Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Svar
Downlight

Re: Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Legg inn av Downlight »

Ikke rart han nå er sykemeldt nå som hele Norge kan se tyveriet. Åpner glidelåsen, legger brillene i lomma og lukker glidelåsen, alt før han passerer kassa. Ikke mye panikk her. Alt stikk i strid med det han har fortalt.

Minuttburger

Legg inn av Minuttburger »

Verste er egentlig ikke at folkevalgte stjeler og lyver.
Det verste er at de ikke forstår hvordan samfunnet fungerer. Fordi han ikke så noen vektere, trodde han jo han at han var trygg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Solvgutt1 skrev: man jul 03, 2023 10:17 pm Når jeg ser på videoen så får jeg mine teorier om hvorfor han stjal, men jeg skal holde dem for meg selv. Dog ikke like overbevist om at dette er noe Moxnes har gjort mye av før.
Her kan du dele alt

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

kytec skrev: man jul 03, 2023 10:30 pm
greyserpent skrev: man jul 03, 2023 9:03 pm Håper de legger ut videoen. Moxnes har gitt sin tillatelse.
Det var hyggelig av han.

Nå vet vi alle 100% sikkert at det var et overlagt og planlagt tyveri og dermed kan vi legge den død.
Og det visste du ikke altså? Kul_Djevel har altså hatt en undercover meningsfelle hele tiden men som har vært for feig&redd til å våge å støtte KD. Dy virker like modig som Moxnes du, han turde heller ikke å fortelle sannheten.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Han fikk vel beholde brillene? Han betalte jo for dem til slutt, pluss 3000 kroner.

Tenker de sitter fint på etterhvert jeg. "Hele" Norge kjenner vel historien bak nå.

Hadde jeg vært Moxnes, hadde jeg heller kjøpt noen gigantiske briller jeg kunne gjemme meg bak. Med en rød klovnenese som disguise.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 10:32 pm Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.
Mange som forsvarer han i kommentarfeltet på instaen hans....

Han gjorde en feil og må få fortsette å bedrive sitt strålende politiske engasjement må vite!

Queenie

Legg inn av Queenie »

Genial skrev: man jul 03, 2023 10:24 pm Ser forøvrig at kjæresten har en spleis gående med et ganske solid beløp. Kanskje greit å sjekke at alle pengene går dit de skal.
Link?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Jævel, hvor er du?

HarryH

Legg inn av HarryH »

rexenes skrev: man jul 03, 2023 10:15 pm Kan forklare hvorfor han ikke innrømte alt med en gang. Da hadde det med en gang blitt nytt kjør om han har gjort lignende før. Og det ser det virkelig ut til at både han og dama har holdt på med.
Han virker påfallende rutinert ja.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Genial skrev: man jul 03, 2023 10:22 pm Haha, dette har jo bare blitt mer komisk for hver dag som har gått. Har tidligere likt Moxnes, men det har endret seg litt siste året.

Måtte vel skille seg fra kona for å finne en med like lav moral som seg selv.
Alvorlig kreftsyk kone som også er mor til hans barn...

Genial

Legg inn av Genial »

Har alltid likt at SV og Rødt ofte stemmer mot å øke lønnen til stortingspolitikerne, men for Moxnes sin del så er det jo null problem når han stjeler det han har lyst på.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Queenie skrev: man jul 03, 2023 10:33 pm
Genial skrev: man jul 03, 2023 10:24 pm Ser forøvrig at kjæresten har en spleis gående med et ganske solid beløp. Kanskje greit å sjekke at alle pengene går dit de skal.
Link?
Den ble avsluttet ifjor, ble noen hundre-tusener:

https://www.spleis.no/project/234157

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Panikken fikk han jo senere. Da han «oppdaget» at brillene var i lomma.

Uansett.. Måten han og dama går og kikker seg rundt på, legger brillene på en litt enklere plass å kunne kontrollert legge de i lomma på, for så å møtes igjen og gå ut igjen.. huff og huff.

Mulig det var en engangssak for å få et kick, men det var i hvert fall planlagt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hetfield skrev: man jul 03, 2023 10:33 pm
Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 10:32 pm Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.
Mange som forsvarer han i kommentarfeltet på instaen hans....

Han gjorde en feil og må få fortsette å bedrive sitt strålende politiske engasjement må vite!
Det er jo en annen sak igjen. Personlig mener jeg politikere har gjort verre ting enn dette de siste 12 mnd, men blir vanskelig å sitte når videoen er ute. Enklere for oss å bli forbanna på noe vi kan se, enn at utnyttelse av et noe innviklet regelverk formidles i aviser.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hetfield skrev: man jul 03, 2023 10:33 pm
Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 10:32 pm Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.
Mange som forsvarer han i kommentarfeltet på instaen hans....

Han gjorde en feil og må få fortsette å bedrive sitt strålende politiske engasjement må vite!
Det er jo en annen sak igjen. Personlig mener jeg politikere har gjort verre ting enn dette de siste 12 mnd, men blir vanskelig å sitte når videoen er ute. Enklere for oss å bli forbanna på noe vi kan se, enn at utnyttelse av et noe innviklet regelverk formidles i aviser.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hetfield skrev: man jul 03, 2023 10:33 pm
Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 10:32 pm Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.
Mange som forsvarer han i kommentarfeltet på instaen hans....

Han gjorde en feil og må få fortsette å bedrive sitt strålende politiske engasjement må vite!
Det er jo en annen sak igjen. Personlig mener jeg politikere har gjort verre ting enn dette de siste 12 mnd, men blir vanskelig å sitte når videoen er ute. Enklere for oss å bli forbanna på noe vi kan se, enn at utnyttelse av et noe innviklet regelverk formidles i aviser.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MurderOnZidanesFloor skrev: man jul 03, 2023 9:53 pm Gleder meg til å høre Rød_Djevel spinne videre nå
Min kvalifiserte gjetting etter lang erfaring.

Beviset er ikke godt nok.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Sjansen for exit som partileder har nok økt etter dagens video og sykmelding. Rødt kommer til å savne hans politiske teft. Hans teft utenfor politikken.. not so much.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hetfield skrev: man jul 03, 2023 10:33 pm
Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 10:32 pm Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.
Mange som forsvarer han i kommentarfeltet på instaen hans....

Han gjorde en feil og må få fortsette å bedrive sitt strålende politiske engasjement må vite!
Det er jo en annen sak igjen. Personlig mener jeg politikere har gjort verre ting enn dette de siste 12 mnd, men blir vanskelig å sitte når videoen er ute. Enklere for oss å bli forbanna på noe vi kan se, enn at utnyttelse av et noe innviklet regelverk formidles i aviser.

Genial

Legg inn av Genial »

Queenie skrev: man jul 03, 2023 10:33 pm
Genial skrev: man jul 03, 2023 10:24 pm Ser forøvrig at kjæresten har en spleis gående med et ganske solid beløp. Kanskje greit å sjekke at alle pengene går dit de skal.
Link?
https://www.spleis.no/project/234157

Den er sikkert innenfor, men man får jo noen tanker.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Dette har han gjort før.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skjer med at FD har blitt søppel siste tiden? Det er vel ikke så mye trafikk her?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Litt artig at noen mener videoen beviser at han har gjort det før mens andre mener at den viser at han ikke har gjort det før. FD kunne blitt et helsikes til detektivbyrå!

(Hvis noen hadde greid å oppnå elektronisk kontakt med det).

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Ja Moxnes, en eksiltilværelse i ditt paradis Venezuela frister vel nå?

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Lew_Ashby skrev: man jul 03, 2023 10:32 pm Haha. De som ser den videoen og fortsatt mener at dette ikke er tyveri må ha tilbragt de siste 20 årene uten sosial interaksjon.
OK: DE som mener at Moxnes ikke stjal solbrillene, kan få skrive her at de nå forstår AT han stjal de. Så, Kul_Djevel - du er etterlyst. For såvidt jeg har lest, tror alle andre at Moxnes stjal solbrillene . Så - vil Kul_Djevel være så snill å melde seg? Slik at enigheten om at Moxnes stjal solbrillene da er 100% UNISON?!

Visa

Legg inn av Visa »

Her er FD discorden, kan bruke den til forumet takler solbrillene igjen https://discord.gg/9fEVbnvzs6

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Ser ut for å være en shady business. Merkelig nok ville han for 100 år siden ha blitt angrepet mye hardere for ekteskapsbrudd, da han etter skilsmisse er en slags samboer med en ny kjæreste.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

GoingKronos skrev: man jul 03, 2023 10:02 pm Ingen tvil om forsettet der, det er nok ikke første gang heller når man ser på han og samboerens opptreden. Tror ikke det hjelper å sykemelde seg for å overleve det her politisk.
Tror ikke jeg heller.
Dette hadde han gjort før, og hun visste det hun også, og var helt med på det.
Som moralist og partileder overlever han ikke dette, når han juger som faen i ettertid og prøver å sminke over i tillegg.
Han hadde faktisk kommet bedre ut av det om han fra start hadde sagt han stjal de med overlegg, og beklaget dette.
Nå fremstår han fullstendig æresløs, og har ingen troverdighet når han skal moralisere over andre igjen senere.
Ferdig som politiker på øverste nivå

peraleks

Legg inn av peraleks »

Folk_flesk skrev: man jul 03, 2023 10:47 pm Litt artig at noen mener videoen beviser at han har gjort det før mens andre mener at den viser at han ikke har gjort det før. FD kunne blitt et helsikes til detektivbyrå!

(Hvis noen hadde greid å oppnå elektronisk kontakt med det).
Skal ikke si noe på det men den beviser at han stjeler helt bevisst og avslører således at den første forklaringen hans er ren løgn.
Nesten litt overraskende å se hvor klart det faktisk er.
Jeg blir overrasket om han kommer tilbake etter sykemeldingen som leder som Rødt, dette vil utvilsomt prege dem dersom han blir sittende.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»