Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jul 02, 2023 9:10 pm Førsteutkast WC og jeg har 3xAAFK og kun 1xLSK. Haha. Blir nok 3xLSK etterhvert.
Hvem andre enn Grytebust har du fra AAFK? 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jul 02, 2023 9:12 pm Pelle har forresten vært veldig lite involvert siste par kampene. Er det noen som tør å sette ham ut?
Nei.. Mener Thon tok opp i går at Pelle pleier å slite mot Molde og at han har levert målpeng i hver kamp siden serieåpningen da han kun spilte de siste 24 minuttene bortsett fra i dag og mot Godset sist..?

guru

Legg inn av guru »

Må vel si at Risa+Vetlesen->Wichne+Maigaard betalte seg.....

51 poeng. Opp fra ca. 850 til ca. 400.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn jul 02, 2023 9:22 pm Må vel si at Risa+Vetlesen->Wichne+Maigaard betalte seg.....

51 poeng. Opp fra ca. 850 til ca. 400.
Herlig! Gratulerer! :D Ca 600 plasser fremfor meg :) Hvor mange poeng har du totalt?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn jul 02, 2023 9:22 pm Må vel si at Risa+Vetlesen->Wichne+Maigaard betalte seg.....

51 poeng. Opp fra ca. 850 til ca. 400.
Herlig! Gratulerer! :D Ca 600 plasser fremfor meg :) Hvor mange poeng har du totalt?

mashadar

Legg inn av mashadar »

Går trått nå, 38p så langt. Andre runde på rad at hele midtbanen blanker. Men kan bli grønn pil likevel hvis Pettersson leverer litt poeng i morgen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

46 poeng med Næss igjen. Opp fra 1300 til ca 1000 ovr :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn jul 02, 2023 9:32 pm Går trått nå, 38p så langt. Andre runde på rad at hele midtbanen blanker. Men kan bli grønn pil likevel hvis Pettersson leverer litt poeng i morgen.
Hvor ligger du ovr nå?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

48 poeng og opp til 89 sammenlagt, litt ned etter Stabæk-SIF imorgen. Får håpe jeg treffer på WC og kan bevege meg mot topp 50 igjen. Liker en del differ, og jeg får planlegge frem til GW18 slik at jeg kan stille med oppimot 11 mann. Har 9 allerede på WC, så tenker det skal gå veldig fint.

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: søn jul 02, 2023 9:33 pm
mashadar skrev: søn jul 02, 2023 9:32 pm Går trått nå, 38p så langt. Andre runde på rad at hele midtbanen blanker. Men kan bli grønn pil likevel hvis Pettersson leverer litt poeng i morgen.
Hvor ligger du ovr nå?
Har falt fra ca 1300 til ca 1400 denne runden. Men håper å klatre litt igjen etter morgendagens kamp.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2504

Legg inn av BrannLFC »

39 poeng! Om ikke Fosnæss Hansen får et innhopp! Blir godt med WC snart føler jeg. Må ha på 2 LSK spillere i løpet av de to neste rundene, sannsynligvis 1 i 13 og 1 i 14 pga mangel på spillere. Vetlesen til Brugge snart??

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn jul 02, 2023 9:36 pm
K-Torget skrev: søn jul 02, 2023 9:33 pm
mashadar skrev: søn jul 02, 2023 9:32 pm Går trått nå, 38p så langt. Andre runde på rad at hele midtbanen blanker. Men kan bli grønn pil likevel hvis Pettersson leverer litt poeng i morgen.
Hvor ligger du ovr nå?
Har falt fra ca 1300 til ca 1400 denne runden. Men håper å klatre litt igjen etter morgendagens kamp.
Oki.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn jul 02, 2023 9:38 pm 39 poeng! Om ikke Fosnæss Hansen får et innhopp! Blir godt med WC snart føler jeg. Må ha på 2 LSK spillere i løpet av de to neste rundene, sannsynligvis 1 i 13 og 1 i 14 pga mangel på spillere. Vetlesen til Brugge snart??
Har du WC1 igjen? 2 / 3 x LSK til dobbelen i 14 tror jeg mange vil gå for, inkludert meg sånn ting er per nå.

Var sagt at Vetlesen skulle til Brugge etter kampen i dag. Er jo også skadet nå. Tipper det kommer noe ila uken :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jul 02, 2023 9:35 pm 48 poeng og opp til 89 sammenlagt, litt ned etter Stabæk-SIF imorgen. Får håpe jeg treffer på WC og kan bevege meg mot topp 50 igjen. Liker en del differ, og jeg får planlegge frem til GW18 slik at jeg kan stille med oppimot 11 mann. Har 9 allerede på WC, så tenker det skal gå veldig fint.
Du leverer en meget sterk sesong så langt! :)
Er mye av WC-laget satt nå?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

45 poeng her og Pettersson igjen.

En liten grønn pil så langt, for første gang etter en latterlig høy startplassering og deretter rød uke etter uke, men regner kanskje med at det blir til rød pil igjen i morgen, i alle fall om det blir noe på f.eks. Braut Brunes.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jul 02, 2023 10:12 pm 45 poeng her og Pettersson igjen.

En liten grønn pil så langt, for første gang etter en latterlig høy startplassering og deretter rød uke etter uke, men regner kanskje med at det blir til rød pil igjen i morgen, i alle fall om det blir noe på f.eks. Braut Brunes.
Hvor ligger du ovr nå? :)

Vi får satse på Stabæk CS i morgen og gjerne målpoeng på Næss 8-)

urbeka

Legg inn av urbeka »

48 poeng her. Hadde vært 58 hadde jeg ikke hatt pølsefingre ved fristen sånn at gryte havna på benk, får håpe Myhra leverer i morra. 220ish plassering.

Gledelig at Zugelj står hele kampen. Tydelig at han skal satses på.

Jeg er rolig på Faris. Kommer til så mye, og plutselig går alt inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn jul 02, 2023 10:27 pm 48 poeng her. Hadde vært 58 hadde jeg ikke hatt pølsefingre ved fristen sånn at gryte havna på benk, får håpe Myhra leverer i morra. 220ish plassering.

Gledelig at Zugelj står hele kampen. Tydelig at han skal satses på.

Jeg er rolig på Faris. Kommer til så mye, og plutselig går alt inn.
Enig angående Faris! :) Tar selv inn Zugelj på WC i 14! :)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: søn jul 02, 2023 10:22 pm
Bjørka skrev: søn jul 02, 2023 10:12 pm 45 poeng her og Pettersson igjen.

En liten grønn pil så langt, for første gang etter en latterlig høy startplassering og deretter rød uke etter uke, men regner kanskje med at det blir til rød pil igjen i morgen, i alle fall om det blir noe på f.eks. Braut Brunes.
Hvor ligger du ovr nå? :)

Vi får satse på Stabæk CS i morgen og gjerne målpoeng på Næss 8-)
Mellom 1430 og 1440 et sted (ulikt tall på "Runde 1" og "Totalt"?). Var på 1514 før runden.

Ser nå at jeg faktisk hadde grønn pil én runde tidligere, etter at jeg falt fra 450-ish til 1500-ish og så opp til 950-ish litt tidligere, men generelt gått nedover. Men jeg startet på 92 etter første runde, så noe annet hadde vært unaturlig 😅

CS på Stabæk hadde vært nydelig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jul 02, 2023 10:30 pm
K-Torget skrev: søn jul 02, 2023 10:22 pm
Bjørka skrev: søn jul 02, 2023 10:12 pm 45 poeng her og Pettersson igjen.

En liten grønn pil så langt, for første gang etter en latterlig høy startplassering og deretter rød uke etter uke, men regner kanskje med at det blir til rød pil igjen i morgen, i alle fall om det blir noe på f.eks. Braut Brunes.
Hvor ligger du ovr nå? :)

Vi får satse på Stabæk CS i morgen og gjerne målpoeng på Næss 8-)
Mellom 1430 og 1440 et sted (ulikt tall på "Runde 1" og "Totalt"?). Var på 1514 før runden.

Ser nå at jeg faktisk hadde grønn pil én runde tidligere, etter at jeg falt fra 450-ish til 1500-ish og så opp til 950-ish litt tidligere, men generelt gått nedover. Men jeg startet på 92 etter første runde, så noe annet hadde vært unaturlig 😅

CS på Stabæk hadde vært nydelig.
Oki :)
Ja 8-)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Spørsmål i forhold til WC. Har ikke brukt mitt første så planlegger når det skal aktiveres.

Reglene sier jo: "I løpet av sesongen er det to wildcard tilgjengelig, ett mellom runde 2 og 15, og det andre etter sommerpausen, mellom runde 16 og 30."

Vil det si jeg kan aktivere og bruke det første WC i runde 15? Eller må det brukes før for å få tatt det i bruk?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 8:01 am Spørsmål i forhold til WC. Har ikke brukt mitt første så planlegger når det skal aktiveres.

Reglene sier jo: "I løpet av sesongen er det to wildcard tilgjengelig, ett mellom runde 2 og 15, og det andre etter sommerpausen, mellom runde 16 og 30."

Vil det si jeg kan aktivere og bruke det første WC i runde 15? Eller må det brukes før for å få tatt det i bruk?
Skal vel være greit å aktivere for runde 15

guru

Legg inn av guru »

Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 8:01 am Spørsmål i forhold til WC. Har ikke brukt mitt første så planlegger når det skal aktiveres.

Reglene sier jo: "I løpet av sesongen er det to wildcard tilgjengelig, ett mellom runde 2 og 15, og det andre etter sommerpausen, mellom runde 16 og 30."

Vil det si jeg kan aktivere og bruke det første WC i runde 15? Eller må det brukes før for å få tatt det i bruk?
Siste mulighet for å bruke WC er før deadline Runde 15. Fra og med Runde 16 er det andre WC som benyttes. Dvs. om du ikke har brukt ditt første WC før deadline Runde 15, så mister du det.

Siste mulighet er altså å aktivere første WC før kl. 1755 22. juli.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

guru skrev: man jul 03, 2023 9:47 am
Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 8:01 am Spørsmål i forhold til WC. Har ikke brukt mitt første så planlegger når det skal aktiveres.

Reglene sier jo: "I løpet av sesongen er det to wildcard tilgjengelig, ett mellom runde 2 og 15, og det andre etter sommerpausen, mellom runde 16 og 30."

Vil det si jeg kan aktivere og bruke det første WC i runde 15? Eller må det brukes før for å få tatt det i bruk?
Siste mulighet for å bruke WC er før deadline Runde 15. Fra og med Runde 16 er det andre WC som benyttes. Dvs. om du ikke har brukt ditt første WC før deadline Runde 15, så mister du det.

Siste mulighet er altså å aktivere første WC før kl. 1755 22. juli.
Herlig, da er det slik jeg tenkte. Er i gang med å fylle laget med LSK og noe Ålesund spillere til dobbelen i runde 14, da kan man eventuelt bruke første WC i runde 15 for å rydde opp de man ikke ønsker ha med videre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 9:55 am
guru skrev: man jul 03, 2023 9:47 am
Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 8:01 am Spørsmål i forhold til WC. Har ikke brukt mitt første så planlegger når det skal aktiveres.

Reglene sier jo: "I løpet av sesongen er det to wildcard tilgjengelig, ett mellom runde 2 og 15, og det andre etter sommerpausen, mellom runde 16 og 30."

Vil det si jeg kan aktivere og bruke det første WC i runde 15? Eller må det brukes før for å få tatt det i bruk?
Siste mulighet for å bruke WC er før deadline Runde 15. Fra og med Runde 16 er det andre WC som benyttes. Dvs. om du ikke har brukt ditt første WC før deadline Runde 15, så mister du det.

Siste mulighet er altså å aktivere første WC før kl. 1755 22. juli.
Herlig, da er det slik jeg tenkte. Er i gang med å fylle laget med LSK og noe Ålesund spillere til dobbelen i runde 14, da kan man eventuelt bruke første WC i runde 15 for å rydde opp de man ikke ønsker ha med videre.
Jeg tenker WC i runde 14 da jeg også ønsker å sitte med LSK-spillere i rundene etter også. Spesielt to fine kamper i 15 mot FKH og Kamma i 16 + de har kamp i 18 (om jeg ikke kjører RO da). I tillegg har Aalesund også helt greie kamper etter runde 14 om de finner formen.
Tenker 2 / 3 x LSK i 14 (sannsynligvis 3) + Grytebust og kanskje Karlsbakk / Atanga i 14 :)

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

K-Torget skrev: man jul 03, 2023 10:31 am
Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 9:55 am
guru skrev: man jul 03, 2023 9:47 am

Siste mulighet for å bruke WC er før deadline Runde 15. Fra og med Runde 16 er det andre WC som benyttes. Dvs. om du ikke har brukt ditt første WC før deadline Runde 15, så mister du det.

Siste mulighet er altså å aktivere første WC før kl. 1755 22. juli.
Herlig, da er det slik jeg tenkte. Er i gang med å fylle laget med LSK og noe Ålesund spillere til dobbelen i runde 14, da kan man eventuelt bruke første WC i runde 15 for å rydde opp de man ikke ønsker ha med videre.
Jeg tenker WC i runde 14 da jeg også ønsker å sitte med LSK-spillere i rundene etter også. Spesielt to fine kamper i 15 mot FKH og Kamma i 16 + de har kamp i 18 (om jeg ikke kjører RO da). I tillegg har Aalesund også helt greie kamper etter runde 14 om de finner formen.
Tenker 2 / 3 x LSK i 14 (sannsynligvis 3) + Grytebust og kanskje Karlsbakk / Atanga i 14 :)
Hvorfor ikke wildcard allerede nå? Da har du også muligheten til spissrush i runde 14.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fardal O plutselig med klikkebyge og bøttet inn mål i 3 siste kampene. Kunne hatt flere mål i går (bla tverrligger), men endte på 3 målpoeng. Tok ham inn på WC for å være med i tilfelle det blir dobbel prisøkning denne uken, men tviler kanskje på det. Han er uansett brennhet som alternativ til Faris på spissrush i GW14. Problemet er jo at man kun har 3 spissplasser og disse alternativene:

Adams (Sandefjord H+AAFK H)
TLO (Sandefjord H+AAFK H)
Finne (Godset H)
Faris (Haugesund H)
Opseth (HamKam H)

Helt sykt gode matchuper for alle 5. Pr nå lener jeg faktisk Finne-Adams-Opseth, men håpet er jo at det skjer noe med Adams før neste uke og jeg kan velge TLO/Faris. Matchupene er uansett så elleville at jeg vurderer spissrush også uten LSK-angriper om Adams forsvinner før GW14.

Tanken er:

Adams-Finne-Opseth spissrush. TLO om Adams forsvinner. Uten Faris mot ligaens beste defensive lag (sluppet inn 2 mål på 5 kamper i Skien), og hjemme mot Haugesund er tungt, men håpet er at Opseth får flere målpoeng enn ham mot SIF B og HamKam H. Så kommer Faris inn enten fom GW15 eller jeg forsøker å klare meg uten ham til etter blank i GW18.
Sist redigert av Lew_Ashby den man jul 03, 2023 11:29 am, redigert 2 ganger totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: man jul 03, 2023 10:58 am
K-Torget skrev: man jul 03, 2023 10:31 am
Sir-Alex skrev: man jul 03, 2023 9:55 am

Herlig, da er det slik jeg tenkte. Er i gang med å fylle laget med LSK og noe Ålesund spillere til dobbelen i runde 14, da kan man eventuelt bruke første WC i runde 15 for å rydde opp de man ikke ønsker ha med videre.
Jeg tenker WC i runde 14 da jeg også ønsker å sitte med LSK-spillere i rundene etter også. Spesielt to fine kamper i 15 mot FKH og Kamma i 16 + de har kamp i 18 (om jeg ikke kjører RO da). I tillegg har Aalesund også helt greie kamper etter runde 14 om de finner formen.
Tenker 2 / 3 x LSK i 14 (sannsynligvis 3) + Grytebust og kanskje Karlsbakk / Atanga i 14 :)
Hvorfor ikke wildcard allerede nå? Da har du også muligheten til spissrush i runde 14.
Takk for tips! :) Har ikke tenkt den tanken egentlig.. :lol:
Ville du kjørt WC nå i 13 i stedet for 14 med denne gjengen?
Hansen Hagen
Wichne Soltvedt Wallem Næss Fosnæss Hansen
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Adams

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 11:24 am Fardal O plutselig med klikkebyge og bøttet inn mål i 3 siste kampene. Kunne hatt flere mål i går (bla tverrligger), men endte på 3 målpoeng. Tok ham inn på WC for å være med i tilfelle det blir dobbel prisøkning denne uken, men tviler kanskje på det. Han er uansett brennhet som alternativ til Faris på spissrush i GW14. Problemet er jo at man kun har 3 spissplasser og disse alternativene:

Adams (Sandefjord H+AAFK H)
TLO (Sandefjord H+AAFK H)
Finne (Godset H)
Faris (Haugesund H)
Opseth (HamKam H)

Helt sykt gode matchuper for alle 5. Pr nå lener jeg faktisk Finne-Adams-Opseth, men håpet er jo at det skjer noe med Adams før neste uke og jeg kan velge TLO/Faris. Matchupene er uansett så elleville at jeg vurderer spissrush også uten LSK-angriper om Adams forsvinner før GW14.

Tanken er:

Adams-Finne-Opseth spissrush. TLO om Adams forsvinner. Uten Faris mot ligaens beste defensive lag (sluppet inn 2 mål på 5 kamper i Skien), og hjemme mot Haugesund er tungt, men håpet er at Opseth får flere målpoeng enn ham de to rundene. Så kommer Faris inn enten fom GW15 eller jeg forsøker å klare meg uten ham til etter blank i GW18.
Verdt å huske på at om Faris får gult mot Odd på søndag, mister han runde 14 :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man jul 03, 2023 11:29 am Verdt å huske på at om Faris får gult mot Odd på søndag, mister han runde 14 :)
Enda bedre, kan krysse fingrene for det da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»