NRK Dagsrevyen - irritasjonstråd

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: NRK Dagsrevyen - irritasjonstråd

Legg inn av Elgen »

Garindan skrev: ons jun 28, 2023 2:56 am
Karatel skrev: fre mai 19, 2023 7:57 pm
Knaberaps skrev: fre mai 19, 2023 12:09 pm De sier konsekvent HirOshima i nyhetene i dag. Har alltid sagt HiroSHIma. Hva sier dere?
Spørsmålet er: Hva sier japanerne selv?
► Show Spoiler
Who cares. Jeg sier ikke pa-ri med skarre-r om Paris eller københevn om København, jeg sier kjøbenhavn. Sier ikke sjørrdaln/sjørrdarnj om Stjørdal heller.
Veldig godt poeng, i følge mange utlendinger bor jeg i Børgen

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6695

Legg inn av Karatel »

Garindan skrev: ons jun 28, 2023 2:56 am
Karatel skrev: fre mai 19, 2023 7:57 pm
Knaberaps skrev: fre mai 19, 2023 12:09 pm De sier konsekvent HirOshima i nyhetene i dag. Har alltid sagt HiroSHIma. Hva sier dere?
Spørsmålet er: Hva sier japanerne selv?
► Show Spoiler
Who cares. Jeg sier ikke pa-ri med skarre-r om Paris eller københevn om København, jeg sier kjøbenhavn. Sier ikke sjørrdaln/sjørrdarnj om Stjørdal heller.
Jeg er enig med deg, jeg sier disse navnene slik du sier dem. Jeg sier også moskva, ikke maskva. Jeg sier også aten, ikke aþina.

Frode57
Innlegg: 1269

Legg inn av Frode57 »

Kvaliteten på Dagsrevyen er elendig. Men det ser jo alle . Propaganda showet er så lett å gjennomskue at de fleste skjønner det. Det har blitt en liten klode som skal frem i revyen.
Men vi har mange andre steder idag å hente nyheter.
Ikke stort bedre i TV2 som må hente hjem sin USA kommentar for å få troverdighet i sin Russland dekning.

Problemet for NRK er at de ikke tør å stille selv de enkleste spørsmål. .

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Og nå en skikkelig Tore-på-sporet-reportasje om en adopsjonsgutt som har møtt sin biologiske mor. Det passer seg vel ikke helt på Lørdagsrevyen dette.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Helt fullstendig håpløs reportasje fra Kristiansand. Reporteren mener at hun lager et innslag om 4.juli der hun intervjuer en lokal kar verandaen som står og steker to burgere og tre pølser på en gassgriller. Nedenfor verandaen står en amerikaner og stapper marshmallows inn i en pizzagrill. Underveis kommer noen håpløse spørsmål om dette var annerledes enn å være i USA. Og dette var NRKs sak om amerikanernes nasjonaldag.

Slogdongen

Legg inn av Slogdongen »

Oskar Westerlin med AI-låt pånorsk kan den statsfinanisierte kringkasteren melde om i selve kveldsnytt kl 19.00.

Agurknyhetene til NRK… For et kvalitetsfall, hvem sitter på desken å pusher den her driten?

Det her betaler vi skatt for?


Kjøss meg der ryggen splittes i to.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»