Pride - er det nok nå?

Svar
Texas_John

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av Texas_John »

Pride er blitt et seksuelt freak­show og en «pervers suppe» som står for skadelig, hatefull kjønns­ideologi, og barna må beskyttes mot «denne dritten», sier TV-personlig­heten, skues­pilleren og kunstneren Jarl Goli.
https://www.document.no/

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Texas_John skrev: tor jun 29, 2023 11:54 pm Pride er blitt et seksuelt freak­show og en «pervers suppe» som står for skadelig, hatefull kjønns­ideologi, og barna må beskyttes mot «denne dritten», sier TV-personlig­heten, skues­pilleren og kunstneren Jarl Goli.
https://www.document.no/
Lurer på om han som tok over i Portveien 2 er av samme oppfatning.

Det er godt mulig, mange homofile er møkk lei Pride og ikke minst Fri.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

kytec skrev: tor jun 29, 2023 11:58 pm
Lurer på om han som tok over i Portveien 2 er av samme oppfatning.
Bakveien 3 next?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

kytec skrev: tor jun 29, 2023 11:58 pm Lurer på om han som tok over i Portveien 2 er av samme oppfatning.

Det er godt mulig, mange homofile er møkk lei Pride og ikke minst Fri.
Gikk forbi Portveien 2 her om dagen og kolonihagen der det ligger hadde heist regnbueflagget

Men fornyet respekt for Goli her nå, mulig jeg må få kjøpt maleri av ham

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Avis.jpg
Her ser vi hva barn egentlig bør leke med, leire og plastilina er jo en gutteleke. Kommode er derimot en jenteleke. Dette i henhold til Pride for Streite. Gutteskoler og jenteskoler (i den grad sistnevnte er nødvendig), er også en kampsak.

William_S

Legg inn av William_S »

Fordomsfull skrev: tor jun 29, 2023 11:49 pm
William_S skrev: tor jun 29, 2023 11:30 pm
Texas_John skrev: tor jun 29, 2023 11:21 pm
Jeg vet hva clickbait er. Spørsmålet «hva er clickbait» henviser til hva du mener er clickbait i den angjeldende saken. Er overskriften sensasjonalistisk? Den beskriver vel strengt talt saken på en ganske konkret måte
Selvsagt er den sensasjonlistisk som i typ ooooiiii shiiiiiiiiiiiit folk har gruppesex på en nakenstrand. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er en ok måte å oppføre seg på på en offentlig plass, men Dagbladet blåser hele greia opp ganske heftig. Det er feks ikke gjort noen intervjuer i artikkelen fra feks politi etc noe som ville vært naturlig å gjøre om dette var en direkte ulovlig handling. Dette var fra en anonym tipser som så sitt snitt til å få litt oppmerksomhet i avisa. Og spørsmålet er jo hvorfor i helvete vedkommende gadd å filme det i det hele tatt også. Dagbladet er for øvrig det eneste mediet som omtaler saken også.
Blabladet er en drittavis. Slutt å klikk på den så slipper du ergrelse.
Det er jeg enig i, jeg bare ville demonstrere for Texas her at Dagbladet er en avis som nesten utelukkende driver med clickbait.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

ehall skrev: tor jun 29, 2023 6:39 pm
busemannen skrev: tor jun 29, 2023 5:54 pm
ehall skrev: tor jun 29, 2023 5:43 pm Er liten tvil at endel av denne gjengen er ekstremister. Problemet er jo at mange støtter de.
Hvilken gjeng?
Texasgutta? Kan være et problem det ja.
Du mangler virkelig noen mellom øra.
Jeg kan faktisk stikke en rundpinne inn i det ene øret og dra den ut i det andre.
Populært partytriks🤣

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

busemannen skrev: fre jun 30, 2023 11:33 am
Jeg kan faktisk stikke en rundpinne inn i det ene øret og dra den ut i det andre.
Populært partytriks🤣
Det hadde jeg likt å sett.

startelver

Legg inn av startelver »

ehall skrev: tor jun 29, 2023 11:11 pm
William_S skrev: tor jun 29, 2023 9:37 pm Tenk litt etter retorikken deres. Mange skeive føler seg rett og slett ikke trygge. Man må gå tilbake til det grunnleggende her. Pride handler i bunn og grunn om å få lov til å elske den man vil. Ikke noen angivelig syke ideologier som enkelte her hevder. Om Pride parader plager dere kan man bare ignorere dem. Jeg personlig kan ikke fordra 17 mai tog (pga støy) , men jeg løper ikke rundt og roper høyt om at det burde kanselleres. Ignorerer det bare og så drar jeg ut etter det er ferdig.
Har du ikke lest tråden? Om hele mai måned var en eneste lang 17. mai feiring, pluss at kommuner rundt omkring feiret 17. mai gjennom hele året, ville du hørt akkurat det samme om 17. mai feiringen. Mange av oss hadde hatt den feiringen langt opp i halsen og ønsket mindre av den. Dette er hva dette handlet om som du har så store problemer med å skjønne. Om Pride kun holdt på en helg på sommeren hadde det vært svært lite reaksjoner.
Nemlig, Pride tror de eier hele året . Selvsagt har det gått for langt. Det er ikke nok med Juni måned lenger.

Ikke rart folk blir lei av denne sekten.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Jeg må si det var et usedvanlig "fargeløst" nesten helhvitt pride tog.
Ganske forskjellige fra barnetoget 17 mai i Oslo og køen på NAV.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

startelver skrev: fre jun 30, 2023 12:57 pm
ehall skrev: tor jun 29, 2023 11:11 pm
William_S skrev: tor jun 29, 2023 9:37 pm Tenk litt etter retorikken deres. Mange skeive føler seg rett og slett ikke trygge. Man må gå tilbake til det grunnleggende her. Pride handler i bunn og grunn om å få lov til å elske den man vil. Ikke noen angivelig syke ideologier som enkelte her hevder. Om Pride parader plager dere kan man bare ignorere dem. Jeg personlig kan ikke fordra 17 mai tog (pga støy) , men jeg løper ikke rundt og roper høyt om at det burde kanselleres. Ignorerer det bare og så drar jeg ut etter det er ferdig.
Har du ikke lest tråden? Om hele mai måned var en eneste lang 17. mai feiring, pluss at kommuner rundt omkring feiret 17. mai gjennom hele året, ville du hørt akkurat det samme om 17. mai feiringen. Mange av oss hadde hatt den feiringen langt opp i halsen og ønsket mindre av den. Dette er hva dette handlet om som du har så store problemer med å skjønne. Om Pride kun holdt på en helg på sommeren hadde det vært svært lite reaksjoner.
Nemlig, Pride tror de eier hele året . Selvsagt har det gått for langt. Det er ikke nok med Juni måned lenger.

Ikke rart folk blir lei av denne sekten.
De skeive er veldig glade i å feire (feste), tydeligvis.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Malacay skrev: lør jul 01, 2023 1:35 pm https://tv.vg.no/video/269026/direkte-f ... de-paraden

For de av dere som ikke har anledning til å delta.
Alle dem som går fremst i toget er heterofile :D

Men går ikke du i tog Malacay ;)

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Det blir mange ukristelige damer med lite klær på byen i kveld

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Soteria skrev: fre jun 30, 2023 2:13 am Avis.jpg

Her ser vi hva barn egentlig bør leke med, leire og plastilina er jo en gutteleke. Kommode er derimot en jenteleke. Dette i henhold til Pride for Streite. Gutteskoler og jenteskoler (i den grad sistnevnte er nødvendig), er også en kampsak.
Det var nå ikke noe kontroversielt ved dette. Min datter liker nå å leke med de samme lekene som var jenteleker på den tiden, mens min nevø løper rundt med lekebiler og lekemotorsag. Og med kommoder menes vel små kommoder som en kan putte små figurer og andre ting inn i.

Det er liten vits i påprakke gutter og jenter (flest) leker som de selv ikke finner "naturlig". De etterlyser ofte veldig ordnede former rundt hva som er jente- og gutteting, selv om f.eks min datter også har mange lekekamerater som er gutter.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Neptun skrev: lør jul 01, 2023 1:35 pm veldig glade i å feire (feste)
Party party
Four kids aged between 5 and 10 taken into care after being found at a drag party with a dead trans woman's body on the floor and drugs and sex toys scattered throughout 'hoarder' home
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -toys.html

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis noen ser noen i hundekostyme lenket så ta bilder så skal vi poste det her.

William_S

Legg inn av William_S »

Texas_John skrev: lør jul 01, 2023 1:49 pm Det blir mange ukristelige damer med lite klær på byen i kveld
Du er vel ikke fornøyd før du får se dem i burka?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Cannabis Connoisseur skrev: lør jul 01, 2023 3:06 pm
startelver skrev: lør jul 01, 2023 2:12 pm Hvis noen ser noen i hundekostyme lenket så ta bilder så skal vi poste det her.
Enjoy
► Show Spoiler
Fin underholdning for barn.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...
Det er akkurat dette som er problemet med pride ; "Enten er du med oss eller så er du mot oss".

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

TrondLFC skrev: lør jul 01, 2023 3:32 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...
Det er akkurat dette som er problemet med pride ; "Enten er du med oss eller så er du mot oss".
Man kan vel bare la vær å bry seg også.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Pride skulle vært en dag i året over hele landet. Da hadde alle støttet det.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...

Øy.. har ikke sett noen kommentarer med hat mot homofile i denne tråden.
Hat mot homofile fikk vi bl.a. se i masseskytingen mot dem i fjor høst. Men verken gjerningspersonene eller miljøet de kommer i fra får noen kritikk av ofrene (homofile) eller venstresiden.
Sånn er det med den saken.

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

kytec skrev: lør jul 01, 2023 3:51 pm Pride skulle vært en dag i året over hele landet. Da hadde alle støttet det.
Snakk for deg selv.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...
Ingen som har sagt et stygt ord om homofile i denne tråden, lurer på hvor du møter alle disse haterne?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:49 pm
TrondLFC skrev: lør jul 01, 2023 3:32 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...
Det er akkurat dette som er problemet med pride ; "Enten er du med oss eller så er du mot oss".
Man kan vel bare la vær å bry seg også.
Helt klart. Ungene mine er store, så vi er over kneika med tanke på skolens påvirkning.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: lør jul 01, 2023 3:52 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...

Øy.. har ikke sett noen kommentarer med hat mot homofile i denne tråden.
Hat mot homofile fikk vi bl.a. se i masseskytingen mot dem i fjor høst. Men verken gjerningspersonene eller miljøet de kommer i fra får noen kritikk av ofrene (homofile) eller venstresiden.
Sånn er det med den saken.
Jeg har nok smurt ekstra ekstra tykt på hele denne helgen.
Det går nok over innen i morgen..

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

TrondLFC skrev: lør jul 01, 2023 5:31 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:49 pm
TrondLFC skrev: lør jul 01, 2023 3:32 pm
Det er akkurat dette som er problemet med pride ; "Enten er du med oss eller så er du mot oss".
Man kan vel bare la vær å bry seg også.
Helt klart. Ungene mine er store, så vi er over kneika med tanke på skolens påvirkning.
Da er du heldig. Ungene mine begynner i 1. og 4. klasse til høsten. Det blir flere år med propaganda å stritte imot i årene som kommer. Allerede på tampen av fjoråret, da datteren min nesten var ferdig med 2. klasse, ga læreren hennes beskjed om at alle måtte komme på «kjærlighetsdagen» (Pride) noen uker senere.

Hvem ga lærerne makt til å prøve å påvirke små barn på denne måten?

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 5:37 pm
Neptun skrev: lør jul 01, 2023 3:52 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 3:10 pm Happy pride folkens!

Så får hatere gjøre det eneste de klarer her i livet, å hate og klage på andre...

Øy.. har ikke sett noen kommentarer med hat mot homofile i denne tråden.
Hat mot homofile fikk vi bl.a. se i masseskytingen mot dem i fjor høst. Men verken gjerningspersonene eller miljøet de kommer i fra får noen kritikk av ofrene (homofile) eller venstresiden.
Sånn er det med den saken.
Jeg har nok smurt ekstra ekstra tykt på hele denne helgen.
Det går nok over innen i morgen..
Tipper det er mange i Pridebevegelsen som har smurt ekstra mye av litt av hvert denne helgen.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 5:37 pm Jeg har nok smurt ekstra ekstra tykt på hele denne helgen.
Begynner å bli sårt?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»