Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Svar
Kul_Djevel

Re: Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Legg inn av Kul_Djevel »

Gideg skrev: lør jul 01, 2023 7:18 pm Ifølge VGs opplysninger leverte ikke Bjørnar Moxnes umiddelbart solbrillene fra seg da han ble konfrontert.
Nå har partilederen endret en del av historien - igjen.

VG
Dette er ikke nytt. Dette skjønte de fleste. Altså en helt naturlig reaksjon når man blir konfrontert på direkten. Her prøver VG å koke suppe på spiker.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eddie skrev: lør jul 01, 2023 1:32 am
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 1:22 am
Knaberaps skrev: lør jul 01, 2023 1:17 am

Det er uforståelig, ja. Har ikke lest hele debatten her, men Winona Ryder ble jo også tatt for tyveri, mangemillionæren som hun er. Det gikk visst i en slags spenning, etter hva jeg husker.
Men kan da være et uhell også. Jeg har selv oppdaget når jeg kom hjem at jeg har glemt å scanne f.eks en brus eller noe i disse selvbetjeningskassene på butikken. Har jo ikke gjort det med vilje, men har kanskje gått litt fort. Da gidder jeg ikke løpe tilbake til butikken for å betale for den ene tingen jeg glemte å scanne. Det blir jo bare pes.
Tror ikke dette er et uhell. Hvorfor skulle han være redd for å dra tilbake og betale for brillene? Butikkansatte reagerer som regel veldig positivt når folk kommer tilbake med ting de har klart å få med seg ved en feil. Det viser liksom at det er noe iboende godt i deg. Man har fått med seg noe uten å bli sett, men man velger uansett å komme tilbake for å gjøre opp. Når jeg jobbet i butikk skjedde dette ofte og fikk alltid et godt inntrykk av personen, for de kunne tross alt bare dratt hjem uten å betale for seg. Kunne vært mer forståelig om en unge tenker slik, for de vet ikke hva slags reaksjon som venter dem, men en voksen mann, som i tillegg er folkevalgt stortingsrepresentant? Kjøper ikke den.
Signerer denne.

Panikk når man oppdager at man har glemt å betale for en vare? I call bullshit.

Så pinlig å levere tilbake en vare at man velger å hive ærligheten over bord? I call bullshit.

Moxnes er en voksen mann som har lang erfaring med å svare på tøffe spørsmål fra presse og kollegaer på Stortinget. Så skulle han plutselig begynne å skjelve i buksene over å måtte prate med en butikkansatt og forklare at han glemte å betale for en vare? Noe som skjer på daglig basis i alle butikker, uansett hvem og hva man er? Again, I call bullshit.

Hvis det mot sterk formodning skulle være et snev av sannhet i dette, er det vel ikke særlig tillitsvekkende at en politiker på Stortinget ikke har baller og/eller integritet nok til å rette opp i sin egen tabbe. Feighet eller løgnaktighet, hva er verst?

Vil man at en slik uærlig og løgnaktig person skal forvalte fellesskapets midler, attpåtil som partileder på Stortinget..?

Hell no!

lsklars

Legg inn av lsklars »

Vg har også bilde av Moxnes fra 2018 der han er iført solbriller i nyeste artikkel. Spørsmålet er hvor fikk han tak i de solbrillene?

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 6:25 pm
HarryH skrev: lør jul 01, 2023 6:23 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 6:17 pm

Jeg synes det er deilig av være trassig iblant
Jeg støtter deg i det. Viktig at du får være deg selv i denne fasen i livet.
Nå er du i en brytningsfase der du på den ene siden er veldig nysgjerrig og langt på vei selvstendig. Samtidig mangler du forståelse for mange ting. I dette skjæringspunktet oppstår det frustrasjon. I denne perioden er du ekstra nysgjerrig og vil prøve ut dine egne muligheter. Det er en periode hvor du lærer mye og bryner deg på egen kompetanse. Det er viktig at du får fortsette å uttrykke hva du ønsker. Da viser de rundt deg at de er interessert i deg og opptatt av hvordan du har det. Det er med på å bygge opp et godt tillitsforhold.
Mangler ikke forståelse for noe. Faktisk forstår jeg mer enn de fleste. Det er nok problemet. Ihvertfall for dere i hylekoret og syklubben.
Fakta er vel at du er den som skiller deg litt ut i koret ved å hyle falskt. Du og mammaen din synes nok det lyder vakkert. Din stemme og din iver dominerer.
Positivt? Vel....neppe

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

HarryH skrev: lør jul 01, 2023 6:27 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 6:25 pm
HarryH skrev: lør jul 01, 2023 6:23 pm

Jeg støtter deg i det. Viktig at du får være deg selv i denne fasen i livet.
Nå er du i en brytningsfase der du på den ene siden er veldig nysgjerrig og langt på vei selvstendig. Samtidig mangler du forståelse for mange ting. I dette skjæringspunktet oppstår det frustrasjon. I denne perioden er du ekstra nysgjerrig og vil prøve ut dine egne muligheter. Det er en periode hvor du lærer mye og bryner deg på egen kompetanse. Det er viktig at du får fortsette å uttrykke hva du ønsker. Da viser de rundt deg at de er interessert i deg og opptatt av hvordan du har det. Det er med på å bygge opp et godt tillitsforhold.
Mangler ikke forståelse for noe. Faktisk forstår jeg mer enn de fleste. Det er nok problemet. Ihvertfall for dere i hylekoret og syklubben.
Jeg er helt med på det. Det verste vi kan gjøre nå er å kjefte på deg eller ignorere deg. Hvis du opplever å bli ignorert, vil du oppføre deg så intenst at vi til slutt er nødt til å reagere. Da lærer du at jo mer du står på, dess mer oppmerksomhet får du. Kjefting på sin side fører til mer konflikt og det hele blir en maktkamp mellom oss og deg som du ønsker å vinne.
Denne trassalderen har vart i over 10 år (sikkert mye lenger, men jeg kan bare dokumentere fra 2012).

Er det normalt?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

guru skrev: lør jul 01, 2023 7:22 pm Endrer forklaring igjen ja.... For en katastrofe Moxnes er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ed-en-gang
Endrer igjen ja. Nå nektet han først for å ha tatt dem, spilte overrasket. Hahaha for en IDIOT

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

KingKongHalvor skrev: lør jul 01, 2023 6:55 pm
lund skrev: lør jul 01, 2023 6:51 pm Man er borte i en del timer og ser at saken er diskutert side opp og side ned og tror kanskje det har skjedd noe nytt siden sist. Neida, det er selvsagt bare en haug med folk som gidder å svare på den åpenbare trollingen til Kul Djevel. Like fascinerende fenomen hver gang dette.
Han har en egen evne, burde ikke bite på.
Kan hende folk synes "krangelen" er underholdene i seg selv?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 7:24 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 6:25 pm
HarryH skrev: lør jul 01, 2023 6:23 pm

Jeg støtter deg i det. Viktig at du får være deg selv i denne fasen i livet.
Nå er du i en brytningsfase der du på den ene siden er veldig nysgjerrig og langt på vei selvstendig. Samtidig mangler du forståelse for mange ting. I dette skjæringspunktet oppstår det frustrasjon. I denne perioden er du ekstra nysgjerrig og vil prøve ut dine egne muligheter. Det er en periode hvor du lærer mye og bryner deg på egen kompetanse. Det er viktig at du får fortsette å uttrykke hva du ønsker. Da viser de rundt deg at de er interessert i deg og opptatt av hvordan du har det. Det er med på å bygge opp et godt tillitsforhold.
Mangler ikke forståelse for noe. Faktisk forstår jeg mer enn de fleste. Det er nok problemet. Ihvertfall for dere i hylekoret og syklubben.
Fakta er vel at du er den som skiller deg litt ut i koret ved å hyle falskt. Du og mammaen din synes nok det lyder vakkert. Din stemme og din iver dominerer.
Positivt? Vel....neppe
Usaklig å dra inn min døde mor i en debatt om Moxnes og hvorvidt han snakker sant eller ikke.

Fakta

Legg inn av Fakta »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:23 pm
Gideg skrev: lør jul 01, 2023 7:18 pm Ifølge VGs opplysninger leverte ikke Bjørnar Moxnes umiddelbart solbrillene fra seg da han ble konfrontert.
Nå har partilederen endret en del av historien - igjen.

VG
Dette er ikke nytt. Dette skjønte de fleste. Altså en helt naturlig reaksjon når man blir konfrontert på direkten. Her prøver VG å koke suppe på spiker.
Moxnes sa på pressekonferansen at han med en gang overleverte brillene og vekteren og han gikk rett bort til butikken. Nå sier han at han ble ført bort til et annet rom, ikke helt husker når vekteren faktisk fikk brillen, og først etter det gikk til butikken for å betale. Hva mener du egentlig med "Dette skjønte de fleste"? At de fleste skjønte at Moxnes igjen kom med en løgn og nå igjen må endre forklaringen på hva som egentlig skjedde på Gardermoen?

daoooo

Legg inn av daoooo »

Saken blir jo bare bedre og bedre. Nesten like fornøyelig som det er å lese de mest trofaste forsvarerne her inne.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Haugzu skrev: lør jul 01, 2023 7:25 pm
guru skrev: lør jul 01, 2023 7:22 pm Endrer forklaring igjen ja.... For en katastrofe Moxnes er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ed-en-gang
Endrer igjen ja. Nå nektet han først for å ha tatt dem, spilte overrasket. Hahaha for en IDIOT
Hva har han endret. Han svarte på dette ved dagens pressekonferanse i en til en med VG. Kun VG som forsøker å koke suppe på en spiker. Vel, ikke overrasket at hylekoret biter på dette latterlige forsøket må å lage mer skandale av fillesaken. Gud, dere er lettlurt.

Tipper hvis VG hadde skrevet om at morder-vepsen er på vei til Norge, så hadde dere gjemt dere i frykt bare dere så en liten flue.

Må slutte å bite på idiotiske krigsoverskrifter nå

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Haugzu skrev: lør jul 01, 2023 7:25 pm
guru skrev: lør jul 01, 2023 7:22 pm Endrer forklaring igjen ja.... For en katastrofe Moxnes er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ed-en-gang
Endrer igjen ja. Nå nektet han først for å ha tatt dem, spilte overrasket. Hahaha for en IDIOT
Haha, dette blir bedre og bedre. Ingenting å stusse på ved denne - jeg mener disse - historiene til Moxnes. Kan han ikke bare innrømme at han stjal brillene? Man må jo være lobotomert for å tro på dette.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

guru skrev: lør jul 01, 2023 7:22 pm Endrer forklaring igjen ja.... For en katastrofe Moxnes er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ed-en-gang
Søren klype... Jeg har gått tom for popcorn, og nå begynner neste episode i klepto-moxnes-serien.


mvh

HB.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Fakta skrev: lør jul 01, 2023 7:32 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:23 pm
Gideg skrev: lør jul 01, 2023 7:18 pm Ifølge VGs opplysninger leverte ikke Bjørnar Moxnes umiddelbart solbrillene fra seg da han ble konfrontert.
Nå har partilederen endret en del av historien - igjen.

VG
Dette er ikke nytt. Dette skjønte de fleste. Altså en helt naturlig reaksjon når man blir konfrontert på direkten. Her prøver VG å koke suppe på spiker.
Moxnes sa på pressekonferansen at han med en gang overleverte brillene og vekteren og han gikk rett bort til butikken. Nå sier han at han ble ført bort til et annet rom, ikke helt husker når vekteren faktisk fikk brillen, og først etter det gikk til butikken for å betale. Hva mener du egentlig med "Dette skjønte de fleste"? At de fleste skjønte at Moxnes igjen kom med en løgn og nå igjen må endre forklaringen på hva som egentlig skjedde på Gardermoen?
Han overleverte brillene med en gang. Dette lureriet fra VG hvor han svarer HÆ først endrer ikke på noe. Vi snakker om sekunder. Må dere slutte å være så forbanna lettlurt. En krigsoverskrift og dere horer videre på våset deres. Helt utrolig. Menneskeheten blir ikke akkurat smartere for å si det sånn.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fakta skrev: lør jul 01, 2023 7:32 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:23 pm
Gideg skrev: lør jul 01, 2023 7:18 pm Ifølge VGs opplysninger leverte ikke Bjørnar Moxnes umiddelbart solbrillene fra seg da han ble konfrontert.
Nå har partilederen endret en del av historien - igjen.

VG
Dette er ikke nytt. Dette skjønte de fleste. Altså en helt naturlig reaksjon når man blir konfrontert på direkten. Her prøver VG å koke suppe på spiker.
Moxnes sa på pressekonferansen at han med en gang overleverte brillene og vekteren og han gikk rett bort til butikken. Nå sier han at han ble ført bort til et annet rom, ikke helt husker når vekteren faktisk fikk brillen, og først etter det gikk til butikken for å betale. Hva mener du egentlig med "Dette skjønte de fleste"? At de fleste skjønte at Moxnes igjen kom med en løgn og nå igjen må endre forklaringen på hva som egentlig skjedde på Gardermoen?
Gleder meg til det kommer på OSL 24/7

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

HB4596 skrev: lør jul 01, 2023 7:34 pm
guru skrev: lør jul 01, 2023 7:22 pm Endrer forklaring igjen ja.... For en katastrofe Moxnes er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ed-en-gang
Søren klype... Jeg har gått tom for popcorn, og nå begynner neste episode i klepto-moxnes-serien.


mvh

HB.
At det går an. Det begynner å bli noen år siden at Bjørn Bø avkledde Moxnes totalt i partilederutspørringen til P2. Da viste seg at Moxnes var helt blank på deler av Rødts politikk. Nå viser det seg at han både er en tjuvradd og fullstendig blåst sosialt sett også.

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

BVB1909 skrev: lør jul 01, 2023 7:33 pm
Haugzu skrev: lør jul 01, 2023 7:25 pm
guru skrev: lør jul 01, 2023 7:22 pm Endrer forklaring igjen ja.... For en katastrofe Moxnes er.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8 ... ed-en-gang
Endrer igjen ja. Nå nektet han først for å ha tatt dem, spilte overrasket. Hahaha for en IDIOT
Haha, dette blir bedre og bedre. Ingenting å stusse på ved denne - jeg mener disse - historiene til Moxnes. Kan han ikke bare innrømme at han stjal brillene? Man må jo være lobotomert for å tro på dette.
Reine såpeoperaen dette, så dumt at man nesten ikke tror det.
Tragisk forbilde for sine barn.

Fakta

Legg inn av Fakta »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:35 pm
Fakta skrev: lør jul 01, 2023 7:32 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:23 pm

Dette er ikke nytt. Dette skjønte de fleste. Altså en helt naturlig reaksjon når man blir konfrontert på direkten. Her prøver VG å koke suppe på spiker.
Moxnes sa på pressekonferansen at han med en gang overleverte brillene og vekteren og han gikk rett bort til butikken. Nå sier han at han ble ført bort til et annet rom, ikke helt husker når vekteren faktisk fikk brillen, og først etter det gikk til butikken for å betale. Hva mener du egentlig med "Dette skjønte de fleste"? At de fleste skjønte at Moxnes igjen kom med en løgn og nå igjen må endre forklaringen på hva som egentlig skjedde på Gardermoen?
Han overleverte brillene med en gang. Dette lureriet fra VG hvor han svarer HÆ først endrer ikke på noe. Vi snakker om sekunder. Må dere slutte å være så forbanna lettlurt. En krigsoverskrift og dere horer videre på våset deres. Helt utrolig. Menneskeheten blir ikke akkurat smartere for å si det sånn.
Hvorfor skriver du en direkte løgn?

VG har derfor sendt nye spørsmål til Rødt-lederen. Lørdag ettermiddag kl 15:50 endrer han nye detaljer i historien:

Han er ikke lenger sikker på når han ga fra seg brillene
Han ble med vekteren inn på et annet rom før han betalte for dem i butikken"



Når Moxnes nå selv sier at han ikke er sikker på når han ga fra seg brillene, hvordan kan du hevde at han "overleverte brillene med en gang"? Greit at du ror i vei, men du kan da ikke begynne å dra Moxnes ut på samme rotur, han har mer enn nok å stri med...

"– Om han fikk brillene der og da eller et par minutter seinere husker jeg ikke, sier Moxnes.
– Jeg tror han fikk dem mens vi gikk opp en trapp til et rom, før jeg ble med bort til butikken og betalte for dem. Det kan være at han fikk dem inne på rommet, der var jeg bare et par minutter før jeg gikk og betalte for dem."


Du påstår det er snakk om sekunder, Moxnes selv sier det kan dreie seg om "et par minutter" og at det kan ha skjedd på et rom som han en gang aldri nevnte han måtte innom på pressekonferansen. Hvorfor denne trangen til å forsvare en løgnhals som endrer forklaring hver time?
Sist redigert av Fakta den lør jul 01, 2023 7:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Fakta skrev: lør jul 01, 2023 7:40 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:35 pm
Fakta skrev: lør jul 01, 2023 7:32 pm

Moxnes sa på pressekonferansen at han med en gang overleverte brillene og vekteren og han gikk rett bort til butikken. Nå sier han at han ble ført bort til et annet rom, ikke helt husker når vekteren faktisk fikk brillen, og først etter det gikk til butikken for å betale. Hva mener du egentlig med "Dette skjønte de fleste"? At de fleste skjønte at Moxnes igjen kom med en løgn og nå igjen må endre forklaringen på hva som egentlig skjedde på Gardermoen?
Han overleverte brillene med en gang. Dette lureriet fra VG hvor han svarer HÆ først endrer ikke på noe. Vi snakker om sekunder. Må dere slutte å være så forbanna lettlurt. En krigsoverskrift og dere horer videre på våset deres. Helt utrolig. Menneskeheten blir ikke akkurat smartere for å si det sånn.
Hvorfor skriver du en direkte løgn?

"VG har derfor sendt nye spørsmål til Rødt-lederen. Lørdag ettermiddag kl 15:50 endrer han nye detaljer i historien:

Han er ikke lenger sikker på når han ga fra seg brillene
Han ble med vekteren inn på et annet rom før han betalte for dem i butikken"

Når Moxnes selv sier nå at han ikke er sikker på når han ga fra seg brillene, hvordan kan du hevde at han "overleverte brillene med en gang"? Greit at du ror i vei, men du kan da ikke begynne å dra Moxnes ut på samme rotur, han har mer enn nok å stri med...
Tenk logisk. Leverte han brillene innen 2 minutter etter å ha blitt konfrontert med denne pinlige episoden, så er det med en gang. Ingen som greier å tenke klart de første sekundene når man blir konfrontert med pinlige fakta. Utenom syklubben da. De er verdensmestere i alt.

Her viser VG seg som søppel igjen. De har blitt felt før i PFU. Her koker de suppe på en spiker. Enkelt og greit.

Fakta

Legg inn av Fakta »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:43 pm
Fakta skrev: lør jul 01, 2023 7:40 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:35 pm

Han overleverte brillene med en gang. Dette lureriet fra VG hvor han svarer HÆ først endrer ikke på noe. Vi snakker om sekunder. Må dere slutte å være så forbanna lettlurt. En krigsoverskrift og dere horer videre på våset deres. Helt utrolig. Menneskeheten blir ikke akkurat smartere for å si det sånn.
Hvorfor skriver du en direkte løgn?

"VG har derfor sendt nye spørsmål til Rødt-lederen. Lørdag ettermiddag kl 15:50 endrer han nye detaljer i historien:

Han er ikke lenger sikker på når han ga fra seg brillene
Han ble med vekteren inn på et annet rom før han betalte for dem i butikken"

Når Moxnes selv sier nå at han ikke er sikker på når han ga fra seg brillene, hvordan kan du hevde at han "overleverte brillene med en gang"? Greit at du ror i vei, men du kan da ikke begynne å dra Moxnes ut på samme rotur, han har mer enn nok å stri med...
Tenk logisk. Leverte han brillene innen 2 minutter etter å ha blitt konfrontert med denne pinlige episoden, så er det med en gang. Ingen som greier å tenke klart de første sekundene når man blir konfrontert med pinlige fakta. Utenom syklubben da. De er verdensmestere i alt.

Her viser VG seg som søppel igjen. De har blitt felt før i PFU. Her koker de suppe på en spiker. Enkelt og greit.
Når Moxnes selv sier at det kan først ha skjedd på et eget rom flere minutter etter han blir stoppet så blir det tullete å late som han ikke endret forklaring. På pressekonferansen ble han b.l.a sitert på følgende;

"– Måtte du bli med vekteren til et annet sted før du viste brillene og ble med til butikken?

– Nei, jeg måtte bli med bort til butikken for å betale for dem."


Bare det at Moxnes nå først sier at han måtte bli med vekteren på et annet rom, uavhengig om han overleverte brillene med "en gang", i trappen på vei til rommet eller på selve rommet, så er det en klar endring på hans forklaring av hendelsene på Gardermoen, å påstå noe annet er selvsagt bare tullete...
Sist redigert av Fakta den lør jul 01, 2023 7:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:31 pm
Bjoro33 skrev: lør jul 01, 2023 7:24 pm
Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 6:25 pm

Mangler ikke forståelse for noe. Faktisk forstår jeg mer enn de fleste. Det er nok problemet. Ihvertfall for dere i hylekoret og syklubben.
Fakta er vel at du er den som skiller deg litt ut i koret ved å hyle falskt. Du og mammaen din synes nok det lyder vakkert. Din stemme og din iver dominerer.
Positivt? Vel....neppe
Usaklig å dra inn min døde mor i en debatt om Moxnes og hvorvidt han snakker sant eller ikke.
Kondolerer

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Men nå må jeg gå. Ut å treffe kompiser som ikke er så lettlurte og banale i tankegangen som syklubben her inne. Blir gøy å lese mange sider med vrangforestillinger og ensidig enighet i morra. Endelig kan dere jatte med hverandre og skryte til hverandre hvor enige og fantastiske dere er og at Moxnes er den verste forbryteren i historien. Amøber.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Baller jo bare mer og mer på seg dette her.
Blir snart som gaven til Jensemann, i revers.
I morgen innrømmer han vel å ha bitt vekteren i halsen og tatt balletak (Kevin Spacey-style)...

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Kul_Djevel skrev: lør jul 01, 2023 7:47 pm Men nå må jeg gå. Ut å treffe kompiser som ikke er så lettlurte og banale i tankegangen som syklubben her inne. Blir gøy å lese mange sider med vrangforestillinger og ensidig enighet i morra. Endelig kan dere jatte med hverandre og skryte til hverandre hvor enige og fantastiske dere er og at Moxnes er den verste forbryteren i historien. Amøber.
God kveld! Håper du tar deg en tur innom i natt.

Fakta

Legg inn av Fakta »

PEF_1973 skrev: lør jul 01, 2023 7:47 pm Baller jo bare mer og mer på seg dette her.
Blir snart som gaven til Jensemann, i revers.
I morgen innrømmer han vel å ha bitt vekteren i halsen og tatt balletak (Kevin Spacey-style)...
Bra timing med at NRK publiserte sin sak 17:41 idag med intervju av fylkeslederen fra Hordaland;

"– Han er utvilsomt en god leder for Rødt, men vi tåler ikke flere overraskelser i denne saken, sier fylkesleder Bridget Penny for Rødt i Hordaland til NRK."

Spørs hva Penny sier til enda litt flere bortforklaringer og enda litt flere endringer på hva som faktisk skjedde fra godeste Moxnes...

ulefos

Legg inn av ulefos »

Kul_Djevel skrev: fre jun 30, 2023 3:08 pm Her er det altså rimelig god grunn til å tro at intensjonen hans ALDRI var å stjele. Da bør man også håndtere saken deretter. Det er ikke forbudt å være menneske med sunn fornuft og logisk tankegang. Men nå er ikke vektere akkurat de skarpeste knivene i skuffen.
når man prøver briller såkan jeg forstå at man forlater butikken med brillene på nesa, da gir det mening å snakke om distraksjon og forglemmelse
men når man har lagt brillene i lomma....
når man har tatt av prislappen...
og når man har lagt brillene i bagasjen..

da er det vel ikke særlig tvil om at dette var med overlegg

arknath

Legg inn av arknath »

Sorry Kul, men nå har du like lite kredibilitet som Moxnes i denne saken xD Tjohei hvor det går.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Ser ikke ut som han går av med en gang.

Hadde håpet han den langhårete Putin-tilhengeren skulle ta over :lol:

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Da har vi historie #3. For se om denne holder da.
Det neste nå er vel at han hadde noe annet også med seg fra den butikken!!!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Tipper det jobbes overtid på norske redaksjoner nå for å finne ut om Mox har rappet noe mer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»