommer fordi jeg har andre meninger enn deg? Jeezes

Du får bare tåle at andre har en annen innfallsvinkel til denne saken enn dere som tror dere er moralsk overlegne og aldri gjør menneskelige feil. Må vare hardt å være så moralsk overlegen. Pass på så du ikke velter.
Jeg tåler godt hva også du mener, og(nesten) alle andre på forumet her. Men jeg mener et innrømmet tyveri er straffbart, og ikke forenelig med et tillitsverv som partileder er.
Og det (min mening) tåler du også.

Men at et tyveri er en bagatell ....
Tyveri er straffbart, men forklaringen til Moxnes er troverdig. Så langt ihvertfall. Så får vi se om han kommer med noe nytt nå kl 12. Hvis Tajik kan stjele par hundre tusen, så tåler man et slikt uhell.

Hvem er den verste tyven. Må nesten spørre deg. Tajik/Ropstad eller Moxnes.
Hvorfor skal jeg svare på de andre tilfellene?
Jeg har ingen tillit til noen av de tre.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Cannabis Connoisseur skrev: lør jul 01, 2023 11:35 am Jeg er ingen fan av Moxnes, men synes at det er drøyt om han trekker seg for dette.
Ser ut til at han ikke trekker seg og overlater til partier, Rødt - å kreve at han trekker seg.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Blir sittende ser det ut som.

Det er bra.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:57 am
rexenes skrev: lør jul 01, 2023 11:55 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:48 am

Nå skriver du som en klovn igjen. Jeg er verken imot politiet eller lov og orden. Jeg mener bare at du og andre som prøver å fremstå som moralsk overlegne og nesten påstår dere aldri har tråkket feil er noen løgnere.

Det er menneskelig å tråkke feil. At du ikke forstår det, forteller vel egentlig mest om deg.
Tråkke feil? Det blir som å høre barna mine som sier de sparket den andre i magen med et uhell. Han stjeler 100% bevisst. Enten i butikken eller etterpå når han fjerner prislappen.
At han glemte brillene og fikk panikk når han oppdaget det høres ikke ut som en som ønsker å stjele det. Det er menneskelig å både glemme og få panikk. Må være deilig å være deg som ALDRI har gjort noen feil i livet. Må være utrolig flott å være en moralsk overlegen person gitt. Personlig er jeg glad jeg er litt mer menneske og gjør feil slik mennesker pleier å gjøre.
Hvorfor tror du jeg er en moralsk overlegen person? Jeg sier dette er rent tyveri og at alt pjattet er bare pjatt. Livredd. Panikk. Selvfølgelig bare oppspinn.

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 12:00 pm Hvem er den verste tyven. Må nesten spørre deg. Tajik/Ropstad eller Moxnes.
Whataboutism

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

newsflash skrev: lør jul 01, 2023 12:06 pm Blir sittende ser det ut som.

Det er bra.
Han svarer godt for seg og forklaringen er troverdig.

Ja, hadde vært helt feil å trekke seg pga en slik banal fillesak.

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

Moxnes holder en pressekonferanse for å fortelle at han er lei seg.. Hmm.. ok

Og kommer sikkert til å ta ansvar ved å forbli partileder

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Livredd🤣🤣

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 11:58 am
Solvgutt1 skrev: lør jul 01, 2023 11:55 am Tajik er vel ikke dømt for noe og dermed å anse som uskyldig?
Hun har jo innrømmet at hun har gjort noe feil og har begynt å betale tilbake til staten det hun urettmessig tok fra felleskassa. Det høres ikke mye uskyldig ut det. Du om det.
Hun sa vel ogås at det var et uhell

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

Moxnes vurderte å levere tilbake brillene, men "frykten tok overhånd". Godt han aldri vil komme i en posisjon hvor han styrer landet og havner i reelle krisesituasjoner.

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Kanskje Justiskomiteen bør vurdere å hente inn Bjørnar Moxnes, for de trenger vel folk med førstehåndserfaring. ;-)

Han har lite i utenriks- og forsvarskomiteen å gjøre ettersom han tydeligvis får panikk grunnet et par Hugo Boss solbriller.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Tilrop fra gata" hvor er brillene dine"

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Politikere er inkompetent søppel. Moxnes er altså intet unntak.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Sulfat skrev: lør jul 01, 2023 11:00 am
startelver skrev: lør jul 01, 2023 10:48 am
palimpsest skrev: lør jul 01, 2023 10:46 am

Rødt er landets fjerde største parti, så noen bryr seg nok.

Selv om det er veldig kult med sånn careface, tøff holdning på internett, altså.
Landets fjerde største parti? Pga strømprotesten? Helt latterlig, vi få vente på neste meningsmåling.
De er hverken fjerde størst på meningsmålingene, siste valg, eller på medlemstall.
https://polls.faktisk.no/siste

Og så har jeg rotet ser jeg, de er femte størst - ikke fjerde.
Sist redigert av palimpsest den lør jul 01, 2023 12:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Noen som kjørte forbi pressekonferansen og ropte «ikke ta brillene til folk» etterfulgt av «allahu akbar»

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 12:10 pm
newsflash skrev: lør jul 01, 2023 12:06 pm Blir sittende ser det ut som.

Det er bra.
Han svarer godt for seg og forklaringen er troverdig.

Ja, hadde vært helt feil å trekke seg pga en slik banal fillesak.
Svarer godt? Jeg er utrolig lei meg. Dette er bare min feil. Ikke politiet eller de på Gardermoen. Virkelig storsinnet å ta på seg skylden ja. Troverdigheten er lik null.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»