Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Svar
erdetslik

Re: Bjørnar Moxnes tatt for tyveri

Legg inn av erdetslik »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 2:42 pm
erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:38 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:31 pm

Godt for oss andre og. Da ser vi hvor lista ligger før du griner om hets. At du følger det opp med et langt klarer personangrep og hets gjør det enda bedre. Solid type du ;)
Det hender jeg tar de mulighetene, jeg får i fanget. Ikke alle er like prektige som du tror du er.
Jeg skjønner jo ikke hvorfor du blander deg inn - takker også deg for muligheten du ga meg.
Det virker nesten som du tror du er forfulgt.
:lol: Hva brukte du for å trekke den slutningen ?
Du framstår ikke noe mer intelligent med denne konklusjonen.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1750

Legg inn av JauKaninen »

Knaberaps skrev: tir jul 04, 2023 2:21 pm
Jesus, det er jo opplagt at lyden er lagt på i ettertid...
Er alle i Rødt (politikere og de som stemmer) helt i tåka om dagen?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Soteria skrev: tir jul 04, 2023 2:41 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 12:39 pm Istedenfor å framstille seg som en moderne Robin Hood så valgte han å framstille seg som et distre nervevrak.
Kan jo være de var på vei til de uregistrerte innbyggerne i "Sherwoodskogen" med brillene. At Moxnes betraktet seg lenge i speilet, betyr bare at han gjorde en tjeneste for noen ute i skauen :)

Videoovervåkning har jo blitt et must, men det er litt betenkelig å ha et område som er såpass overvåket. Du kan ikke rette på trusa uten at noen ser det. Slik sett, er det et overgrep å publisere en overvåkningsvideo som har med nasking å gjøre. Var det et ran eller et innbrudd, eller overfall. Kanskje mer relevant.
Jeg kjenner det frister å prøve når alle snakker om hvor umulig det skal være å naske på Gardermoen. Det er vel gjerne der det ligger for de som faller for fristelsen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:46 pm
Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 2:35 pm
erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:30 pm
Ja, :lol: :lol: :lol: , der kom ett eksempel på hva jeg mener . . . . .
Godt du ga meg et godt eksempel å vise til :lol: :lol:
Men nå er jeg heldigvis ikke så dum at jeg tror det er lyd på overvåkingsvideoer - slik en annen trodde.
og, takker igjen for at du ga et virkelig godt eksempel på hva jeg mente. Du er faktisk dummere enn hva jeg har trodd,
Ja, dumt at jeg gikk på den med overvåkningskameraet. Legger meg flat.

Men du sutrer jo over at FrP og du som FrP-velger er et offer i annethvert innlegg du skriver. Så påpeker bare det åpenbare. Kanskje du skal vurdere å slutte med denne sutringen? Som iallefall ikke har noe å gjøre i denne tråden.
Du kunne ha spart deg for den etterslengen, men jeg kunne vel ikke vente noe annet fra deg, men der tar du grådig feil. Det er jo bare å telle opp innleggene i denne tråden. Så hadde det vel ikke gjort noe å bruke hue og se i hvilken sammenheng jeg skrev det jeg skrev. Men å forstå det krever noe intelligens - men det kan man tydeligvis ikke vente fra deg.
Det er kommentert her i nesten annenhvert innlegg at Moxnes og Rødt har gått ut knallhardt i en god del politiske debatter - noe som gjør et fallhøyden blir stor når han selv blir tatt med buksene nede. "Slik man taler reder man", heter det vel. Kan lett skjønne akkurat det poenget.

Kan du gi meg ETT rasjonelt argument for hvorfor det samme ikke skal gjelde for FrP og en desibel-politiker som Sylvi Listhaug?
Sist redigert av Folk_flesk den tir jul 04, 2023 2:55 pm, redigert 1 gang totalt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 2:11 pm

HVIS hun ikke var aktivt med på det og noen har lagt til fake lyd hvor hun fremstår som den virkelige synderen, så er det klink søksmål i min bok.
Helt enig med deg. Det er noe helt annet hva vi tror og mener og spekulerer i , utfra hva vi ser på videoen., men når noen legger til en fake lyd som fremstiller henne som synderen, så kan en jo stille spørsmål om dette er lov. Noen som vet?

erdetslik

Legg inn av erdetslik »

Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:48 pm
erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:38 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:31 pm

Godt for oss andre og. Da ser vi hvor lista ligger før du griner om hets. At du følger det opp med et langt klarer personangrep og hets gjør det enda bedre. Solid type du ;)
Det hender jeg tar de mulighetene, jeg får i fanget. Ikke alle er like prektige som du tror du er.
Jeg skjønner jo ikke hvorfor du blander deg inn - takker også deg for muligheten du ga meg.
Du gråter altså over «hets», men benytter anledningene du får til å hetse andre fordi du ikke er så prektig?

Noe sier meg at det ikke er hva du stemmer som er hovedårsaken til at enkelte ikke vil ha noe med seg å gjøre.
Litt usikker på hvor du hører hjemme med sånne uttalelser, men ett eller annet sted er det vel . . . . . .

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:50 pm
Soteria skrev: tir jul 04, 2023 2:41 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 12:39 pm Istedenfor å framstille seg som en moderne Robin Hood så valgte han å framstille seg som et distre nervevrak.
Kan jo være de var på vei til de uregistrerte innbyggerne i "Sherwoodskogen" med brillene. At Moxnes betraktet seg lenge i speilet, betyr bare at han gjorde en tjeneste for noen ute i skauen :)

Videoovervåkning har jo blitt et must, men det er litt betenkelig å ha et område som er såpass overvåket. Du kan ikke rette på trusa uten at noen ser det. Slik sett, er det et overgrep å publisere en overvåkningsvideo som har med nasking å gjøre. Var det et ran eller et innbrudd, eller overfall. Kanskje mer relevant.
Jeg kjenner det frister å prøve når alle snakker om hvor umulig det skal være å naske på Gardermoen. Det er vel gjerne der det ligger for de som faller for fristelsen.
Har du 3000 kroner er det bare å kjøre på.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

JauKaninen skrev: tir jul 04, 2023 2:49 pm Er alle i Rødt (politikere og de som stemmer) helt i tåka om dagen?
...om dagene. Det har bare tiltatt litt ekstra nå.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:53 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:48 pm
erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:38 pm
Det hender jeg tar de mulighetene, jeg får i fanget. Ikke alle er like prektige som du tror du er.
Jeg skjønner jo ikke hvorfor du blander deg inn - takker også deg for muligheten du ga meg.
Du gråter altså over «hets», men benytter anledningene du får til å hetse andre fordi du ikke er så prektig?

Noe sier meg at det ikke er hva du stemmer som er hovedårsaken til at enkelte ikke vil ha noe med seg å gjøre.
Litt usikker på hvor du hører hjemme med sånne uttalelser, men ett eller annet sted er det vel . . . . . .
Skal du være frekk så må du tåle litt. Skal du være ekstremt tynnhudet, så får du oppføre deg selv.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

ehall skrev: tir jul 04, 2023 2:47 pm Mímir Kristjánsson sier Moxnes ble sykmeldt på grunn av all belastningen etter hån på sosiale medier. Hvis han er så dårlig psykisk stelt kan han ikke være leder for et politisk parti. Eller er det bare kos og lek i Rødt? Fotballspillere gjør det enkelt når det er nødvendig, holder seg unna sosiale medier, vanskeligere er det ikke.
Dette er en trend som går tilbake til Kjell Magne Bondeviks sjukemeldinger for over 20 år sida. Før det var det ikke tanken av topp-politikere og statsledere skulle sjukemelde seg . Man tenkte da at en slik stilling krever full innsats. Dette er tross at de som skal lede oss gjennom en krig om vi kommer dit. Men det var da. Nå er dette helt normalt. "Jeg skal ha ansvar for alt, gi meg alt ansvar, og jeg skal ta avgjørelser som rammer titusener, lett, fordi jeg er leder , leder LEDER ---- - men huff nå føler jeg noe så da kan jeg ikke ta ansvaret likevel, dere får fikse det inntil videre "

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Guttorm123 skrev: tir jul 04, 2023 2:53 pm men når noen legger til en fake lyd som fremstiller henne som synderen, så kan en jo stille spørsmål om dette er lov. Noen som vet?
Dersom dialogen mellom dem har vært en hel del annerledes, samt om overvåkningskameraer tar opp lyd, så kanskje. Men dette var en åpenbar "shred".

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Knaberaps skrev: tir jul 04, 2023 2:57 pm

Dersom dialogen mellom dem har vært en hel del annerledes, samt det faktum at overvåkningskameraer ikke tar opp lyd, så kanskje. Men dette var en åpenbar "shred".
Den er åpenbar ja. Men man vet jo ikke om intensjonene er å lage den "åpenbar". , og man henger jo disse ut, i en faket sammenheng.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis det er sånn at han gjorde det for å tøffe seg for dama, eller at dama faktisk hadde sagt noe i butikken som : Ta dem!
Så kunne han faktisk ha brukt det som en forklaring selv om det også er helt korka.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Guttorm123 skrev: tir jul 04, 2023 3:08 pm Den er åpenbar ja. Men man vet jo ikke om intensjonene er å lage den "åpenbar". , og man henger jo disse ut, i en faket sammenheng.
Jeg ville blitt svært, svært SVÆRT overrasket dersom det ble en sak ut av dette.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:59 pm
Maxus5 skrev: tir jul 04, 2023 2:57 pm
ehall skrev: tir jul 04, 2023 2:47 pm Mímir Kristjánsson sier Moxnes ble sykmeldt på grunn av all belastningen etter hån på sosiale medier. Hvis han er så dårlig psykisk stelt kan han ikke være leder for et politisk parti. Eller er det bare kos og lek i Rødt? Fotballspillere gjør det enkelt når det er nødvendig, holder seg unna sosiale medier, vanskeligere er det ikke.
Dette er en trend som går tilbake til Kjell Magne Bondeviks sjukemeldinger for over 20 år sida. Før det var det ikke tanken av topp-politikere og statsledere skulle sjukemelde seg . Man tenkte da at en slik stilling krever full innsats. Dette er tross at de som skal lede oss gjennom en krig om vi kommer dit. Men det var da. Nå er dette helt normalt. "Jeg skal ha ansvar for alt, gi meg alt ansvar, og jeg skal ta avgjørelser som rammer titusener, lett, fordi jeg er leder , leder LEDER ---- - men huff nå føler jeg noe så da kan jeg ikke ta ansvaret likevel, dere får fikse det inntil videre "
Før var ikke trøkket på dem det samme. Da fikk de maks et oppslag om dagen. Nå er det oppslag hele tiden, ispedd hers fra nakomane eks-skiløpere og andre som skal sko seg på at de har dummer seg ut. Helt annen situasjon.
Virker som han også har fått den alkoholiserte filmskaperen Sebastian Solberg på nakken. Det er tydelig at enkelte tror de ser bedre ut hvis de "benytter sjansen" når andre kjendiser har tråkket i den samme salaten som dem selv.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 3:19 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:59 pm
Maxus5 skrev: tir jul 04, 2023 2:57 pm

Dette er en trend som går tilbake til Kjell Magne Bondeviks sjukemeldinger for over 20 år sida. Før det var det ikke tanken av topp-politikere og statsledere skulle sjukemelde seg . Man tenkte da at en slik stilling krever full innsats. Dette er tross at de som skal lede oss gjennom en krig om vi kommer dit. Men det var da. Nå er dette helt normalt. "Jeg skal ha ansvar for alt, gi meg alt ansvar, og jeg skal ta avgjørelser som rammer titusener, lett, fordi jeg er leder , leder LEDER ---- - men huff nå føler jeg noe så da kan jeg ikke ta ansvaret likevel, dere får fikse det inntil videre "
Før var ikke trøkket på dem det samme. Da fikk de maks et oppslag om dagen. Nå er det oppslag hele tiden, ispedd hers fra nakomane eks-skiløpere og andre som skal sko seg på at de har dummer seg ut. Helt annen situasjon.
Virker som han også har fått den alkoholiserte filmskaperen Sebastian Solberg på nakken. Det er tydelig at enkelte tror de ser bedre ut hvis de "benytter sjansen" når andre kjendiser har tråkket i den samme salaten som dem selv.
Fytti helvete, for en pinlig affære den videoen var. Han fremstår faktisk som svært uintelligent også.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Maxus5 skrev: tir jul 04, 2023 2:57 pm
ehall skrev: tir jul 04, 2023 2:47 pm Mímir Kristjánsson sier Moxnes ble sykmeldt på grunn av all belastningen etter hån på sosiale medier. Hvis han er så dårlig psykisk stelt kan han ikke være leder for et politisk parti. Eller er det bare kos og lek i Rødt? Fotballspillere gjør det enkelt når det er nødvendig, holder seg unna sosiale medier, vanskeligere er det ikke.
Dette er en trend som går tilbake til Kjell Magne Bondeviks sjukemeldinger for over 20 år sida. Før det var det ikke tanken av topp-politikere og statsledere skulle sjukemelde seg . Man tenkte da at en slik stilling krever full innsats. Dette er tross at de som skal lede oss gjennom en krig om vi kommer dit. Men det var da. Nå er dette helt normalt. "Jeg skal ha ansvar for alt, gi meg alt ansvar, og jeg skal ta avgjørelser som rammer titusener, lett, fordi jeg er leder , leder LEDER ---- - men huff nå føler jeg noe så da kan jeg ikke ta ansvaret likevel, dere får fikse det inntil videre "
Greit nok som xempel for å sette fokus på situasjonen, men kanskje ikke helt til sammenligning forøvrig...?!
Bondevik fikk en reaksjon av helt andre årsaker, han var åpen og la intet skjul på det og det var modig gjort da og i ettertid og ikke minst ANSVARLIG, gitt at han verken klarte å fungere eller utføre sitt embede...!

https://www.aftenposten.no/norge/i/Wj25 ... -over-ende

Tror vel at Moxnes sin situasjon er av en noe annen karakter, men for all del, presset er nok meget stort og hans reaksjon er selvfølgelig menneskelig!
Dette uten å se isolert sett på handlingen, men bare reaksjonen og det påfølgende etterspillet og "trøkket... !"

Baldor

Legg inn av Baldor »

Moxnes blir helt betatt og hypnotisert av å se seg i speilet iført solbrillene. Han hadde vanskelig for å løsrive seg fra speiltittingen der han gang på gang beundret seg med solbrillene. Han måtte bare han solbrillene, men ville ikke betale det de kostet. Han kan kanskje påberope seg å være utilregnelig i gjerningsøyeblikket, hypnotisert av speiltittingen som han kan ha vært.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1750

Legg inn av JauKaninen »

Knaberaps skrev: tir jul 04, 2023 2:55 pm
...om dagene. Det har bare tiltatt litt ekstra nå.
Jau..

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Nye briller til sommeren? Bruk kode Moxnes100 og få et par gratis briller ved din neste flytur fra gardermoen

Selv hører jeg på Lars Vaular-Eg må ha solbriller på

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

😎

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 3:19 pm
Solvgutt1 skrev: tir jul 04, 2023 2:59 pm
Maxus5 skrev: tir jul 04, 2023 2:57 pm

Dette er en trend som går tilbake til Kjell Magne Bondeviks sjukemeldinger for over 20 år sida. Før det var det ikke tanken av topp-politikere og statsledere skulle sjukemelde seg . Man tenkte da at en slik stilling krever full innsats. Dette er tross at de som skal lede oss gjennom en krig om vi kommer dit. Men det var da. Nå er dette helt normalt. "Jeg skal ha ansvar for alt, gi meg alt ansvar, og jeg skal ta avgjørelser som rammer titusener, lett, fordi jeg er leder , leder LEDER ---- - men huff nå føler jeg noe så da kan jeg ikke ta ansvaret likevel, dere får fikse det inntil videre "
Før var ikke trøkket på dem det samme. Da fikk de maks et oppslag om dagen. Nå er det oppslag hele tiden, ispedd hers fra nakomane eks-skiløpere og andre som skal sko seg på at de har dummer seg ut. Helt annen situasjon.
Virker som han også har fått den alkoholiserte filmskaperen Sebastian Solberg på nakken. Det er tydelig at enkelte tror de ser bedre ut hvis de "benytter sjansen" når andre kjendiser har tråkket i den samme salaten som dem selv.
Ironisk nok så viser slike kjendiser at dei slett ikkje er betre ein folk dei prøver å gjere narr av. Morsomt at også Northug er ute med kjeften. Trur ikkje han var like høg i hatten når han sjølv fyllekjørte

Jack

Legg inn av Jack »

Gikk nettopp forbi stedet der solbrille-gate skjedde. Området bærer preg av en trykket stemning. Det er flere bevæpnede vakter som går rundt på terminalen, helt åpenbart på utkikk etter kriminelle politikere.

erdetslik

Legg inn av erdetslik »

Mimir synes det er nok . . . . . .
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge ... a06d&ei=36

Jeg kan ikke se at Moxnes har fått noe særlig mer enn andre politikere som "tråkker i salaten" . . . . . .
Han bør vel tåle mer enn det når han er partileder. Om han er så dårlig psykisk at han ikke tåler presset etter flere endrede forklaringer, så er han intet lederemne.
Men om Mimir & Co fremdeles vil ha ham som leder - da står det dårlig til med Rødt.
Kan denne egenskapen til Moxnes være kjent i stortingskretser - siden Støre ikke vil ha noe samarbeid med Rødt ?
Siden det trolig ikke er første gangen . . . . . .

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 1:58 pm
LittleSteven skrev: tir jul 04, 2023 1:56 pm
Maxus5 skrev: tir jul 04, 2023 10:43 am



0:00-0:10 Ser solbrillene Tar opp solbrillene, Kjæresten kommer bort, han prøver brillene, Ser i speilet, ser på kjæresten, ser i speilet, tar brillene av i løpet av 4 sekunder
0:10-0:20 Snur seg, tar brillene på kjapt og tar de av like kjapt i løpet av et par sekunder. tenker litt, tar opp igjen brillene , ser på prislapp . kjæresten ser på prislappen, holder brillene litt
0:21-0:40 Prøver brillene raskt en gang til, legger de fra seg, klør seg, går litt tilbake, sier noe til kjæresten, ser seg kjapt rundt og tar brillene og legger de på bagasjen og går.
0:41-> Vandrer litt rundt, snakker tilfeldig med kjæresten, ser seg rundt, går litt hit og dit, ser ikke på noen andre varer. ser seg raskt rundt og putter brillene i lommen. Går en merkelig rundt på gulvet og tar en u-sving mens han ser seg rundt og møter på kjæresten som går rundt med armene i kors og tripper rundt uten mål og mening og forlater lokalet.

Raskt og effektivt og ser så lite ut som et uhell /distrehet som det går an å gjøre.
Med lyd her :P

OK, glem det jeg skrev over. Det var faktisk HUN som utløste hele bøtteballetten. Shame!

Og nå blir det iallefall helt umulig å tro at det ikke var bevisst. Dette må bli dobbel sykmelding.
Tre ting som burde få deg til å forstå at dette er en tullevideo.

1. Overvåkingskameraer har ikke lyd.
2. Stemmen lignet ikke på Moxy det minste.
3. Den tilforlatlige plystringen burde få deg til å forstå at det er tull.

= en rettsak der noen skal bli dømt for æreskrenking eller lignende kan du glemme.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 2:52 pm
erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 2:46 pm
Folk_flesk skrev: tir jul 04, 2023 2:35 pm
Det er kommentert her i nesten annenhvert innlegg at Moxnes og Rødt har gått ut knallhardt i en god del politiske debatter - noe som gjør et fallhøyden blir stor når han selv blir tatt med buksene nede. "Slik man taler reder man", heter det vel. Kan lett skjønne akkurat det poenget.

Kan du gi meg ETT rasjonelt argument for hvorfor det samme ikke skal gjelde for FrP og en desibel-politiker som Sylvi Listhaug?
Nei det heter, "slik man reder ligger man". Det betyr altså at man selv er ansvarlig for sin ubehaglige situasjon pga dårlig "forarbeid".

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 3:55 pm Mimir synes det er nok . . . . . .
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge ... a06d&ei=36

Jeg kan ikke se at Moxnes har fått noe særlig mer enn andre politikere som "tråkker i salaten" . . . . . .
Han bør vel tåle mer enn det når han er partileder. Om han er så dårlig psykisk at han ikke tåler presset etter flere endrede forklaringer, så er han intet lederemne.
Men om Mimir & Co fremdeles vil ha ham som leder - da står det dårlig til med Rødt.
Kan denne egenskapen til Moxnes være kjent i stortingskretser - siden Støre ikke vil ha noe samarbeid med Rødt ?
Siden det trolig ikke er første gangen . . . . . .
Mimir gikk ut med samme oppfordring da Erna gikk i baret under covid.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Hvis det er all hetsen som har gjort Moxnes syk så vet jeg om en medisin som nok vil hjelpe ham en del: Innrøm at du stjal med vilje, innse at du har ett problem du må få hjelp til og (viktigst) gå av som partileder.

Det vil garantert hjelpe på psyken og all hetsen vil forsvinne mye fortere.

Det er jo hyggelig at Mimir støtter kameraten sin, men det hadde vært lettere å tro på hvis han samtidig krevde hans avgang. Nå virker det mer som han er redd for partiet (uten Moxnes som leder) og kun ber for sin syke mor.

erdetslik

Legg inn av erdetslik »

greyserpent skrev: tir jul 04, 2023 4:18 pm
erdetslik skrev: tir jul 04, 2023 3:55 pm Mimir synes det er nok . . . . . .
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge ... a06d&ei=36

Jeg kan ikke se at Moxnes har fått noe særlig mer enn andre politikere som "tråkker i salaten" . . . . . .
Han bør vel tåle mer enn det når han er partileder. Om han er så dårlig psykisk at han ikke tåler presset etter flere endrede forklaringer, så er han intet lederemne.
Men om Mimir & Co fremdeles vil ha ham som leder - da står det dårlig til med Rødt.
Kan denne egenskapen til Moxnes være kjent i stortingskretser - siden Støre ikke vil ha noe samarbeid med Rødt ?
Siden det trolig ikke er første gangen . . . . . .
Mimir gikk ut med samme oppfordring da Erna gikk i baret under covid.
Nå mener Nettavisen at det bare forlenger presset mot Moxnes
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/other ... b246&ei=10

erdetslik

Legg inn av erdetslik »

oddvar_kjempebra skrev: tir jul 04, 2023 4:20 pm Hvis det er all hetsen som har gjort Moxnes syk så vet jeg om en medisin som nok vil hjelpe ham en del: Innrøm at du stjal med vilje, innse at du har ett problem du må få hjelp til og (viktigst) gå av som partileder.

Det vil garantert hjelpe på psyken og all hetsen vil forsvinne mye fortere.

Det er jo hyggelig at Mimir støtter kameraten sin, men det hadde vært lettere å tro på hvis han samtidig krevde hans avgang. Nå virker det mer som han er redd for partiet (uten Moxnes som leder) og kun ber for sin syke mor.
Det ligger nok mye der - for Moxnes har fått Rødt langt over sperregrensen - det er nok også fordi mange ikke er klar over at Rødt er kommunistisk parti,

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»