Kamptråd: VIF-Viking

Svar
Nevi

Re: Kamptråd: VIF-Viking

Legg inn av Nevi »

Ikke alltid like enkelt å skjønne hva som rører seg i hodet på dommerne.

Heldig ledelse. Selv om Svendsen kunne fort gitt 2-0. Men sitter ikke med noen god følelse.

Genial

Legg inn av Genial »

KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:48 pm
lsklars skrev: lør jul 01, 2023 6:39 pm
KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:37 pm

Hvordan røsker man opp ved nedrykk?
Det er noe veldig trist når supportere faktisk tror at det å rykke ned er det beste som kan skje klubben.
Funka jo greit for LSK, Viking, Brann og Tromsø.
Er vel noen det ikke funket så bra for også? Tror uansett ikke det er noen garanti for bedring i denne klubben med et nedrykk.
Mitt poeng er at det må skje noe drastisk for å få en endring i denne klubben, ellers vil vi fortsette på samme måte de neste 20 årene.

Nedrykk er nødvendigvis ikke det beste, men jeg er villig til å prøve det meste for klubben er nå så nitrist både på og utenfor banen.

dzk

Legg inn av dzk »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:49 pm Svak dommer igjen. Vet ikke hva han vil dømme. Lista går som et trekkspill. Kan ikke dommerne i Eliteserien holde ei jevn list slik at vi vet hva som er frispark, hva som er gult osv. Nå vet vi ikke hva han finner på. Mye feil vurderinger
At Diop ikke får et eneste gult er utrolig. Kunne fort fått 2 (men da hadde han sannsynligvis ikke forsøkt seg på som burde gitt gult nr.2).

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Melder fra sidelinja. Observasjon om Vålerenga

Jeg synes spillere der må prestere veldig lite for å få store positive overskrifter i media. Det er liksom ikke måte på hvor gode spillerne er uten egentlig å fortjene så mye ros.

Kan dette være et problem/utfordring? Spillere og supportere tror de er bedre enn de egentlig er. Er jo ikke Vålerenga sin skuld at de får så positiv oppmerksomhet. Men av og ril kan kanskje sannheten bære bedre å melde. Holde beina på jorda stedet for å sveve på ros.

Ikke bare i år. Synes dette har pågått i veldig mange år. Ulempen med å holde til i Oslo. For det er ikke enkelt når man ikke er skyld i dette selv

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

dzk skrev: lør jul 01, 2023 6:54 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:49 pm Svak dommer igjen. Vet ikke hva han vil dømme. Lista går som et trekkspill. Kan ikke dommerne i Eliteserien holde ei jevn list slik at vi vet hva som er frispark, hva som er gult osv. Nå vet vi ikke hva han finner på. Mye feil vurderinger
At Diop ikke får et eneste gult er utrolig. Kunne fort fått 2 (men da hadde han sannsynligvis ikke forsøkt seg på som burde gitt gult nr.2).
Noen fikk gule kort. Andre slapp for akkurat samme forseelse, begge veier.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Genial skrev: lør jul 01, 2023 6:53 pm
KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:48 pm
lsklars skrev: lør jul 01, 2023 6:39 pm

Funka jo greit for LSK, Viking, Brann og Tromsø.
Er vel noen det ikke funket så bra for også? Tror uansett ikke det er noen garanti for bedring i denne klubben med et nedrykk.
Mitt poeng er at det må skje noe drastisk for å få en endring i denne klubben, ellers vil vi fortsette på samme måte de neste 20 årene.

Nedrykk er nødvendigvis ikke det beste, men jeg er villig til å prøve det meste for klubben er nå så nitrist både på og utenfor banen.
Neida, det er typisk supportersnakk at det må skje noe drastisk. Særlig uten å komme opp med noe mer konkret enn at det må «røskes opp».

Men dette er kamptråden ser jeg nå, dette hører mer hjemme i klubbtråden.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:58 pm Kan dette være et problem/utfordring? Spillere og supportere tror de er bedre enn de egentlig er.
Vet ikke med spillerne, men det er ikke ofte jeg hører VIF-supportere snakke om hvor gode VIF egentlig er. Det er en ganske realistisk gjeng, sånn jeg oppfatter de.

Genial

Legg inn av Genial »

KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:59 pm
Genial skrev: lør jul 01, 2023 6:53 pm
KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:48 pm

Er vel noen det ikke funket så bra for også? Tror uansett ikke det er noen garanti for bedring i denne klubben med et nedrykk.
Mitt poeng er at det må skje noe drastisk for å få en endring i denne klubben, ellers vil vi fortsette på samme måte de neste 20 årene.

Nedrykk er nødvendigvis ikke det beste, men jeg er villig til å prøve det meste for klubben er nå så nitrist både på og utenfor banen.
Neida, det er typisk supportersnakk at det må skje noe drastisk. Særlig uten å komme opp med noe mer konkret enn at det må «røskes opp».

Men dette er kamptråden ser jeg nå, dette hører mer hjemme i klubbtråden.
Det er vel lov å ha en mening uten å komme opp med en 10-punkts plan.

Er ikke akkurat veldig mye liv i denne tråden uansett.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: lør jul 01, 2023 7:02 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 6:58 pm Kan dette være et problem/utfordring? Spillere og supportere tror de er bedre enn de egentlig er.
Vet ikke med spillerne, men det er ikke ofte jeg hører VIF-supportere snakke om hvor gode VIF egentlig er. Det er en ganske realistisk gjeng, sånn jeg oppfatter de.
Pessimister er bare optimister med erfaring.
Det gjelder nok de fleste vif supportere.
Vi får raskt den nødvendige erfaringen 🙄

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 7:04 pm Pessimister er bare optimister med erfaring.
Det gjelder nok de fleste vif supportere.
Vi får raskt den nødvendige erfaringen 🙄
På den annen side, så var det nok noen av dere som trodde på syvendeplass igjen i år. Akkurat nå fremstår jo det som rimelig urealistisk.

Beklager, klarer selvsagt ikke dy meg, hehe.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: lør jul 01, 2023 7:06 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 7:04 pm Pessimister er bare optimister med erfaring.
Det gjelder nok de fleste vif supportere.
Vi får raskt den nødvendige erfaringen 🙄
På den annen side, så var det nok noen av dere som trodde på syvendeplass igjen i år. Akkurat nå fremstår jo det som rimelig urealistisk.

Beklager, klarer selvsagt ikke dy meg, hehe.
Om syvendeplassen fortsatt er et alternativ som er på bordet, så tar jeg gladelig å slår til på tilbudet...

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:37 pm Hvordan røsker man opp ved nedrykk?
Dersom man har store problemer er et mulig pluss at man får arbeidsro til å arbeide inn ny taktikk, spillere og mønstre.

(Dette forutsetter naturlig nok at man er solide nok til å vinne nok kamper i OBOS, men det er jo som regel etablerte topplag.)

lund

Legg inn av lund »

Mye tullefrispark til Viking nå.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

lund skrev: lør jul 01, 2023 7:10 pm Mye tullefrispark til Viking nå.
Frispark for å skli blir litt i overkant

lund

Legg inn av lund »

Er ikke den foten litt vel høyt oppe? Ballen var i alle fall ikke ute basert på bildene.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Fin brasse. Hyller jo angripere om det er den veien, så er jo ikke nor straffbart.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Jøss, der var Viking-fansen også. Hyggelig å høre at folk er våkne der også.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Strandberg som starter kontringen til Viking - 0:1

tokk

Legg inn av tokk »

Skummelt når vi må bytte ut Brekalo nå

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Skandale. Klink skandale.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jaja.

S
T
R
E
N
G
T

D
Ø
M
T

Noe av det verste jeg har sett
Sist redigert av PapaSmurf den lør jul 01, 2023 7:41 pm, redigert 1 gang totalt.

lund

Legg inn av lund »

Blåser han for hånden opp der også eller bare for holdingen?

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Ohlaien skrev: lør jul 01, 2023 7:20 pm Jøss, der var Viking-fansen også. Hyggelig å høre at folk er våkne der også.
SAGGI DU ER SÅ DÅRLIG!!!!!!

Hilsen Glimt-supporter

tokk

Legg inn av tokk »

I all verden!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Teit dømt.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Diop kunne fått 3 gule kort tidligere i kampen og så er det til slutt det der han får for og straffe, wow

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Er jo straffe på ALLE cornere da, og dødball, alltid. Saggi er så idiot.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Borealis88 skrev: lør jul 01, 2023 7:41 pm
Ohlaien skrev: lør jul 01, 2023 7:20 pm Jøss, der var Viking-fansen også. Hyggelig å høre at folk er våkne der også.
SAGGI DU ER SÅ DÅRLIG!!!!!!

Hilsen Glimt-supporter
Er ikke Saggi

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hvor mye har Trøim gitt for dette ? Skandale straffe og hvor faen er VAR?

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

PapaSmurf skrev: lør jul 01, 2023 7:42 pm
Borealis88 skrev: lør jul 01, 2023 7:41 pm
Ohlaien skrev: lør jul 01, 2023 7:20 pm Jøss, der var Viking-fansen også. Hyggelig å høre at folk er våkne der også.
SAGGI DU ER SÅ DÅRLIG!!!!!!

Hilsen Glimt-supporter
Er ikke Saggi
Ah, Aslam! Eliteseriens svakeste dommer ja.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»