Pride - er det nok nå?

Svar
Ostemanden

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av Ostemanden »

Fazam skrev: man jul 03, 2023 7:23 pm
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:18 pm Ut i fra trådens tittel så handler det om at trådstarter synes det var nok pride.
Men her diskuterer dere fortsatt pride som var ferdig på lørdag :lol:
Så for enkelte så blir det ikke nok pride med andre ord..
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:18 pm Ut i fra trådens tittel så handler det om at trådstarter synes det var nok pride.
Men her diskuterer dere fortsatt pride som var ferdig på lørdag :lol:
Så for enkelte så blir det ikke nok pride med andre ord..
Og for enkelte blir det ikke nok latterliggjøring av meningsmotstandere.
Rolig nå... jeg har ikke nevnt noen av dere, Skjærer alle under samme kam. dersom du føler deg truffet av forrige innlegg så får det stå for din egen regning

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Texas_John skrev: man jul 03, 2023 6:19 pm
Guttorm123 skrev: man jul 03, 2023 6:07 pm
kytec skrev: man jul 03, 2023 5:23 pm
Ifølge eksperten på demonstrasjonstellinger som Klassekampen har snakket med er det reelle tallet rundt 22 000
Gud hjelpe meg, har de eksperter på gjennomsnittlig antall nesehår på en etnisk nordmann også?

Fazam

Legg inn av Fazam »

Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:25 pm Rolig nå... jeg har ikke nevnt noen av dere, Skjærer alle under samme kam. dersom du føler deg truffet av forrige innlegg så får det stå for din egen regning
Hvor mange og hvem det dreier seg om er fullstendig uinteressant. Intensjonen din er den samme som tidligere.
Sist redigert av Fazam den man jul 03, 2023 7:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:25 pm
Fazam skrev: man jul 03, 2023 7:23 pm
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:18 pm Ut i fra trådens tittel så handler det om at trådstarter synes det var nok pride.
Men her diskuterer dere fortsatt pride som var ferdig på lørdag :lol:
Så for enkelte så blir det ikke nok pride med andre ord..
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:18 pm Ut i fra trådens tittel så handler det om at trådstarter synes det var nok pride.
Men her diskuterer dere fortsatt pride som var ferdig på lørdag :lol:
Så for enkelte så blir det ikke nok pride med andre ord..
Og for enkelte blir det ikke nok latterliggjøring av meningsmotstandere.
Rolig nå... jeg har ikke nevnt noen av dere, Skjærer alle under samme kam. dersom du føler deg truffet av forrige innlegg så får det stå for din egen regning
Du må skjære over kammen min venn ellers blir det bare rot.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

kytec skrev: man jul 03, 2023 7:31 pm
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:25 pm
Fazam skrev: man jul 03, 2023 7:23 pm

Og for enkelte blir det ikke nok latterliggjøring av meningsmotstandere.
Rolig nå... jeg har ikke nevnt noen av dere, Skjærer alle under samme kam. dersom du føler deg truffet av forrige innlegg så får det stå for din egen regning
Du må skjære over kammen min venn ellers blir det bare rot.
Må si jeg har lite erfaring med skjæring med kam så du har sikkert rett..

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

kytec skrev: man jul 03, 2023 7:27 pm

Gud hjelpe meg, har de eksperter på gjennomsnittlig antall nesehår på en etnisk nordmann også?
Antall haorifoy er helt sikkert mindre enn på 80-tallet. Nesehårene tror jeg er mer stabile...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:35 pm
kytec skrev: man jul 03, 2023 7:31 pm
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:25 pm

Rolig nå... jeg har ikke nevnt noen av dere, Skjærer alle under samme kam. dersom du føler deg truffet av forrige innlegg så får det stå for din egen regning
Du må skjære over kammen min venn ellers blir det bare rot.
Må si jeg har lite erfaring med skjæring med kam så du har sikkert rett..
Man skjærer med saksen, ja de sier skjære og ikke klippe, kammen bruker du til å få alle på geledd og når skjæringen er over er alle like.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

kytec skrev: man jul 03, 2023 7:39 pm
Ostemanden skrev: man jul 03, 2023 7:35 pm
kytec skrev: man jul 03, 2023 7:31 pm

Du må skjære over kammen min venn ellers blir det bare rot.
Må si jeg har lite erfaring med skjæring med kam så du har sikkert rett..
Man skjærer med saksen, ja de sier skjære og ikke klippe, kammen bruker du til å få alle på geledd og når skjæringen er over er alle like.
En buzzcut med andre ord, slik de hadde i amerikansk militære, maskinklipt på siden og helt flat på toppen der håret har vært under kammen
Fortsatt en populær blant enkelte i texas

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Fortsatt en utrolig morsom tråd å bla i dette🤣

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Cannabis Connoisseur skrev: man jul 03, 2023 10:40 am
ehall skrev: søn jul 02, 2023 11:12 pm Pride har ingenting med sex å gjøre nei. Hvorfor har vi aldergrense på kino egentlig? Og andre ting i samfunnet?
For meg er det blotting denne wannabe-bikkja driver med, og det trodde jeg var ulovlig. Mulig jeg tar feil.
Av en eller annen grunn er alt lov i en pride-parade. Da gjelder ikke norsk lov. Herlig å kunne arrangere noe som står over norsk lov. Spenstig det der.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

ehall skrev: man jul 03, 2023 11:15 pm
Cannabis Connoisseur skrev: man jul 03, 2023 10:40 am
ehall skrev: søn jul 02, 2023 11:12 pm Pride har ingenting med sex å gjøre nei. Hvorfor har vi aldergrense på kino egentlig? Og andre ting i samfunnet?
For meg er det blotting denne wannabe-bikkja driver med, og det trodde jeg var ulovlig. Mulig jeg tar feil.
Av en eller annen grunn er alt lov i en pride-parade. Da gjelder ikke norsk lov. Herlig å kunne arrangere noe som står over norsk lov. Spenstig det der.


Det finnes ikke blotting av kjønnsorganer i et PRIDE-tog. Bare bryster er ikke blotting, verken for menn eller kvinner, da bryster ikke er kjønnsorganer.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Gårdsdattra skrev: man jul 03, 2023 11:20 pm
ehall skrev: man jul 03, 2023 11:15 pm
Cannabis Connoisseur skrev: man jul 03, 2023 10:40 am

For meg er det blotting denne wannabe-bikkja driver med, og det trodde jeg var ulovlig. Mulig jeg tar feil.
Av en eller annen grunn er alt lov i en pride-parade. Da gjelder ikke norsk lov. Herlig å kunne arrangere noe som står over norsk lov. Spenstig det der.


Det finnes ikke blotting av kjønnsorganer i et PRIDE-tog. Bare bryster er ikke blotting, verken for menn eller kvinner, da bryster ikke er kjønnsorganer.
Så mye i tiden synes hele tiden å være i endring. Selv er jeg ingen unsau lengre, og min ( ikke så mange år gamle ) Apple mobil, tok ikke inn sivilforsvarets varselsignaler. Kjønnsorganer ( vagina og penis ) må vel betegnes som forplantningsorganer. Noe annet er bryster og analer, som hver for seg vel kan sies å være seksualobjekter. Og noen av dagens unge kvinner, har mindre daier enn meg selv som mann. Da er det en opptur, om damen har et søtt og pent fjes. :D

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Gårdsdattra skrev: man jul 03, 2023 11:20 pm

Det finnes ikke blotting av kjønnsorganer i et PRIDE-tog. Bare bryster er ikke blotting, verken for menn eller kvinner, da bryster ikke er kjønnsorganer.
Det er vel ikke ræva heller...

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Hvor mange er det i teorien plass til i og rundt Karl Johans gate, 100 000 eller 150 000 mennesker? Det oppgis at barneskolene på 17. mai består av 30.000 mennesker. Som er i bevegelse gjennom sentrum.

Tror personen som skal være en hund, er en mann som er i en heldekkende gummidrakt. Det er grunnen til at vedkommende ikke kan snakke? Og brystene er dermed ikke ekte, men mange vil tro de er ekte. Kvinnene i toget hadde klistremerker over brystvortene, men det kan jo likevel gi et harry og toppløst inntrykk.

startelver

Legg inn av startelver »

Jepp, det er nok nå. Kan vi ta fri resten av året?

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

startelver skrev: tir jul 04, 2023 1:17 am Jepp, det er nok nå. Kan vi ta fri resten av året?
Ordene her minner meg om ei kåt budeie, som etter melkestellet utbrøt: "He me frei nau"? "Kaur e stallguten"? "KOM GUTEN SAU SÅ SKA DU FAU"! :lol:

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Gårdsdattra skrev: man jul 03, 2023 11:20 pm
ehall skrev: man jul 03, 2023 11:15 pm
Cannabis Connoisseur skrev: man jul 03, 2023 10:40 am

For meg er det blotting denne wannabe-bikkja driver med, og det trodde jeg var ulovlig. Mulig jeg tar feil.
Av en eller annen grunn er alt lov i en pride-parade. Da gjelder ikke norsk lov. Herlig å kunne arrangere noe som står over norsk lov. Spenstig det der.


Det finnes ikke blotting av kjønnsorganer i et PRIDE-tog. Bare bryster er ikke blotting, verken for menn eller kvinner, da bryster ikke er kjønnsorganer.
Bullshit


Fazam

Legg inn av Fazam »

Gårdsdattra skrev: man jul 03, 2023 11:20 pm Det finnes ikke blotting av kjønnsorganer i et PRIDE-tog.
Og hvis det finnes, finnes det nok av unnskyldninger fra Pride-tilhengerne.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Jeg var ikke klar over at såpass mange bedrifter benytter anledningen til å reklamere for seg selv i dette toget. Får de ansatte lønn for jobben eller er det dugnadsbasert? Kanskje tallet må modereres enda mer

Fazam

Legg inn av Fazam »

Sikkert noen som føler seg presset til å gå i et politisk korrekt opptog.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Fazam skrev: tir jul 04, 2023 12:37 pm Sikkert noen som føler seg presset til å gå i et politisk korrekt opptog.
Sikkert, jeg hadde vært bortreist lørdag. Eller en eller annen unnskyldning. Men er på en måte presset til ikke å si det jeg mener på jobben, da blir jeg sikkert utstøtt. Det er ikke godtatt å gå mot den norske PK verden. De kommer til å holde på med dette i lang tid.

Jeg var i byen lørdag, og de aller fleste var glade og feiret. Var bare noen veldig få avvikere i toget. Så det var en fin og hyggelig lørdag.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Malacay skrev: tir jul 04, 2023 12:08 pm
Texas_John skrev: tir jul 04, 2023 11:31 am Jeg var ikke klar over at såpass mange bedrifter benytter anledningen til å reklamere for seg selv i dette toget. Får de ansatte lønn for jobben eller er det dugnadsbasert? Kanskje tallet må modereres enda mer
Selvfølgelig benytter mange bedrifter Pride til å promotere seg selv da er kommersielt lønnsomt. Hva det har med antall deltakere å gjøre skjønner jeg ikke, med mindre du faktisk tror at folk blir pålagt å gå i paraden av arbeidsgiver.
Så de som står på DNB sin lastebil for å reklamere for banken er ikke ansatte i DNB? Er tydelig at noen bedrifter har brukt kalkulatoren og kommet frem til at dette kan være lønnsomt, ja. DNB vurderte jo å tilby Sharia-lån for en del år tilbake, er tydelig at de har valgt en annen vei da

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Malacay skrev: tir jul 04, 2023 1:28 pm
Texas_John skrev: tir jul 04, 2023 1:19 pm
Malacay skrev: tir jul 04, 2023 12:08 pm

Selvfølgelig benytter mange bedrifter Pride til å promotere seg selv da er kommersielt lønnsomt. Hva det har med antall deltakere å gjøre skjønner jeg ikke, med mindre du faktisk tror at folk blir pålagt å gå i paraden av arbeidsgiver.
Så de som står på DNB sin lastebil for å reklamere for banken er ikke ansatte i DNB? Er tydelig at noen bedrifter har brukt kalkulatoren og kommet frem til at dette kan være lønnsomt, ja. DNB vurderte jo å tilby Sharia-lån for en del år tilbake, er tydelig at de har valgt en annen vei da
Jo, de er nok ansatt. Men jeg tror de står der helt frivillig, jeg tror ikke de er pålagt av arbeidsgiver å stå der.
Selvsagt er de ikke pålagt å stå der, spørsmålet var om de fikk lønn for jobben eller om de jobber gratis på en lørdag med å promotere arbeidsgiveren sin

Fazam

Legg inn av Fazam »

Malacay skrev: tir jul 04, 2023 1:28 pm Men jeg tror de står der helt frivillig.
"Frivillig".

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Det har hendt i tidligere tider at sodomitter har vært i åpenlyst flertall. Så om det skulle være 500.000 i Oslo, er det ikke en endelig seier for livsstilen. Kari Jacquesson sier: "Du kan ha rett selv om du er alene". Det er jo også storyen til de ensomme og sårede homsene på 1950-tallet. De ga ikke opp selv om de skal ha følt seg "såra og vonbrotne" i flere tiår.

SIimWhitman

Legg inn av SIimWhitman »


Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Texas_John skrev: tir jul 04, 2023 1:32 pm
Malacay skrev: tir jul 04, 2023 1:28 pm
Texas_John skrev: tir jul 04, 2023 1:19 pm
Så de som står på DNB sin lastebil for å reklamere for banken er ikke ansatte i DNB? Er tydelig at noen bedrifter har brukt kalkulatoren og kommet frem til at dette kan være lønnsomt, ja. DNB vurderte jo å tilby Sharia-lån for en del år tilbake, er tydelig at de har valgt en annen vei da
Jo, de er nok ansatt. Men jeg tror de står der helt frivillig, jeg tror ikke de er pålagt av arbeidsgiver å stå der.
Selvsagt er de ikke pålagt å stå der, spørsmålet var om de fikk lønn for jobben eller om de jobber gratis på en lørdag med å promotere arbeidsgiveren sin
Trur ikke det er vrient å finne tlf nummeret til dnb, johan.

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Nei, man trenger ikke engang å ringe. Det kan dytte muslimer ut i arbeidsledighet igjen, hvis de tvinges til å avgi en troskapserklæring til pride på jobben. Som igjen kan føre til voldelige opprør lignende det i Frankrike.

Det skrytes av ensomme homser på 1950-tallet, og det skrytes av svære pride-parader i dag. Sånn er det når du støtter en ting. Hvis du virkelig støtter en ting, gir du ikke opp selv i mindretall. Så i en debatt gir det lite mening å skryte av alt det som foregår på arbeidsplassene og ellers. Amnesty har solgt armbånd til halve Norges befolkning, så da har jeg ikke annet valg enn å skifte kjønn eller å skifte fil?

Fazam

Legg inn av Fazam »

Malacay skrev: tir jul 04, 2023 1:41 pm Du tror ikke det hadde kommet ut dersom noen ansatte i DNB hadde følt seg tvunget til å gå der ?
Hvorfor tror du det?

Bliss

Legg inn av Bliss »

Dortmund har signert en evangelisk kristen spiller som heter Felix Nmecha, det har ført til rabalder:

"Reaksjonene kommer som følge av trans- og homofobiske synspunkter midtbanespilleren har delt på Instagram.

I februar la han ut et innlegg av den amerikanske høyreekstremisten Matt Walsh (37), som i en video kritiserte faren til et transseksuelt barn, før han i juni kalte LHBTQ-feiringen «Pride» djevelens verk."


https://www.dagsavisen.no/sport/2023/07 ... r-bvb-fan/

Videoen han delte fra Matt Walsh:
► Show Spoiler
Gi meg gjerne din mening om hvor transfobisk denne videoen er på en skala fra 1-10.

Bildet som kaller Pride "djevelens verk":
► Show Spoiler
Memes fra religiøse skrullinger er sjeldent av god kvalitet. En rimelig dust ting å dele, men har sett langt verre.

Blir spennende å følge med videre på hvordan spilleren behandles. Var jo såvidt han ble signert, siden også Dortmund-presidenten hadde "store reservasjoner" rundt holdningene hans. Hva mener FDs general(error)forsamling om kritikken, er dette holdninger som er uforenlige med å spille fotball for en storklubb i europa?

En annen ting jeg lurer på er om Matt Walsh faktisk er høyreekstremist? Er det Dagsavisen og TV2 som mener han er det, eller er det en etablert sannhet? Andre medier kaller Walsh en "selverklært teokratisk fascist", basert på videoen under. Man er jo nødt å være phette tilbakestående, eller journalist, for å ta denne åpenbare trollingen på alvor:
► Show Spoiler

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»