Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
stoodeh

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av stoodeh »

PapaSmurf skrev: fre jun 30, 2023 7:38 pm
Kongemannen skrev: fre jun 30, 2023 7:32 pm MFK bør kjøre på med Retsius og Pyromanen på topp mot Bodø. Har ikke noe særlig tro på poeng mot suverene Bodø men mirakel hat skjedd før.
Vi kan ikke vrake Kitolano forrige kamp.
Enig! Sats på spillerne som er på oppadgående! Synes også Kaasa viste lovende takter i innhoppet sitt, men han er vel ikke klar for 90min helt enda. Bryn(9) og kitto(10) på topp mot Bodø, Mannsverk tilbake og Breivik i sin beste posisjon. Eriksen som indreløper nr2. Det tror jeg er det som gir størst mulig sjanse mot Glimt.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

PapaSmurf skrev: fre jun 30, 2023 7:40 pm
Jobs99 skrev: fre jun 30, 2023 6:50 pm
PapaSmurf skrev: fre jun 30, 2023 6:01 pm

Vel, de har vært fryktelig langt unna i år.
Da kan det jo være utførelsen, i fjor fikk de det til
Som jeg har skrevet før så er enkeltspillere som svikter den enkelte spillers problem.

Når et lag svikter er det trenerens problem.

Men etter kontraktsforlengelsen er det ikke lenger noe vits i å fokusere på hvordan Moe har bommet.
Moe er avhengig av at spillerne leverer på topp, det kan ikke han gjøre sjøl

Hmm

Legg inn av Hmm »

stoodeh skrev: fre jun 30, 2023 8:40 pm
PapaSmurf skrev: fre jun 30, 2023 7:38 pm
Kongemannen skrev: fre jun 30, 2023 7:32 pm MFK bør kjøre på med Retsius og Pyromanen på topp mot Bodø. Har ikke noe særlig tro på poeng mot suverene Bodø men mirakel hat skjedd før.
Vi kan ikke vrake Kitolano forrige kamp.
Enig! Sats på spillerne som er på oppadgående! Synes også Kaasa viste lovende takter i innhoppet sitt, men han er vel ikke klar for 90min helt enda. Bryn(9) og kitto(10) på topp mot Bodø, Mannsverk tilbake og Breivik i sin beste posisjon. Eriksen som indreløper nr2. Det tror jeg er det som gir størst mulig sjanse mot Glimt.
Brevik gjorde det bra mot Godset,
men nå er Mannsverk uthvilt og forhåpentligvis ekstra motivert etter å ha blitt benket i EM. Brevik går tilbake til sin vante plass.
Spørsmålet er om Kaasa skal inn for Grødem. Sistnevnte har to kamper i føttene og gjør forsatt merkelige valg. Men ikke sikkert Kaasa er klar til å starte enda.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hmm skrev: lør jul 01, 2023 12:31 am
stoodeh skrev: fre jun 30, 2023 8:40 pm
PapaSmurf skrev: fre jun 30, 2023 7:38 pm

Vi kan ikke vrake Kitolano forrige kamp.
Enig! Sats på spillerne som er på oppadgående! Synes også Kaasa viste lovende takter i innhoppet sitt, men han er vel ikke klar for 90min helt enda. Bryn(9) og kitto(10) på topp mot Bodø, Mannsverk tilbake og Breivik i sin beste posisjon. Eriksen som indreløper nr2. Det tror jeg er det som gir størst mulig sjanse mot Glimt.
Brevik gjorde det bra mot Godset,
men nå er Mannsverk uthvilt og forhåpentligvis ekstra motivert etter å ha blitt benket i EM. Brevik går tilbake til sin vante plass.
Spørsmålet er om Kaasa skal inn for Grødem. Sistnevnte har to kamper i føttene og gjør forsatt merkelige valg. Men ikke sikkert Kaasa er klar til å starte enda.
Hvor lenge blir Eikrem og Berisha borte?

Hmm

Legg inn av Hmm »

Korgutt skrev: lør jul 01, 2023 12:38 am
Hmm skrev: lør jul 01, 2023 12:31 am
stoodeh skrev: fre jun 30, 2023 8:40 pm

Enig! Sats på spillerne som er på oppadgående! Synes også Kaasa viste lovende takter i innhoppet sitt, men han er vel ikke klar for 90min helt enda. Bryn(9) og kitto(10) på topp mot Bodø, Mannsverk tilbake og Breivik i sin beste posisjon. Eriksen som indreløper nr2. Det tror jeg er det som gir størst mulig sjanse mot Glimt.
Brevik gjorde det bra mot Godset,
men nå er Mannsverk uthvilt og forhåpentligvis ekstra motivert etter å ha blitt benket i EM. Brevik går tilbake til sin vante plass.
Spørsmålet er om Kaasa skal inn for Grødem. Sistnevnte har to kamper i føttene og gjør forsatt merkelige valg. Men ikke sikkert Kaasa er klar til å starte enda.
Hvor lenge blir Eikrem og Berisha borte?
Et par uker, ble det nevnt i et intervju for ca ei uke siden.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hmm skrev: lør jul 01, 2023 12:51 am
Korgutt skrev: lør jul 01, 2023 12:38 am
Hmm skrev: lør jul 01, 2023 12:31 am

Brevik gjorde det bra mot Godset,
men nå er Mannsverk uthvilt og forhåpentligvis ekstra motivert etter å ha blitt benket i EM. Brevik går tilbake til sin vante plass.
Spørsmålet er om Kaasa skal inn for Grødem. Sistnevnte har to kamper i føttene og gjør forsatt merkelige valg. Men ikke sikkert Kaasa er klar til å starte enda.
Hvor lenge blir Eikrem og Berisha borte?
Et par uker, ble det nevnt i et intervju for ca ei uke siden.
Hjemmekampen mot Brann er i grenseland da?

Hmm

Legg inn av Hmm »

Korgutt skrev: lør jul 01, 2023 12:54 am
Hmm skrev: lør jul 01, 2023 12:51 am
Korgutt skrev: lør jul 01, 2023 12:38 am

Hvor lenge blir Eikrem og Berisha borte?
Et par uker, ble det nevnt i et intervju for ca ei uke siden.
Hjemmekampen mot Brann er i grenseland da?
Etter hva som ble sagt om tidsperspektiv i intervjuet så skulle de være ca skadefrie til den kampen, men så var det Molde og skader.......

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Mot BG er det vel vanskelig å komme utenom dette laget

Karlstrøm (skjerpet seg siste 2 kampene)
Haugan (pga av fart)-Bjørnbak-Risa
Linnes-Eriksen (event Kaasa om han ansees klar til mere enn 60 min)-Mannsverk-Breivik-Haugen
Brynhildsen-Kitolano

Hvis Kitolanos gode spill fortsetter er dermed Berisha no 4 på topp. Kan antagelig bruke han som en rein indreløper hvis han kan holde seg skadefri noen kamper. Kaasa er jokeren videre, vi må tilbake til midtbanen fra den uovervinnelige perioden i fjor

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jobs99 skrev: lør jul 01, 2023 10:57 am Mot BG er det vel vanskelig å komme utenom dette laget

Karlstrøm (skjerpet seg siste 2 kampene)
Haugan (pga av fart)-Bjørnbak-Risa
Linnes-Eriksen (event Kaasa om han ansees klar til mere enn 60 min)-Mannsverk-Breivik-Haugen
Brynhildsen-Kitolano

Hvis Kitolanos gode spill fortsetter er dermed Berisha no 4 på topp. Kan antagelig bruke han som en rein indreløper hvis han kan holde seg skadefri noen kamper. Kaasa er jokeren videre, vi må tilbake til midtbanen fra den uovervinnelige perioden i fjor
Jeg forstår fortsatt ikke hvor denne avskyen for Berisha kommer fra.

Er det dine sparepenger klubben brukte?

Berisha spiller når han er frisk. Bankers.

Visa

Legg inn av Visa »

Ja, jeg synes det er imponerende å mene Berisha er nummer 4 på topp. Han har da nesten ikke fått spille der, og når han har gjort det har han gjort en god jobb. Grødem har også gjort jobben når han har spilt der oppe. Brynhildsen derimot har skuffet der oppe, spesielt da han er den eneste som spiller der som ikke har måttet være indreløper enda.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

PapaSmurf skrev: lør jul 01, 2023 11:56 am
Jobs99 skrev: lør jul 01, 2023 10:57 am Mot BG er det vel vanskelig å komme utenom dette laget

Karlstrøm (skjerpet seg siste 2 kampene)
Haugan (pga av fart)-Bjørnbak-Risa
Linnes-Eriksen (event Kaasa om han ansees klar til mere enn 60 min)-Mannsverk-Breivik-Haugen
Brynhildsen-Kitolano

Hvis Kitolanos gode spill fortsetter er dermed Berisha no 4 på topp. Kan antagelig bruke han som en rein indreløper hvis han kan holde seg skadefri noen kamper. Kaasa er jokeren videre, vi må tilbake til midtbanen fra den uovervinnelige perioden i fjor
Jeg forstår fortsatt ikke hvor denne avskyen for Berisha kommer fra.

Er det dine sparepenger klubben brukte?

Berisha spiller når han er frisk. Bankers.
Dette er da et faktum, Kitolano har begynt å skåre, Ola B skårer, det er det en spiss skal gjøre. Jeg håper at jeg ved slutten av sesongen har tatt feil

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Visa skrev: lør jul 01, 2023 12:03 pm Ja, jeg synes det er imponerende å mene Berisha er nummer 4 på topp. Han har da nesten ikke fått spille der, og når han har gjort det har han gjort en god jobb. Grødem har også gjort jobben når han har spilt der oppe. Brynhildsen derimot har skuffet der oppe, spesielt da han er den eneste som spiller der som ikke har måttet være indreløper enda.
Ola B har vel skåret mål i de siste kampene, og vært en konstant trussel. Jeg var skeptisk til Berisha før han ble kjøpt, og det er ingenting som tilsier at jeg hadde feil så langt. Men, jeg håper at det ender med suksess når vi skal ut i Europa, og at dere ved slutten av sesongen kan ha rett og jeg feil

Stonesy

Legg inn av Stonesy »

Jobs99 skrev: lør jul 01, 2023 12:13 pm
PapaSmurf skrev: lør jul 01, 2023 11:56 am
Jobs99 skrev: lør jul 01, 2023 10:57 am Mot BG er det vel vanskelig å komme utenom dette laget

Karlstrøm (skjerpet seg siste 2 kampene)
Haugan (pga av fart)-Bjørnbak-Risa
Linnes-Eriksen (event Kaasa om han ansees klar til mere enn 60 min)-Mannsverk-Breivik-Haugen
Brynhildsen-Kitolano

Hvis Kitolanos gode spill fortsetter er dermed Berisha no 4 på topp. Kan antagelig bruke han som en rein indreløper hvis han kan holde seg skadefri noen kamper. Kaasa er jokeren videre, vi må tilbake til midtbanen fra den uovervinnelige perioden i fjor
Jeg forstår fortsatt ikke hvor denne avskyen for Berisha kommer fra.

Er det dine sparepenger klubben brukte?

Berisha spiller når han er frisk. Bankers.
Dette er da et faktum, Kitolano har begynt å skåre, Ola B skårer, det er det en spiss skal gjøre. Jeg håper at jeg ved slutten av sesongen har tatt feil
Selvsagt blir Berisha en habil målscorer og enda viktigere presspiller (a la Guldbrandsen i glansdagene) for oss den dagen han får en lengre stabil periode uten småskader etc.
Har hatt en rotete start på MFK karrieren, men når det løsner der så vil det løsne skikkelig.

Det er bankers og ikke noe å bekymre seg over. Vi har IKKE kjøpt katta i sekken🙂

Det jeg imidlertid bekymrer meg mer over, er at man fortsatt sliter med de fryktelige skadeproblemene fra ifjor, til tross for at dette var et av fokuspunktene som skulle forbedres denne sesongen.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

PapaSmurf skrev: lør jul 01, 2023 11:56 am
Jobs99 skrev: lør jul 01, 2023 10:57 am Mot BG er det vel vanskelig å komme utenom dette laget

Karlstrøm (skjerpet seg siste 2 kampene)
Haugan (pga av fart)-Bjørnbak-Risa
Linnes-Eriksen (event Kaasa om han ansees klar til mere enn 60 min)-Mannsverk-Breivik-Haugen
Brynhildsen-Kitolano

Hvis Kitolanos gode spill fortsetter er dermed Berisha no 4 på topp. Kan antagelig bruke han som en rein indreløper hvis han kan holde seg skadefri noen kamper. Kaasa er jokeren videre, vi må tilbake til midtbanen fra den uovervinnelige perioden i fjor
Jeg forstår fortsatt ikke hvor denne avskyen for Berisha kommer fra.

Er det dine sparepenger klubben brukte?

Berisha spiller når han er frisk. Bankers.
Tja, det må være lov å være litt kritisk, selv om skader har preget mye av oppholdet hans til nå. P.t fremstår kjøpet som en kjempemiss av MFK, men blir gjerne overbevist i motsatt retning. For min del er Berisha gråstein sammenlignet med fjorårets stjernespiss i Molde, men da ble vi også rimelig greit bortskjemt av Fofana utover høsten.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Stonesy skrev: lør jul 01, 2023 1:09 pm Selvsagt blir Berisha en habil målscorer og enda viktigere presspiller (a la Guldbrandsen i glansdagene) for oss den dagen han får en lengre stabil periode uten småskader etc.
Det er ikke selvsagt at han blir en habil målscorer for oss. Det er kun i Viking han har fått til å score særlig med mål.

31 mål på 185 kamper utenfor Viking. Det er ett mål pr sjette kamp i snitt. 8 mål på 33 kamper i 2.bundesliga er hans beste målsesong utenfor Viking.

På landslaget har han ett på ti kamper, og på U21 to på sytten.

En nyttig arbeidsmaur, men noen stor målscorer har han sjelden vist seg som.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg er redd alt dette fokuset på prisen fra fansen er ødeleggende. Klubben vil vegre seg for å satse mile hardt senere.

Jeg digger at Molde har begynt å bruke penger.

Og jeg digger jo Berisha og da. Elsker spillestilen hans og bet hvor genial han kommer til å bli for Molde når han blir kvitt skadene.

Han har hatt én kamp for Molde der han var helt skadefri. Da var han banens gigant.

Det er bare å glede seg gitt at den helvetes skadefaenskapen klubben plages av gir seg.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Oppsummert fra RB i dag:
– Veton begynner å nærme seg fotballtrening igjen. Går det bra fremover, så vil han fases inn igjen neste uke, tenker jeg, sier Moe.
Sivert og Benjamin er tilbake, Kaasa er med igjen. Vi drar oppover med en god tropp, sier Erling Moe.
Om Sheriff:
– I utgangspunktet har jo kontrakten hans gått ut. Vi har en god dialog med Sheriff, jeg er ganske sikker på hva han kommer til å velge. Så blir det sagt fra om på riktig tidspunkt. Vi får se, det blir helt sikkert avklart om ikke så alt for lenge, sier Erling Moe.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Det er bare å glede seg gitt at den helvetes skadefaenskapen klubben plages av gir seg.

De ansatte vel nye før dennd sesongen, samt byttet til mykere underlag, ikke mye endring..

Federin

Legg inn av Federin »

Belzone skrev: lør jul 01, 2023 5:53 pm Det er bare å glede seg gitt at den helvetes skadefaenskapen klubben plages av gir seg.

De ansatte vel nye før dennd sesongen, samt byttet til mykere underlag, ikke mye endring..
Føler vi har vært plaget i mange år nå. Siden Gatt og Haraldseid har det bare gått slag i slag med skader.
Sist redigert av Federin den lør jul 01, 2023 6:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Og ting ble tatt tak i, som mykere underlag, og bytte av enkelte ansatte. Mwn likevel....

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.

Federin

Legg inn av Federin »

Kongemannen skrev: lør jul 01, 2023 10:09 pm Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.
50 % må være ut fra tilnærmingen "enten skjer det eller så skjer det ikke". Man er ganske optimist hvis man tenker at begge utfall er like sannsynlig. CL er er et skikkelig nåløye å komme gjennom, selv om vi skulle være i toppform.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Kongemannen skrev: lør jul 01, 2023 10:09 pm Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.
2 av siste 3 har hatt et norsk lag i playoff. Et røk i ekstraomganger, det andre på bortemålsregel etter å ha blitt bortdømt

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

MoldeMoldeMolde skrev: lør jul 01, 2023 11:03 pm
Kongemannen skrev: lør jul 01, 2023 10:09 pm Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.
2 av siste 3 har hatt et norsk lag i playoff. Et røk i ekstraomganger, det andre på bortemålsregel etter å ha blitt bortdømt
Dersom vi er useedet i den tredje kvalifiseringsrunden så bør vi kanskje håpe på at vi møter et seedet lag der som gjør oss useedet i playoff? Og ikke trekke Dinamo Zagreb, Galatasaray eller FC København som gjør oss seedet i playoff og dermed bli aktuelt å møte Royal Antwerp for eksempel i playoff? Eller hva tenker du?

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Korgutt skrev: lør jul 01, 2023 11:08 pm
MoldeMoldeMolde skrev: lør jul 01, 2023 11:03 pm
Kongemannen skrev: lør jul 01, 2023 10:09 pm Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.
2 av siste 3 har hatt et norsk lag i playoff. Et røk i ekstraomganger, det andre på bortemålsregel etter å ha blitt bortdømt
Dersom vi er useedet i den tredje kvalifiseringsrunden så bør vi kanskje håpe på at vi møter et seedet lag der som gjør oss useedet i playoff? Og ikke trekke Dinamo Zagreb, Galatasaray eller FC København som gjør oss seedet i playoff og dermed bli aktuelt å møte Royal Antwerp for eksempel i playoff? Eller hva tenker du?
Trekke dårligst mulig motstand er nok det beste ja. Å komme til CL PO gir jo også EL med 5m euro i trøstepremie. Håper på Slovan

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Disse kampene blir seedet i den tredje kvalifiseringsrunden:

Winners of match 3: Žalgiris Vilnius (LTU) / Struga (MKD) vs GALATASARAY (TUR)

Winners of match 4: Raków Czestochowa (POL) / Flora Tallinn (EST) vs Winners of match 1: LINCOLN RED IMPS (GIB) / QARABAG (AZE)

Winners of match 6: KÍ KLAKSVIK (FRO) / FERENCVÁROS (HUN) vs Winners of match 9: Häcken (SWE) / The New Saints (WAL)

Winners of match 8: Shamrock Rovers (IRL) / Breidablik (ISL) vs COPENHAGEN (DEN)

Winners of match 15: Urartu (ARM) / Zrinjski (BIH) vs Winners of match 10: SLOVAN BRATISLAVA (SVK) / SWIFT HESPERANGE (LUX)

GNK DINAMO (CRO) vs Winners of match 13: Astana (KAZ) / Dinamo Tbilisi (GEO)

Disse kampene her blir useedet i den tredje kvalifiseringsrunden:

Winners of match 2: BALLKANI (KOS) / LUDOGORETS (BUL) vs Winners of match 5: Olimpija Ljubljana (SVN) / Valmiera (LVA)

Winners of match 7: HJK Helsinki (FIN) / Larne (NIR) vs MOLDE (NOR)

Winners of match 11: FARUL CONSTANTA (ROU) / SHERIFF TIRASPOL (MDA) vs Winners of match 14: Hamrun Spartans (MLT) / Maccabi Haifa (ISR)

Aris Limassol (CYP) vs Winners of match 12: PARTIZANI (ALB) / BATE BORISOV (BLR)

SPARTA PRAHA og AEK ATHENS kommer inn useedet her.

Store bokstaver er ensbetydende med hvilken kamp/lag som kommer inn som seedet i denne runden.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Vi får 1 eller 2 av kampene som involverer Dinamo Zagreb, FC København og Galatasaray i trekningspuljen vår. Så får vi 2 eller 1 av kampene som involverer Ferencváros, Qarabag og Slovan Bratislava i vår trekningspulje. Dette er da under forutsetning at Molde forblir useedet i den tredje kvalifiseringsrunden.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Federin skrev: lør jul 01, 2023 10:58 pm
Kongemannen skrev: lør jul 01, 2023 10:09 pm Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.
50 % må være ut fra tilnærmingen "enten skjer det eller så skjer det ikke". Man er ganske optimist hvis man tenker at begge utfall er like sannsynlig. CL er er et skikkelig nåløye å komme gjennom, selv om vi skulle være i toppform.
For en fotballtrener er det viktig å ose selvtillit.

Se for dere Moe snakke med spillerne før kamp i Europa om han hadde sagt på TV at sjansen for CL er 2%.

Hadde ikke vært spesielt troverdig når han skulle booste spillerne før kamp.

Så fra et ledelsesperspektiv gjør han alt rett.

Så er det jo alltid lettere å nå et mål når man har sagt offentlig hva målet er og at man tror man skal greie det.

heltos

Legg inn av heltos »

PapaSmurf skrev: søn jul 02, 2023 12:28 am
Federin skrev: lør jul 01, 2023 10:58 pm
Kongemannen skrev: lør jul 01, 2023 10:09 pm Ser ar Erling Moe ytrer at Molde har 50 % sjanse for CL. Jeg tror det heller er 2.5 % . Tror en må vente lenge på neste norske lag i CL. EL vil vel være ett greit sted å oppholde seg om en ikke snubler for finnene i august.
50 % må være ut fra tilnærmingen "enten skjer det eller så skjer det ikke". Man er ganske optimist hvis man tenker at begge utfall er like sannsynlig. CL er er et skikkelig nåløye å komme gjennom, selv om vi skulle være i toppform.
For en fotballtrener er det viktig å ose selvtillit.

Se for dere Moe snakke med spillerne før kamp i Europa om han hadde sagt på TV at sjansen for CL er 2%.

Hadde ikke vært spesielt troverdig når han skulle booste spillerne før kamp.

Så fra et ledelsesperspektiv gjør han alt rett.

Så er det jo alltid lettere å nå et mål når man har sagt offentlig hva målet er og at man tror man skal greie det.
Og flink og opptatt å framsnakke Norsk fotball.

Federin

Legg inn av Federin »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»