Confirmed: Elon Musk har kjøpt Twitter

Svar
Texas_John

Re: Confirmed: Elon Musk har kjøpt Twitter

Legg inn av Texas_John »

Tate får kjørt seg fordi Thunberg kommer med en ultrasexistisk vits om at han avgir «small dick energy»?

Ja for ingenting roper «small dick» mer enn at man er verdensmester i kampsport, mangemillionær, 190 høy og attpåtil er halvt svart.

Fornærmelsen er helt meningsløs rent logisk, men tenk om en hvit mannlig superkjendis hadde sagt noe sånt om en mørk kvinnes underliv? For et ufattelig ramaskrik det hadde blitt.

Andrew Tate har utelukkende sagt sanne ting, men det er som regel ting som folk ikke liker at blir sagt høyt, eksempel


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chromeback skrev: tor des 29, 2022 11:49 pm Som følge av tilsvaret fra Greta legger Andrew Tate i dag ut en video på Twitter hvor det vises en pizzaeske fra en kjent rumensk pizzakjede.

Konsekvensen:

Bilde
Tate er en kjempeklovn, men det der er jo feil. Tror folk seriøst at rumensk politi så esker fra rumensk pizzakjede på Twitter og bare "shit, nå er Tate her, nå kan vi raide hjemmet hans"?

Skjønner at det hadde vært tidig, men det minner meg om Trump-tiden hvor man konstruerte ting for at det skulle være mer tidig.

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 1:47 am Tate får kjørt seg fordi Thunberg kommer med en ultrasexistisk vits om at han avgir «small dick energy»?

Ja for ingenting roper «small dick» mer enn at man er verdensmester i kampsport, mangemillionær, 190 høy og attpåtil er halvt svart.

Fornærmelsen er helt meningsløs rent logisk, men tenk om en hvit mannlig superkjendis hadde sagt noe sånt om en mørk kvinnes underliv? For et ufattelig ramaskrik det hadde blitt.

Andrew Tate har utelukkende sagt sanne ting, men det er som regel ting som folk ikke liker at blir sagt høyt, eksempel

Ingenting roper "alpha male" mer enn voldtekt og "human traficking". Men skjønner jo at en som ser opp til Trump og Gaetz gjerne ser på det som positive kvaliteter.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

fazz skrev: fre des 30, 2022 12:26 pm Ingenting roper "alpha male" mer enn voldtekt og "human traficking". Men skjønner jo at en som ser opp til Trump og Gaetz gjerne ser på det som positive kvaliteter.
Han har selvsagt verken voldtatt eller bedrevet menneskehandel (slik ditt forbilde Clinton holdt på med), men at du har forhåndsdømt allerede er selvfølgelig ingen overraskelse. Ser han allerede er tilbake på Twitter, er nok bare en misforståelse eller et par bitre kvinner som prøver å tjene noen raske kroner på et forlik.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:32 pm
fazz skrev: fre des 30, 2022 12:26 pm Ingenting roper "alpha male" mer enn voldtekt og "human traficking". Men skjønner jo at en som ser opp til Trump og Gaetz gjerne ser på det som positive kvaliteter.
Han har selvsagt verken voldtatt eller bedrevet menneskehandel (slik ditt forbilde Clinton holdt på med), men at du har forhåndsdømt allerede er selvfølgelig ingen overraskelse. Ser han allerede er tilbake på Twitter, er nok bare en misforståelse eller et par bitre kvinner som prøver å tjene noen raske kroner på et forlik.
Ikke uventet at du frorhåndsfrikjenner han heller.
God og lojal fanboy som du er. Du har en egen evne til å velge drittidoler på da, det skal du ha ;)

Synes forøvrig noen av stikkene fra Thunbergklanen var litt humoristiske.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:32 pm
fazz skrev: fre des 30, 2022 12:26 pm Ingenting roper "alpha male" mer enn voldtekt og "human traficking". Men skjønner jo at en som ser opp til Trump og Gaetz gjerne ser på det som positive kvaliteter.
Han har selvsagt verken voldtatt eller bedrevet menneskehandel
Du var flufferen hans da eller siden du vet dette ?

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:32 pm
fazz skrev: fre des 30, 2022 12:26 pm Ingenting roper "alpha male" mer enn voldtekt og "human traficking". Men skjønner jo at en som ser opp til Trump og Gaetz gjerne ser på det som positive kvaliteter.
Han har selvsagt verken voldtatt eller bedrevet menneskehandel (slik ditt forbilde Clinton holdt på med), men at du har forhåndsdømt allerede er selvfølgelig ingen overraskelse. Ser han allerede er tilbake på Twitter, er nok bare en misforståelse eller et par bitre kvinner som prøver å tjene noen raske kroner på et forlik.
Forlik er vel ett amerikansk fenomen og ikke noe du kan bruke i England for å kjøpe deg fri fra rettslig forfølgelse.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:36 pm Ikke uventet at du frorhåndsfrikjenner han heller.
God og lojal fanboy som du er. Du har en egen evne til å velge drittidoler på da, det skal du ha ;)

Synes forøvrig noen av stikkene fra Thunbergklanen var litt humoristiske.
Hva i alle dager er forhåndsfrikjent?? Alle er uskyldige inntil rettskraftig dom foreligger.

Enig i at det er kjempemorsomt at Greta Thunberg sin e-postadresse er smalldickenergy@getalife.com, det passer jo henne perfekt å ha en slik adresse.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:49 pm
Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:36 pm Ikke uventet at du frorhåndsfrikjenner han heller.
God og lojal fanboy som du er. Du har en egen evne til å velge drittidoler på da, det skal du ha ;)

Synes forøvrig noen av stikkene fra Thunbergklanen var litt humoristiske.
Hva i alle dager er forhåndsfrikjent?? Alle er uskyldige inntil rettskraftig dom foreligger.

Enig i at det er kjempemorsomt at Greta Thunberg sin e-postadresse er smalldickenergy@getalife.com, det passer jo henne perfekt å ha en slik adresse.
Klart du garanterer hans uskyld, naiv fanboy som du er.
Men lese er du ikke så god på, jeg skrev noen av spøkene til thunbergklanen var morsomme. F.eks resirkulering av pizzaesken... At du velger å tillegge meg andre meninger kommer ikke overraskende.
Han står vel ikke akkurat for de mest kvinnevennlige meningene, sånn sett forståelig at du er i nesegrus beundring overfor han

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:55 pm Klart du garanterer hans uskyld, naiv fanboy som du er.
Men lese er du ikke så god på, jeg skrev noen av spøkene til thunbergklanen var morsomme. F.eks resirkulering av pizzaesken... At du velger å tillegge meg andre meninger kommer ikke overraskende.
Han står vel ikke akkurat for de mest kvinnevennlige meningene, sånn sett forståelig at du er i nesegrus beundring overfor han
Er det fordi han har afroamerikansk bakgrunn og er muslim du forhåndsdømmer han? At en 19 år gammel jente får deg til å le overrasker ikke i det hele tatt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:58 pm
Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:55 pm Klart du garanterer hans uskyld, naiv fanboy som du er.
Men lese er du ikke så god på, jeg skrev noen av spøkene til thunbergklanen var morsomme. F.eks resirkulering av pizzaesken... At du velger å tillegge meg andre meninger kommer ikke overraskende.
Han står vel ikke akkurat for de mest kvinnevennlige meningene, sånn sett forståelig at du er i nesegrus beundring overfor han
Er det fordi han har afroamerikansk bakgrunn og er muslim du forhåndsdømmer han? At en 19 år gammel jente får deg til å le overrasker ikke i det hele tatt.
Hvor har jeg forhåndsdømt han?
Sitat på dette takk ;)

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:58 pm
Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:55 pm Klart du garanterer hans uskyld, naiv fanboy som du er.
Men lese er du ikke så god på, jeg skrev noen av spøkene til thunbergklanen var morsomme. F.eks resirkulering av pizzaesken... At du velger å tillegge meg andre meninger kommer ikke overraskende.
Han står vel ikke akkurat for de mest kvinnevennlige meningene, sånn sett forståelig at du er i nesegrus beundring overfor han
du forhåndsdømmer han
Ja, TexasJånni, jeg venter fortsatt på en dokumentasjon på denne løgnen.

Brukeravatar
olaola
Innlegg: 7
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av olaola »

Henningsen skrev: fre des 30, 2022 1:09 pm
Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:58 pm Er det fordi han har afroamerikansk bakgrunn og er muslim du forhåndsdømmer han? At en 19 år gammel jente får deg til å le overrasker ikke i det hele tatt.
Hvor har jeg forhåndsdømt han?
Sitat på dette takk ;)
Du sier jo rett ut som motsvar:
Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:36 pm Ikke uventet at du frorhåndsfrikjenner han heller.
God og lojal fanboy som du er. Du har en egen evne til å velge drittidoler på da, det skal du ha ;)

Men herregud for en dritthøl dette forumet er.



Er FriDiskusjon det nye Resett?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

olaola skrev: fre des 30, 2022 7:12 pm
Henningsen skrev: fre des 30, 2022 1:09 pm
Texas_John skrev: fre des 30, 2022 12:58 pm Er det fordi han har afroamerikansk bakgrunn og er muslim du forhåndsdømmer han? At en 19 år gammel jente får deg til å le overrasker ikke i det hele tatt.
Hvor har jeg forhåndsdømt han?
Sitat på dette takk ;)
Du sier jo rett ut som motsvar:
Henningsen skrev: fre des 30, 2022 12:36 pm Ikke uventet at du frorhåndsfrikjenner han heller.
God og lojal fanboy som du er. Du har en egen evne til å velge drittidoler på da, det skal du ha ;)

Men herregud for en dritthøl dette forumet er.



Er FriDiskusjon det nye Resett?
Er det noe det jeg skriver som tilsier at han er skyldig?
Det jeg sier noe om er at texasjånni garantert ikke har gjort noe av det han er mistenkt for

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lew_Ashby skrev: fre des 30, 2022 12:01 pm
Chromeback skrev: tor des 29, 2022 11:49 pm Som følge av tilsvaret fra Greta legger Andrew Tate i dag ut en video på Twitter hvor det vises en pizzaeske fra en kjent rumensk pizzakjede.

Konsekvensen:

Bilde
Tate er en kjempeklovn, men det der er jo feil. Tror folk seriøst at rumensk politi så esker fra rumensk pizzakjede på Twitter og bare "shit, nå er Tate her, nå kan vi raide hjemmet hans"?

Skjønner at det hadde vært tidig, men det minner meg om Trump-tiden hvor man konstruerte ting for at det skulle være mer tidig.
Det er selvsagt pga. at politiet nå har fått nok bevismateriale etter flere måneders etterforskning at de slo til.

Men du vet åssen det er, Twitter-mobben lar seg ikke stoppe og sparker de som allerede ligger nede, selv om det er nok å ta personen på fra før av.

Akkurat som under Trump-tiden.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Lew_Ashby skrev: fre des 30, 2022 12:01 pm
Chromeback skrev: tor des 29, 2022 11:49 pm Som følge av tilsvaret fra Greta legger Andrew Tate i dag ut en video på Twitter hvor det vises en pizzaeske fra en kjent rumensk pizzakjede.

Konsekvensen:

Bilde
Tate er en kjempeklovn, men det der er jo feil. Tror folk seriøst at rumensk politi så esker fra rumensk pizzakjede på Twitter og bare "shit, nå er Tate her, nå kan vi raide hjemmet hans"?

Skjønner at det hadde vært tidig, men det minner meg om Trump-tiden hvor man konstruerte ting for at det skulle være mer tidig.
Eller for den del Baneheiasaken-tida.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fortsetter å imponere, han Musk.

https://e24.no/teknologi/i/8J5LkQ/twitt ... Fwww.vg.no

Ryktes også om at han har sparket alle vaktmesterne, så det lukter ikke spesielt godt på disse lokalene lengre. Har visst blitt såpass ille at ansatte tar med seg dopapir hjemmefra.

https://www.nytimes.com/2022/12/29/tech ... -musk.html

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Musk er virkelig i vinden igjen.

Klarer å sparke @halli på feil grunnlag, og bryte HIIPA i samme slengen. Til slutt ender man opp med at Elon selv konkluderer med at Twitter er en dårlig plattform for kommunikasjon.

Det hjalp vel heller ikke på at Twitter skylder Halli x antall millioner dollar.

For en normal dag for Musk som CEO.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Chromeback skrev: ons mar 08, 2023 10:48 am Musk er virkelig i vinden igjen.

Klarer å sparke @halli på feil grunnlag, og bryte HIIPA i samme slengen. Til slutt ender man opp med at Elon selv konkluderer med at Twitter er en dårlig plattform for kommunikasjon.

Det hjalp vel heller ikke på at Twitter skylder Halli x antall millioner dollar.

For en normal dag for Musk som CEO.
Burde kanskje fokusere på bygge biler og satellitter for tech er ikke noe Musk evner å drive.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: ons mar 08, 2023 3:31 pm
Chromeback skrev: ons mar 08, 2023 10:48 am Musk er virkelig i vinden igjen.

Klarer å sparke @halli på feil grunnlag, og bryte HIIPA i samme slengen. Til slutt ender man opp med at Elon selv konkluderer med at Twitter er en dårlig plattform for kommunikasjon.

Det hjalp vel heller ikke på at Twitter skylder Halli x antall millioner dollar.

For en normal dag for Musk som CEO.
Burde kanskje fokusere på bygge biler og satellitter for tech er ikke noe Musk evner å drive.
For en timing

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Nyheten du ikke vil finne i norsk mainstream presse: se den venstreradikale BBC-journalisten bli maltraktert av Elon Musk


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

stc887 skrev: lør jul 01, 2023 8:22 pm https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... =share-btn

Mer rør
Jeg får faktisk ikke se Following-tidslinjen 😂

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

RIP twitter, 600 post er jo ingenting - jeg bruker tweetdeck delt opp etter tema og hashtags - og det tar jo null tid å komme opp i 600.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

missChance skrev: lør jul 01, 2023 8:23 pm
stc887 skrev: lør jul 01, 2023 8:22 pm https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... =share-btn

Mer rør
Jeg får faktisk ikke se Following-tidslinjen 😂
Jeg blir møtt med "Something went wrong. Try reloading.".

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

stc887 skrev: lør jul 01, 2023 8:22 pm https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... =share-btn

Mer rør
Muligens dette er et grep for å øke andelen verifiserte brukere?

Vil uansett slå feil, twitter er i ferd med å gjøre seg selv irrelevant.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

sertono skrev: lør jul 01, 2023 8:32 pm
missChance skrev: lør jul 01, 2023 8:23 pm
stc887 skrev: lør jul 01, 2023 8:22 pm https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... =share-btn

Mer rør
Jeg får faktisk ikke se Following-tidslinjen 😂
Jeg blir møtt med "Something went wrong. Try reloading.".
Samme her. Twitter lar oss da ikke se innleggene til de vi følger. Jeg trodde det var litt av poenget med Twitter ...

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Her er priser for forskjellige fordeler, søk nå Norway

https://help.twitter.com/en/using-twitt ... -bycountry

Jeg har konto der, men lite brukt og en stund siden.
Men - prinsippet---
Sist redigert av return_of_drakkar den lør jul 01, 2023 8:40 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

newsflash skrev: lør jul 01, 2023 8:32 pm
stc887 skrev: lør jul 01, 2023 8:22 pm https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... =share-btn

Mer rør
Muligens dette er et grep for å øke andelen verifiserte brukere?

Vil uansett slå feil, twitter er i ferd med å gjøre seg selv irrelevant.
Twitter har jo blitt mer og mer irrelevant etter at Elon tok over, dette er bare enda en spiker i kista.

Hadde det ikke vært for journalistene som er der inne, hadde siden vært død for lengst.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

missChance skrev: lør jul 01, 2023 8:35 pm
sertono skrev: lør jul 01, 2023 8:32 pm
missChance skrev: lør jul 01, 2023 8:23 pm

Jeg får faktisk ikke se Following-tidslinjen 😂
Jeg blir møtt med "Something went wrong. Try reloading.".
Samme her. Twitter lar oss da ikke se innleggene til de vi følger. Jeg trodde det var litt av poenget med Twitter ...
Jeg også, vel, da er det jo bare å drite i twitter, synd, for det er jo der nyhetene fra bl.a krigen dukker opp først, håpløst.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»