Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: tir jul 04, 2023 5:21 pm Tok han inn før runde 12 for å få ut Øy og inn Maigaard (det gikk akkurat på krona), så greit å vite. Da kan han jo bare ligge der inntil videre. Takk for info, @guru!
Har Hagen inne nå, men forsvinner når jeg aktiverer WC, sannsynligvis i kveld. Men om jeg velger å beholde Hagen videre kan jeg da potensielt sitte med han ut sesongen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: tir jul 04, 2023 6:35 pm
Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 5:55 pm Gabrielsen ser ut til å være mannen "alle" går for som en av tre LSK-spillere kommende rundene.
Jeg sliter litt med at jeg ikke egentlig har lyst på noen av dem, utenom Adams, men føler jeg "må" 😅 Om Faris får unna det gule kortet, så er jo TLO en grei nr. 2 (samtidig som f.eks. S08 har en veldig fin kamp den runden, så Fardal Opseth kunne vært noe – men per nå har jeg ikke plass).

Ellers hadde jeg kanskje helst gått for Edh, om jeg hadde råd. Et alternativ er selvfølgelig å spare byttet, og så kjøre Wallem og Breivik til Edh og Karlsbakk neste runde. Men ja, nei, vi får se. Har is i magen i alle fall til Wallem har gått ned 0,1, så får man se.
Jeg går for Gabrielsen på WC nå. Skulle gjerne hatt Edh eller Dragsnes i stedet, men prisen stopper meg også😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 6:52 pm Holse til Glimt hadde vært en helt absurd signering.
Tror det kam være mer realistisk enn man skulle tro også…:
https://www.tv2.no/sport/fotball/elites ... /15851181/

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 7:34 pm
Bjørka skrev: tir jul 04, 2023 5:21 pm Tok han inn før runde 12 for å få ut Øy og inn Maigaard (det gikk akkurat på krona), så greit å vite. Da kan han jo bare ligge der inntil videre. Takk for info, @guru!
Har Hagen inne nå, men forsvinner når jeg aktiverer WC, sannsynligvis i kveld. Men om jeg velger å beholde Hagen videre kan jeg da potensielt sitte med han ut sesongen?
Det var det jeg lurte på selv, men det høres jo sånn ut, egentlig. Er kanskje litt uvanlig tilfelle at en sånn ekstra billig, død spiller forsvinner midt i sesongen, kontraktene går vel vanligvis ut utenfor, og de er jo ikke prima salgsmateriell. Så sånn sett kanskje ikke noe som er håndtert på noe spesielt vis.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: tir jul 04, 2023 7:53 pm
K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 7:34 pm
Bjørka skrev: tir jul 04, 2023 5:21 pm Tok han inn før runde 12 for å få ut Øy og inn Maigaard (det gikk akkurat på krona), så greit å vite. Da kan han jo bare ligge der inntil videre. Takk for info, @guru!
Har Hagen inne nå, men forsvinner når jeg aktiverer WC, sannsynligvis i kveld. Men om jeg velger å beholde Hagen videre kan jeg da potensielt sitte med han ut sesongen?
Det var det jeg lurte på selv, men det høres jo sånn ut, egentlig. Er kanskje litt uvanlig tilfelle at en sånn ekstra billig, død spiller forsvinner midt i sesongen, kontraktene går vel vanligvis ut utenfor, og de er jo ikke prima salgsmateriell. Så sånn sett kanskje ikke noe som er håndtert på noe spesielt vis.
Takk :)
Blir uansett Grytebust og Myhra på WC så kvitter meg med Hagen nå i kveld ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Om jeg kjører denne varianten på WC før runde 13, hvem ville dere benket?
Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Har foreløpig benken slik Myhra, Karlsbakk, Garnås, Torsvik

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 8:06 pm Om jeg kjører denne varianten på WC før runde 13, hvem ville dere benket?
Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Har foreløpig benken slik Myhra, Karlsbakk, Garnås, Torsvik
Myhra, Torsvik, Garnås og...den siste er vanskelig men tror jeg hadde benket Karlsbakk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jul 04, 2023 8:11 pm
K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 8:06 pm Om jeg kjører denne varianten på WC før runde 13, hvem ville dere benket?
Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Har foreløpig benken slik Myhra, Karlsbakk, Garnås, Torsvik
Myhra, Torsvik, Garnås og...den siste er vanskelig men tror jeg hadde benket Karlsbakk.
Takker :)

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 8:06 pm Om jeg kjører denne varianten på WC før runde 13, hvem ville dere benket?
Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Har foreløpig benken slik Myhra, Karlsbakk, Garnås, Torsvik
Forsiktig med benking av Myhra...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir jul 04, 2023 8:28 pm
K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 8:06 pm Om jeg kjører denne varianten på WC før runde 13, hvem ville dere benket?
Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Har foreløpig benken slik Myhra, Karlsbakk, Garnås, Torsvik
Forsiktig med benking av Myhra...
Jeg vet…
Men de møter jo Sarp i storform + at jeg per nå har tre fra Sarp inne på utkastet…

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir jul 04, 2023 8:28 pm
K-Torget skrev: tir jul 04, 2023 8:06 pm Om jeg kjører denne varianten på WC før runde 13, hvem ville dere benket?
Myhra Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Torsvik Garnås
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Har foreløpig benken slik Myhra, Karlsbakk, Garnås, Torsvik
Forsiktig med benking av Myhra...
Men du hadde spilt Myhra over Grytebust denne runden?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Nei, jeg hadde nok spilt Grytebust før Myhra.
Kommer allikevel til å spille Myhra før Selvik...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir jul 04, 2023 9:55 pm Nei, jeg hadde nok spilt Grytebust før Myhra.
Kommer allikevel til å spille Myhra før Selvik...
Oki :)
Takker for tips! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skovgaard på vei til NAC Breda i Nederland:

https://www.tv2.no/overganger/direkte/# ... c8294330d1

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons jul 05, 2023 12:14 am Bud på Wembangomo avslått.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/XbORX ... wembangomo
Blir ikke overrasket om han blir solgt om det kommer høyere bud. De har vel erstattere i både Omar, Sørensen, Sjøvold og Bjørkan + at de kanskje henter en ny en?

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Har vært så mange kjedelige runder nå med templatelag. Kjører -8 med Gabrielsen, Tripic og Fardal Opseth inn for Utvik, Breivik og Moumbagna (tvunget til Utvik grunnet Øy som andrekeeper). Satser på å ta igjen tapte poeng med bindet på Zlatko.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vesterlund opp, Grønbæk ned

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: ons jul 05, 2023 7:43 am Vesterlund opp, Grønbæk ned
Kan vel se ut som Tripic og Wichne har steget også? Hvis det ikke var i går da. Virker som Fantasypriser har tatt sommerferie

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 7:56 am
Lew_Ashby skrev: ons jul 05, 2023 7:43 am Vesterlund opp, Grønbæk ned
Kan vel se ut som Tripic og Wichne har steget også? Hvis det ikke var i går da. Virker som Fantasypriser har tatt sommerferie
Det var tidligere i uken, laget en liste igår over her.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Ønsket meg egentlig 2FT inn mot runde 14, men Wallem må ut, og ser liten vits å holde på FHM en runde til. Usikker på hvor mye jeg skal prioritere denne dobbelen også. Har aller mest lyst til å bytte de i Antonsen og Zugelj og bare stå med Adams i runde 14. Evt. TLO også hvis Faris skulle få gult.

Lillestrøm har sluppet inn mål i hver hjemmekamp og uansett hvor ræva Sandefjord kan være, pleier de å bite litt ifra seg å score et mål eller to. Hvis jeg skulle tatt inn Gabrielsen ser jeg egentlig ikke for meg mer en 6+1 over to kamper. Jeg tror at for eksempel Soltvedt vil ha flere poeng enn Gabrielsen i runde 14.

Men jeg feiger nok ut å følger strømmen. Skulle Lillestrøm holde nullen i begge disse og kanskje en assist eller to på Dragsnes/Edh også vil jeg rase nedover. Så blir nok Wallem+FHM til EDH+Karlsbakk denne runden. Død keeper til Grytebust i neste. Også et bytte til i runde 14 hvis det kommer noen gule i denne runden.

guru

Legg inn av guru »

Shit. Ser nå at Gonstad gikk ned tidligere i uken. Wallem holder seg fortsatt i pris. Er vel bare tidsspørsmål før han går ned. Tvilsomt at han holder seg til fredag.

guru

Legg inn av guru »

clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 8:24 am Ønsket meg egentlig 2FT inn mot runde 14, men Wallem må ut, og ser liten vits å holde på FHM en runde til. Usikker på hvor mye jeg skal prioritere denne dobbelen også. Har aller mest lyst til å bytte de i Antonsen og Zugelj og bare stå med Adams i runde 14. Evt. TLO også hvis Faris skulle få gult.

Lillestrøm har sluppet inn mål i hver hjemmekamp og uansett hvor ræva Sandefjord kan være, pleier de å bite litt ifra seg å score et mål eller to. Hvis jeg skulle tatt inn Gabrielsen ser jeg egentlig ikke for meg mer en 6+1 over to kamper. Jeg tror at for eksempel Soltvedt vil ha flere poeng enn Gabrielsen i runde 14.

Men jeg feiger nok ut å følger strømmen. Skulle Lillestrøm holde nullen i begge disse og kanskje en assist eller to på Dragsnes/Edh også vil jeg rase nedover. Så blir nok Wallem+FHM til EDH+Karlsbakk denne runden. Død keeper til Grytebust i neste. Også et bytte til i runde 14 hvis det kommer noen gule i denne runden.
Kan vi anta at Edh spiller fast nå? Tenker Wallen -> Gabrielsen, men Edh frister også om han blir å spille fremover.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

guru skrev: ons jul 05, 2023 8:55 am
clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 8:24 am
► Show Spoiler
Kan vi anta at Edh spiller fast nå? Tenker Wallen -> Gabrielsen, men Edh frister også om han blir å spille fremover.
Det virker i hvert fall som han har tatt plassen i skadefraværet til Ranger. Dragsnes er jo tryggere, men han har jeg ikke råd til.

guru

Legg inn av guru »

clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 9:22 am
guru skrev: ons jul 05, 2023 8:55 am
clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 8:24 am
► Show Spoiler
Kan vi anta at Edh spiller fast nå? Tenker Wallen -> Gabrielsen, men Edh frister også om han blir å spille fremover.
Det virker i hvert fall som han har tatt plassen i skadefraværet til Ranger. Dragsnes er jo tryggere, men han har jeg ikke råd til.
Ser nå at med min plan om å få nok LSK-spillere til R14, så har jeg ikke råd til Edh heller. Da blir det nok Gabrielsen. Jeg ser for meg følgende rute til R14 (har svidd WC tidligere), har kun ett gratisbytte:

R13
Wallem->Gabrielsen

R14
Blomberg->Karlsbakk
Gonstad->Adams (TLO om Adams selges)
Det koster meg -4.

Kan også gjøre Selvik eller Haugaard til Grytebust for -8, men usikker på om det er verdt det.

Da vil jeg ha 2 LSK + 1 AAfk til dobbelen (2 Aafk om jeg tar inn Gryte). Ikke ideelt, men vanskelig å få til noe annet. Viktigste er uanett å ta inn Adams eller TLO som alle kommer til å cappe.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sørensen har forresten veldig gode offensive tall siste kampene. Noen som vet når Bjørkan er ventet å returnere?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Lew_Ashby skrev: ons jul 05, 2023 9:52 am Sørensen har forresten veldig gode offensive tall siste kampene. Noen som vet når Bjørkan er ventet å returnere?
Nei, dessverre. Som er synd, for per nå er han egentlig den eneste defensive hos Glimt jeg kunne tenkt meg (utenom Wembangomo, men han er jo også skadet).

https://www.an.no/bjorkan-letter-pa-slo ... -4-1783370 er det nyeste som har kommet, tror jeg. Hemmes visst ennå av en lårskade fra en treningskamp i vinter, men ikke noe alvorlig tilbakefall.
Det er ikke snakk om noe alvorlig. Mot HamKam kjente jeg murring bak i låret etter rundt 60 minutters spill. Det er denne lille murringen jeg vil ha bort, forklarer han.

– Adam gjør en god jobb hver gang han spiller. Det gir meg tid til å få gjort den fysiske jobben som må til for å bli helt frisk, påpeker Bjørkan
….
Det kommer mange viktige kamper framover. Jeg vil ha med meg flest mulig av disse. Da kan jeg ikke ha så mye start, stopp i treningen som jeg har opplevd til nå. Jeg må komme meg i posisjon til å kunne trene og spille kamper uten frykt for at skaden skal bli verre
Med andre ord ekstremt vagt 😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons jul 05, 2023 2:17 am Har vært så mange kjedelige runder nå med templatelag. Kjører -8 med Gabrielsen, Tripic og Fardal Opseth inn for Utvik, Breivik og Moumbagna (tvunget til Utvik grunnet Øy som andrekeeper). Satser på å ta igjen tapte poeng med bindet på Zlatko.
Tenker du å stå uten Faris lenge? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons jul 05, 2023 8:19 am
clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 7:56 am
Lew_Ashby skrev: ons jul 05, 2023 7:43 am Vesterlund opp, Grønbæk ned
Kan vel se ut som Tripic og Wichne har steget også? Hvis det ikke var i går da. Virker som Fantasypriser har tatt sommerferie
Det var tidligere i uken, laget en liste igår over her.
Glad jeg aktiverte WC i går!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: ons jul 05, 2023 8:24 am Ønsket meg egentlig 2FT inn mot runde 14, men Wallem må ut, og ser liten vits å holde på FHM en runde til. Usikker på hvor mye jeg skal prioritere denne dobbelen også. Har aller mest lyst til å bytte de i Antonsen og Zugelj og bare stå med Adams i runde 14. Evt. TLO også hvis Faris skulle få gult.

Lillestrøm har sluppet inn mål i hver hjemmekamp og uansett hvor ræva Sandefjord kan være, pleier de å bite litt ifra seg å score et mål eller to. Hvis jeg skulle tatt inn Gabrielsen ser jeg egentlig ikke for meg mer en 6+1 over to kamper. Jeg tror at for eksempel Soltvedt vil ha flere poeng enn Gabrielsen i runde 14.

Men jeg feiger nok ut å følger strømmen. Skulle Lillestrøm holde nullen i begge disse og kanskje en assist eller to på Dragsnes/Edh også vil jeg rase nedover. Så blir nok Wallem+FHM til EDH+Karlsbakk denne runden. Død keeper til Grytebust i neste. Også et bytte til i runde 14 hvis det kommer noen gule i denne runden.
Fin plan! :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»