Kamptråd: VIF-Viking

Svar
lund

Re: Kamptråd: VIF-Viking

Legg inn av lund »

TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 7:57 pm Så fortjent så fortjent
Med tanke på straffen, kanskje. Med tanke på det spillemessige sett under ett hadde nok uavgjort vært det riktige resultatet.

Investor

Legg inn av Investor »

lund skrev: lør jul 01, 2023 7:56 pm
tokk skrev: lør jul 01, 2023 7:54 pm Fellingen av Sandberg der burde gitt rødt og straffe. For "liten" straff med kun rødt kort når det er 2 min igjen av kampen
Spennende logikk.
Får jo karantene da. Er en ekstra straff det.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Real-_- skrev: lør jul 01, 2023 7:58 pm Den som bør juble mest for det målet er dommer.
Dommer er nok skuffet, tenker jeg.

CliffC

Legg inn av CliffC »

lund skrev: lør jul 01, 2023 7:59 pm Med tanke på straffen, kanskje. Med tanke på det spillemessige sett under ett hadde nok uavgjort vært det riktige resultatet.
Hvilken relevans har det spillemessige her? Det er VIF som får skape sjanser, og score. I dette tilfellet var det en elendig dommer som ga dem en livlinje.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Svak kamp av Viking. Hang i tauene det meste av kampen. Selv om jeg følte Viking hadde brukbar kontroll de siste ti minuttene før Brekalo måtte ut.

Men herreminhatt for en orgasme det ble på tampen her 😀
Sist redigert av Nevi den lør jul 01, 2023 8:03 pm, redigert 1 gang totalt.

dzk

Legg inn av dzk »

lund skrev: lør jul 01, 2023 7:59 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 7:57 pm Så fortjent så fortjent
Med tanke på straffen, kanskje. Med tanke på det spillemessige sett under ett hadde nok uavgjort vært det riktige resultatet.
Vi fortsetter klatringa på XG-tabellen. Er vel på øvre halvdel der.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Har sett straffesituasjonen nå. Det er jo virkelig helt krise å dømme på den. Hva faen er problemet til norske dommere? Helt ute og kjøre.

lund

Legg inn av lund »

CliffC skrev: lør jul 01, 2023 8:03 pm
lund skrev: lør jul 01, 2023 7:59 pm Med tanke på straffen, kanskje. Med tanke på det spillemessige sett under ett hadde nok uavgjort vært det riktige resultatet.
Hvilken relevans har det spillemessige her? Det er VIF som får skape sjanser, og score. I dette tilfellet var det en elendig dommer som ga dem en livlinje.
Det spillemessige har vel som regel sånn ca. 100 % å si for hva man regner som et fortjent utfall av en kamp.

tokk

Legg inn av tokk »

Hvem er han i blått som står der å forsvarer straffen?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

lund skrev: lør jul 01, 2023 7:59 pm
TAdams6 skrev: lør jul 01, 2023 7:57 pm Så fortjent så fortjent
Med tanke på straffen, kanskje. Med tanke på det spillemessige sett under ett hadde nok uavgjort vært det riktige resultatet.
Joda, men dommeren skal ikke avgjøre kampen. Det må spillerne og laget gjør.

Vet ikke hva denne dommeren heter. Men noe av det svakeste jeg har sett i år.

Ser Tripic som aldri klager på dommere er kritisk. Han er ikke voksen for oppgaven.

Sålenge Vålerenga ikke greier å score mål uten dommerhjelp så er det fortjent

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

tokk skrev: lør jul 01, 2023 8:21 pm Hvem er han i blått som står der å forsvarer straffen?
Kommentator som hadde en Vålerenga monolog når han kommenterte. Sjelden sett kommentatorer fra TV2 være så ensporet i laget de kommenterer. Lurte en stund på om det var Vålerenga TV jeg så på

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Bra kamp?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jonasar skrev: lør jul 01, 2023 8:32 pmBra kamp?
Spillemessig nei. Underholdningsmessig ja

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Klassisk TV2 som forguder den mini klubben fra oslo.

Må være tunge tider når laget sliter.

Dommeren det blir for dumt. Ser ikke ut som han har noe som helst erfaring fra fotball. Helt katastrofe.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Det må være et av de tåpeligste dømte straffene jeg har sett noensinne. Godt det ikke ble avgjørende.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Jeg forstår virkelig ikke hva VIF tenker på når de sparker DEF for så å gi Nornes jobben, om enn midlertidig. Nornes er ikke annet enn en svært dårlig kopi av Fagermo.

chatin

Legg inn av chatin »

Gunnar88 skrev: lør jul 01, 2023 10:06 pm Jeg forstår virkelig ikke hva VIF tenker på når de sparker DEF for så å gi Nornes jobben, om enn midlertidig. Nornes er ikke annet enn en svært dårlig kopi av Fagermo.
Da tenker du svært lite langsiktig. Hvem tenker du er et bedre alternativ? Materialforvalteren? Styrelederen? Joacim Jonsson? Noen må lede laget, Nornes er det åpenbare valget for en kort periode til en ny trener er på plass.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»