Brann Klubbtråd.

Svar
Bjartesen

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Bjartesen »

Tjaaah skrev: tor jun 29, 2023 3:01 pm
Lew_Ashby skrev: tor jun 29, 2023 2:58 pm Jeg har forhåpninger om at mitt ønske om cupfinalefest mot Glimt på Stadion i en potensiell cupsemifinale ikke påvirker spillernes konsentrasjon i kvartfinalen i nevneverdig grad.

Men ja, husker ikke når vi sist vant på Intility.
Selv regner jeg med at spillerne følger diskusjonen på FD tett, og at vi har mesteparten av æren når det går bra. Da må vi tåle å ta på oss litt av ansvaret når de taper også.

Har vi noensinne vunnet på intility?
Ingen vinnere på plastikkunderlag.
Skjønner jo selvsagt hvorfor de må ha det på østlandet, konstant regn og vanskelig å få til gress der.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Tjaaah skrev: lør jul 01, 2023 6:19 pm
Lew_Ashby skrev: lør jul 01, 2023 6:18 pm Jogget nettopp forbi Horne rundt Store L. Var for pinglete til å plage ham og si han burde spille Hjorteseth imorgen.
Du skulle skreket det når du var langt nok unna til at han ikke kunne tatt deg igjen. Med invitasjon til både bystasjonen og puddikken, om Hjortikken ikke starter.
Forøvrig også beste måten å få noen til å høre på dine forslag.

lund

Legg inn av lund »

Kartum blir Brann-spiller ser det ut til.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: søn jul 02, 2023 9:49 am Kartum blir Brann-spiller ser det ut til.
Da blir endelig drømmen en realitet. Vi kunne hatt ham allerede før sesongen startet.

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... /15631284/

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 10:23 am
lund skrev: søn jul 02, 2023 9:49 am Kartum blir Brann-spiller ser det ut til.
Da blir endelig drømmen en realitet. Vi kunne hatt ham allerede før sesongen startet.

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... /15631284/
Hva ligger overgangssummen på? Har ikke BA.

TWU

Legg inn av TWU »

BrannSeriemester07 skrev: søn jul 02, 2023 11:38 am
GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 10:23 am
lund skrev: søn jul 02, 2023 9:49 am Kartum blir Brann-spiller ser det ut til.
Da blir endelig drømmen en realitet. Vi kunne hatt ham allerede før sesongen startet.

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... /15631284/
Hva ligger overgangssummen på? Har ikke BA.
I følge Mikkelsen minst 15 millioner…
Bør ikke svi av mer enn et par lapper for en Obos-spiller på utgående kontrakt.

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

TWU skrev: søn jul 02, 2023 11:40 am
BrannSeriemester07 skrev: søn jul 02, 2023 11:38 am
GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 10:23 am

Da blir endelig drømmen en realitet. Vi kunne hatt ham allerede før sesongen startet.

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... /15631284/
Hva ligger overgangssummen på? Har ikke BA.
I følge Mikkelsen minst 15 millioner…
Bør ikke svi av mer enn et par lapper for en Obos-spiller på utgående kontrakt.
Mikkelsen er like kvalmende som Fagermo.
Kontrakten går ut ved nyttår? Ikke verdt mer enn et par millioner da. Han er ikke ung. Så han er ikke verdt noe etter han er ferdig i Brann.

lund

Legg inn av lund »

BrannSeriemester07 skrev: søn jul 02, 2023 11:38 am
GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 10:23 am
lund skrev: søn jul 02, 2023 9:49 am Kartum blir Brann-spiller ser det ut til.
Da blir endelig drømmen en realitet. Vi kunne hatt ham allerede før sesongen startet.

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... /15631284/
Hva ligger overgangssummen på? Har ikke BA.
Rundt 3 millioner ifølge BA. Haha, da er det jo faktisk konge. Bare bløff fra Michelsen med andre ord. Men deilig det. Få inn en kvalitetsspiller til den prisen er bare bra, så får vi heller bruke litt større penger på spillere med videresalgspotensial (ala Hiim eller lignende).

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

lund skrev: søn jul 02, 2023 11:58 am
BrannSeriemester07 skrev: søn jul 02, 2023 11:38 am
GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 10:23 am

Da blir endelig drømmen en realitet. Vi kunne hatt ham allerede før sesongen startet.

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... /15631284/
Hva ligger overgangssummen på? Har ikke BA.
Rundt 3 millioner ifølge BA. Haha, da er det jo faktisk konge. Bare bløff fra Michelsen med andre ord. Men deilig det. Få inn en kvalitetsspiller til den prisen er bare bra, så får vi heller bruke litt større penger på spillere med videresalgspotensial (ala Hiim eller lignende).
3 mill er en ok pris. Skjønner ikke hva Michelsen har i kaffen sin, men det må være noe harskt fra bakerst i barskapet.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hjorteseth benket mens Thore P. skal spille i hans rolle. Herregud, Horneland.

Horneland må gå...noen runder med seg selv.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Kartum er grei, men bør være den siste signeringen over 23 år på en stund

lund

Legg inn av lund »

Apropos signeringer. Fredrik Holmé hadde absolutt vært interessant.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Solvgutt1 skrev: søn jul 02, 2023 4:22 pm Kartum er grei, men bør være den siste signeringen over 23 år på en stund
Men vi kan heller ikke kun ha spillere som er hete salgsobjekter, etter min mening. Majoriteten av første-elleveren synes jeg bør bestå av spillere som vi kan forvente binder seg til klubben på lang sikt, og som ikke kan/vil forsvinne når første og beste bud tikker inn.

En god miks er bra tenker jeg.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 4:33 pm
Solvgutt1 skrev: søn jul 02, 2023 4:22 pm Kartum er grei, men bør være den siste signeringen over 23 år på en stund
Men vi kan heller ikke kun ha spillere som er hete salgsobjekter, etter min mening. Majoriteten av første-elleveren synes jeg bør bestå av spillere som vi kan forvente binder seg til klubben på lang sikt, og som ikke kan/vil forsvinne når første og beste bud tikker inn.

En god miks er bra tenker jeg.
Hvis Jimmy gjør jobben sin, så er det ikke verdens største problem. Bør har erstattere i kikkerten når klubber kommer å sniffer på nåværende spillere, men skjønner at man blir litt skeptisk mtp. siste 10 års spillerlogistikk

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vindheim sitter med Ruben K rett v siden av oss her. Enten bare sommerferie og ser kamp, eller noe mer?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Lew_Ashby skrev: søn jul 02, 2023 6:02 pm Vindheim sitter med Ruben K rett v siden av oss her. Enten bare sommerferie og ser kamp, eller noe mer?
Utlånet til LSK er vel gått over og oppkjøringen med Praha er ikke startet så sikkert bare ferie.

Bjartesen

Legg inn av Bjartesen »

Lew_Ashby skrev: søn jul 02, 2023 6:02 pm Vindheim sitter med Ruben K rett v siden av oss her. Enten bare sommerferie og ser kamp, eller noe mer?
Da bør det isåfall være for tilnærmet kr 0,-. Ett år igjen på kontrakten med Sparta, og fikk vel knapt spilletid i LSK under låne oppholdet der.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nå synes jeg Elias Myrlid bør ha begynt å snuse litt på startplass istedet for Børsting.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Bare å avblåse backjakten i alle fall, og satse på Torsvik. Selv uten målet spilte han en svært solid kamp i dag. Holder nivået og vel så det. Ikke like mange overlapper som Wolfe, men det er det ingen i ES som kan matche uansett. Virker å ha to giftigere skuddbein enn Wolfe.

Med Kartum inn håper jeg de går for en, hurtig ving og en ung, hurtig stopper. Så bør Myrlid tas opp som fullverdig a-stallsmedlem, sammen med Torsvik. Da er stallen ganske komplett.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Solvgutt1 skrev: søn jul 02, 2023 10:45 pm Bare å avblåse backjakten i alle fall, og satse på Torsvik. Selv uten målet spilte han en svært solid kamp i dag. Holder nivået og vel så det. Ikke like mange overlapper som Wolfe, men det er det ingen i ES som kan matche uansett. Virker å ha to giftigere skuddbein enn Wolfe.

Med Kartum inn håper jeg de går for en, hurtig ving og en ung, hurtig stopper. Så bør Myrlid tas opp som fullverdig a-stallsmedlem, sammen med Torsvik. Da er stallen ganske komplett.
Myrlid virker som en ung og bedre versjon av Børsting.

lund

Legg inn av lund »

Hadde lett splashet inntil 10 mill for Ørjasæther. Og Holten burde vi leie ut til Åsane for å utvikle ferdigheter med ballen i beina.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 4:17 pm Hjorteseth benket mens Thore P. skal spille i hans rolle. Herregud, Horneland.

Horneland må gå...noen runder med seg selv.
Dette åpnet jo for Torsvik. Horneland går nok hjem fra kamp, som han pleier. På den trivelige turen opp årstadveien kan han tenke på hvor smart det var.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tjaaah skrev: man jul 03, 2023 12:15 am
GatlingGun skrev: søn jul 02, 2023 4:17 pm Hjorteseth benket mens Thore P. skal spille i hans rolle. Herregud, Horneland.

Horneland må gå...noen runder med seg selv.
Dette åpnet jo for Torsvik. Horneland går nok hjem fra kamp, som han pleier. På den trivelige turen opp årstadveien kan han tenke på hvor smart det var.
Blir det nevekamp ved storelungen denne gangen? Det er vel du som bor nærmest.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

keizersoze skrev: man jul 03, 2023 12:22 am Blir det nevekamp ved storelungen denne gangen? Det er vel du som bor nærmest.
Vi har leid inn flytebrygge med boksering. Meg og Horneland mot GatlingGun og Hjorteseth.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tjaaah skrev: man jul 03, 2023 12:31 am
keizersoze skrev: man jul 03, 2023 12:22 am Blir det nevekamp ved storelungen denne gangen? Det er vel du som bor nærmest.
Vi har leid inn flytebrygge med boksering. Meg og Horneland mot GatlingGun og Hjorteseth.
Vet ikke om jeg gidder å stille som tilskuer...men det vises vel på gogle earth?
Vel om dere har råd til kameramann, så kan jeg alltids ta med telefonen.

Ta det snart da...Ikke godt å si hvrdan laget ser ut etter ferien.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: man jul 03, 2023 12:31 am
keizersoze skrev: man jul 03, 2023 12:22 am Blir det nevekamp ved storelungen denne gangen? Det er vel du som bor nærmest.
Vi har leid inn flytebrygge med boksering. Meg og Horneland mot GatlingGun og Hjorteseth.
Tar med Monsamjelde som partner og danser mot vinneren.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: man jul 03, 2023 12:38 am Tar med Monsamjelde som partner og danser mot vinneren.
Tilnærmet doping å ta med Monsamjelden på dans.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

TWU skrev: man jul 03, 2023 12:38 am
Tjaaah skrev: man jul 03, 2023 12:31 am
keizersoze skrev: man jul 03, 2023 12:22 am Blir det nevekamp ved storelungen denne gangen? Det er vel du som bor nærmest.
Vi har leid inn flytebrygge med boksering. Meg og Horneland mot GatlingGun og Hjorteseth.
Tar med Monsamjelde som partner og danser mot vinneren.
Er det sånn å forstå at du skal monsamjelde skal slåss mot vinnerne, eller skal dere faktisk ha en dansekonkurranse mot dem?

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: man jul 03, 2023 12:38 am
TWU skrev: man jul 03, 2023 12:38 am Tar med Monsamjelde som partner og danser mot vinneren.
Tilnærmet doping å ta med Monsamjelden på dans.
Trenger doping for å gå opp mot Horneland. Når han hisser mellom ordene så skjelver selv striler på dans.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»