Pride - er det nok nå?

Svar
Taururu

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av Taururu »

KBY skrev: lør jul 01, 2023 8:56 pm Hadde noen andre gått rundt som denne «cowboyen» hadde de blitt puttet inn for blotting ASAP
https://www.minmote.no/nyheter/a/Xb3Kj ... 5d477a7707
Har du vært på en badestrand før?

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

KBY skrev: lør jul 01, 2023 8:56 pm Hadde noen andre gått rundt som denne «cowboyen» hadde de blitt puttet inn for blotting ASAP
https://www.minmote.no/nyheter/a/Xb3Kj ... 5d477a7707
«Inspirasjonen er sex», sier han.

Sjokkerende! Pride har da ingenting med sex å gjøre?

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

Ormen den lange skrev: lør jun 11, 2022 10:58 pm Ja, det kan bli for meget!
ja...allt for meget. Er gått lei for lengst. For meg må folk være hva de vil. har mer en nok med dagene og, det jeg har påtatt meg å utføre. Kanskje andre har allt for lite å bedrive???

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

GiPazzini_85 skrev: lør jul 01, 2023 6:55 pm
Henningsen skrev: lør jul 01, 2023 6:48 pm
GiPazzini_85 skrev: lør jul 01, 2023 6:45 pm

Det var nå også en måte å tolke det på. Med tanke på hvor lav andelen homofobi er og har vært i lang tid i Norge og EU så er det vel ikke de tallene der du skal ha som fokus for å evt argumentere mot noens meninger.
Du kom da med påstanden om at mange er gått lei.
Det er jo i all hovedsak feil.
Noen er, de fleste er ikke.

Når antall deltagere øker til tidenes største, og 70% er positive, hvordan vil du ellers tolke det?
Dersom, om det er riktig (vis til undersøkelse), at 70% er positive til Pride så betyr det da ikke at ikke mange kan være lei av Pride.
Ting å være irritert på, JULEN!
de begynner med julebord i oktober og da begynner og noen butikker med julepynt. og det blir bare verre og verre desto nærmere julen en kommer og det er et forbannet kjør med pynting i alle butikkvinduer og i mange hjem og mange belyser sine boliger utvendig og hagene sine https://www.bt.no/bolig/i/700483/maalet ... nn-naboene
- de pynter opp hele gater https://premium.vgc.no/v2/images/70ac00 ... 575684a747 og bygninger https://premium.vgc.no/v2/images/96ed6e ... 7271107f51
og plasser https://premium.vgc.no/v2/images/51d87b ... e3dc1b81c0
- og i fjor brukte vi 72 milliarder kroner på julehandelen https://e24.no/norsk-oekonomi/i/dwvJEX/ ... e-aa-vende
HYSTERIA! Men, når en har unger og ser hvor kjekk julen er for dem, så er det verdt hver en krone! Kødder.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

perchri skrev: lør jul 01, 2023 9:04 pm
Ormen den lange skrev: lør jun 11, 2022 10:58 pm Ja, det kan bli for meget!
ja...allt for meget. Er gått lei for lengst. For meg må folk være hva de vil. har mer en nok med dagene og, det jeg har påtatt meg å utføre. Kanskje andre har allt for lite å bedrive???
Jeg har ikke kommet utenom Pride på TV i dag. Noe som jeg forundrer meg over, er de mange menn uten sminke og kostyme, som gjør seg til med feminine bevegelser. Ja, jeg vet nok ikke bedre. Men, vel vel. Bare de ikke slår eller tar på meg, kan de få gjøre hva de vil. :mrgreen:

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Malacay skrev: lør jul 01, 2023 6:18 pm 85 000 i Paraden, disse nei til Pride/er det ikke nok nå-folka har tydeligvis ikke nådd helt frem med budskapet sitt.
Du er veldig høflig og behersket Malacay, det skal du ha.
Om du hadde vist litt forståelse for skepsis til barnepride og flaggtvang mm. så hadde det vært et stort pluss.
Synes Jenny Klinge som nå blir kritisert av bevegelsen forklarte det godt. De beveger seg i en totalitær retning...
Ellers får du ha en riktig god helg.

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Storyen er fortsatt at alle står på for en utsatt minoritet, men mengden deltagere og engasjementet, ja gleden, tilsier noe annet. Nrk-programmet var Silje Nordnes og Robert Stoltenberg som gikk rundt og intervjuet folk, med noen dølle sketsjer av Stoltenberg innimellom, pluss hjemme hos-reportasjer hos enkelte av de skeive. En stor del organisasjoner i toget. Var et intervju med den lesbiske sex- og støttegruppa Juicebox, som blant annet har slagordet "Orgasms to the people", og skiller mellom "Clothes on Events" og "Clothes Off Events". Mini Pride (det som tidligere ble omtalt som barne-pride), hadde en egen fane i paraden, og like etter var "Regnbuefamilier". Altså flere faner som gikk på barn og familier.

De i Oslo som misliker Pride, var vel hjemme under paraden. På samme måte som de som misliker 17. mai, er hjemme om dagen eller er bortreiste. Hva med et norsk slagord? "Glade prydbusk" f.eks., i stedet for "Happy pride". Eller nynorsk: "Jaudå, me er krye av oss sjølve!"

startelver

Legg inn av startelver »

Gideg skrev: lør jul 01, 2023 6:52 pm Er pridesirkuset over no?
Aner ikke, jeg har heldigvis ikke sett et minutt på NRK i dag.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Pride er visst den nye 17.mai. Hørte av et par( mann og kvinne) som var på Karl Johan i dag at det var tett med folk der.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Komisk å lese Pride-tilhengernes forsøk på å sverte sine meningsmotstandere i denne tråden. Alt er svart hvitt.

William_S

Legg inn av William_S »

kytec skrev: lør jul 01, 2023 7:09 pm
Gideg skrev: lør jul 01, 2023 6:52 pm Er pridesirkuset over no?
Det er aldri over, går hele sommeren på ulike steder i Norge. Litt roligere om vinteren, men da er det skolebarna som skal hjernevaskes med pride-ideologi.

Hvordan de fikk cart blanche i læreverkene uten at noen merket det lurer jeg veldig på.
Pride er ikke en politisk ideologi. Det er for øvrig heller ikke foreningen Fri som fant opp Pride, men ofte de som tilfeldigvis står bak mange av arrangementene i Norge.

William_S

Legg inn av William_S »

Texas_John skrev: lør jul 01, 2023 6:42 pm Bare minner om at det er 100 000 ekstra skuelystne i Oslo i helga takket være Bruce Springsteen
En del av disse er nok også fastboende i Oslo.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

William_S skrev: søn jul 02, 2023 1:18 pm
kytec skrev: lør jul 01, 2023 7:09 pm
Gideg skrev: lør jul 01, 2023 6:52 pm Er pridesirkuset over no?
Det er aldri over, går hele sommeren på ulike steder i Norge. Litt roligere om vinteren, men da er det skolebarna som skal hjernevaskes med pride-ideologi.

Hvordan de fikk cart blanche i læreverkene uten at noen merket det lurer jeg veldig på.
Pride er ikke en politisk ideologi. Det er for øvrig heller ikke foreningen Fri som fant opp Pride, men ofte de som tilfeldigvis står bak mange av arrangementene i Norge.
Tror du virkelig på dette selv?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

William_S skrev: søn jul 02, 2023 1:20 pm
Texas_John skrev: lør jul 01, 2023 6:42 pm Bare minner om at det er 100 000 ekstra skuelystne i Oslo i helga takket være Bruce Springsteen
En del av disse er nok også fastboende i Oslo.
Muligens en liten prosentandel

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Uvirkelig det som skjer med samfunnet vårt. Jeg gremmes .

William_S

Legg inn av William_S »

ehall skrev: søn jul 02, 2023 1:39 pm
William_S skrev: søn jul 02, 2023 1:18 pm
kytec skrev: lør jul 01, 2023 7:09 pm

Det er aldri over, går hele sommeren på ulike steder i Norge. Litt roligere om vinteren, men da er det skolebarna som skal hjernevaskes med pride-ideologi.

Hvordan de fikk cart blanche i læreverkene uten at noen merket det lurer jeg veldig på.
Pride er ikke en politisk ideologi. Det er for øvrig heller ikke foreningen Fri som fant opp Pride, men ofte de som tilfeldigvis står bak mange av arrangementene i Norge.
Tror du virkelig på dette selv?
Ja. Pride feiringen har som jeg gjentatte ganger har skrevet her var noe som opprinnelig startet i USA. Pride feiringen her inne har fått noen helt sinnsyke beskyldninger som ikke kan stå uimotsagt. Uansett dere er en minoritet, men roper ekstremt høyt.

William_S

Legg inn av William_S »

BrannLFC skrev: søn jul 02, 2023 3:45 pm Uvirkelig det som skjer med samfunnet vårt. Jeg gremmes .
Som hva da? Pride paraden i Oslo i går, er det noe å gremme seg over?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Selve festinga i går var et freakshow av sex, nakenhet, løssluppenhet, et generelt fravær av normer, regler og anstendighet. En slags unnskyldning for å gjøre hva som helst. Dette er den vestlige varianten av innfødte mennesker i kostymer laget av fjær og dyrebein på National Geographic, bare med en langt mer seksualisert undertone. Dette er uansett den mindre problematiske delen av ideologien.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

William_S skrev: søn jul 02, 2023 4:50 pm
ehall skrev: søn jul 02, 2023 1:39 pm
William_S skrev: søn jul 02, 2023 1:18 pm

Pride er ikke en politisk ideologi. Det er for øvrig heller ikke foreningen Fri som fant opp Pride, men ofte de som tilfeldigvis står bak mange av arrangementene i Norge.
Tror du virkelig på dette selv?
Ja. Pride feiringen har som jeg gjentatte ganger har skrevet her var noe som opprinnelig startet i USA. Pride feiringen her inne har fått noen helt sinnsyke beskyldninger som ikke kan stå uimotsagt. Uansett dere er en minoritet, men roper ekstremt høyt.
Det er greit. Da er du på et nivå det er meningsløst å diskutere videre med deg.

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »

Ingen er fri før alle er fri ™ ❤️❤️❤️


Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Pride har ingenting med sex å gjøre nei. Hvorfor har vi aldergrense på kino egentlig? Og andre ting i samfunnet?

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Soteria skrev: lør jul 01, 2023 11:51 pm Var et intervju med den lesbiske sex- og støttegruppa Juicebox, som blant annet har slagordet "Orgasms to the people", og skiller mellom "Clothes on Events" og "Clothes Off Events". Mini Pride (det som tidligere ble omtalt som barne-pride), hadde en egen fane i paraden, og like etter var "Regnbuefamilier". Altså flere faner som gikk på barn og familier.
Og sex klubber som Juicebox syns du altså at skal pushes på barn.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

SIimWhitman skrev: søn jul 02, 2023 11:01 pm Ingen er fri før alle er fri ™ ❤️❤️❤️

Venter på Prideforkjempere som mener dette er normal oppførsel som barn skal eksponeres for og lære at det er helt normalt.

@Malacay @Henningsen ???

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

kytec skrev: man jul 03, 2023 12:16 am
SIimWhitman skrev: søn jul 02, 2023 11:01 pm Ingen er fri før alle er fri ™ ❤️❤️❤️

Venter på Prideforkjempere som mener dette er normal oppførsel som barn skal eksponeres for og lære at det er helt normalt.

@Malacay @Henningsen ???
Hva vil du jeg skal si? Giid&fysjamei&dilldallpumpen slå mei på stumpen med en blød uldtråd?
Jeg tror barn har et mer naturlig forhold til slike fyldige bryster enn du og meg, oss voksne; for dem er det en matstasjon, men ikke for deg, meg og oss voksne. Om de jentene blir seksuelt opphisset av det, tror jeg neppe særlige mange andre blir det. Vittig med den ulingen.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Texas_John skrev: søn jul 02, 2023 2:07 pm
William_S skrev: søn jul 02, 2023 1:20 pm
Texas_John skrev: lør jul 01, 2023 6:42 pm Bare minner om at det er 100 000 ekstra skuelystne i Oslo i helga takket være Bruce Springsteen
En del av disse er nok også fastboende i Oslo.
Muligens en liten prosentandel
Jeg støtter deg på den. Dette var helt grøvt, kunne like gjerne vært Seljordfestivalen. For mange av de som var der kunne det like gjerne vært Rune Rudberg som spilte, de sto likevel med ryggen til og drakk. 😓

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Helt sykt. Dette er tung psykiatri.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Koskinen skrev: man jul 03, 2023 12:40 am Helt sykt. Dette er tung psykiatri.
Men litt underholdende også😉

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Er vel ikke lenge til disse syke folka som mener de er hunder og katter, krever en lovendring så de kan ha sex med hunder og katter. Er vel bare et tidsspørsmål før det er på agendaen til FRI.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

For ikke å snakke om de funksjonsfriske som identifiserer seg som funksjonshemmet og får rullestol på statens regning..

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Det positive med at det har gått så langt at hele greia bare har blitt en eneste stor parodi nå er jo at det bekrefter at hele pronomen-diskusjonen har vært vrøvl og rør fra begynnelsen av. Selv om jeg skal innrømme at pronomenet daddy/daddyself hadde passet meg bra


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»